Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt Baiba Rubesa kažką pasakė per TV vasario 14-ąją

    Delfi TV ar Jāni Domburu' – atbild Baiba Rubesa.
    Pilna intervija
    В среду, 14 февраля, в студии "Delfi TV с Янисом Домбурсом" гостит председатель правления RB Rail Байба Рубеса. Нашим читателям доступен прямой эфир, а по его завершении — видеозапись этой беседы.

    Недавно Рубеса заявила, что в ходе реализации проекта Rail Baltica приходится регулярно сталкиваться с интересами акционеров из трех стран Балтии и их желанием вмешаться в процесс принятия решений. Несмотря на это, глава RB Rail полагает, что проект будет реализован в 2026 году, как и планируется
    .

    http://rus.delfi.lv/news/daily/latvi...44777&all=true
    Pasirodo, B.Rubesa nemažai padirbėjo ir per savaitgalį

    www.DELFI.lv 16. februāris 2018 07:24
    Lietuvā uzbūvētais 'Rail Baltica' posms neatbilst prasībām, uzsver RubesaL
    Lietuvoje pastatytas "Rail Balticos" ruožas neatitinka reikalavimų, pabrėžia Rubesa
    http://www.delfi.lv/news/delfi-tv-ar....d?id=49751635

    www.DELFI.lv 18. februāris, 16:32
    Rubesas atklāsmes: disonanšu koris, Šķēles znots un 'Rail Baltica' kumoss
    Viņa intervijā apgalvoja, ka projekta "Rail Baltica" ieviešanas koordinatora "RB Rail" padomē strādājošie Lietuvas pārstāvji regulāri izvirzījuši prettiesiskas prasības, proti, vēloties iepazīties ar iepirkumu specifikācijām pirms to publicēšanas, kas būtu interešu konflikts.

    Ji interviu sakė, kad Lietuvos atstovai, dirbantys "Rail Baltica" įgyvendinimų koordinatoriaus taryboje prie RB "Rail" tarybos, reguliariai kelia neteisėtus reikalavimus, t.y, norėdami susipažinti su viešųjų pirkimų specifikacijomis prieš paskelbimą, tai būtų interesų konfliktas.

    http://www.delfi.lv/news/delfi-tv-ar....d?id=49757865
    Daugiau latviškame Delfyje apie Rail Balticą:
    http://www.delfi.lv/temas/rail-baltica/

    Comment


      Parašė Shots Rodyti pranešimą
      Panevezys ties Kedainiais, o Kaunas ties Marijampole. Galetu bent siek tiek tikslumo inest.
      Greičiausiai, jie kaip tik tycia taip nupiese, kad RB trasos linija atrodytu graziau - tiesesne. Kad pas abejojancius liktu maziau abejoniu.

      Juos irgi galima suprasti - be manipuliaciju su visuomene butu elgtis visai neprotinga.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Daugiau latviškame Delfyje apie Rail Balticą:
        http://www.delfi.lv/temas/rail-baltica/
        Zmoniu komentarai apie sios ponios Baibos praeities darbus Latvijos "labui" visai neblogi. Kaip sako amerikeciai "That just made my day": )

        http://www.delfi.lv/biznes/transport...reg=1&no=0&s=1

        Paskutinis taisė hobo; 2018.02.19, 22:00.

        Comment


          .
          /\ Na, komentarai niekada nebuvo labai patikimas informacijos šaltinis.
          Ypač, kai Rygos "latvijcai" rašo: "latyš-eto profesija"

          Kai kurie projekto reikalai sprendžiami Rygoje. Verta pasidomėti, ką rašo Latvijos žiniaskalaidą.
          Kažkokios informacijos skelveldros yra rusiško Latvijos Delfio rubrikoje apie Rail Balticą:
          http://rus.delfi.lv/temi/rail-baltica/

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            .
            /\ Na, komentarai niekada nebuvo labai patikimas informacijos šaltinis.
            Taip, pilnai sutinku.

            Bet is kitos puses ir zmoniu nuomoniu apie valdininku asmenines savybes visiskai numesti irgi neverta, nes "nebuna dumu be ugnies".

            O mus sio atveju manau turetu dominti, kas yra tas zmogus, kuris nori skirstyti labai didelius pinigus?

            Del smalsumo paskaiciau, ka raso latviskas svetaines variantas (pasirode, kad Google translate vercia is latviu i anglu stebetinai gerai). Ten skaiciau irgi komentarus, nes domejausi butent to kas yra sia ponia.

