Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RAW
    replied
    Simferopolyje buvau apie 2 valandas. Kiek mačiau manevriniai tik atkabina, prikabina ir atitempia sąstatą iš jiems skirtų stovėti vietų jau prie peronų kai jiems artėja laikas išvykti. Kaip ir sakiau Simferopolyje labai didelis judėjimas, neskaitant net električkų. Viena maskvietė pasakojo, kad praeitą vasarą teko vykti namo, traukinys, atvykęs iš Sevastopolio stoty stovėjo vietoj, berods, 20min vos 5. Visi keliai buvo užimti, reikėjo greit atlaisvinti, kažkas vėlavo ir pan.. Budėtojas turi ypatingai operatyviai dirbti. Greitis irgi nemažas, žodžiu, Charkovas-Simferopolis viena iš pagrindinių krypčių, todėl čia elektrovežių negaili. Kita vertus, Gomelyje, kur BČ brigados keičiasi su UZ, mačiau vienasekcijinius ir 2TE116, ir 2M62, Melitopolyje-VL11 su keleiviniu sąstatu. Taip, kad keleiviniai sąstatai tam tikromis kryptimis tempiami ir šiais tam neskirtais šilumvežiais ar elektrovežiais, neabejoju, kad kažkur tam naudojami ir ČME.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    čme3

    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    ...
    Simferopolis. Kas jame stebino, tai ypatingas keleivinių traukinių intensyvumas, pas mus tarybiniais laikais Vilniuje, ko gero, tiek nebuvo traukinių.
    ...
    ČME3, jų ten buvo gal 10 ir ČS2 senos laidos
    Atvaizdas
    Gal tą manevrinį šilumvežį ČME3 Simferopolyje teko pasergėti ilgiau?
    T.y., ar jis ten ir yra kaip manerrinis (atvarė sąstatą ar jį tuoj nuvarys, prikabina/atkabina papildomus vagonus), ar jis sąstatą traukė iki kažkurios kitos stoties?
    Nes manevriniais šilumvežiais traukiamų priemiestinių traukinių buvusios SSRS geležinkeliuose mačiau, Lenkijos geležinkelių foto ir video taip pat tenka matyti, natūroje SM42 į Šeštokus atvažiuojant irgi mačiau.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Tai va, visai neseniai labai smagiai paatostogavau. Visada norėjau aplankyti tokius miestus kaip Odesą, Adlerį, Sočį ar Simferopolį. Tad šią vasarą nusprendžiau vykti į Simferopolį, o iš jo į Jaltą. Be abejo, kalba eina apie kelione traukiniu. Taigi, kelionė truko 1,5 paros į vieną pusę (galiu pasakyti, kad nei kiek neprailgo). Į priekį iš Vilniaus važiavau su traukiniu Kaliningradas-Gomelis, prikabiname vagone Kaliningradas-Simferopolis, priklausančiam RŽD. Gomelyje vagonas buvo prikabintas prie traukinio Minskas-Simferopolis. Ten pat keitėsi ir šilumvežis: iš baltarusiško į ukrainietišką TEP70. Charkove TEP70 pakeitė ČS7.
    Atgal iki Charkovo važiavau su traukiniu Simferopolis-Maskva, taip pat prikabiname vagone Simferopolis-Kaliningradas tik jau priklausančiam UZ, kuris Charkove buvo prikabintas prie traukinio Charkovas-Kaliningradas. Keletas foto iš kelionės (atsiprašau už kokybę, nes beveik visos nuotraukos buvo darytos pro langą nelabai turint kito pasirinkimo):
    Krasnyj Bereg (BČ)

    Osipoviči (BČ)

    Žlobinas (BČ)

    Gomelis (BČ)

    DR1A Gomelyje

    DR1B Gomelyje

    TEP70

    Jei neklystu, Gomelis Čiotnaj

    Pervaža prie Bachmač (UZ)

    Džankoj (UZ)

    Simferopolyje mūsų traukinį atitempęs vardinis ČS7 (UZ)

    Simferopolis. Kas jame stebino, tai ypatingas keleivinių traukinių intensyvumas, pas mus tarybiniais laikais Vilniuje, ko gero, tiek nebuvo traukinių.


    ČME3, naujas ČS2 ir ER1



    ČME3, jų ten buvo gal 10 ir ČS2 senos laidos

    Charkovas (UZ), ten parišo už fotografavimą, bet viskas labai gražiai baigėsi

    Ščors (UZ)

    Baltarusų DR1B (Gomelis-Ščors), jeigu neklystu stotyje Gorodnia

    Chorobiči (UZ) pasienis su Baltarusija

    Terechovka (BČ) pasienis su Ukraina

    Vagono Simferopolis-Kaliningradas tvarkaraštis

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Šiek tiek ne tokios ir tolimos praeities... 1994 metai, Ukraina:







    Kartais pagalvoju, kad būtų gerai buvę, jei būčiau bent kiek anksčiau gimęs

    FOTO: www.railpictures.net

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taip.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Diesel power VS. Electric power!

    Atvaizdas
    Ukraina?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Diesel power VS. Electric power!

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    "Blondinių ekspresas"
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    gal galit pasakyt ar koks traukinys vaziuojantis i Ukraina stoja Hersone. Ar vistik butu geriausia pasinaudot marsrutu Odesa-Kaliningradas ir is Odesos pasiekt Hersona?
    Na iš Lietuvos traukinys iki pat Chersono nevažiuoja. Mano supratimu, Chersonas lieka šalia (tarp) geležinkelio magistralių einančių į Odesą ir Krymą. Tačiau yra iš Kijevo gal 4 traukiniai per parą, iš Odesos keli, iš Minsko - vagonas... Na apsilankyk http://www.uz.gov.ua/ ir http://www.rw.by/, ir susiplanuosi savo kelionę. Turi klausimų, klausk

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Chersonas, o ne Hersonas.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    gal galit pasakyt ar koks traukinys vaziuojantis i Ukraina stoja Hersone. Ar vistik butu geriausia pasinaudot marsrutu Odesa-Kaliningradas ir is Odesos pasiekt Hersona?

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Man įdomiausia, kaip jis važiuoja pro Ukrainą, o ar per Minską, ar Lydą - neturi didelės reikšmės. Kažin, ar pasiteisino šito traukinio paleidimas šią vasarą ar ir vėl paleis kitais metais?
    Pranešime 236 nurodyti Ukrainos miestai, per kuriuos važiuoja Kaliningradas - Simferopolis. "Lietuviškas" traukinys važiavo šiek tiek kitokiu maršrutu...

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    robertas : Geriau kad musu traukini paliktu,nes pusu labai patuogus

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad siemet jis vaziavo per Salcininkus, Lyda...
    Man įdomiausia, kaip jis važiuoja pro Ukrainą, o ar per Minską, ar Lydą - neturi didelės reikšmės. Kažin, ar pasiteisino šito traukinio paleidimas šią vasarą ar ir vėl paleis kitais metais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad siemet jis vaziavo per Salcininkus, Lyda...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Visiem ddėkoju už pagalbą

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Dar yra prierašas:

    Tiesioginis vagonas Kaliningradas-Simferopolis iš Kaliningrado išvyks ir Vilnių pravažiuos 2008/2009 atskiromis mėnesio dienomis, spalio, lapkričio, gruodžio, sausio, vasario, kovo, balandžio 2,6,10,14,18,22,26 d.d., gegužės - 2,6,10,14,18,22 d.d. Lapkričio 26 d.- nevažiuos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Maršrutas Vilnius -Simferopol
    Vilnius
    Kena
    Gudagai
    Smargon
    Maladzečna
    Minsk
    Puchavičy
    Asipovičy 1
    Bobruisk
    Žlobin
    Buda-Košalevsk
    Gomel
    Terachouka
    Chorobiči
    Gorodnia
    Ščiors
    Mena
    Bachmač
    Konotop
    Putivl
    Vorožba
    Sumy
    Smorodino
    Charkiv
    Pavlograd 1
    Sinelnikovo-1
    Zaporože-1
    Melitopol
    Novoalekseevka
    Džankoj
    Simferopol
    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/#

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Va,suradau,cia,bet Ryga-simferopol bet poto marsrutas buvo sutrumpintas iki Vilniaus
    http://www.tour.com.ua/transport/tra...il/138176.html
    bet cia rusiskai parasyta,bet galiu isversti jeigu reikia

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    As ne visus prisimenu miestus,bet truputi prisimenu:
    Kievas
    Poltava
    Dzankojus
    Zaparozje
    Kazkaip daugiau neprisimenu...

    Komentuoti:

Working...
X