Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Tuoj bus 1000 pranešimų temoje "Siaurieji geležinkeliai" (50 puslapių).
    Jei tai ne plepalų "čatas", kur svarbi tik prieš pusvalandį parašyta replika, gerai būtų, kad galėtum kažką dominačio surasti.
    O surasti galima temoje, kurioje yra apie 10-15 puslapių (o jei daug nuotraukų - dar mažiau)
    Gal reikėtų pagalvoti apie šitos temos skaidymą.

    Mano pasiūlymas:
    1. Bendros diskusijos apie Lietuvos siauruosius geležinkelius
    2. Veikiantis ruožas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai
    2.1. stotys
    2.2. riedmenys
    2.3. kelionės, tvarkaraščiai, renginiai
    2.4. depai, įranga
    3. Uždaryti ruožai (ruožų ir stočių nuotraukos, istoriniai tvarkaraščiai) labiau smulkinti neverta)
    3.1. Šiaurinė dalis (Panevėžys - Joniškėlis - Biržai, Žeimelis, Linkuva)
    3.2. Rubikiai - Utena - Švenčionėliai - Švenčionys - Lentupis
    3.3. Durpynų geležinkeliai
    3.4. Kiti geležinkeliai (Dūkštas - Apsas - Druja; Ukmergė -Jonava; Marcinkonys, Šventoji)

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347

    Labai įdomu 2882m, kur tiek metru buvo paklota ?
    1. į metalo laužą.
    2. į statybas vietoje sijų

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347

    .... Nuo 1999 iki 2009 metų nusikalstamais veiksmais pagrobta 2 882 m siaurojo geležinkelio bėgių, 111 m kontrabėgių su tvirtinimo detalėmis ir sugadinta 210 m siaurojo geležinkelio bėgių....

    Labai įdomu 2882m, kur tiek metru buvo paklota ?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Su ta "Gelsita" yra/buvo kažkokia mistinė įmonė. Ne kažin kiek informacijos apie ją pavyksta surinkti:

    http://www.cr.lt/imones/imone-UAB-Ge...m/info/141736/

    Kas per vienas tas UAB "Gelsita" V. Toporkov? Internete apie jį tas pats kas nieko. Įtariu, kad žurnalistai klaidingai užrašė pavardę, o ir vardo bene tyčia neparašė?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žurnalas "Kelias" 2010 kovo mėn. 14 d. 15:58
    Karina Vilkauskaitė,

    Siaurukas – valstybės pamestas turtas?
    Praeitų metų vasarą „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka išreiškė rūpestį dėl jau kelis dešimtmečius nenaudojamų jo vadovaujamos bendrovės priežiūrai paliktų šiaurinių siaurojo geležinkelio ruožų Panevėžys–Linkuva ir Joniškėlis–Biržai. Jau spalį Susisiekimo ministerijoje vyko pasitarimas dėl šių ruožų ateities perspektyvų. Susitikimui pirmininkavo susisiekimo viceministras Arūnas Štaras, jame aktyviai dalyvavo Kultūros ministerijos, Panevėžio apskrities viršininko administracijos, „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ bei „Lietuvos geležinkelių“ atstovai. S. Dailydka išreiškė rūpestį dėl siaurojo geležinkelio būklės bei pasiūlė šiaurinius ruožus įtraukti į valstybės programą, pritaikyti visuomenės reikmėms ir perduoti juos Susisiekimo ministerijai ar vietos savivaldybėms
    Šiaurinių siauruko ruožų būklė apgailėtina. Dėl nesuskaičiuojamų bėgių ir grunto vagysčių likusios tik atskiros vėžių atkarpos, jos užaugusios žole ir berželiais.
    Prieš dešimt metų „Lietuvos geležinkeliai“ neskubėjo kitiems perduoti neveikiančių ruožų. Jiems prižiūrėti 1999 m. buvo įsteigta ir „Lietuvos geležinkeliams“ pavaldi UAB „Gelsita“. 2008 m. vasarą UAB „Gelsita“ paskelbta likviduojama įmone.
    Praeitų metų balandį Panevėžio teritorinio padalinio pareigūnai patikrino siaurojo geležinkelio komplekso – ruožų ir statinių būklę ir nustatė, kad, negalutiniais duomenimis, valstybei padaryta didesnė nei 1,797 mln. litų žala. Taip pat buvo nustatyta, kad UAB „Gelsita“ direktorius pardavė įvairiems asmenims valstybei nuosavybės teise priklausančių statinių ir jų dalių Panevėžio apskrities teritorijoje už 84,11 tūkst. litų.
    Nuo 1999 iki 2009 metų nusikalstamais veiksmais pagrobta 2 882 m siaurojo geležinkelio bėgių, 111 m kontrabėgių su tvirtinimo detalėmis ir sugadinta 210 m siaurojo geležinkelio bėgių
    Visas straipsnis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia yra Šiaulių planas su siauruoju geležinkeliu.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=112

    Komentuoti:


  • Joint
    replied
    Gal kas turite Šiaulių miesto planą kuriame pažymėtas siaurukas?
    P.S Atsiprašau iš anksto jei buvo įdėtas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Geriau jau skaičiuoti tik veikiantį ruožą, o ne kažkada veikusį arba kuris būti veiktiantis jeigu nebūtų apardytas.

