Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Tai žinoma, kad kai pradedama apie Vilnių dainelė iškarto pasikeičia.

    Šiauliai - Latvijos siena ruožą buvo galima modernizuoti dar prieš 10 metų. Matant RB2 statybos tempus, atšakos į Klaipėdą neverta tikėtis artimiausius 30 metų. Gaunam, kad Šiauliai - Latvijos siena ruožas Klaipėda-Ryga maršrutui tarnautu 40 metų. Visai Lietuvai šis ruožas, kaip pagrindinė jungtis su Latvija, tarnautu apie 20 metų (iki RB užbaigimo dar daug metų praeis). Taip, dabar Klaipėda-Ryga maršruto nėra, bet gal modernizavus Šiauliai - Latvijos siena ruožą jis būtu atnaujinatas. Vietoj to gavom menkai naudojama RB1.
    Tą baigtį kitaip matyčiau, nors ir kone visų prielaidų išdėliojimas atkartoja ir maniškes mintis. Sakyčiau gerai, kad neišmetė niekams pinigų. Nes apie 28 km. tarp Šiaulių ir Joniškio - praktiškai visą kelią už kažkokio tvenkinuko - reikėtų mano matymu norint išvengti nesamoningų kringelių nutiesti naujais bėgiais vakariau A12-os, o daugiau ten tvarkyti būtų palyginus gerokai mažiau. Dabartinį kringelį būtų galima palikti rezervine alternatyva netvarkant, kad jau tokius dabar naudojamus turi... Bet Xedos pranešime aukščiau, tai visi tie naujinimo darbai prieš dešimtmetį siūlyti daryti buvo išimtinai tiktai cituoju "AB "Lietuvos geležinkeliai" priklausančiame žemės sklype", tai realiai būtume susimokėję už tokius pačius modernizuotus kringelius, kaip ir RBI atveju. Dar nesutikčiau su paskutinu sakiniu - gavome vietoj to Vilnius–Klaipėda elektrifikaciją, žinant, kad jokiems kitiems projektams finansavimo neatsirado.


    Jeigu pasiteisina pranešimai, kad daugiau nebebus galima gauti naudoti ES lėšų plačiajai vėžei tvarkyti, tai iš tiesų gaila politinės valios nebuvimo paruošti rimtą projektą ir trūkumo strateginio matymo tiems paskaičiuotiems dešimtmečiams. Nes žiūrint į paraišką atrodo buvo arba susikalbėta koridoriuose iš anksto, kad pinigų realiai nebus, arba su/be to paruoštas projektas dėl kurio galvos neskaudėtų. Skirs - valio, papildomos investicijos į LTG, nebuvo skirta - nu ir jiems neskauda. Prasčiausia čia yra, kad Lietuvos biurokratai, ypatingai ten be kai kurių kelininkų, uostininkų pavyzdžių, nesugebėdavo ruošti ilgalaikiai reikšmingų projektų, neišsinešdavo tiek ES lėšų procentiškai, kiek Lenkai įvykdydavo rimtais, reikšmingais, naudingais plyno lauko projektais. Apskritai kokybė to proceso, kai pinigų buvo daugiausia, tokia liūdna, kompleksinė problema. Geležinkelių vadovybė su kroviniai iš BY first ir be keleivinio tinklo požiūriu - sudėtinė tos labai didelės problemos dalis, prikapsinę irgi į tai. Minima Ryga, o man net labiau Daugpilis tai vienareikšmiškai pavyzdija.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2025.02.23, 13:14.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Solidu nesolidu - latvių geležinkelių inspekcija buvo pričiuožusi - berods tik senieji TEP leidžiami, nebent kas pasikeitė

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Tik čia jau reikėtų sertifikuoti Pesas arba leisti modernizuotus vagonus su TEP`u, nes tokiu maršrutu, jungiančiu dvi sostines, leisti DR1A jau būtų nesolidu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar čia būtų atskiras naujas maršrutas, ar vieno iš Vilnius-Šiauliai pratęsimas?
    tikriausiai bus kaip ir su Daugpiliu - pratęsimas

