Naujieji Stadler DOSTO Mälardalen regione
 SJ/Mälardakstrafiken ER1 | Pålsboda by Richard Latten, on Flickr
SJ/Mälardakstrafiken ER1 | Pålsboda by Richard Latten, on Flickr
 SJ-Mälartrafiken ER1 | Bänneboda by Richard Latten, on Flickr
SJ-Mälartrafiken ER1 | Bänneboda by Richard Latten, on Flickr
							
						
					 SJ/Mälardakstrafiken ER1 | Pålsboda by Richard Latten, on Flickr
SJ/Mälardakstrafiken ER1 | Pålsboda by Richard Latten, on Flickr SJ-Mälartrafiken ER1 | Bänneboda by Richard Latten, on Flickr
SJ-Mälartrafiken ER1 | Bänneboda by Richard Latten, on Flickr
							
						






 
							
						 Iki mileniumo tokia sistema turejo privalumu, siuo metu naudojant daznio keitiklius su narveliniais trifaziais traukos varikliais be kolektoriaus - 16,666 Hz maitinimo tinklas neturi jokios prasmes, didina nuostolius, bei padaro sistema per sudetinga bei brangia.
 Iki mileniumo tokia sistema turejo privalumu, siuo metu naudojant daznio keitiklius su narveliniais trifaziais traukos varikliais be kolektoriaus - 16,666 Hz maitinimo tinklas neturi jokios prasmes, didina nuostolius, bei padaro sistema per sudetinga bei brangia.













 SE - Björnsjö
SE - Björnsjö SE - Vännäsby
SE - Vännäsby SE - Sparreholm
SE - Sparreholm SE - Björkliden - Dm3
SE - Björkliden - Dm3

Comment