    Kiek to siauruko buvo kažkada praeity - tai jau duomenys į skyrelį "istorija", bet ir lyginti tada juos reikia su kitų šalių praeitimi, o ne dabartimi.
    Buvę reiškia buvo bėgiai. O prie likusių reiktų skaičiuot ir tuos kur yra išlikę bėgiai.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek patikslinsiu tave. Sanžilės tiltas yra juokai palyginus su VIA BALTIKA. Ten per kelia nebėra bėgiu ir nėra pervažos. Tai kad nuo Panevėžio gali davažiuoti iki Via Baltica ir STOP.
    Geriau jau skaičiuoti tik veikiantį ruožą, o ne kažkada veikusį arba kuris būti veiktiantis jeigu nebūtų apardytas.

    Kiek to siauruko buvo kažkada praeity - tai jau duomenys į skyrelį "istorija", bet ir lyginti tada juos reikia su kitų šalių praeitimi, o ne dabartimi.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    O kur tuomet dingsta Joniškėlio-Petrašiūnų-Linkuvos ruožas? Arba koreguoti potemę "Panevėžio-Biržų" į "Panevėžio-Joniškėlio ir Linkuvos-Biržų".
    Anksčiau Linkuvos-Biržų veikė kaip Šiauliai-Biržai.
    Manau turėtu būti "Vakarinis ruožas" ir "Rytinis ruožas".
    Jei atkreipsite dėmesi i kilometru numeracija buvo numeruojama :
    Šiauliai (0) - Biržai (105), Joniškis - Kobilnik (285) (+Joniškis - Žeimelis km.)

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Eismo nėra, bet juk bėgiai liko. Jeigu ne tilto būklė per Sanžylą, tai tik teisinius formulumus sutvarkius traukinukas važiuotų iki Pušaloto. Liktų tik krūmus/medžius iškirsti ir patikrinti bėgius.
    Šiek tiek patikslinsiu tave. Sanžilės tiltas yra juokai palyginus su VIA BALTIKA. Ten per kelia nebėra bėgiu ir nėra pervažos. Tai kad nuo Panevėžio gali davažiuoti iki Via Baltica ir STOP.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Siūlau suskirstyti:

    Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
    Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
    Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
    Durpynų siaurieji geležinkeliai
    Siaurojo geležinkelio riedmenys
    Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
    Užsienio Siaurieji Geležinkeliai
    O kur tuomet dingsta Joniškėlio-Petrašiūnų-Linkuvos ruožas? Arba koreguoti potemę "Panevėžio-Biržų" į "Panevėžio-Joniškėlio ir Linkuvos-Biržų".
    Anksčiau Linkuvos-Biržų veikė kaip Šiauliai-Biržai.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.11, 21:19.

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Siūlau suskirstyti:

    Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
    Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
    Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
    Durpynų siaurieji geležinkeliai
    Siaurojo geležinkelio riedmenys
    Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
    Užsienio Siaurieji Geležinkeliai
    Pritariu.
    Nors gal būt galima ir stambint iki 3-4 temų pradžiai.
    Bent jau ASG ir viską, kas su juo susiję, tikrai vertėtų išskirti.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai buvo, bet dabar nėra. Veikiantis ruožas tik 68 km...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O kodėl ilgiausias Europoje??? O Ukraina tada - ne Europa? Pvz:

    Antonovka (Rovno sritis) - 105 km;
    Beregovo (Užkarpatės sritis) - 123 km.

    Galbūt ir daugiau yra, surašiau man geriausiai žinomus.
    Aukštaitijos siaurojo geležinkelio visų bėgių ilgis yra 179km. Pvz Biržai-Rubikiai bus ~150km, o dar nuo Rubikių bėgiai ėjo pro Uteną, Švenčionėlius, Švenčionis, Lentupį iki pat Krulevščinos.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    Visgi ilgiausias siaurukas europoje tai ir pranešimų daug.
    O kodėl ilgiausias Europoje??? O Ukraina tada - ne Europa? Pvz:

    Antonovka (Rovno sritis) - 105 km;
    Beregovo (Užkarpatės sritis) - 123 km.

    Galbūt ir daugiau yra, surašiau man geriausiai žinomus.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Siūlau suskirstyti:

    Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
    Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
    Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
    Durpynų siaurieji geležinkeliai
    Siaurojo geležinkelio riedmenys
    Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
    Užsienio Siaurieji Geležinkeliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jau virš 900 pranešimų.
    Turbūt reikėtų atskirti į atskiras temas veikiantį siauruką, buvusius siauruosius geležinkelius ir čia priklydusias nuorodas apie užsienio siaurukus.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Laaabai panaši, tik ne žiemiška šio lokomotyvo nuotrauka yra Siaurojo geležinkelio klubo e-puslapio nuotraukų galerijoje: http://www.sgk.lt/lt/Galerija-14.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pakruojis

    Komentuoti:

Working...
X