Laukia savo valandos ir BČ transportas.
Elektrovežis ЧС4Т-598.
Elektrinis traukinys ЭПР-008 (Stadler).






Elektrovežis ЧС4Т-598.
Elektrinis traukinys ЭПР-008 (Stadler).






Traukiniui reikia ilgesnių prastovų, kad vėliau nesukeltų kamščių. nors realiai skaičiuojant kiek reikia laiko prastovoms aš jas užmečiau daug didesnes, nei 10 ar 20 minučių. Kartu pastudijavau Vilnius-Kaunas maršrutą ir pastebėjau, kad piko valandomis paleidžiama daugiau traukinių, nei įprasta, kas gali reikšti, jog LG reikia daugiau traukinių vien dėl to, kad galėtų patenkinti poreikį piko valandomis. Tačiau iki galo manęs tai vistiek neįtikina, nes Minsko maršrutui vistiek kuo puikiausiai užtenka 1 traukinio, o kitą galėtų gauti iš 'bendro rezervo', o ne 2 papildomų traukinių. Tuo pačiu LG turėtų perimti avialinijų praktiką - skristi/važiuoja tada, kada gali, o ne tai, kad nusiperka papildomą traukinį kad piko valandoms aptarnauti. Visgi traukinio kaina yra nežmoniška ir pagrindinė esmė keleivio bilieto kainoje. Jeigu perka traukinį - tai jį reikia išnaudoti iki maksimumo, o ne tam, kad stovėtų ir lauktų piko valandų. O tai reiškia, kad reikėtų įvesti sistemą, kad piko valandomis bilietai brangiau kainuota - tada visokios bobutės ir panašiai pradėtų važinėti ne piko valandomis ir taip išsilygintų srautai, reikėtų mažiau traukinių, tai atpigintų bilietus ir paskatintų daugiau žmonių naudotis traukiniais.
Traukiniui reikia ilgesnių prastovų, kad vėliau nesukeltų kamščių. nors realiai skaičiuojant kiek reikia laiko prastovoms aš jas užmečiau daug didesnes, nei 10 ar 20 minučių. Kartu pastudijavau Vilnius-Kaunas maršrutą ir pastebėjau, kad piko valandomis paleidžiama daugiau traukinių, nei įprasta, kas gali reikšti, jog LG reikia daugiau traukinių vien dėl to, kad galėtų patenkinti poreikį piko valandomis. Tačiau iki galo manęs tai vistiek neįtikina, nes Minsko maršrutui vistiek kuo puikiausiai užtenka 1 traukinio, o kitą galėtų gauti iš 'bendro rezervo', o ne 2 papildomų traukinių. Tuo pačiu LG turėtų perimti avialinijų praktiką - skristi/važiuoja tada, kada gali, o ne tai, kad nusiperka papildomą traukinį kad piko valandoms aptarnauti. Visgi traukinio kaina yra nežmoniška ir pagrindinė esmė keleivio bilieto kainoje. Jeigu perka traukinį - tai jį reikia išnaudoti iki maksimumo, o ne tam, kad stovėtų ir lauktų piko valandų. O tai reiškia, kad reikėtų įvesti sistemą, kad piko valandomis bilietai brangiau kainuota - tada visokios bobutės ir panašiai pradėtų važinėti ne piko valandomis ir taip išsilygintų srautai, reikėtų mažiau traukinių, tai atpigintų bilietus ir paskatintų daugiau žmonių naudotis traukiniais.
Comment