Magistralinis krovininis elektrovežis VL8M-796 su metalurgijos gamyklų produkcija važiuoja į stotį Mariupol'-Port.
Gaminti Novočerkasko ir Tbilisio gamyklose nuo 1953 iki 1967 metų. Taigi naujausiems jau per 40 metų ir greito visų pakeitimo tikrai nebus. Indeksas M po važiuoklės patobulinimo. Ilgalaikis ETV galingumas 3760 kw. Konstrukcinis greitis 100km/h. http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/212602
ČME3-2083 su vibropantografu (žiemą važiuoja ir apledėjimą nuo kontaktinio tinklo braukia). Mariupolio stotyje nuolatos su keleiviniais vagonais manevruoja vienas ar du ČME3.
Keleivinis elektrovežis ČS2-698
Škodos (Čekoslovakija) gamybos, SSRS gaminti nuo 1958 iki 1973 metų. Nuolatinės 3Kv srovės. Konstrukcinis greitis 160km/h. Valandinis elektros traukos variklių galingumas 6x770 kw, ilgalaikis 6x680 kw. http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/82214
Ūkinis traukinys, dešinėje jau matytas pliažas su panorama į Azovstal'
Kadangi M62 tame regione nėra, tai ūkiniai "prabangūs", su 2TE116 ar jų viena sekcja priešakyje.
ČS2-755
Vietinės gamybos elektrinis traukinys EPL2T-003, nuo kažkurio numerio buvo pakeista kabinos išvaizda. O apskritai nuo RVR turbūt minimalūs skirtumai.
Nuo Charkovo keleivinės stoties iki Kupiansko (Kupiansk-Uzlovoj (mazginis)) mus traukė šis elektrovežis, VL82M-081
Įlėkė ČS7-113 su keleiviniu traukiniu, berods iš Krymo į Rusiją.
Lipome pafotografuoti visose stotye šviesiu paros metu, kur buvo ilgesni sustojimai. Charkovas-Lipeckas. Krovininis elektrovežis VL80K-044 su keliais vagonais:
ER1 ar ER2 su išlikusia originalia RVZ emblema:
Nuo Kupiansko iki Debalcevo mus traukė krovininis šilumvežis 2TE116, nuo Debalcevo iki Jasinovatos krovininis antikvarinis elektrovežis VL8M, o nuo Jasinovatos iki Mariupolio taip pat jau antikvarinis, bet keleivinis ČS2.
Jei ką pripaisčiau nešviežia galva Robertas pataisys, ar papildys.
Iš Minsko iki Gomelio traukė BČ TEP60, o nuo Gomelio iki Bachmačiaus keleivinės stoties viena 2TE116 sekcija.
Prikabinamas ukrainiečių vagonas, prie priešinio traukinio Mariupolis-Minskas.
Ir išoriškai, ir kiek matėsi per langus, ukrainiečių vagonai daug baisesni už baltarusių, mūsų Vilniaus dažnas patvorinis nepalyginamai geresnės estetinės būklės. Teko matyti pietų kryptimi ir naujus rusų traukinio vagonus, jie akivaizdžiai ir už baltarusių geriau atrodė.
Bachmačiuje estafetę perėmė elektrovežis ČS4-195 (tokia išvaizda su nauja kabina po kapitalionio remonto).
Savaeigė platforma MPD Putivlio stotyje, tokių ir mūsuose yra.
Elektrovežis traukė iki Vorožbos, nuo ten iki Charkovo keleivinės stoties TEP70 (pas juos ankstyvieji numeriai su vertikaliais buferiniais žibintais).
Vorožboje:
ČS4-183
Mūsų vagonas
Mūsiškis jau atsikabinęs
Manevruose karaliauja ČME3, pagrinde teko matyti 2-4 tūkstančio numerius.
Važiavome kupiniame Amendorf (R. Vokietija) vagone, nežymiai modernizuotame. Tvarka (švara) viduje normali, bet servisas mūsų Vilnius-Klaipėda kiek geresnis (turiu galvoje skystą muilą vietoj paprasto ir tualetinio popieriaus kokybę).
Mūsų vagono praėjimas:
Miegojau patogiai:
Modernizacijos minusas-pakeisti langai. Didžioji dalis neatveriami, mažesnė su siaura orlaide viršutinėje dalyje. Kaitome praktiškai visą kelionę, nes vidutinis greitis apgailėtinas, o kondicionierius veikė labai silpnai, vžiuojant lėčiau apskritai atsijungdavo. Dar vienas ženklus tokių langų minusas, negalėjimas išsikišus fotografuoti, net rankų prakišti su fotoaparatu nebuo galima, todėl teko tenkintis nuotraukomis darytomis išlipus arba per stiklą.
Man atvykus į Vilnių kelionę pradėjome traukiniu Vilnius-Gomelis. Nors buvo užsakytos sėdimos vietos, bet sėdėjome pilnutėliame plackarte (matyt tokie jų sėdimi ir yra), po kelis ant gulto su labai "maloniu" dermantininiu paviršiumi. Buvo labai tvanku ir karšta, ventiliacija tik kažkiek praverti langai. Nemaloniai nustebino lėtas važiavimas iki Kenos geležinkelio stoties, nors kelio būklė leidžia daug greičiau ta kryptimi važiuoti. Nuotraukų iš kelionės iki Minsko nebus, nes tik keli kadrai per langą, ir tie nekokybiški (keli M62 ir ČME3). Nuo Vilniaus iki Minsko vagonus traukė TEP70BS-049.
Ukrainoje išties labai daug žmonių važinėja traukiniais. Kažkur skaičiau, kad studenčiokai po sesijos, birželį pasiekė autobusu Lvovą ir bandė traukiniu Odesą pasiekti, deje turas po UA, jiems Lvove ir pasibaigė... Bilietų nebuvo artimiausioms savaitėms ar mėnesiams...
Beje, mano kelionė į Ukrainą nusimato tik kitais metais....
Tai jau tikrai labai džiaugiuosi, o kur dar važiavimas ilgiausia troleibusų kalnų trasa apie 80km su jau seniai klasika tapusiu troleibusu škoda TR9. O kas liečia ČS2 ir VL8, tai jų ten pilna, neabejoju, kad dar pamatysi. Bandysiu kitą vasarą vėl, galėsim kartu .
Tai jau tikrai labai džiaugiuosi, o kur dar važiavimas ilgiausia troleibusų kalnų trasa apie 80km su jau seniai klasika tapusiu troleibusu škoda TR9. O kas liečia ČS2 ir VL8, tai jų ten pilna, neabejoju, kad dar pamatysi. Bandysiu kitą vasarą vėl, galėsim kartu .
Simferopolyje buvau apie 2 valandas. Kiek mačiau manevriniai tik atkabina, prikabina ir atitempia sąstatą iš jiems skirtų stovėti vietų jau prie peronų kai jiems artėja laikas išvykti. Kaip ir sakiau Simferopolyje labai didelis judėjimas, neskaitant net električkų. Viena maskvietė pasakojo, kad praeitą vasarą teko vykti namo, traukinys, atvykęs iš Sevastopolio stoty stovėjo vietoj, berods, 20min vos 5. Visi keliai buvo užimti, reikėjo greit atlaisvinti, kažkas vėlavo ir pan.. Budėtojas turi ypatingai operatyviai dirbti. Greitis irgi nemažas, žodžiu, Charkovas-Simferopolis viena iš pagrindinių krypčių, todėl čia elektrovežių negaili. Kita vertus, Gomelyje, kur BČ brigados keičiasi su UZ, mačiau vienasekcijinius ir 2TE116, ir 2M62, Melitopolyje-VL11 su keleiviniu sąstatu. Taip, kad keleiviniai sąstatai tam tikromis kryptimis tempiami ir šiais tam neskirtais šilumvežiais ar elektrovežiais, neabejoju, kad kažkur tam naudojami ir ČME.
RAW,
piukią kelionę turėjai Pavydžiu. Tavo Simferopolyje matyti elektrovežiai VL8 ir ČS2 yra vieninteliai, kurios dar norėčiau pamatyti gyvai.
Jei ne krizė ir apkarpyta alga, šiemet taip pat būčiau važiavęs į Simferopolį. Teks laukt geresnių laikų.
Komentuoti: