Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Paskutinis taisė ivanivanov; 2012.05.18, 13:42.
    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

    Comment




      Nurašys kad latvių vagonai buvo brokuoti ir tiek žinių...
      Įdomu kur jie pagaminti?

      Comment


        Pirmame video žurnalistas visus juokina savo užmušančiais klausimais
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Pirmame video žurnalistas visus juokina savo užmušančiais klausimais
          Jo, tikras Krymo "kakadu"

          Comment






            Pora nuotraukų iš Lvovo

            Comment



              Lvovo stotis


              Lvovo stotis


              ВЛ10


              ВЛ80


              Ukrainetiškas kintamosios srovės loko ВЛ40у


              O šitas ВЛ sąstato pabaigoj turėjo tokį pati antrininką


              ЕР9М


              ВЛ11 ВЛ10 Lvovo depe


              ДЭ1 Ukrainėtiškas pasoviosios srovės loko Lvovo depe

              Comment


                Станция Янов в мёртвом городе Припять

                http://www.youtube.com/watch?v=M-3zB...eature=related

                Comment




                  Nelabai čia į temą.

                  Comment


                    Dar kartą grižkime į saulėtą Ukrainą.


                    Lvovo priemiestinių traukinių stoty yra nedidėlė ekspozicija, kurios įdomiausias eksponatas yra šis sniego valgytojas Dar ten buvo Ъ serijos garvežys, bet normalios nuotraukos nesugėbėjau padaryti


                    Atvyksta Lviv - Sianki EPL-2T. Nuo Sianki iki Užgorodo buvo gražutis ER-2. Maršrutai suderinti, važioja pro kalnus ir vaizdai iš lango pasakiški. Kai kurios atkarpos yra už kelių metrų nuo Lenkijos sienos.


                    Kita diena buvau nuvykės iki Čopo, labai įdomi vieta prie Vengrijos ir Slovakijos sienų, čia vyksta vagonų vežimelių keitimas, tačiau man to pamatyti nepasiseke, o čia išvažioja slovakiškas traukinys Čop - Čierna-nad-Tisou.


                    O po pusvalandžio atvyko traukinys i Zahonę.


                    Jam prieš judant į Vengriją.


                    Nežinau ar čia į Vengriją, ar į Slovakiją, bet tokių tentų dar neteko matyti


                    Čopo depas - pirmam plane 1435 lokomotyvai.


                    Gražutis ER-2 ir keli 1435/1520 suskirtimai, kurių Čope tikrai nemažai ir yra net vos ne 90 laipsnių kampu.


                    Neatsiejamas tokių vietovių dalykas - kontrabadininkai Skuba į Čop-Kijev traukinį


                    ВЛ11 atvarė keleivinį traukinį.


                    O su šituo ERu grižau į Užgorodą.

                    Comment


                      Mieli kolegos. Planuoju kaip ir kasmet vaziuot i Lenkija - Zakopanes kalnus ir Slovakijos Tatry. Bet turiu minti uzsukt ir i Karpatus.

                      Kas galit patart koki grazu marsruta aplink LVIV, kad butu ne tik imanoma pamatyti isppudingu vaizdu, taciau ir pasivazinet senuku D1? Nes buvau sia vasara tik Simferopolyje ir Sevastopolyje, tai ten "medinuku" jau ner..

                      Dekoju is anksto uz patarimus !

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Mieli kolegos. Planuoju kaip ir kasmet vaziuot i Lenkija - Zakopanes kalnus ir Slovakijos Tatry. Bet turiu minti uzsukt ir i Karpatus.

                        Kas galit patart koki grazu marsruta aplink LVIV, kad butu ne tik imanoma pamatyti isppudingu vaizdu, taciau ir pasivazinet senuku D1? Nes buvau sia vasara tik Simferopolyje ir Sevastopolyje, tai ten "medinuku" jau ner..

                        Dekoju is anksto uz patarimus !
                        Gražus maršrutas yra Lviv-Sianki ir persedimas Sianki-Mukačeve, nuododu tik pirmas dvi valandas, o D1 kiek žinau į Rahovą važinėja, Lvovo depe tik DR1 mačiau. Per pagrindinį Karpatų kelią (Lviv-Stryj-Mukačevo-Čop) dėja nevažiavau, tad negaliu pasakyti, bet manau irgi turi būti gražu.

