Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Jeigu pasiteisina pranešimai, kad daugiau nebebus galima gauti naudoti ES lėšų plačiajai vėžei tvarkyti, tai iš tiesų gaila politinės valios nebuvimo paruošti rimtą projektą ir trūkumo strateginio matymo tiems paskaičiuotiems dešimtmečiams. Nes žiūrint į paraišką atrodo buvo arba susikalbėta koridoriuose iš anksto, kad pinigų realiai nebus, arba su/be to paruoštas projektas dėl kurio galvos neskaudėtų. Skirs - valio, papildomos investicijos į LTG, nebuvo skirta - nu ir jiems neskauda. Prasčiausia čia yra, kad Lietuvos biurokratai, ypatingai ten be kai kurių kelininkų, uostininkų pavyzdžių, nesugebėdavo ruošti ilgalaikiai reikšmingų projektų, neišsinešdavo tiek ES lėšų procentiškai, kiek Lenkai įvykdydavo rimtais, reikšmingais, naudingais plyno lauko projektais. Apskritai kokybė to proceso, kai pinigų buvo daugiausia, tokia liūdna, kompleksinė problema. Geležinkelių vadovybė su kroviniai iš BY first ir be keleivinio tinklo požiūriu - sudėtinė tos labai didelės problemos dalis, prikapsinę irgi į tai. Minima Ryga, o man net labiau Daugpilis tai vienareikšmiškai pavyzdija.
Komentuoti: