Deja, mums dar ilgai teks kažko panašaus laukti. Jei iš viso įmanoma sulaukti esant dabartinei ekstensyvios urbanizacijos politikai ir viešojo transporto politikos nebuvimui. Visgi kažko tai ypatingo Vilniuje tikėtis negalima, nes geležinkeliai eina mažai apgyvendintomis teritorijomis arba teritorijomis su individualiais namais. Tačiau tai nereiškia, jog bendro bilieto nereikia įvesti. Reikia.
BČ viršininkas V. Balachonovas pasirašė, pirmojo Šveicarijoje pagaminto elektrotraukinio Stadler, aktą.
Pirmas traukinys į Baltarusiją atvyks vasario pradžioje.
Viso kompanija Stadler Bussnang AG pagamins 10 tokių traukinių. http://www.rw.by/index.php/.13.3750.1..0.0.0.html
Na va, siame straipsnyje paslepta ir dar viena naujiena:
Minsko regione atsiras "Miesto linija" (city lines) - miesto gelezinkelis.
Jau kelis kartus musu forume ir kitur (tik ne LG direkcijoje) buvo apzvelgiama panasi ideja panaudoti ir Vilniaus miesto bei priemiesciu gelezinkelio linija.... O gaila Manau tai puiki ideja.
Viskas labai paprasta. Kinietiški lokomotyvai pigesni ir kiniečių riedmenų gamintojų progresas akivaizdus. O dėl LG nereikia ironizuoti. Pirko tik TEP70BS ir RA2. Jei vietoj RA2 jau buvo galimos alternatyvos, tai perkant šilumvežius, jokių alternatyvų nebuvo. Tikrai jokia Vakarų kompanija nebūtų sukūrusi ir pagaminusi už tokią, kokia buvo sumokėta už juos, 4 vnt. šilumvežių.
Baltarusijos geležinkeliai su Kinijos Elektros įrangos eksporto ir importo korporacija ir Datongo elektrovežių gamykla pasirašė kontraktą dėl 12 magistralinių dviejų sekcijų elektrovežių pirkimo 2012 metais
Nauji elektrovežiai perkami dėl didėjančio tranzitinių krovinių srauto per Baltarusijos teritoriją. Prekiniai traukiniai, atvykstantys iš Rusijos, sveria vidutiniškai 7000-9000 tonų. O Baltarusijoje dirbantys VL80s gali traukti tik 4700-5500 tonų sąstatus. Kinietiški elektrovežiai БКГ1 bus 9800 kW galios ir bus gaminami elektrovežio HXD2 bazėje. Šis elektovežio modelis sukurtas kartu su "Alstrom" kompanija. Savo ruožtu HXD2 prototipu yra elektrovežis PRIMA 447000.
Toliau rašo, kad tai modernus šiuolaikiškas lokomotyvas.
Elektrovežiai bus perkami kredituojant Kinijos bankams. Elektrovežių sertifikaciją atliks Baltarusijos valstybinis transporto universitetas.
Vieno elektrovežio kaina apie 7 mln. JAV dolerių. Bendra kontrakto vertė 84,9 mln. JAV dolerių.
Minske kelias valandas skyriau ir geležinkelių transportui - pasivaikščiojau tarp stočių Minsk-Vostočnyj ir Stepianka.
Elektriniai traukiniai - ER9T
Tolimojo susisiekimo vagonus traukia dyzeliai (TEP-70, M62 ir gal dar kokie) bei elektrovežiai - ČS4T. Toks tempė keleivinį traukinį, kuriuo važiavau iš Mogiliovo (atkarpoje Mogiliovas - Orša tempė TEP-70, nuo Oršos iki ??? (linija eletrifikuota ne iki pat Gardino, kur ir važiavo šis traukinys) - eletrovežis.
Maskvos kryptimi važiuoja vien tik eletrovežiai VL80. 2TE10 važiuoja ten, kur nėra elektrifikacijos.
Šis tempė net 114 vagonų sąstatą - man, kaip pratusiam prie ~60 vagonų, jis pasirodė labai ilgas .
Pasitaiko ir tokių įdomių junginių, vadinamų - VL85 (jei tiksliai pamenu) - paprastas 2 sekcijų VL80 su prikabinta 1 VL80 sekcija.
Tragišku tapo traukinio reisas Gardinas - Maskva. Naktį traukinys įsirėžė į karvių bandą, žuvo apie 50 karvių. Kiek vėliau, viename iš vagonų, nuo infarkto mirė moteris.
Maskvos - Minsko - Bresto - Varšuvos geležinkelis.
Svarbiausia tranzitinė Baltarusijos geležinkelio linija
Prie Gorodėjos / Haradzieja, tarp Minsko ir Baranovičių
Baranovičiai / Baranavičy
Autostrados viadukas tarp Baranovičių ir Ivacevičių
Ivacevičiai / Ivacevičy
Baranovičių - Volkovysko - Balstogės linija
Tarpukariu pagal lenkiškus tvarkaraščius traukinių eismas iš Varšuvos į Maskvą iki Baranovičių ėjo šiuo geležinkeliu, o ne per Brestą. Dabar nuo Volkovysko muitinė pažymėta tik link Siedlcų, o link Balstogės, nežinia, ar yra išlikęs veikiantis geležinkelis.
Slonimas / Słonim
Slonimas. Tiltai per Ščaros upę
Slonimo apylinkės. Kelio P99 aplinkkelis ties Čamiary kaimu
Volkovyskas / Vaŭkavysk
Pagrindinė mazginė stotis yra už miesto, o mieste yra stotis Vaŭkavysk - Horad
Komentuoti: