Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Traukinio Kaliningradas - Maskva ("Gintaras") lokomotyvas Vilniuje nebekeičiamas. Veiksmas persikėlė į Keną?

    Comment


      #62
      Parašė Kirvelis Rodyti pranešimą
      Traukinio Kaliningradas - Maskva ("Gintaras") lokomotyvas Vilniuje nebekeičiamas. Veiksmas persikėlė į Keną?
      Taip. Nuo naujo tvarkaraščio keičiasi lokai Kenoje.

      Comment


        #63
        Manau pagrindinė priežastis - važiavimo laiko trumpinimas šio traukinio maršrutui. Ateityje planuojama vykdyti pasų kontrolę traukiniui važiuojant, o ne stovint. Aišku jei sutiks Lietuva bei Baltarusija.

        Comment


          #64
          Logiška būtų pasus tikrinti vieną kartą, įvažiavus į Lietuvą, o ne dar ir išvažiuojant. Tik ar įmanoma patikrinti tarp Kenos ir Vilniaus per pusvalandį? Aišku, važiuojančių su netvarkingais dokumentais ir pan. grąžinimas atgal pasidarytų komplikuotas. Žmones reikėtų laikyti kažkur ir įsodinti į kitą traukinį... Arba vežti iki sienos pasieniečiams ir grąžinti. Tikrinant Kenoje ar Kybartuose, siena netoli, grąžinimas paprastesnis ir greitesnis.

          Comment


            #65
            Naujosios Vilnios geležinkelio stotis, 1915-1918 m.

            ebay.de

            Comment


              #66
              Gali būti kad čia ne Naujoji Vilnia, o stotis Baltarusijoje.

              Comment


                #67
                Baltarusijos Vileika.
                https://railwayz.info/photolines/photo/50445

                Comment


                  #68
                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Gali būti kad čia ne Naujoji Vilnia, o stotis Baltarusijoje.
                  Bet iškaba tai "Nowo Wileisk"

                  Comment


                    #69
                    Kairėje pusėje matomas tas pats Naujosios Vilnios geležinkelio stoties baltas pastatas

                    ebay.de

                    Comment


                      #70
                      Gegužės 1-20 dienomis maršrutu Vilnius-Kena po 3 poras elektrinių traukinių kasdien. (660/659, 672/671, 676/675)

                      Comment


                        #71
                        reikėtų visų elektrinių.

                        Comment


                          #72
                          Čia pabandymui turbūt. Dabar, kai daug atliekamų traukinių, tą galima padaryti. O paskui, kai vėl atstatys buvusį tvarkaraštį, tai atliekamų elektrinių traukinių nebus. Nebent ruošiamas kardinalus tvarkaraščių pakeitimas, apjungiant Kenos ir Trakų kryptis. Bet vis tiek turimų elektrinių traukinių neužteks visiems maršrutams aptarnauti.

                          Comment


                            #73
                            sujungus Keną su Trakų maršrutu, manau esamų 13 EJ turėtų užtekti, būtų galima ir ER9M iš patvorio išvaryti. Bėda ta, kad kiek teko girdėti, yra jau kuris laikas nevažiuojančių EJ su kažkokiais rimtais gedimais.

                            Comment


                              #74
                              Būtent, kad visa esmė tame, jog turi būti rezervas.

                              Comment


                                #75
                                Premjeras: neskubėsime reaguoti į Minsko siūlymą atkurti susisiekimą traukiniais

                                https://diena.lt/naujienos/verslas/e...iniais-1222475

                                Gėda, kad apskritai tokie siūlymai dar pasiekia svarstymo stadiją. Turėtų būti aiškus NE ir viskas, pakol nenustos vaikščioti kontrabanda iš tos šalies, pakol neatsistatydins virš 30 m. valdantis prezidentas ir nebus paleisti politiniai kaliniai. Jei susisiekimas traukiniais bus atkurtas, tai būtų tikra gėda ir reputacinės žalos padarymas sau. Reiktų diskutuoti apie autobusų reisų mažinimą į tą šalį, o čia nepasibaigus karui jau siūlo atkurti susisiekimą traukiniais, taip padidinant galimybes susisiekti su šalimi, kuri karo metu stovi akivaizdžiai ne UA pusėje. Apgailėtina.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  Premjeras: neskubėsime reaguoti į Minsko siūlymą atkurti susisiekimą traukiniais

                                  https://diena.lt/naujienos/verslas/e...iniais-1222475

                                  Gėda, kad apskritai tokie siūlymai dar pasiekia svarstymo stadiją. Turėtų būti aiškus NE ir viskas
                                  O dešimtys autobusų per dieną yra OK?
                                  Jei šitaip, uždrauskit ir autobusus (nors ir būtų kvaila idėja). O kitu atvejų jau geriau traukiniai nei autobusų monopolinis chaosas.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                                    O dešimtys autobusų per dieną yra OK?
                                    Jei šitaip, uždrauskit ir autobusus (nors ir būtų kvaila idėja). O kitu atvejų jau geriau traukiniai nei autobusų monopolinis chaosas.
                                    Kodėl kvaila uždraust ir autobusus? Būtų labai logiška jei nebūtų tiek buvusi, tiek esama vyriausybė vatinės.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                                      O dešimtys autobusų per dieną yra OK?
                                      Jei šitaip, uždrauskit ir autobusus (nors ir būtų kvaila idėja). O kitu atvejų jau geriau traukiniai nei autobusų monopolinis chaosas.
                                      Taip, idealiausia būtų naikinti visus reisus Vilnius-Minsk ir t.t. Mačiau gerą palyginimą, kad į priešiškos šalies sostinę ir kitus miestus autobusų reisų pilna, tačiau pvz. į Kėdainius - nei vieno. Kodėl kvaila idėja drausti autobusus? Kad pigios darbo jėgos migrantams iš Centrinės Azijos bus sunkiau atvykti?
                                      Normaliu atveju siena turėjo būti uždaryta aklinai dar po lėktuvo nutupdymo 2021 metais. Jokių autobusų, jokių traukinių. Išimtis galiotų nebent vilkikams važiuojantiems tranzitu į Kaliningrado sritį. Kaip sakė buvęs VSD vadovas Gediminas Grina - norint pilnai apsisaugoti nuo karinių veiksmų reiktų ne tik fortifikuoti pasienį, bet ir ardyti bėgius, ir kuo skubiau. Juk rusams geležinkelis nuo senų laikų yra priemonė gabenti karinę techniką ar daryti politinį spaudimą. Ne veltui jie dar caro laikais nutiesė plačiąją vėžę, kuri iki šiol dominuoja. O čia dar siūlo atkurti susisiekimą traukiniais. Taip, 2016 m. kai kažkodėl dar draugavome su beveikrusija, buvo elektrifikuojamas ruožas iki pat sienos. Bet esant dabartinėms aplinkybėms kaip ir teisingai pastebėta, reiktų ardyti bėginę infrastruktūrą, jungiančia su ta šalimi, o ne svarstyti atkurti susisiekimą. Juk pasibaigus pandeminiams ribojimams eismas atkurtas nebuvo būtent dėl karinių veiksmų Ukrainoje. Tad kodėl dabar siūloma jį atstatyti? Karas jau baigėsi? Galima toliau draugauti (ir laukti, kada bėgiais link mūsų jie pradės permetinėti karinius krovinius)?

                                      Comment


                                        #79
                                        Kai uždarys ir išmontuos Astravą, tada gal ir galima bus pagalvoti apie susisiekimą traukiniais. Nors ne, o kam? Mūsų prioritetinė kryptis yra ES partnerės. Baltarusija ne ES, todėl tegul važinėja traukiniais į Maskvą. Tą situaciją su autobusais, kai jų akivaizdžiai per daug, irgi laikas tvarkyti. Ir uždaryti pagaliau perteklinį Šalčininkų punktą, galima ir Medininkų, neliūdėsim per daug.
                                        Snowflakes will attack U <3

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                          Kai uždarys ir išmontuos Astravą, tada gal ir galima bus pagalvoti apie susisiekimą traukiniais. Nors ne, o kam? Mūsų prioritetinė kryptis yra ES partnerės. Baltarusija ne ES, todėl tegul važinėja traukiniais į Maskvą. Tą situaciją su autobusais, kai jų akivaizdžiai per daug, irgi laikas tvarkyti. Ir uždaryti pagaliau perteklinį Šalčininkų punktą, galima ir Medininkų, neliūdėsim per daug.
                                          Įdomu ką į tai pasakytų verslai, kurie gyvena iš baltarusių darbo, pvz. statybos, logistika.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X