                        Comment


                          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                          Gražus maršrutas yra Lviv-Sianki ir persedimas Sianki-Mukačeve, nuododu tik pirmas dvi valandas, o D1 kiek žinau į Rahovą važinėja, Lvovo depe tik DR1 mačiau. Per pagrindinį Karpatų kelią (Lviv-Stryj-Mukačevo-Čop) dėja nevažiavau, tad negaliu pasakyti, bet manau irgi turi būti gražu.
                          reiks isbandyt, dekui uz informacija o is Chop yra susisiekimas su Kosice, ar geriausia persest vos uz sienos Cherna nad Tisou ? ir is ten vaziuot slovakiskomis kainomis?

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą
                            reiks isbandyt, dekui uz informacija o is Chop yra susisiekimas su Kosice, ar geriausia persest vos uz sienos Cherna nad Tisou ? ir is ten vaziuot slovakiskomis kainomis?
                            Kiek prisimienu traukiny 4 ryto bus RŽD vagonai važiujontys iki Košice ir toliau, bet man neatrodo, kad perkant bilietą Čope bus pigiau.
                            Slovakijos geležinkelių svetainėje galima pažiurėti tvarkaraščius kartu su kainomis.

                            Comment


                              Jei norite važiuoti D1, tai geriau dumti į Moldovą. Ten tikrai jų gaudyti kol kas nereikia.

                              Comment


                                Kelėtas nuotraukų iš Užgorodo vaikų geležinkelio. Kiek sužinojau iš Wiki, tai buvo trumpisusias vaikų geležinkelis sąjungoje.

                                Vagonų nuotraukos dėja buvo nekokybiškos, o šiaip kaip matot porą metų visa infrastruktūra nebenaudojama...







                                Comment


                                  Apie pernykštį nepelningų maršrutų keitimą ir naikinimą, tame tarpe ir maršrutą Charkovas - Kaliningradas: http://vu.ua/news/2434.html
                                  Paskutinis taisė railman; 2013.01.03, 07:48.

                                  Comment


                                    Nes autobusais greičiau ir pigiau. Be to kursuoja dažnai, o kartais traukiniai kursuoja tarp miestų tik vieną ar du kartus per dieną, jau nekalbant apie tuos, kurie važiuoja ne kasdien. Geležinkeliai totaliai atsilikę, nes vien pasižiūrėjus į grafiką matyti, kad kai kurių tolimojo susisiekimo traukinių stovėjimai tarpinėse stotyse siekia 15-30 ar daugiau minučių. Vien sutrumpinus stovėjimą jose galima būtų sutrumpinti kelionę 1-2 valandom. Be to Ukrainoje keleivinių riedmenų parko nusidėvėjimas siekia 80 proc.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nes autobusais greičiau ir pigiau. Be to kursuoja dažnai, o kartais traukiniai kursuoja tarp miestų tik vieną ar du kartus per dieną, jau nekalbant apie tuos, kurie važiuoja ne kasdien. Geležinkeliai totaliai atsilikę, nes vien pasižiūrėjus į grafiką matyti, kad kai kurių tolimojo susisiekimo traukinių stovėjimai tarpinėse stotyse siekia 15-30 ar daugiau minučių. Vien sutrumpinus stovėjimą jose galima būtų sutrumpinti kelionę 1-2 valandom. Be to Ukrainoje keleivinių riedmenų parko nusidėvėjimas siekia 80 proc.
                                      Manau, jei autobusas naujas, tikrai nebus pigiau. Naktiniuose traukiniuose trumpinti kelionę nėra reikalo.
                                      Ir dar: apie Ukrainos autobusus anglų kalba iš http://www.luganskukraine.info/bus-to-lugansk.aspx:
                                      Keep in mind that some buses between cities are overnight, so get ready to sleepless night. The roads are bumpy and some bus drivers pick up passengers on the way when there are no seats available, so you can end up with some big old lady hanging over you

                                      Comment


                                        Nuo spalio 1 d. atšaukiamas traukinys Nr. 29 "Kaštan" Kijevas - Berlynas.
                                        Į Berlyną galima bus nuvažiuoti tik su persėdimu Varšuvoje.
                                        http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2012/09/19/287803

                                        Comment


                                          Įtariu dėl to, kad ukrainiečiai leidžia techniškai netvarkingus vagonus, keleivinių riedmenų parkas Ukrainoje baisiai nusidėvėjęs ir matyt neturi vagonų. Internete esu skaitęs, kad DB dažnai neįsileidžia ukrainietiškų vagonų būtent dėl to, kad jie techniškai netvarkingi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X