Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLRD-1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    BČ TEP60-0241 padarė remontą, tai dar gana ilgai turėtų važinėti, o tuo pačiu ir turėsim galimybę jį pamatyti Vilniuje.
    tai gal ir LG ten dar sugalvos savus išsiųsti į remontą )))

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    BČ TEP60-0241 padarė remontą, tai dar gana ilgai turėtų važinėti, o tuo pačiu ir turėsim galimybę jį pamatyti Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, mums dar ilgai teks kažko panašaus laukti. Jei iš viso įmanoma sulaukti esant dabartinei ekstensyvios urbanizacijos politikai ir viešojo transporto politikos nebuvimui. Visgi kažko tai ypatingo Vilniuje tikėtis negalima, nes geležinkeliai eina mažai apgyvendintomis teritorijomis arba teritorijomis su individualiais namais. Tačiau tai nereiškia, jog bendro bilieto nereikia įvesti. Reikia.

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    BČ viršininkas V. Balachonovas pasirašė, pirmojo Šveicarijoje pagaminto elektrotraukinio Stadler, aktą.
    Pirmas traukinys į Baltarusiją atvyks vasario pradžioje.
    Viso kompanija Stadler Bussnang AG pagamins 10 tokių traukinių.
    http://www.rw.by/index.php/.13.3750.1..0.0.0.html
    Na va, siame straipsnyje paslepta ir dar viena naujiena:
    Minsko regione atsiras "Miesto linija" (city lines) - miesto gelezinkelis.





    Placiau cia (rusu k.): http://www.rw.by/index.php/.396.3664...0.0.0.html

    Jau kelis kartus musu forume ir kitur (tik ne LG direkcijoje) buvo apzvelgiama panasi ideja panaudoti ir Vilniaus miesto bei priemiesciu gelezinkelio linija.... O gaila Manau tai puiki ideja.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viskas labai paprasta. Kinietiški lokomotyvai pigesni ir kiniečių riedmenų gamintojų progresas akivaizdus.
    Viskas dar paparasčiau. Kinija duoda kreditą, na ir už tuos pinigus siūlo savo lokomotyvus.
    Rusijoje buvo pirkti 19 TEP70BS (tokių Lietuvoje 4 vnt.).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viskas labai paprasta. Kinietiški lokomotyvai pigesni ir kiniečių riedmenų gamintojų progresas akivaizdus. O dėl LG nereikia ironizuoti. Pirko tik TEP70BS ir RA2. Jei vietoj RA2 jau buvo galimos alternatyvos, tai perkant šilumvežius, jokių alternatyvų nebuvo. Tikrai jokia Vakarų kompanija nebūtų sukūrusi ir pagaminusi už tokią, kokia buvo sumokėta už juos, 4 vnt. šilumvežių.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė John
    Kodėl baltarusiai neperka puikių rusiškų lokomotyvų ir traukinių, kuriuos taip mėgsta LG?
    Kad jie ir "tarybinių" dešrelių neturi, atrodo...
    LG apskritai, yra rusiškos nostalgijos oazė, kiek teko bendrauti su žmonėmis iš ten.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijos geležinkeliai su Kinijos Elektros įrangos eksporto ir importo korporacija ir Datongo elektrovežių gamykla pasirašė kontraktą dėl 12 magistralinių dviejų sekcijų elektrovežių pirkimo 2012 metais

    Nauji elektrovežiai perkami dėl didėjančio tranzitinių krovinių srauto per Baltarusijos teritoriją. Prekiniai traukiniai, atvykstantys iš Rusijos, sveria vidutiniškai 7000-9000 tonų. O Baltarusijoje dirbantys VL80s gali traukti tik 4700-5500 tonų sąstatus. Kinietiški elektrovežiai БКГ1 bus 9800 kW galios ir bus gaminami elektrovežio HXD2 bazėje. Šis elektovežio modelis sukurtas kartu su "Alstrom" kompanija. Savo ruožtu HXD2 prototipu yra elektrovežis PRIMA 447000.
    Toliau rašo, kad tai modernus šiuolaikiškas lokomotyvas.

    Elektrovežiai bus perkami kredituojant Kinijos bankams. Elektrovežių sertifikaciją atliks Baltarusijos valstybinis transporto universitetas.