            Ir tie (jau latviu) komentarai nebuvo visiskai jai palankus: http://www.delfi.lv/news/delfi-tv-ar...reg=1&no=0&s=1

            Googlis ta dideli komentara isverte taip:
            cilveks trijicetrinieki-----------
            Rubesa is a person who pretends to be a high-end specialist, although in the works she is not even capable of developing a business project.

            What, of course, is not surprising, the better it is to get a huge salary without doing anything, but to transfer funds to a German company that is likely to suffer so much that it does not pour into us an economically sound business plan, but simply a marketing project.
            ...
            In a nutshell, Rubesa for half a million euro was foreseen for brainstorming the brain, so that the employees of Rail Baltica lobby for their money-raising project, which, if built, will be a heavy burden on taxpayers in the Baltic States. For who will be able to pay the cost of this monstrous infrastructure, if it is known that the project's start dates are falsely included in a much larger number of inhabitants in Latvia than will be in reality?
            ...
            Hmm, maybe both "Rail Baltica" project propellers have foreseen that "refugees" will be delivered to Latvia along this railway line? Well, then this number of people in Latvia could even be very huge. Or someone else has watched the territory of Latvia for their own needs. What, of course, will pay will be for the people of Latvia who are still in Latvia.
            ...
            And it's only possible to say that Rubesa is white and fluffy, because she was the head of the "public" Zolitude Tragedy Investigation Commission, which began with a huge amount of costing, before the deliberate amount of work that the commission had to make.

            Rubesa is always where smells are worth a lot of money. And she seems to be a stranger to concepts like modesty and honesty. Her authority and knowledge is a dummy that holds up as a poster in front to catch the monkey on the hook.
            ------


            Jančuks---------
            It seems that the representatives of the neighboring countries have fought for the interests of their countries, but Rubesa has represented the interests of the globalists.

            Imants Imants ---------
            Rubesa is not worth it, because of her, Latvia has grown up with her neighbors. I'll just scold you while losing funding. It's better to throw the old men off the wheel to drag the horse more easily.

            Ivo Strauts -----------
            Everyone talks about earning, not losing, implementation, but nobody answers the question of who on the railway and where to go and what goods will lead?
            Paskutinis taisė hobo; 2018.02.20, 01:16.

            Comment


              Straipsnis iš rubrikos ... Delfi AGRO >> Agroverslo naujienos

              Delfi.lt 2018.02.26
              Bus paimta 1200 savininkų žemė

              „Rail Baltica“ europinės vėžės geležinkelio tiesimui visuomenės poreikiams prireiks Kauno, Jonavos, Kėdainių, Panevėžio ir Pasvalio rajonų savivaldybių teritorijose perimti 945 ha žemės, kurią nuosavybės teise valdo daugiau kaip 1200 žemės savininkų.

              https://www.delfi.lt/agro/agroverslo-naujienos/bus-paimta-1200-savininku-zeme.d?id=77266691

              Comment


                Dėl „Rail Balticos“ tiesimui paimamų žemių – pirmoji nepasitenkinimo banga

                Ambicingiausiu šio šimtmečio projektu vadinamas geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ tiesimas įgauna pagreitį. Jau kitą mėnesį žemės savininkus, kurių turtas bus paimtas visuomenės poreikiams, pasieks preliminarios sąskaitos. Kai kurie jų baiminasi, kad liks prie suskilusios geldos – iš valstybės gaus grašius, o jiems paliktais žemės lopinėliais negalės naudotis ne tik patys, bet bus sudėtinga juos parduoti ar išnuomoti...
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Užmatyta FB, tekstas ne mano:

                  Donatas Vertelka
                  shared a link to the group: Geležinkelių entuziastai.

                  Numatyta Rail-Balticos trasa nuo Palemono GS iki Latvijos sienos. Pagal http://www.rail-baltica.lt/…/Europinio-standarto-gelezinke…/
                  Kadangi visą tai dariau rankiniu būdu, tai gali būti ir netikslumų. Dėl Busimos Panevėžio geležinkelio stoties vietą spėjau, nes ten kaip ir mazgas numatytas.

                  https://www.google.com/maps/d/viewer...0452102858&z=8
                  Paskutinis taisė LinS; 2018.03.29, 16:29.

                  Comment


                    Parašė LinS Rodyti pranešimą
                    Užmatyta FB, tekstas ne mano:

                    Donatas Vertelka
                    shared a link to the group: Geležinkelių entuziastai.

