Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava
Collapse
X
-
Gal ir bus traukinys i Ryga. Po desimtmecio... Ar kai RailBaltica nuties, kaip zadama, po penkmecio. Nors tikrai buvo galima sutvarkyti kitus pernonus kituose ruozuose, kur vyksta keleiviniu traukiniu eismas. Kad ir Vilniaus - Kauno ruoze puses stoteliu peronai tragiski.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStotis turbut veikia kaip prekine. Gal tikisi, kad kursuos traukiniai i Ryga?
Paaiškinkit: kam prekinei stočiai reikalingi naujutėliai 2 peronai, suoliukai ir klombos su gėlėmis, suremontuota laukiamoji keleivių salė su užrašais "Keleivių laukiamoji salė" bei "Bilietų kasa" ir 2008 m. planuoto traukinių Ryga-Vilnius tvarkaraštis?
Ant peronų kraus kartonines dėžutes su prekėmis ir neš į keleivių laukiamąją salę?
Kam ta ironija. Traukinio nei į Rygą, nei kur kitur nebus (ta tema jau išsemta). Kaip ir Tauragėje. Na dar viltis liko buvęs estų Talinas-Ryga-Kaunas-Šeštokai. Nebus - ne Pasaulio pabaiga.
Dėl stočių remonto reikėtų klaust tų, kurie davė nurodymą jas remontuoti?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.20, 09:32.
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąStotis graži, restauruota, peronai sutvarkyti kaip ir kitose šioje geležinkelio linijoje. Kaip ir trakim Joniškio 2007-2008 m.
Klausimas kam tas stotis reikėjo renovuoti kai šiame ruože nėra keleivinių traukinių? Gal šie remontai buvo nurašyti į bendrą keleivių pervežimo nuostolių katilą?
Komentuoti:
-
Otkatai ir tiekPasakytu tau: padėk parašą remontui kokio tais pastato (nors gal jam išvis nereikia to remonto) ir gausi tai n% "padėka" ir remontuosi nieko nežiūrėdamas, svarbu kad ant popieriaus gražu ir teisėta būtu. Neūkiškumas ir tiek
Komentuoti:
-
Parašė boo Rodyti pranešimą
Klausimas kam tas stotis reikėjo renovuoti kai šiame ruože nėra keleivinių traukinių? Gal šie remontai buvo nurašyti į bendrą keleivių pervežimo nuostolių katilą?
Joniškio (trečioji) stotis 2009 m. vasario 18 d.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.20, 22:11.
Komentuoti:
-
Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava
10Jų nebus40,00%4Ateityje bus populiarus tarptautinių keleivinių traukinių susisiekimas20,00%2Ateityje bus populiarus vietinių traukinių susisiekimas10,00%1Ateityje bus populiarus vietinių ir tarptautinių traukinių susisiekimas30,00%3The poll is expired.
Taigi šiandien prasilėkiau laukais dviračiu. Stabtelėjau prie tilto per Sidabros upę šalia Šarkių geležinkelio stoties.
Tiltas atrdodo ne naujas. Su tašytų akmenų atramomis gal statytas 1916 m. kai buvo nutiestas geležinkelis Tilžė-Jelgava, kairėje pusėje matosi vėlesnio betoninio tilto atramos (tikriausiai statyto kartu su antruoju geležinkelio keliu Antrojo pasaulinio karo metais). Antrasis kelias jau senokai nurinktas, išliko tik sampilas.
Beje, klausimas specialistams. Atrkreipkite nuotraukose dėmesį, kad vietomis akmenukai ir betoniniai pabėgiai pabaltavę - lyg trinti vienas į kitą. Kas tai per reiškinys? Įtariu, kad nuo trinties kilnojantis pabėgiams važiuojant traukiniui.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.26, 22:01.Žymos: Joks
Komentuoti: