Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNorėjo pasakyti, kad traukinys be reikalo stovi 10 minučių, jei gerai supratau.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąIr ką, gerb. Vitai, čia norėjote pasakyti..? Traukinys važiuoja, ir..?
Komentuoti:
-
Nėra nieko pastovesio už laikiną
Yra forumiečių, kurie kiek įmanydami "advokatauja" geležinkelių valdžiai, visokeriopai stengiasi pridengti daromas klaidas (ypač nepatogumus traukinių keleiviams), kitokias negeroves...
Vieną kartą kažkam nepatiko mano minėtas liaudiškas posakis "nėra nieko pastovaus už laikiną". Ant manęs buvo "varoma", kad žinutėje aprašomi dalykai yra laikini. Aš taip pat žinau, kad jie laikini, bet kur ta laikinumo garantija, kai visokių "laikinumų" pavyzdžių ten paminėjau, norėdamas paminėčiau daugiau. Vieną pateiksiu dabar.
Naujajame 2014/2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštyje, įsigaliojusiame birželio 1 d., iš Kauno geležinkelio stoties buvo įrašytas 17:05h į Vilnių išvykstantis greitasis elektrinis Nr.834, 17:20 h. - vadinamas lėtasis Nr.880. Šių traukinių atvykimo laikai į Vilnių - atitinkamai 18:16 ir 19:05 h. Atrodytų, eilinis jokio ypatingumo neturintis tvarkaraščio pavyzdėlis. Bet tarp jų "įsikomponuoja "RŽD tranzitas" greitasis Nr 30 Kaliningradas-Maskva (į Vilnių atvyksta 18:45h).
Kaip šiam iš Kybartų 16:13h išvykstančiam traukiniui spėti iki Kauno atvažiuoti prieš lėtojo elekttinio išvažiavimą iki kažkur (geriausiu atveju) 17:17h (arba važiuojant per HES-ą 17:25h iki Pelemono, jei tarp Kazlų Rūdos ir Kauno greičius riboja vykstanti geležinkelio rekonstrukcija?
Kažkas Klaipėdos ekspreso tvarkaraštį komentuodamas rašė, kad po naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo pakeitimai negalimi, bet naujame tvarkaraštyje pakeitimas atrsirado. Stotyse ir www.litrail.lt buvo skelbta, kad nuo birželio 4d. iki liepos 4d. del kelio darbų "lėtasis" elektrinis traukinys Nr 880 LAIKINAI važinės pakeistu tvarkaraščiu, iš Kauno išvykdamas 17:11 h. (9 min. anksčiau), į Vilnių atvykdamas 19:05 (nepakeistu laiku). Kelionė pailgėjo 9 minutėmis. Pasirodo, elektrinis Nr 880 10 minučių stovi Žaslių stotyje, kur praleidžia greitąjį Kaliningradas-Maskva. "Traukinių lenktynės" liepos 4 d. turėjo baigtis. Liepos mėnuo jau įpusėjo, elektrinio traukinio Nr 880 LAIKNAS TVARKARAŠTIS PAVIRTO PASTOVIU.
Forume mane pulti mėgstantys "advokatai" vėl "žvangins ginklus", bet pirma pasiūlyčiau rasti progas apie 18:00h vakaro apsilankyti Žaslių geležinkelio stotyje ir paspoksoti, kaip 17:55h atvyksta elektrinis traukinys iš Kauno ir kaip po 5-10 min. jį kitais bėgiais aplenkia RŽD greitasis Kaliningradas-Maskva, dar geriau - vaizdelį pafotografuoti, pafilmuoti (Lietuvoje tokia traukinių eismo situacija nepaplitusi).
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaip sakoma "šventa vieta tuščia nebūna".
Nelikus pietinio keleivinio (jį pakeitus ekspresu) Busturas atidarė naują maršrutą Vilnius-Klaipėda per Ukmergę, Kėdainius, Šiaulius, Telšius ir kt., kuris dubliuoja geležinkelio maršrutą ir ruože Radviliškis-Klaipėda dyzeliuką.
http://www.busturas.lt/lt/tarpmestin...lnius-klaipeda
Pažiūrėsim ar ir kiek ilgai išsilaikys.
Komentuoti:
-
Kaip sakoma "šventa vieta tuščia nebūna".
Nelikus pietinio keleivinio (jį pakeitus ekspresu) Busturas atidarė naują maršrutą Vilnius-Klaipėda per Ukmergę, Kėdainius, Šiaulius, Telšius ir kt., kuris dubliuoja geležinkelio maršrutą ir ruože Radviliškis-Klaipėda dyzeliuką.
http://www.busturas.lt/lt/tarpmestin...lnius-klaipeda
Pažiūrėsim ar ir kiek ilgai išsilaikys.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSmagu, ir sėdit tamsta greičiausiai vienas ar dviese vagone, o kiti grūdasi 2-oje klasėje ir, jei traukinys užpildytas, o taip būna neretai - keiksnoja tą pirmą klasę ir beveik nėr abejonių, kad kitą kartą rinksis pigesnį autobusą.
Paradoksas, bet bilietas autobusu TRAUKINIO BILIETAS dabar sąlyginai kainuoja BRANGIAU UŽ AUTOBUSO į Kauną - to nepamenu kiek domiuosi geležinkeliais ir tai ne metai ar penki o tikrai daugiau...
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEuropoje visur geležinkeliais keliauti brangiau nei autobusais.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa aš jau rašiau argumentus kodėl klasės visiškai nepaisteisino ir atneša tik nuostolius LG. John nepateikė argumento, kodėl jos pasiteisino, išskyrus, kad "taip yra užsienyje todėl ir pas mus turi taip būti".