                    Numatyta Rail-Balticos trasa nuo Palemono GS iki Latvijos sienos. Pagal http://www.rail-baltica.lt/…/Europinio-standarto-gelezinke…/
                    Kadangi visą tai dariau rankiniu būdu, tai gali būti ir netikslumų. Dėl Busimos Panevėžio geležinkelio stoties vietą spėjau, nes ten kaip ir mazgas numatytas.

                    https://www.google.com/maps/d/viewer...0452102858&z=8
                    Tokie vingiai prie Kauno... Kažkaip nepanašu į 240km/h greičio geležinkelį.

                    Ir Panevėžio stoties vieta keista, ar negeriau būtų ties susikirtimu su 195 keliu?
                    Paskutinis taisė artexs; 2018.03.30, 10:25.

                    Comment


                      Ar šiame RB2 specialiajame plane numatyta geležinkelio jungtis su Kauno oro uostu? Panevėžio stoties vieta laukuose reiškia, kad ten niekas į traukinį nei sės, nei išlips. Būtų žymiai logiškiau geležinkelį išvesti per miestą ir jo centre įrengti stotį, bet, panašu, kad nei projekto rengėjai apie tai galvojo, nei plano tvirtintojams toks klausimas buvo iškilęs...

                      Comment


                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                        Ar šiame RB2 specialiajame plane numatyta geležinkelio jungtis su Kauno oro uostu? Panevėžio stoties vieta laukuose reiškia, kad ten niekas į traukinį nei sės, nei išlips. Būtų žymiai logiškiau geležinkelį išvesti per miestą ir jo centre įrengti stotį, bet, panašu, kad nei projekto rengėjai apie tai galvojo, nei plano tvirtintojams toks klausimas buvo iškilęs...
                        Dėl Panevėžio tai pakaktų padaryti arčiau miesto, kaip minėjau, sankryžoje su 195 keliu, nes per miestą būtų kosminė kaina. Ir kam to reikia, čia gi ne vietinis geležinkelis. Dėl kelionės į Varšuvą, Berlyną ar Taliną žmonės pavažiuos autobusu 20-30 minučių (aišku, geriau būtų 10-15min).

                        Comment


                          Faktas kad projekto rengėjai apie tai galvojo. Pirmieji trasos variantai kaip tik ir numatė praėjimą pro Panevėžį gerokai labiau į rytus su stotimi ties Babilono PC. Bet tokiu atveju, dėl tankaus kelių ir gatvių tinklo, visa trasa per Panevėžį turėjo būti ant aukšto pylimo. Variantas tikrai ne iš pigiųjų, o jei ant pylimo dar daryti stotį, o jei dar ir krovininę stotį... Vienu žodžiu, Panevėžio galvoms buvo duota pasirinkti arba tik keleivinė stotis ant pylimo prie Babilono arba trasa į vakarus nuo Panevėžio apvažiavimo ir krovininė bei keleivinė stotys joje. Pasirinktas buvo antras variantas
                          Paskutinis taisė DKL; 2018.03.30, 13:59.

                          Comment


                            Būsimo Rail Baltica tilto per Neries upę vieta Jonavos rajone (ilgis ~1,7 km)

                            Comment


                              Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                              Būsimo Rail Baltica tilto per Neries upę vieta Jonavos rajone (ilgis ~1,7 km)
                              Kurioje tiksliai vietoje? ir kokio daugmaž aukščio?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Kurioje tiksliai vietoje? ir kokio daugmaž aukščio?
                                Pateiktame brėžinyje, kairiąjame apatiniame kampe yra maps.lt žemėlapis.

                                Vieta maps.lt žemėlapyje: https://goo.gl/uZJVki

                                Comment


                                  Bus naujas rekordininkas ir pagal ilgį ir aukštį. Lyduvėnai bus nukonkuruoti :-)

                                  Comment


                                    Daugiau nei dvigubai ilgesnis ir apie ~7 metrus aukštesnis.

                                    Comment


                                      http://www.railbaltica.org/lt/paskel...o-konkursuose/
                                      Šiandien paskelbtas Rail Balticos geležinkelio nuo Ramygalos iki Lietuvos-Latvijos sienos projektavimo konkursas

                                      Comment


                                        Iš 1700 žmonių bus paimta žemė

                                        Iki šių metų pabaigos iš beveik 1,7 tūkst. žemės savininkų bus išpirkta apie 1,2 tūkst. žemės sklypų.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/agro/agroverslo....d?id=77740019
                                        straipsnyje nieko naujo, tik kazkodel savininku 500 daugiau nei sklypu.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          straipsnyje nieko naujo, tik kazkodel savininku 500 daugiau nei sklypu.
                                          bendrasavininkai - kad ir vyras su žmona.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X