Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Pakenė, Kenos link. Buvo laikotarpis, kai stotelė vadinosi Okolica.



    Kyviškių link.



    Tiltas per Keną.





    Kenos link ties Kenos miestelio (Kenos stotis yra Kalveliuose) pervaža.



    Kenos stoties link nuo ištempimo kalnelio.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Tiesiant geležinkelį čia buvo pralaida ar tiltelis pravažiavimui, dvikelis. Dabar šioje vietoje daug kelių. Senojo tiltelio atramos išlikusios, o plečiant stotį, paplatinta per kelis kartus. Važinėja lengvosios mašinos, vaikšto žmonės. Viduje tamsu ir duobėta.



    Kenos stotis iš miestelio pusės.



    Šalia stoties gyvenamasis namas.



    Vandens bokštas atokiau nuo geležinkelio.



    Iš arčiau.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.12, 09:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Elektrodepas. Kyviškių link.



    N. Vilnios link.



    Pasirodo, Verbų stotelė ar blokpostas Pirmojo pasaulinio karo metais buvo štai čia, 4,23 km nuo N. Vilnios. Jame atsišakodavo kelias, jungęs N. Vilnios - Molodečno - Minsko geležinkelį su Vilniaus - Sankt Peterburgo linija.
    Kyviškių link.



    N. Vilnios link. Dešinėje kiek toliau yra buvusios jungties pylimo pradžia. Pačio pylimo ir toliau esančios iškasos nuotraukas jau buvau anksčiau patalpinęs.



    Tiltas per Vilnią Viktariškėse.





    Pralaida-pravažiavimas po geležinkeliu Kyviškėse (ne stotis, o kaimas).



    Užlipus ant pylimo ties tilteliu, N. Vilnios link.



    Kyviškių link.



    Tomis dienomis vyko remontas.



    Kyviškių stotyje vyko kelyno rekonstrukcija. N. Vilnios link.



    Kenos link.



    Senas geležinkeliečių gyvenamasis namas. Tokių yra du. Iki naujo pastato pastatymo berods viename iš namų glaudėsi stotis. Parovoz.com yra nuotrauka su stoties pavadinimu ant vieno iš namų, berods 1987 ar 88 m.





    Pro stotį pravažiavo baltarusių TEP60-0780.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.12, 09:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netoli Arimų g., iš kito rampos galo. Kairėje yra į kadrą nepatekęs žemyn link Pramonės g. besileidžiantis privažiuojamasis kelias į buvusios "Neries" teritoriją.



    Kenos link. Tolumoje matosi medinis namas, ties kuriuo buvo Baniškių g. pervaža.



    Abu dešinėje nuotraukos pusėje esantys keliais yra magistraliniai. Vakarų link.



    Rytų link. Privažiuojamieji keliai. Pats dešinysis eina link viaduko, kertančio Pramonės g. (nuotraukos bus temoje apie Vilniaus miesto geležinkelius). Antrasis kelias iš dešinės eina į akmens anglimi prekiaujančios įmonės teritoriją (žr. kitą nuotrauką apačioje), o trečiasis iš dešinės - jau minėtas į buvusios "Neries" teritoriją.





    Pravažiavo prekinis traukinys. Kažkada N. Vilnia buvo svarbia prekine stotimi. Dar XIX a. pabaigoje ji ir Lentvaris tapo tranzitinių prekinių traukinių aptarnavimo stotimis. Vilniuje gi buvo pakraunami ir iškraunami tik miestui skirti kroviniai. Tarybiniais metais stotis irgi plėtėsi, aptarnavo vietines N. Vilnios įmones. Dabar gi stotis merdi. Krova minimali. Stotis kiek labiau naudojama infrastruktūrininkų.



    Čia buvo Baniškių g. pervaža.



    Kenos link. Čia baigiasi N. Vilnios stotis.



    Stoties link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.09, 19:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vandens bokštas.



    Netoli kažkoks ūkinis LG pastatas.



    Kitoje Pramonės g. pusėje gyvenamasis tikriausiai geležinkeliečiams statytas namas.



    Už gyvenamojo namo - pėsčiųjų tiltas.



    Buvęs depas nuo pėsčiųjų tilto.



    Kiek paėjus į rytus nuo tilto. Žvilgnis atgal.



    Žvilgnis link Vilniaus - Daugpilio linijos pralaidos su ketiniu įdėklu.



    Žvilgsnis į rytus.



    Dar kiek toliau paėjus.



    Ten pat, žvilgsnis atgal.



    Dar kiek paėjus iki rampos.



    Ir į priešingą pusę. Seno tilto metalinė konstrukcija.



    Dar kiek toliau paėjus - privažiuojamasis kelias į kitoje Pramonės g. pusėje esančių įmonių teritorijas. Seniau ten buvo "Neris".



    Ten pat, į Pramonės g. pusę. Nuotraukos iš pramoninės teritorijos bus skyriuje apie Vilniaus miesto geležinkelius.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.09, 19:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas N. Vilnia - Šumskas.

    Kadangi jau anksčiau nuotraukos iš N. Vilnios stoties Vakarinės ir šiek tiek iš rytinės dalių buvo patalpintos temoje apie Vilniaus - Turmanto - Daugpilio liniją, tai dabar bus kiek daugiau nuotraukų iš pasivaikščiojimo po šalia geležinkelio N. Vilnioje esančias gatveles ir objektus.
    Bet pradedu nuo stoties. Kenos link.



    Vilniaus link.



    Dviejų aukščių peronas, o tiksliau du. Žemesnis 3, o aukštesnis - 2. Atitinkamai ir "keistai" sunumeruoti keliai prie žemesnio 2, o prie aukštesnio - 4. O visa ta "keista" numeracija dėl nepakeistos peronų ir kelių numeracijos, kuomet keliai buvo iš abiejų senojo stoties pastato pusių. Nepaisant to, kad nugriovus jį, Kenos krypties kelynas buvo paklotas pastato vietoje ir buvo proga iš naujo tvarkingai pernumeruoti visus kelius.



    Gyvenamasis namas netoli stoties.



    Medinis aptinkuotas namas. Neseniai galinę sieną apkalė drožlių plokštėmis, nes jos būklė buvo gan nekokia - tinkas nubyrėjęs, o rastai papuvę. Pastatas nenaudojamas.



    Šalia stoties esantis medinis gyvenamasis namas. Nuo pėsčiųjų tunelio pusės.



    Iš kitos pusės.



    Garvežys su vagonais. Laikas būtų jam atlikti rimtesnį remontą. Vien perdažymo vietoje jau nebepakanka.



    Čia irgi tikriausiai geležinkeliams priklausęs administracinis pastatas. Dabar jame dailės mokykla.





    Vaikų darbai. Šunų nešikdinti!



    Kiek toliau paėjus nuo stoties pastato rytų link.



    Žvilgsnis atgal.



    Dar gerokai toliau pavažiavus. Rūsys.



    Originalaus kaminėlio liekanos. Į jį įstatytas asbestcementinis vamzdis.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.09, 20:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei visą liniją kaip RailBalticą atnaujins, seną pastatą tikrai turėtų minimum rekonstruoti. Tačiau, jei neklystu, tai ten medinis pastatas, apmūrytas geltonoms plytom. Kažin ar ne paprasčiau pastatyti naują. Nebent Gimbogalą naikins kaip stotį.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Galima pastatyti šiuolaikišką ir kokybišką, o galima ir nekokybišką pigiausią variantą, tada nėra prasmės, nes toks jau sovietmečiu pastatytas. O kam Gimbogaloje stoties pastatas naujas? Jei eismas valdomas iš Vilniaus ir manevrų nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir pastatyti šiuolaikines metalo bei stiklo dėžutes? Nei kiek ne geriau. O buvusios stoties vis tiek neatstatinėtų. Beje, tiesiant RailBalticą tikriausiai irgi bus statomi nauji stočių pastatai Mockavoje (nes dabartinis tai juokingai mažas), Šetokuose tai tikrai praplės stotį... Ir pastatys šiuolaikinius monstriukus iš stiklo... Dar Gimbogalos stotį tikriausiai remontuos ir plės arba naują statys, nes ten tokia geltonų skylėtų tarybinių plytų dėžutė, tik su šlaitiniu stogu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Papudruotas N. Vilnios baisuoklis. Griauti tokius reikia, ypač tose stotyse, kuriose likę senieji pastatai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrinių traukinių depas.





    N. Vilnios link.



    N. Vilnia.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Pavilnys-Šumskas

    1. Pavilnio geležinkelio stotelė. 2010-05-08


    2. Naujoji Vilnia


    3. Elektrodepas. Linijoje į Keną.


    4. Kyviškės


    5. Pakenė


    6. Kena. Pasienio kontrolė.


    7. Šumskas


    Visos aukščiau minėtos fotografijos darytos 2011-07-30, jei nenurodyta kitaip.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nauja tema. Pranešimai atkelti iš geležinkelio stočių temos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kyviškės.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei su mobiliuoju, tai galima ir nesunkiai.
    Ne su ...

    Pakenė.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei su mobiliuoju, tai galima ir nesunkiai.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Įdomu, kaip pavyko taip Kenoje "prasisukti"?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kenos stotis

















    Ir pora baltarusiškų "fantomasų".
    2TE10U-0198



    2TE10M-3546



    Na ir paliekam "zoną".

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šumsko sustojimo punktas (buvęs).

    Buvusi stotelė yra netoli už miestelio.







    Iki sienos tik pora kilometrų.



    Paskutinis taisė Zorro; 2010.08.06, 21:19.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
    Vidus tada kraupiai atrodė. O dabar?
    Vidus dabar taip pat pertvarkytas į gerąją pusę. Salė gerokai sumažinta, nauji suolai pastatyti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nebuvau.

    Komentuoti:

Working...
X