Komentuoti:
-
Na aš jau rašiau argumentus kodėl klasės visiškai nepaisteisino ir atneša tik nuostolius LG. John nepateikė argumento, kodėl jos pasiteisino, išskyrus, kad "taip yra užsienyje todėl ir pas mus turi taip būti".
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEuropoje visur geležinkeliais keliauti brangiau nei autobusais.
Visgi man sunku sekti tavo logiką šiuo atveju. Taip išeina, kad visur Europoje geležinkeliai yra privatūs? Bet juk beveik visur jie vienokia ar kitokia forma priklauso valstybei.
Anyway, esmė yra ta, kad traukiniai beveik visur yra brangesni, nei autobusai ir Lietuva nebus išimtis. Kaip ir dėl 1-os klasės.
Beje, 1-a klasė labai dažnai ir UK ir Vokietijoje važiuoja, jūsų žodžiais tariant, "tuščia". Nors ten ir kainos skiriasi tikrai ne dviem litais.Paskutinis taisė John; 2014.07.07, 11:31.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai kur geležinkeliai nėra privatūs, važiavimas traukiniu kainuoja brangiau, nei autobusu? Kur čia taip?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVažinėjantiems viešuoju transportu tie keli liktai irgi pinigai. Faktas tas, kad nelabai pasiteisino klasės, jei viena važiuoja tuščia. Per maži keleivių srautai tokiems dalykams.
Jeigu LG būtų privati bendrovė, kaip autobusų, tuomet bilietai būtų brangesni, bet dabar LG nuostolingus keleivių vežimus dengia pelnu, gautu iš krovinių vežimo.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSusidaro įspūdis, kad kai kurie čia rašantys žmonės gyvena kažkokiomis Brežnevo laikų realijomis ir nėra iškišę nosies toliau už savo kaimą. Tie, kas gali susimokėti 2Lt už patogesnę kelionę, yra vos ne kažkokie blogiečiai-buržujai-darbo liaudies išnaudotojai.
Kur domėjaisi? Kokiais geležinkeliais?
Šiaip, važiavimas traukiniu kone visur ir visais atvejais yra BRANGESNIS, nei važiavimas autobusu, nepriklausomai nuo klasės. Dėl to tamstai reiktų pasidomėti šiek tiek daugiau.
Jeigu LG būtų privati bendrovė, kaip autobusų, tuomet bilietai būtų brangesni, bet dabar LG nuostolingus keleivių vežimus dengia pelnu, gautu iš krovinių vežimo.
Komentuoti:
-
Dėl 2 klasės vagonų - niekas netrukdo prikabinti per vidurį papildomą. Kiek man teko važiuoti į Kauną - visada važiuodavau su dvivagoniu ir tikrai nebuvo sausakimšas.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLietuvoje yra kiek kitaip. Čia tikriausiai tik maršrute Vilnius-Kaunas autobusu galima nuvažiuoti pigiau nei traukiniu ir tai apima ne visus dienos reisus. Visur kitur traukinys išlieka gerokai pigesniu kelionės būdu nei autobusas. Pvz. Vilnius-Šiauliai traukinys nuveža už 34 lt, o autobusu be 40 lt tikriausiai nepavyks nuvažiuoti; Vilnius-Varėna traukinys nuveš už 13 lt, autobusas kainuos apie 20 lt.
Manau, reiktų pamiršti tuos laikus, kai traukiniai buvo pigesni už autobusus. Taip pat reiktų bandyti pratintis prie idėjos, kad geležinkelių transportas skirtas ne vien socialiai remtiniems keleiviams.Paskutinis taisė John; 2014.07.06, 23:59.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKur domėjaisi? Kokiais geležinkeliais?
Šiaip, važiavimas traukiniu kone visur ir visais atvejais yra BRANGESNIS, nei važiavimas autobusu, nepriklausomai nuo klasės. Dėl to tamstai reiktų pasidomėti šiek tiek daugiau.
Komentuoti:
-
Susidaro įspūdis, kad kai kurie čia rašantys žmonės gyvena kažkokiomis Brežnevo laikų realijomis ir nėra iškišę nosies toliau už savo kaimą. Tie, kas gali susimokėti 2Lt už patogesnę kelionę, yra vos ne kažkokie blogiečiai-buržujai-darbo liaudies išnaudotojai.
Parašė statyba Rodyti pranešimąSmagu, ir sėdit tamsta greičiausiai vienas ar dviese vagone, o kiti grūdasi 2-oje klasėje ir, jei traukinys užpildytas, o taip būna neretai - keiksnoja tą pirmą klasę ir beveik nėr abejonių, kad kitą kartą rinksis pigesnį autobusą.
Paradoksas, bet bilietas autobusu TRAUKINIO BILIETAS dabar sąlyginai kainuoja BRANGIAU UŽ AUTOBUSO į Kauną - to nepamenu kiek domiuosi geležinkeliais ir tai ne metai ar penki o tikrai daugiau...
Šiaip, važiavimas traukiniu kone visur ir visais atvejais yra BRANGESNIS, nei važiavimas autobusu, nepriklausomai nuo klasės. Dėl to tamstai reiktų pasidomėti šiek tiek daugiau.
Komentuoti:
-
Pritariu, viskas man atrodo labai normalu su ta pirma klase. Vienintelis man atrodo galimas patobulinimas leisti keleiviams su nuolaida prisimoketi tuos 2lt
Komentuoti:
Komentuoti: