Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nesąmonė ne savaime, o dėl to kad tas pakeitimas pablogino susisiekimą su mažais miestais. Reikėjo ne pakeisti, o papildyti.
    Tai gal turėjai omeny, kad "nesąmonė" yra būtent kažkurio traukinio panaikinimas/pakeitimas, bet ne pats ekspresas? Vėlgi kalbame apie du visiškai skirtingus dalykus.
    Paskutinis taisė John; 2014.06.09, 20:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir nesako, kad tokia galimybė nedingo. Tik aš niekaip nesuprantu loginės sekos, kodėl naujasis maršrutas dėl to yra "nesąmonė".
    Nesąmonė, nes ekspresas tokiu laiku nafig reikalingas.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir nesako, kad tokia galimybė nedingo. Tik aš niekaip nesuprantu loginės sekos, kodėl naujasis maršrutas dėl to yra "nesąmonė".
    Jau Zorro minėjo - dėl to, kad laikas itin nepatogus liko - ankstyvas rytas ir vėlus vakaras. Tame ir nesąmonė. Jau rašiau situaciją, kuri yra kaip pavyzdys.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nesąmonė ne savaime, o dėl to kad tas pakeitimas pablogino susisiekimą su mažais miestais. Reikėjo ne pakeisti, o papildyti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Tai WastedYears ir parašė, kad su nauju ekspresu dingo galimybė dieną nuvažiuoti iš Kaišiadorių į Jonavą (o taip pat ir iki kitų mažų stočių). Kai prieš birželio 1 tokia galimybė buvo.
    Tai niekas ir nesako, kad tokia galimybė nedingo. Tik aš niekaip nesuprantu loginės sekos, kodėl naujasis maršrutas dėl to yra "nesąmonė".

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vienas apie ratus, kitas apie batus.
    Tai WastedYears ir parašė, kad su nauju ekspresu dingo galimybė dieną nuvažiuoti iš Kaišiadorių į Jonavą (o taip pat ir iki kitų mažų stočių). Kai prieš birželio 1 tokia galimybė buvo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Bet tas traukinys iki birželio 1 buvo. Dabar vietoj jo ekspresas.
    Vienas apie ratus, kitas apie batus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai, kad nėra traukinių tarp mažesnių miestų, gal ir nėra gerai, bet tai nereiškia, kad tas Vilnius-Klaipėda ekspresas yra "nesąmonė".
    Bet tas traukinys iki birželio 1 buvo. Dabar vietoj jo ekspresas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą

    Tame nesąmonė, kad dabar eilėje miestų šis traukinys nestoja - Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai, Radviliškis, Telšiai, Plungė, Kretinga. Dabar jiems palikti du sustojimai - anksti ryte ir vakare į vieną pusę.
    Tai jis ir neturi stoti, nes tai ekspresas, kurio tikslas gabenti srautus tarp Vilniaus, Šiaulių ir Klaipėdos, o ne tarp Kaišiadorių ir Jonavos.

