Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Šitas indėnas karo žygio spalvomis išdažytas. VL8M-1215.


    Truputį VL8M vidaus:















    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Magistralinis krovininis elektrovežis VL8M-796 su metalurgijos gamyklų produkcija važiuoja į stotį Mariupol'-Port.


    Gaminti Novočerkasko ir Tbilisio gamyklose nuo 1953 iki 1967 metų. Taigi naujausiems jau per 40 metų ir greito visų pakeitimo tikrai nebus. Indeksas M po važiuoklės patobulinimo. Ilgalaikis ETV galingumas 3760 kw. Konstrukcinis greitis 100km/h.
    http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/212602

    ČME3T-7365 vagonų depe


    Keistas grįžratis prie lokomotyvų depo


    VL8M-1484, pamainos pasikeitimas


    ČME3T-7366


    VL8M-796


    Pervažos budėtojo namukas


    Elektrinis traukinys ER2T-7245

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mariupolio stotis

    2010 07

    ČME3-2083 su vibropantografu (žiemą važiuoja ir apledėjimą nuo kontaktinio tinklo braukia). Mariupolio stotyje nuolatos su keleiviniais vagonais manevruoja vienas ar du ČME3.


    Keleivinis elektrovežis ČS2-698


    Škodos (Čekoslovakija) gamybos, SSRS gaminti nuo 1958 iki 1973 metų. Nuolatinės 3Kv srovės. Konstrukcinis greitis 160km/h. Valandinis elektros traukos variklių galingumas 6x770 kw, ilgalaikis 6x680 kw.
    http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/82214

    Ūkinis traukinys, dešinėje jau matytas pliažas su panorama į Azovstal'

    Kadangi M62 tame regione nėra, tai ūkiniai "prabangūs", su 2TE116 ar jų viena sekcja priešakyje.

    ČS2-755


    Vietinės gamybos elektrinis traukinys EPL2T-003, nuo kažkurio numerio buvo pakeista kabinos išvaizda. O apskritai nuo RVR turbūt minimalūs skirtumai.


    Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto, dešinėje vagonų depas

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Bus daugiau nuotraukų vėliau iš Mariupolio.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Charkovas


    Nuo Charkovo keleivinės stoties iki Kupiansko (Kupiansk-Uzlovoj (mazginis)) mus traukė šis elektrovežis, VL82M-081


    Įlėkė ČS7-113 su keleiviniu traukiniu, berods iš Krymo į Rusiją.


    Lipome pafotografuoti visose stotye šviesiu paros metu, kur buvo ilgesni sustojimai. Charkovas-Lipeckas. Krovininis elektrovežis VL80K-044 su keliais vagonais:




    ER1 ar ER2 su išlikusia originalia RVZ emblema:


    Nuo Kupiansko iki Debalcevo mus traukė krovininis šilumvežis 2TE116, nuo Debalcevo iki Jasinovatos krovininis antikvarinis elektrovežis VL8M, o nuo Jasinovatos iki Mariupolio taip pat jau antikvarinis, bet keleivinis ČS2.
    Jei ką pripaisčiau nešviežia galva Robertas pataisys, ar papildys.

    Šiam kartui tiek
    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.08.16, 01:37.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Bilopilio stotis




    Sumose prikabinamas vagonas Sumos-Mariupolis








    Ukrainiečiai lipa į savo prikabinamą

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iš Minsko iki Gomelio traukė BČ TEP60, o nuo Gomelio iki Bachmačiaus keleivinės stoties viena 2TE116 sekcija.
    Prikabinamas ukrainiečių vagonas, prie priešinio traukinio Mariupolis-Minskas.

    Ir išoriškai, ir kiek matėsi per langus, ukrainiečių vagonai daug baisesni už baltarusių, mūsų Vilniaus dažnas patvorinis nepalyginamai geresnės estetinės būklės. Teko matyti pietų kryptimi ir naujus rusų traukinio vagonus, jie akivaizdžiai ir už baltarusių geriau atrodė.



    Bachmačiuje estafetę perėmė elektrovežis ČS4-195 (tokia išvaizda su nauja kabina po kapitalionio remonto).


    Savaeigė platforma MPD Putivlio stotyje, tokių ir mūsuose yra.


    Elektrovežis traukė iki Vorožbos, nuo ten iki Charkovo keleivinės stoties TEP70 (pas juos ankstyvieji numeriai su vertikaliais buferiniais žibintais).

    Vorožboje:
    ČS4-183




    Mūsų vagonas


    Mūsiškis jau atsikabinęs


    Manevruose karaliauja ČME3, pagrinde teko matyti 2-4 tūkstančio numerius.