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Įdomu, ar čia būtų atskiras naujas maršrutas, ar vieno iš Vilnius-Šiauliai pratęsimas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ministras sako, kad yra galimybė kitais metais Vilnius-Ryga:
    https://www.youtube.com/watch?v=I-vtEP-9CnI
    Nuo 3:46:25

    O kokia bėgių ir stočių būklė Šiauliai-Jelgava? Bent didžiųjų stočių (Joniškis, Meškuičiai?, siena, Meitene).
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.26, 08:56.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
    Joniškio stotis prižiūrima ir labai išpuoselėta, bet žiūrėdamas nuotraukas pasigedau garvežių vandens krano. Gal šis daiktas ir kitaip vadinasi, prašom pataisyti.
    Vandens kolonėlė

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Joniškio stotis prižiūrima ir labai išpuoselėta, bet žiūrėdamas nuotraukas pasigedau garvežių vandens krano. Gal šis daiktas ir kitaip vadinasi, prašom pataisyti. Šis įrenginys stovėjo tiesiai prieš stoties pastatą, vienos iš platformų. Prastovėjo visą sovietmetį, buvo prižiūrimas, perdažomas. Įdomu kada ir dėl kokių priežasčių jis buvo pašalintas?
    Paskutinis taisė Eisinas; 2015.02.19, 20:23.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Turiu klausimą geriau besiorientuojantiems geležinkelių srityje.

    Aplinkos apsaugos agentūros tinklapyje radau dokumentą apie išvadą dėl poveikio aplinkai vertinimo ruože Šiauliai - Joniškis - Lietuvos/Latvijos siena. Kalbama apie viso ruožo rekonstravimą (56,612 km).



    http://gamta.lt/files/Atrankos%20isv...0218148178.pdf

    Pasižvalgius litrail.lt svetainėje galima rasti informacijos pagal kurią projektas "Dabartinės geležinkelio linijos rekonstrukcija tarpvalstybinėje atkarpoje Šiauliai – Joniškis – Lietuvos ir Latvijos valstybių siena" bus vykdomas tik 2020 - 2030 metais. Tačiau, dar 2010 m. pradėtas rengti šio ruožo rekonstrukcijos techninis projektas. 2014 m. rugsėjį pasirašyta sutartis dėl "tarpvalstybinės atkarpos Šiauliai – Latvijos pasienis rekonstrukcijos" viešinimo paslaugų. Išvada dėl poveikio aplinkai vertinimo taip pat galioja tik tris metus. Tai rodytų, kad rekonstrukcija gali prasidėti ir ne tokioje tolimoje ateityje.

    Turint omenyje Rail Baltic'ą ir jos kainą, bei kitus svarbius investicinius projektus neatrodytų, kad šis projektas yra pirmos būtinybės. Visgi, ar realu, kad netolimoje ateityje šis projektas gali būti pradėtas vykdyti ?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    2013-11-08 iš Jelgavos į Radviliškį ir atgal į Jelgavą pravažiuos išbandymams modernizuotas latvių šilumvežis ČME3M.
    Joniškis - 8:41
    Radviliškis - 10:13
    ir atgal
    Radviliškis - 12:50
    Šiauliai - 13:20
    Gubernija - 13:28
    Meškuičiai - 13:48
    Joniškis - 14:10
    Taigi reiks pagaudyt su kamera
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.11.06, 23:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvusi Niūraičių stotis nuo pervažos.



    Ties pervaža, Meškuičių link.



    Buvusios stoties pastatas. Pirmame aukšte negyvenama, antrame gyvenama.



    Kelyno vieta šalia stoties pastato; Joniškio link.



    Befotografuojant įsijungė pervažos signalizacija. Maniau, kad važiuos traukinys. Bet pravažiavo kelininkai. Tądien iš tolo mačiau tik vieną traukinį, važiuojantį Joniškio link - 2M62 su cisternomis.



