Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai tikėtina, kad fotografuota iš šio namo antro aukšto balkono (žiūr. temą [KAU] "Smetoninis" Kaunas 2008.03.03 #502

    Comment


      Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
      Gal kas turi žinių - kaip vagonas atsidūrė Kauno prieplaukoje? Įdomu būtų bet koks (kad ir ranka su Paint) žemėlapiokas.

      Atvaizdas
      Man čia panašiau į normalios vėžės geležinkelį, su žmogumi palyginkite.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        "Kukuška" ir jos bėgiai - [KAU] "Smetoninis" Kaunas 2008.01.09 #252

        Comment


          Man panašu į standartinės vėžės geležinkelį. Lyg miglotai atmenu matęs tuolaikiniame žemėlapyje, kad vietoj dabartinio Karaliaus Mindaugo prospekto buvo bėgiai iki tuometinio Žiemos uosto [šiek tiek už dabartinio Akropolio], tai gal netikėtai buvo tokie bėgiai ir toliau nuvaryti?

          Comment


            Ir kaip bėgiai, o kartu ir traukinukas, kad ir krovininis tarkim, pravinguriuodavo šalia Vytauto Bažnyčios?

            Comment


              O gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                O gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
                Ideja

                Comment


                  Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                  O gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
                  Čia būtų iš serijos: "... o mano dviračio ratai kvadratiniai..."

                  Comment


                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                    O gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
                    Genialu. Prisitraukus arčiau nuotrauką matosi, kad tiesiamas akmeimis kelias. Priešais presavimo mašina baigiasi akmenys- prasideda žvyras. Toliau matosi patrauktas statybininkų furgonas (matyt iš carinių vagonų perdirbtas).
                    Be šitos nuotraukos daugiau nesu matęs nuotraukų su bėgiais prieplaukoje. Greičiausiai, traukiniai čia niekada nesilankė.
                    Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                    www.airfoto.lt

                    Comment


                      himleris teisus, tai gatvės tiesimo darbai ir statybininkų vagonėlio vėžės minkštame pagrinde
                      galima būtų fantazuoti apie krovininę atšaką, nes rekonstruojant vilniaus gatvę buvo rasti pabėgiai (žuoliai), bet ko gero tai tik fantazijos
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                        himleris teisus, tai gatvės tiesimo darbai ir statybininkų vagonėlio vėžės minkštame pagrinde
                        galima būtų fantazuoti apie krovininę atšaką, nes rekonstruojant vilniaus gatvę buvo rasti pabėgiai (žuoliai), bet ko gero tai tik fantazijos
                        Vilniaus gatvėje irgi buvo "geležinkelis". Bet ten buvo "konkės" bėgiai.

                        Dabar grįžtant prie to keisto vagonėlio Prieplaukos krantinėj. Išdidinus fotkę negalimą tvirtint, ar ten bėgiai, ar vėžės žvyre. Galima tik interpretuot. Logiškai mąstant, tokį vežimą, geležiniais siaurais ratais, kad ir pakaustytais guma, žvyru, o juo labiau smėliu, nepastumsi ir nepavilksi. Reikia "relsų". Kauno 1922 metų plane yra pažymėtas "kukuškos" kelias, bet jis sukdavosi į senajį, dar medinį, 1914 metais rusų statytą tiltą, į Aleksotą. Taip pat tame plane yra pažymėta trumputė gelžkeliuko atkarpėlė, panašu į krovininio, Prieplaukos krantinėje, kuri ties Vytauto bažnyčia 90 laips. kampu užsisukdavo link Nemuno, ten, kur gubernijos laikais buvo pontoninis tiltas.
                        Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.06, 09:45. Priežastis: gramatika

                        Comment


                          Bet iš pagarbos artimui, galima posto # nurodyti.

                          Comment


                            Kauno plano 1922 m. fragmentas:

                            Comment


                              "Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.


                              http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212

                              Comment


                                Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                "Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.


                                http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212
                                Citata iš straipsnio
                                Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.

                                Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.

                                Comment


                                  nusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
                                  sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist

                                  P.S. paskui kas? pilietinis karas?

                                  P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?

                                  P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?
                                  Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 09:33.
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Nebuvo Kaune tramvajaus.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Nebuvo Kaune tramvajaus.
                                      Elektrinio tramvajaus Kaune nebuvo. "Konkė" - t.y. arklinis tramvajus, o tiksliau - arklio traukiamas vienas vagonėlis, važinėjo mieste nuo Rotušės iki gelž. stoties 1892 - 1929 balandžio.

                                      Comment


                                        norėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?



                                        įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Citata iš straipsnio
                                          Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.

                                          Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.
                                          Nereikia tarpukary paminėtos citatos vienareikšmiai priimti šiandien. "Kukuška" buvo susidėvėjus, be to, mieste jau 11 metų važinėjo naujoji (tuo metu) transporto priemonė - autobusai. Viskam ateina pabaiga.
                                          Tarp kitko neatmestina, kad anksčiau žurnalistai irgi mėgdavo prirašyti būtų-nebūtų dalykų. Lygiai taip, kaip ir nūdien (turiu galvoje paminėtus okupantus).
                                          Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.06, 13:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X