Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Vievio stotis nuo viaduko.



    Comment


      #22
      Vilnius-Rykantai

      1. Vilniaus geležinkelio stotis. 2010-08-18


      2. Panerių geležinkelio stotis. 2011-07-30


      3.


      4. Vokės geležinkelio stotelė. 2011-07-30


      5. Lentvario geležinkelio stotis. 2011-07-31


      6. Kariotiškių geležinkelio stotelė. 2011-07-31


      7.


      8. Sausių (Bevandiškių) geležinkelio stotelė. 2011-07-31


      9. Rykantų geležinkelio stotelė. 2011-07-31

      Comment


        #23
        Lazdėnai-Pagiriai

        10. Lazdėnų geležinkelio stotelė. 2011-07-31


        11.


        12. Baltamiškio geležinkelio stotelė. 2011-08-02


        13. Vievio geležinkelio stotis. 2011-08-02


        14. Kaugonių geležinkelio stotelė. 2011-07-30


        15. Žaslių geležinkelio stotis. 2011-08-02


        16.


        17. Kaišiadorių geležinkelio stotis. 2011-10-01


        18.


        19. Miškingoje vietovėje esanti Pagirių geležinkelio stotelė. 2011-10-01


        20.
        Paskutinis taisė copper; 2011.12.27, 16:59.

        Comment


          #24
          Pamieris-Kaunas

          21. Pamierio geležinkelio stotelė. 2011-10-01


          22. Pravieniškių geležinkelio stotis. 2011-10-01


          23.


          24. Karčiupio geležinkelio stotelė. 2011-10-01


          25. Aplūžęs laukiamasis namelis


          26. Palemono geležinkelio stotis. 2011-04-22


          27.


          28. Amalių geležinkelio stotelė yra Kauno mieste. 2011-04-22


          29.


          30. Štai ir atvykome į Kauno geležinkelio stotį. 2011-04-22


          Štai tiek stočių ir stotelių reikia pravažiuoti, važiuojant vienu populiariausių Lietuvoje maršrutu Vilnius-Kaunas. Keista, kad tokiame svarbiame ruože, kur lekia modernūs dviaukščiai traukiniai, kur kartais kiekvienoje stotelėje stoja paprasti elektriniai traukiniai ER9M, vežantys tarp svarbiausių Lietuvos centrų, yra tokie apleisti peronai (Pagirių, Pamierio, Karčiupio), kurių būklė daug prastesnė nei ten, kur traukiniai bevažiuoja itin retai (pvz. Panevėžys-Rokiškis).
          Paskutinis taisė copper; 2011.12.27, 17:00.

          Comment


            #25
            O kur Kaukonys? O šiaip labai įdomu, patiko reportažas.

            Comment


              #26
              Parašė copper Rodyti pranešimą
              Štai tiek stočių ir stotelių reikia pravažiuoti, važiuojant vienu populiariausių Lietuvoje maršrutu Vilnius-Kaunas. Keista, kad tokiame svarbiame ruože, kur lekia modernūs dviaukščiai traukiniai, kur kartais kiekvienoje stotelėje stoja paprasti elektriniai traukiniai ER9M, vežantys tarp svarbiausių Lietuvos centrų, yra tokie apleisti peronai (Pagirių, Pamierio, Karčiupio), kurių būklė daug prastesnė nei ten, kur traukiniai bevažiuoja itin retai (pvz. Panevėžys-Rokiškis).
              Iš Vilniaus į Kauną esu keliavęs įvairiais būdais.
              Kai dalį kelio pasisekė įveikti vandens keliu, pamačiau kiek džiunglių upę primena per necivilizuotas vietas tekanti neris, kažkaip nublanko aukštu civilizacijos laipsniu pasižymintys geležinkelis ir autostrada...
              Taigi, tarp Vilniaus ir Kauno yra visko... Daugiausia visko pamatai eidamas pėsčias, ne ką mažiau važiuodamas dvi račiu atokiau nuo pagrindinių kelių. Paamtęs kaimelį su keliomis senovinio stiliaus sodybomis, pamartai: o dar taip netoli Vilnius (ar Kaunas?)...
              Kalbant apie apleistus stotelių peronus, būtų verta pasidomėti, kur galima būtų nueiti (dviratį gal pamirškime) ten išlipus iš elektrinio traukinio. Tikriausiai nesuklysiu sakydamas, kad Pagiriuose išlipusiam neliks nieko kito kaip ten ir sugrįšti: kur beeitum, išvartynai, miškininkų pravažinėti keleliai baiginėjasi, geležinkelio bėgiais į Kaišiadoris ar Pamierį eiti nesaugu...
              Iš Pamierio kelias pagelžkeleę nuveda į Pravieniškes. Iš Pamierio į Pravieniškes važiuojančių mažai nes Pamieryje mažai gyventojų..
              Iš Pamierio pro stoltelę einančiu keliuku į kitą pusę (jis pasusuka beveik stačiu kampu)nueitum į Pašulius, o į šią vietovę kelis kartus per savaitę po du kartus per dieną važiuoja autobusas Kaišiadorys-Pašuliai-Linintai (tikriausiai žinote tokią geležinkelio stotį stotį tarp Kaišiadorių ir Jonavos).
              Apie gyvenimą prie Karčiupio stotelės nuo didelių komentarų susilaikau, bet pridursiu, kad į visokius naujo traukinių tvarkaračio sukeliamus nepatogumus tenykščiai sodininkai nepasiduoda ir dažniausiai po mėnesio keliems elektriniams traukiniams Karčiupyje atsiranda papildomi sustojimai, papildomai susiję su 2 minučių laiko skirtumais Kauno stotyje...
              P.S.:
              1. Kas liečia peronus ir padėtį tarp Panevėžio ir Rokiškio, tai šioje atkarpoje keleivių būna gal daugiau negu Pamieryje, Pagiriuose, Baltamiškyje, Sausiuose, ar Kariotiškėse (nors perdaug ginčytis būčiau nelinkęs)...
              2. Reportažas gražus

              Comment


                #27
                /\
                Tik jei mažai kas naudojasi Pagirio, Pamierio stotelėmis, tai ar verta iš vis stabdyti traukinį? Nes ir pats nelabai supratau, kodėl jis ten turėtų stoti, kai šalia tėra tik viena sodyba, o norint pasiekti stotelę reikia gan ilgai duotis miško keliais.
                Be to, gal traukinys stoja dėl grybaujančių kauniečių, kaišiadoriečių? Nes rudens metu buvo miškuose žmonių.

                Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                O kur Kaukonys? O šiaip labai įdomu, patiko reportažas.
                Ačiū už pastebėjimus. Pataisyta
                Paskutinis taisė copper; 2011.12.27, 17:12.

                Comment


                  #28
                  "Per juos net Kauno marių nepamatai tarp Amalių ir Palemono, nors kadaise geležinkelio aplinkkelio per Rokus į Jiesią atsiskyrimo vietoje buvo stotelė Pamarys (dabar tas iešmynas priklauso Palemono stočiai)."
                  http://www.biteplius.lt/lt/2forum.sh...1-=(2053810386
                  Gal kas prisimena, kur tiksliai peronai buvo ir kada uždaryta.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    "Per juos net Kauno marių nepamatai tarp Amalių ir Palemono, nors kadaise geležinkelio aplinkkelio per Rokus į Jiesią atsiskyrimo vietoje buvo stotelė Pamarys (dabar tas iešmynas priklauso Palemono stočiai)."
                    http://www.biteplius.lt/lt/2forum.sh...1-=(2053810386
                    Gal kas prisimena, kur tiksliai peronai buvo ir kada uždaryta.
                    Pamario stotyje peronų nė nebūta.
                    Stotis buvo tokio stiliaus, kokio yra stotis Jiesia. Iš keleivinių traukinių joje viso labo sustodavo vienas-kitas Kaunas-Jonava ir Jonava-Kaunas (kaip dabar vienas-kitas dyzelinis traukinys stabteli Jiesioje, tikriausiai dėl budėtojų pamainos keitimosi).
                    Kada stotis Pamarys buvo uždaryta (pavirto Palemono stoties iešmu), neprisimenu.
                    Paskutinis taisė Vitas; 2011.12.30, 10:26.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Pamario stotyje peronų nė nebūta.
                      Stotis buvo tokio stiliaus, kokio yra stotis Jiesia. Iš keleivinių traukinių joje viso labo sustodavo vienas-kitas Kaunas-Jonava ir Jonava-Kaunas (kaip dabar vienas-kitas dyzelinis traukinys stabteli Jiesioje, tikriausiai dėl budėtojų pamainos keitimosi).
                      Kada stotis Pamarys buvo uždaryta (pavirto Palemono stoties iešmu), neprisimenu.
                      Dar sustodavo traukinys Kaunas - Kauno marios.

                      Comment


                        #31
                        Parašė copper Rodyti pranešimą
                        8. Sausių (Bevandiškių) geležinkelio stotelė.
                        Ankstesnis pavadinimas - Bevandeniškės.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                          Dar sustodavo traukinys Kaunas - Kauno marios.
                          Papasakok plačiau apie šį maršrutą, nė neįtariau, kad toks galėjo egzistuoti. Kur buvo stotelė Kauno marios, kaip ėjo maršrutas, kokie riedmenys važiavo, kada maršrutas gyvavo. Ačiū

                          Comment


                            #33
                            Spėju, kad maršrutas Kaunas-Kauno marios driekėsi nuo Kauno iki Palemono, vėliau pietiniu aplinkeliu ir stotelė būdavo kažkur prie T.Masiulio gatvės viaduko.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              #34
                              Labai tikėtina, kad stotelės Kauno marios buvo čia. Dešinėje yra pylimo praplatėjimas, kurio ilgis maždaug 100 m. Čia galėjo būti peronas. Nuotraukoje gal ir nelabai aiškiai matosi, bet vietoje einant nuo HE labai aiškiai viskas matosi...