    O tai, kad nėra traukinių tarp mažesnių miestų, gal ir nėra gerai, bet tai nereiškia, kad tas Vilnius-Klaipėda ekspresas yra "nesąmonė". Tu tiesiog priešpastatai du dalykus, kurie šiaip nieko bendro neturi.
    Paskutinis taisė John; 2014.06.09, 17:52.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tu iš esmės sakai, kad nėra adekvataus vietinės reikšmės susisiekimo tarp Kaišiadorių ir Jonavos, kas tikriausiai yra tiesa. Tik kuo čia dėtas ekspresas Vilnius-Klaipėda ir kodėl tai yra "nesąmonė"?
    Tame nesąmonė, kad dabar eilėje miestų šis traukinys nestoja - Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai, Radviliškis, Telšiai, Plungė, Kretinga. Dabar jiems palikti du sustojimai - anksti ryte ir vakare į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Ir dar ekspresas pastoviai kiek žiūrėjau vėluoja 5-13 min. atvažiuot.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Totali nesąmonė padaryta su Vilnius-Klaipėda ekspresu. Pvz. norint iš Kaišiadorių nuvažiuoti į Jonavą (vos 30 km) yra traukinys tik 7:32 - per anksti. O grįžti atgal yra tik 20:41. Negi tiek laiko laukti? Todėl tenka važiuoti pro Kauną (traukiniu ir autobusu), kai Kaišiadorys arčiau Jonavos nei Kaunas. Vėl eilinį kartą Vilnius aukščiau visos Lietuvos. Prieš paleidžiant ekspresą reikėjo pasirūpinti ir mažesnių miestų gyventojais.
    Iki ekspreso iš Kaišiadorių į Jonavą važiavo apie 10:30, atgal apie 15:30.
    Tu iš esmės sakai, kad nėra adekvataus vietinės reikšmės susisiekimo tarp Kaišiadorių ir Jonavos, kas tikriausiai yra tiesa. Tik kuo čia dėtas ekspresas Vilnius-Klaipėda ir kodėl tai yra "nesąmonė"?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    LG stipriai apsišovė su tuo ekspresu.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Kaip ir šiandien, buvau Klaipėdos stoty prieš Ekspreso išvykimą, tai dar atsirado 15 gal kokių žmonių kurie užsimanė pirkt bilietus į Telšius ir t.t. Ir kai pasakė, kad stoja tik Šiauliuose visi keiksnodami nuėjo į autobusų stotį ir linksmai išvažiavo autobusais.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Totali nesąmonė padaryta su Vilnius-Klaipėda ekspresu. Pvz. norint iš Kaišiadorių nuvažiuoti į Jonavą (vos 30 km) yra traukinys tik 7:32 - per anksti. O grįžti atgal yra tik 20:41. Negi tiek laiko laukti? Todėl tenka važiuoti pro Kauną (traukiniu ir autobusu), kai Kaišiadorys arčiau Jonavos nei Kaunas. Vėl eilinį kartą Vilnius aukščiau visos Lietuvos. Prieš paleidžiant ekspresą reikėjo pasirūpinti ir mažesnių miestų gyventojais.
    Iki ekspreso iš Kaišiadorių į Jonavą važiavo apie 10:30, atgal apie 15:30.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Daug kam nepatiks (ne visiems taikau), ką pasakysiu, bet...
    Kažkaip matau, kad daugelis forume nelabai orientuojasi keleivinių pervežimų sąnaudose ir išlaidose. Ir visiems normalu atrodo, kad 3 vagonų sąstatas darbo dienomis vežioja orą, ir kad sustojimų skaičius tik didina sąnaudas. Ar jūs bent kas nors suprantate, kad LG 1 keleivio kilometrą veža maždaug 4-5 k. pigiau nustatytu tarifu negu faktinės sąnaudos?
    Esmė ir yra ta, kad į Klaipėdą traukiniu nemažai nevyksta vien dėl kelionės laiko. Dėl to keleivių srautai ir pasiskirsto - Vilnius-Šiauliai, o tada Šiauliai-Klaipėda.
    Visi be nustojimo nenustojate taukšti apie tokius keleivių kiekius, kad jie stovi, alpsta ir kas dar tik neatsitinka. Taip, taip būna penktadieniais ir sekmadieniais. O pažiūrėkite į keleivių srautus darbo dienomis. Kažkaip visa tai staiga pamirštame.
    Ir dar - kalbėdami apie automotrisių leidimą Šiauliai-Klaipėda vėl pamirštame elementarų dalyką - kad vyksta antrųjų kelių statyba, dėl kurios apribotas traukinių eismas. Tai kur grafike jūs siūlote kišti tuos papildomus traukinius? Ar jūs siūlote, kad ta automotrisė vilktųsi 3,5-4 val. iš Šiaulių į Klaipėdą?
    gali vaziuot ir 3.5 valandos. Jei stoja kiekvienoje stoteleje (kas daugeliui ir butu PESA vaziuojanciu aktualu) + pateikiama puiki kaina - tikrai oro nevezios ir kitiems traukiniams ant kelio nesimaisys.

    Galbut ir nera ka lyginti ir prisiminti, bet tarkim Alytus-Kaunas dar rusu laikais: traukinys (vaziuojantis 3.5val.) budavo pilnas, nors budavo pilnas ir autobusas, kuris vaziuodavo 1.20val. Apie kainos skirtuma zinoma, nediskutuosim - visi studentai vaziavo traukiniu. Zinoma, nereik pamirst, ir kad neliko kolukiu, i kuriuos galimai zmones vaziavo dirbti. Bet jeigu as gyvenu tarkim Pavenciuose ir man reikia i Telsius i darba, man tikrai nebutu didelio skirtumo, ar jis vaziuotu 40 min., ar, tarkim 58 min. (praleisdamas koki greitaji traukini).