    Vieno elektrovežio kaina apie 7 mln. JAV dolerių. Bendra kontrakto vertė 84,9 mln. JAV dolerių.

    http://www.rw.by/index_eng.php/.13.3611.1..0.0.0.html

    http://www.newsland.ru/News/Detail/id/581032/cat/86/

    Kinijos geležinkelių elektrovežis HXD2.



    Nuotrauka iš http://www.zacliu.com/20090711/hxd2/
    Paskutinis taisė Al1; 2011.01.21, 22:24.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    O koks tai indėlis?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    http://www.lidanews.by/news/view/305

    Gaila, kad pamiršta ir apie lietuvių indėlį šiame projekte

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Dėkui visiems už išaiškinimą, pasirodo reik pirma gerai isiaisškinti, kas kur yra.

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Tai Vileikos stotis.
    railwayz.info
    Kuri yra Baltarusijoje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Naujosios Vilnios geležinkelio stotis. Apie 1918 m.

    Atvaizdas

    http://sammeln.shop.ebay.de/
    Tai Vileikos stotis.
    railwayz.info

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Naujosios Vilnios geležinkelio stotis. Apie 1918 m.

    Atvaizdas

    http://sammeln.shop.ebay.de/
    Čia ne Naujosios Vilnios stotis.
    Naujosios Vilnios stotis atrodė taip:
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...16288375084910
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...16288375084910

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Perone tikrai nebuvo, jei neklystu, prekybininkai išstumti toliau.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Su-250-43 Žlobino stotyje.
    Žaislų ten jau nebenešioja keleiviams?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Baltarusija

    Gomelio keleivinė stotis


    DR1B


    TEP60-0051 (ex 2TEP60)


    TEP70-0326


    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Minske kelias valandas skyriau ir geležinkelių transportui - pasivaikščiojau tarp stočių Minsk-Vostočnyj ir Stepianka.
    Elektriniai traukiniai - ER9T





    Tolimojo susisiekimo vagonus traukia dyzeliai (TEP-70, M62 ir gal dar kokie) bei elektrovežiai - ČS4T. Toks tempė keleivinį traukinį, kuriuo važiavau iš Mogiliovo (atkarpoje Mogiliovas - Orša tempė TEP-70, nuo Oršos iki ??? (linija eletrifikuota ne iki pat Gardino, kur ir važiavo šis traukinys) - eletrovežis.



    Maskvos kryptimi važiuoja vien tik eletrovežiai VL80. 2TE10 važiuoja ten, kur nėra elektrifikacijos.



    Šis tempė net 114 vagonų sąstatą - man, kaip pratusiam prie ~60 vagonų, jis pasirodė labai ilgas .



    Pasitaiko ir tokių įdomių junginių, vadinamų - VL85 (jei tiksliai pamenu) - paprastas 2 sekcijų VL80 su prikabinta 1 VL80 sekcija.



    Manevriniai traukiniai - vien žalieji ČME3

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nelaimingas reisas

    Tragišku tapo traukinio reisas Gardinas - Maskva. Naktį traukinys įsirėžė į karvių bandą, žuvo apie 50 karvių. Kiek vėliau, viename iš vagonų, nuo infarkto mirė moteris.

    Вечерний Гродно

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maskvos - Minsko - Bresto - Varšuvos geležinkelis.
    Svarbiausia tranzitinė Baltarusijos geležinkelio linija

    Prie Gorodėjos / Haradzieja, tarp Minsko ir Baranovičių


    Baranovičiai / Baranavičy


    Autostrados viadukas tarp Baranovičių ir Ivacevičių


    Ivacevičiai / Ivacevičy





    Baranovičių - Volkovysko - Balstogės linija
    Tarpukariu pagal lenkiškus tvarkaraščius traukinių eismas iš Varšuvos į Maskvą iki Baranovičių ėjo šiuo geležinkeliu, o ne per Brestą. Dabar nuo Volkovysko muitinė pažymėta tik link Siedlcų, o link Balstogės, nežinia, ar yra išlikęs veikiantis geležinkelis.

    Slonimas / Słonim






    Slonimas. Tiltai per Ščaros upę


    Slonimo apylinkės. Kelio P99 aplinkkelis ties Čamiary kaimu



    Volkovyskas / Vaŭkavysk
    Pagrindinė mazginė stotis yra už miesto, o mieste yra stotis Vaŭkavysk - Horad


    Mazginė stotis


    st. Vaŭkavysk-Horad (Volkovysko miestas)

    Komentuoti:

Working...
X