                              Comment


                                #35
                                Šioje vietoje buvo laikina pervaža. Sovietiniais laikais nemunu plukdė cheminius reaktorius į Gardiną, tad šioje vietoje juos pervežė per HES'o pilymą ir gelžkelį

                                Comment


                                  #36
                                  Tai va, nors keleivių srautai auga, bet deja su modernizaciją LG miega

                                  Į geležinkelo Vilnius-Kaunas modernizavimą iki 2019 metų numatoma investuoti apie 1,7 mlrd. litų

                                  Traukiniai iš Vilniaus į Kauną 160 kilometrų per valandą greičiu važiuos ne anksčiau nei 2017-2019 metais, teigia valstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai”. Įmonės atstovas Vidmantas Gudas sako, visi darbai gali kainuoti apie 1,7 mlrd. litų.

                                  “Šiuo metu iš eksploatuojamų keleivinių elektrinių traukinių 160 km per valandą greitį gali pasiekti tik dviejų aukštų čekų gamybos traukiniai”, – sakė V.Gudas.

                                  V.Gudas sakė, jog iki 2017-2019 metų reikės padidinti kelio stabilumą – įrengti apsauginį sluoksnį, sutvarkyti žemės sankasas, pakeisti viršutines kelio konstrukcijas ir papildomai suvirinti bėgius. Statyboms numatyta skirti apie 1 mlrd. litų, dar apie 700 mln. litų – komunikacijų tinklų, signalų sistemos ir elektros tiekimo įrenginiams.

                                  Anot V.Gudo, bus įrengta daugiau dviejų lygių pėsčiųjų perėjų stotyse, daugiau garsą izoliuojančių sienučių, rekonstruoti tiltai, viadukai, peronai.

                                  Vokietijos bendrovės “DB International” vadovaujamas konsorciumas 2008 metais laimėjo “Lietuvos geležinkelių” užsakymą už 8,4 mln. litų projektuoti atnaujintą Vilniaus-Kauno geležinkelį.

                                  Šiuo metu traukiniai tarp dviejų didžiausių šalies miestų važiuoja iki 120 km per valandą greičiu.

                                  BNS informacija
                                  Nors nesakau, kad tai yra blogai, bet tikrai jie galėtu pasistengti tai atlikti greičiau

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                    Tai va, nors keleivių srautai auga, bet deja su modernizaciją LG miega

                                    Į geležinkelo Vilnius-Kaunas modernizavimą iki 2019 metų numatoma investuoti apie 1,7 mlrd. litų



                                    Nors nesakau, kad tai yra blogai, bet tikrai jie galėtu pasistengti tai atlikti greičiau

                                    Mano nuomone, tai normalus laiko tarpas per 5-7 metus ruožą, visus statinius, signalizaciją pritaikyti greičiams iki 160 km/h. Vien kiek darbo su projektavimu, o dar daugiau viską pagal projektą išpildyt realiai vietovėje.
                                    O kitas dalykas, nelabai šiuo būtent metu Lietuvoje pagreitint viską leistų ir gamybiniai pajėgumai, daugybė kitų svarbių projektų yra juk jau pradėta

                                    Comment


                                      #38
                                      Tai nenormalus laiko tarpas, jei būtų pinigai. Jei pinigų nėra, tai tuomet normalus. Bet net tokiame Uzbekistane traukiniai jau važinėja tarp Taškento ir Samarkando 160 km/h greičiu.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai nenormalus laiko tarpas, jei būtų pinigai. Jei pinigų nėra, tai tuomet normalus. Bet net tokiame Uzbekistane traukiniai jau važinėja tarp Taškento ir Samarkando 160 km/h greičiu.
                                        Aplinkeliui Kyviškės - Valčiūnai pinigai jau yra, sutartis pasirašyta, bet ir tai darbai užtruks beveik 3 metus, jei ir ne daugiau, nors projekto vertė yra ne 1.7 mlrd, o 5 kartus mažesnė, darbo mastai žymiai mažesni

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė ead Rodyti pranešimą
                                          Mano nuomone, tai normalus laiko tarpas per 5-7 metus ruožą, visus statinius, signalizaciją pritaikyti greičiams iki 160 km/h. Vien kiek darbo su projektavimu, o dar daugiau viską pagal projektą išpildyt realiai vietovėje.
                                          O kitas dalykas, nelabai šiuo būtent metu Lietuvoje pagreitint viską leistų ir gamybiniai pajėgumai, daugybė kitų svarbių projektų yra juk jau pradėta
                                          Aš manau per tokį laiko tarpą galėtu bandyt padaryti šį ruožą iki bent jau 200km/h, tada tai būtu normalus laikotarpis. Dar tuo labiau kai daugelis šalių šiuo metu modernizuoja savo pagrindinius geležinkelius iki 250-300+km/h o čia turėsim tiktai tą varganą 160km/h greitį truputi daugiau kaip 100km atkarpoje ir tai tik už 7 metų mažiausiai galėtu nors jau modernizuoti iki kokių 200, nes 160 tais metais moderniame pasaulyje jau bus vos ne senovė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X