    Ties Kirnaičių pervaža. Joniškio link.



    Niūraičių link.



    Kelio A12 pervaža Joniškio prieigose.



    Ties pervaža, Joniškio link.



    Ties pervaža, Šiaulių link.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 20:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Gataučių pervaža, Joniškio link.



    Meškuičių pusėn.



    Kita buvusi stotis - Niūraičiai. Tačiau, atrodo, kad anksčiau ji buvo kitoje vietoje, nei dabartinė uždarytoji. T.y. keliais šimtais metrų piečiau nuo dabartinės. Maždaug čia. Tolumoje matosi naujos Niūraičių stoties pastatas.



    Ten pat, pasisukus dešinėn. Čia tikriausiai buvęs stoties pastatas.



    Ten pat, Meškuičių link.



    Netoli Niūraičių pervažos pralaida vietoje tiltelio per griovį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Mūšą.



    Joniškio link. Vietoje pabėgių - gelžbetoninės plokštės, prie kurių tvirtinasi bėgiai.







    Ties tiltu Meškuičių link.



    Joniškio link.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Mekių pervaža. Joniškio link. Gyvenamasis namas tikriausiai buvo statytas geležinkeliečiams.





    Ten pat, Meškuičių link.



    Mekių stotis buvo kiek toliau nuo pervažos.





    Išlikęs stoties pastatas ir ūkiniai pastatai.





    Nuo buvusios Mekių stoties matosi didelis metalinis tiltas per Mūšą.



    Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 20:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Štai šis medinis namas arti bėgiu ar negalėjo kartais būti tarpukaryje stotimi?



    Šiaurinio kelyno galo link.



    Tiltas per Tautinį Meškuičiuose.



    Stovint ties tiltu, Joniškio link.



    Ties Rupeikių pervaža, Joniškio link.



    Meškuičių stoties link.



    Ir dar vienas tiltas per Tautinį ties Meškuičiais.



    Joniškio link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 19:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Meškuičiai - vienintelė stotis tarp Gubernijos ir Joniškio.

    Vaizdas iš pietinio kelyno galo.



    Ten pat, Gubernijos link.



    Nebenaudojamas sandėlis.



    Stoties pastatas, peronas.





    Ties stoties pastatu, Joniškio link.



    Netoli stoties pastato, kitoje gatvės pusėje yra buvęs geležinkeliečių gyvenamasis namas.



    Kiek paėjus bėgiais Joniškio link. Vaizdas stoties pastatų link.



    Ten pat, Joniškio link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 19:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Man irgi dėl stotelės buvo kilusi mintis. Bet tikriausiai ten dvikelio pylimo liekanos.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Šiaulių ir Sutkūnų. Sutkūnų link.

    Sutkūnų pervaža.

    Atvaizdas


    Buvęs geležinkeliečių gyvenamasis namas Sutkūnuose.

    Atvaizdas

    Įdomu, o ar kada nors egzistavo stotelė Sutkūnai? Gan įdomus pylimas yra netoli 154 krašto kelio pervažos.. O galbūt ji buvo nuo šios pervažos iki viaduko A18 kartais, jei žinoma apskritai tokia egzistavo..

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Puikios nuotraukos, nors vietoves man svetimos, bet viskas labai graziai ziurisi!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už 7,9 km nuo Gubernijos būta Kėblių stoties ar pralankos. Vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais vadino Kėbliais-Daumantais. Stotis ar pralanka panaikinta tarybiniais metais.

    Stoties pastatas



    Joniškio link.



    Šiaulių link.



    Joniškio link.



    Kelio A12 pervaža. Joniškio link.



    Į priešingą pusę.



    Ties Daugėlaičių pervaža Joniškio link.



    Šiaulių link.



    Už maždaug 200 metrų nuo pervažos - pralaida per bevardį upelį ar griovį. Tokių pralaidų vietoje tiltelių linijoje yra kelios.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.10.18, 20:35.

    Komentuoti:

Working...
X