    RIC gabarito keleiviniai vagonai, atiduoti kelininkų naudojimui.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Važiavome kupiniame Amendorf (R. Vokietija) vagone, nežymiai modernizuotame. Tvarka (švara) viduje normali, bet servisas mūsų Vilnius-Klaipėda kiek geresnis (turiu galvoje skystą muilą vietoj paprasto ir tualetinio popieriaus kokybę).
    Mūsų vagono praėjimas:


    Miegojau patogiai:


    Modernizacijos minusas-pakeisti langai. Didžioji dalis neatveriami, mažesnė su siaura orlaide viršutinėje dalyje. Kaitome praktiškai visą kelionę, nes vidutinis greitis apgailėtinas, o kondicionierius veikė labai silpnai, vžiuojant lėčiau apskritai atsijungdavo. Dar vienas ženklus tokių langų minusas, negalėjimas išsikišus fotografuoti, net rankų prakišti su fotoaparatu nebuo galima, todėl teko tenkintis nuotraukomis darytomis išlipus arba per stiklą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vilnius-Minskas-Mariupolis

    Man atvykus į Vilnių kelionę pradėjome traukiniu Vilnius-Gomelis. Nors buvo užsakytos sėdimos vietos, bet sėdėjome pilnutėliame plackarte (matyt tokie jų sėdimi ir yra), po kelis ant gulto su labai "maloniu" dermantininiu paviršiumi. Buvo labai tvanku ir karšta, ventiliacija tik kažkiek praverti langai. Nemaloniai nustebino lėtas važiavimas iki Kenos geležinkelio stoties, nors kelio būklė leidžia daug greičiau ta kryptimi važiuoti. Nuotraukų iš kelionės iki Minsko nebus, nes tik keli kadrai per langą, ir tie nekokybiški (keli M62 ir ČME3). Nuo Vilniaus iki Minsko vagonus traukė TEP70BS-049.


    Minske persėdome į traukinį Minskas-Mariupolis, kuris mūsų namais buvo 32 valandas, iki galutinio kelionės tikslo.
    Tvarkaraštis:
    http://www.brestrw.by/trains1/detail..._stn=17.8.2010

    Kelionės maršrutas per Baltarusiją:

    Didesnis atvaizdas:
    http://www.miestai.net/forumas/pictu...pictureid=8955

    Per Ukrainą:

    Didesnis vaizdelis:
    http://www.miestai.net/forumas/pictu...pictureid=8956

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Organizuoju kelionę į Ukrainą, į Donecką ir Mariupolį. Išvažiavimas iš Vilniaus liepos 5 d. Trūksta vieno pakeleivio. Kas norėtų važiuoti kartu?

    Dėl informacijos rašykit asmeninę žinutę

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tipiniai. Lietuvoje bent po keleta ivairiu tipiniu stociu pastatu yra skirtinguose ruozuose.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Ar tik ne Žaslių panašus pastatas...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2008 07

    Kijevo sritis, Bobriko stotis (st. Bobrik):










    Komentuoti:


  • RAW
    replied

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Ar gali ant kokio zemelapio nupaisyti marsruta?

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Labai džiugina, kad daug bendraminčių.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    RAW,
    bravo! Teisingai atostogavai

    Ukrainoje išties labai daug žmonių važinėja traukiniais. Kažkur skaičiau, kad studenčiokai po sesijos, birželį pasiekė autobusu Lvovą ir bandė traukiniu Odesą pasiekti, deje turas po UA, jiems Lvove ir pasibaigė... Bilietų nebuvo artimiausioms savaitėms ar mėnesiams...
    Beje, mano kelionė į Ukrainą nusimato tik kitais metais....
    Paskutinis taisė railman; 2009.07.24, 23:11.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Tai jau tikrai labai džiaugiuosi, o kur dar važiavimas ilgiausia troleibusų kalnų trasa apie 80km su jau seniai klasika tapusiu troleibusu škoda TR9. O kas liečia ČS2 ir VL8, tai jų ten pilna, neabejoju, kad dar pamatysi. Bandysiu kitą vasarą vėl, galėsim kartu .

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Tai jau tikrai labai džiaugiuosi, o kur dar važiavimas ilgiausia troleibusų kalnų trasa apie 80km su jau seniai klasika tapusiu troleibusu škoda TR9. O kas liečia ČS2 ir VL8, tai jų ten pilna, neabejoju, kad dar pamatysi. Bandysiu kitą vasarą vėl, galėsim kartu .

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Simferopolyje buvau apie 2 valandas. Kiek mačiau manevriniai tik atkabina, prikabina ir atitempia sąstatą iš jiems skirtų stovėti vietų jau prie peronų kai jiems artėja laikas išvykti. Kaip ir sakiau Simferopolyje labai didelis judėjimas, neskaitant net električkų. Viena maskvietė pasakojo, kad praeitą vasarą teko vykti namo, traukinys, atvykęs iš Sevastopolio stoty stovėjo vietoj, berods, 20min vos 5. Visi keliai buvo užimti, reikėjo greit atlaisvinti, kažkas vėlavo ir pan.. Budėtojas turi ypatingai operatyviai dirbti. Greitis irgi nemažas, žodžiu, Charkovas-Simferopolis viena iš pagrindinių krypčių, todėl čia elektrovežių negaili. Kita vertus, Gomelyje, kur BČ brigados keičiasi su UZ, mačiau vienasekcijinius ir 2TE116, ir 2M62, Melitopolyje-VL11 su keleiviniu sąstatu. Taip, kad keleiviniai sąstatai tam tikromis kryptimis tempiami ir šiais tam neskirtais šilumvežiais ar elektrovežiais, neabejoju, kad kažkur tam naudojami ir ČME.
    RAW,

    piukią kelionę turėjai Pavydžiu. Tavo Simferopolyje matyti elektrovežiai VL8 ir ČS2 yra vieninteliai, kurios dar norėčiau pamatyti gyvai.

    Jei ne krizė ir apkarpyta alga, šiemet taip pat būčiau važiavęs į Simferopolį. Teks laukt geresnių laikų.

    Komentuoti:

Working...
X