    Zinoma, tam reiktu: 1.) zymiai geresnes nei autobuso kainos; 2.) dekingo ir DAZNO kursavimo tvarkarascio, o ne karta per diena stojancio traukinio...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra kur kas daugiau orą vežiojančiu maršrutų ir nieko. Važinėja. Vienas iš pavyzdžių - oro uosto traukinys. Čia gi kalbame apie maršrutą, kuris turi potencialą nevažinėti tuščias, tik reikia prie reikalo prieiti kaip sako rusai, gramotno. Jei kalbame apie Vilniaus - Klaipėdos maršrutą, tai traukiniai aptarnauja kur kas daugiau miestų nei tas autobuso maršrutas. Su užsukimu į Kauną atmeskime iš karto, nes jis važiuoja beveik tiek pat kiek ir traukinys. Raseiniai, Kryžkalnis, Elektrėnai (ne visur ir stoja autobusai) - menka srauto dalis.
    Nėra blogai, kad nupirko tuos dvivagonius, esmė tame, kad nupirko greitai, o tuo tarpu dėl maršruto į Klaipėdą jau eilę metų vis kalba, kalba ir nieko nedaro.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Kadangi pas mus jis nedotuojamas, tai sąnaudos ir yra rodiklis.

    Autobusai važiuoja visai kitu maršrutu. Dar kartą kartoju - mes traukinio maršrutu Vilnius-Klaipėda turime du keleivių srautus: Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda.

    Tai būtent, kad pas mus traukiniai tik kai kuriomis dienomis ir kai kuriais reisais užpildyti pilnai.

    Ir labai gerai, kad jas nupirko (PESA630M). Vienas malonumas jomis važiuoti - dažnai jos važiuoja ir Varėnos, Turmanto kryptimi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visose normaliai vystomo VT šalyse dotuojamas. Taip kad sąnaudos ne pagrindinis rodiklis. Kelionės laikas? Tai kad ir 3 val. 45 min. važiuojantys autobusai dažniausiai būna tik pusiau užpildyti. Taip, yra kai kurie reisai kai kuriomis dienomis ar metų laiku, kurie būna užpildyti pilnai.
    Dėl antrųjų kelių - tai laikina. Bet ir prieš antrųjų kelių statybą problema egzistavo, ji buvo žinomas bei "analizuojama" LG, tik kad nieko gero iš to neišėjo. Buvo kliedima apie kažkokius modulinius traukinius. Nieko neišėjo. Užtat Minsko maršrutui greitai sugebėjo nupirkti 3 dvivagones Pesas.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Daug kam nepatiks (ne visiems taikau), ką pasakysiu, bet...
    Kažkaip matau, kad daugelis forume nelabai orientuojasi keleivinių pervežimų sąnaudose ir išlaidose. Ir visiems normalu atrodo, kad 3 vagonų sąstatas darbo dienomis vežioja orą, ir kad sustojimų skaičius tik didina sąnaudas. Ar jūs bent kas nors suprantate, kad LG 1 keleivio kilometrą veža maždaug 4-5 k. pigiau nustatytu tarifu negu faktinės sąnaudos?
    Esmė ir yra ta, kad į Klaipėdą traukiniu nemažai nevyksta vien dėl kelionės laiko. Dėl to keleivių srautai ir pasiskirsto - Vilnius-Šiauliai, o tada Šiauliai-Klaipėda.
    Visi be nustojimo nenustojate taukšti apie tokius keleivių kiekius, kad jie stovi, alpsta ir kas dar tik neatsitinka. Taip, taip būna penktadieniais ir sekmadieniais. O pažiūrėkite į keleivių srautus darbo dienomis. Kažkaip visa tai staiga pamirštame.
    Ir dar - kalbėdami apie automotrisių leidimą Šiauliai-Klaipėda vėl pamirštame elementarų dalyką - kad vyksta antrųjų kelių statyba, dėl kurios apribotas traukinių eismas. Tai kur grafike jūs siūlote kišti tuos papildomus traukinius? Ar jūs siūlote, kad ta automotrisė vilktųsi 3,5-4 val. iš Šiaulių į Klaipėdą?
    Paskutinis taisė 2Pack; 2014.06.09, 07:39.

    Komentuoti:

Working...
X