Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    nusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
    sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist

    P.S. paskui kas? pilietinis karas?

    P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?

    P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?
    Gal ji vaziavo ne tramvajumi, o siauruku i Ezereli, kurio atsaka tuo metu buvo net iki mesos kombinato Julijanavoje.

    Comment


      Parašė jRamke Rodyti pranešimą
      Kauno plano 1922 m. fragmentas:

      Atvaizdas
      O viso zemelapio nera?

      Comment


        Fui'jau,
        dabar žodis Tau. Po to turėsim galutinę išvada.

        Comment


          vistik nulekiau iki mamos ir pasitikslinau. sako, kad 1962m pavasari buvo mokyklinej ekskursijoj Kaune ir vaziavo tramvajumi. dvivagoniu. spalvu gama - raudona ir geltona.
          P.S. mama nei Minske, nei Kaliningrade nera buvusi. Rygoj buvo viena karta, bet ten tramvajum nesinaudojo - jau turejo savo transporta.

          vat ir idomu pasidare - kada isnyko paskutiniai begiai Kauno mieste? (nekalbu apie LG privaziavimo kelius, tik apie VT)
          Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 18:48.
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Gal funikulieriumi?

            Comment


              Apie Kauno funikulierius yra tinklapiukas:
              http://www.funiculars.net/funiculars.php?iso=lt

              ir Aleksoto funkės foto iš ten pat:


              Parodyk mamai, gal prisimins.

              Comment


                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                norėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?

                Atvaizdas


                įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita
                Nuotraukoje dar matosi atšaka į Daukšos gatvę (palyg. su Kauno plano 1922m. fagmentu). O iš Daukšos g. atgal galima buvo pasukti link Aleksoto tilto. Kitaip tariant, traukinukas "kukuška" apsisukdavo. Ar ne, fui'jau?

                Comment


                  Siaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
                  Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
                  Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.
                  Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2010.01.07, 19:01.
                  Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                  www.airfoto.lt

                  Comment


                    Tai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Tai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno
                      Kokie matmenys? Ilgis, plotis, aukštis?

                      Comment


                        Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                        Siaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
                        Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
                        Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.
                        Pritariu Tavo įžvalgoms. Pagal pateiktą tarpukario info "Kauno dienoje" ir palyginus traukinuko traktą 1922 metų žemėlapyje, vaizdelis pasidaro daugmaž aiškus. Taip pat aišku, kaip "kukuška" apsisukdavo senamiestyje.

                        Comment


                          Taip pat aiškėja #827 fotkės paslaptis:
                          1. Aišku, kad ne siaurojo traukinuko "kukuškos" vagonėlis.
                          2. Buvo trumpa bėgių atšaka su kilpa nuo pontoninio tilto, statyto XIXa. (gubernijos laikotarpis), į Prieplaukos krantinę link santakos (Kauno planas 1922 m.)
                          3. Prielaida: vagonėlis gatvės darbininkų.
                          4. Vykdomi gatvės meksfaltavimui paruošiamieji darbai: presavimo mašina lygina skaldą (ne akmenis) [Bet čia tik mano interpretacija].

                          Comment


                            Gal kas turi kokių minčių, kaip atsirado siaurojo geležinkelio bėgiai šalia Kauno pilies.

                            Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                            www.airfoto.lt

                            Comment


                              Kauno visiškai neelektrinis tramvajus gal? Kokio senumo nuotrauka?

                              Comment


                                Nežinau, bet mano versija būtų panaši į neseniai diskutuotą foto su vagonėliu ir glž. atkarpėlę Prieplaukos krantinėje (postai #870; #871)
                                Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.16, 13:23. Priežastis: postų numeriai

                                Comment


                                  Čia jau turėjo būti apie 1930 metus, nes ruošiantis Vytauto mirties 500-osioms metinėms buvo nugriautos visos lūšnos, nuo carinių laikų iki tol buvusios tiesiog Kauno pilies teritorijoje. Nuotraukoje jų nebesimato.

                                  Comment


                                    Tai galbut del to ir buvo nutiesta laikina krovinine linija. Galbut ja buvo stumdomi rankomis vagoneliai arba arkliu traukiami vagoneliai. Vilniuje tokiu laikinu liniju treciajame ir ketvirtajame desimtmeciuose buvo daug.

                                    Comment


                                      Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                                      Gal kas turi kokių minčių, kaip atsirado siaurojo geležinkelio bėgiai šalia Kauno pilies.

                                      Atvaizdas
                                      Matyt kai bėgius tiesė į fortus ir tvirtoves
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        taigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          taigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.
                                          Su Rusijos imperijos laikotarpiu neturi nieko bendra. Tuo metu čia stovėjo pastatai. Bus apie kokius 1930 m. kai buvo nugriauti pastatai ir ruoštasi restauruoti pilį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X