Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na va. Atidedamas MTR Express debiutas kitiems, 2015, metams (pavasariui). Tarptautinė bendrovė MTR Corporation šiuo metu ieško naujų darbuotojų, kurie užimtų laisvas vakancijas bei manoma, jog įdarbinimo bei personalo apmokymo procesas gali užtrukti ilgiau negu planuota. Apie MTR Express planus Švedijos rinkoje pristatyti naują, papildomą, maršrutą kryptimi Stokholmas - Geteborgas buvo pranešta praėjusių metų pabaigoje, o pirmieji reisai turėjo vykti šių metų rudenį. Taip pat buvo užsakyti specialiai Švedijos rinkai gaminami traukiniai Stadler Flirt Nordic, kurie rinkoje bus pristatyti laiku. Bilietus įsigyti galima http://www.mtrexpress.se.

    Daugiau informacijos: http://www.jarnvagsnyheter.se/2014/0...s-kan-f-r-2015). (švedų kalba)
    Paskutinis taisė Silber418; 2014.04.16, 01:34.

    Comment


      Pasibaigus paraiškų teikimo bei svarstymo laikotarpiui, jau žinoma, kad 2015 m. Švedijos rinkoje pervežimų (keleivių ir prekių) paslaugas teiks 45 bendrovės. Kelios šių bendrovių yra SJ, MTR Nordic, Veolia ir Skandinaviska Jernbanor.

      Daugiau informacijos: http://www.jarnvagsnyheter.se/2014/0...ka-j-rnv-garna. (švedų kalba)

      Comment


        O dabar kaip?

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O dabar kaip?
          Šiuo metu tiek pat.

          Comment


            Šiandien paaiškėjo, jog 8 km. ilgio geležinkelio geležinkelio ruožas, jungiantis pietų Švedijos miestus Malmę ir Lundą bus praplėstas iki 4 ruožų. Platesnis ruožas suteiks daugiau galimybių užtikritini patogų susiekimą tarp greta esančių miestų.
            Tai vienas iš geležinkelio ruožo Södra stambanan (Southern Main Line) atnaujinimo projekto etapų.

            Pietų Švedijos priemiestinis traukinis pågatåg.

            Foto: Kasper Dudzik

            Daugiau informacijos: http://www.jarnvagsnyheter.se/2014/0...-malm-och-lund.
            Paskutinis taisė Silber418; 2014.04.16, 23:14.

            Comment


              RegionCity Geteborge

              Kuo toliau, tuo labiau ryškėja Geteborgo Centrinės geležinkelio stoties ir aplinkinės teritorijos pertvarkymo projekto kontūrai:

              (c) byggnyheter.se


              (c) byggnyheter.se


              Daugiau informacijos: #721, http://www.byggnyheter.se/2014/06/sk...par-regioncity.

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Nuo šių metų rudens du didžiausi Švedijos miestai, Stokholmas ir Geteborgas, bus sujungti nauju, papildomu, maršrutu "MTR Express" (traukiniai sustos Stokholme, Flemingsberg, Södertälje (Stokholmo metro area), Hallsberg (Örebro), Falköping, Herrljunga, Geteborge). Kasdien bus vykdoma po 15 reisų naujais, specialiai Švedijos rinkai užsakytais, ilgais Stadler Flirt Nordic traukiniais:

                (c) mtrexpress.se


                (c) mtrexpress.se
                Atvaizdas


                Atvaizdas
                Atvaizdas


                Atvaizdas


                MTR Corporation yra viena geriausių geležinkelių transporto bendrovių pasaulyje, kuri plečia savo paslaugų tinklą Europoje. Šiuo metu ši bendrovė operuoja transporto sistemas Londone, Stokholme, Pekine, Šenžene, Hangžou ir Melburne. MTR būstinė yra Hongkonge.

                Daugiau informacijos: MTR Express, Stadler Rail.
                Atnaujinta:



                Daugiau informacijos: MTR Express.

                Comment


                  Šių metų birželio 2 d. Švedijos bendrovė "Jernhusen", kurios specializacija yra stočių ir artimos aplinkos architektūra, pasirašė sutartį su tarptautine geležinkelių bendrovė "MTR Express". Sutartyje, kuri galios 10 artimiausių metų, reglamentuojama, kad visi nauji (specialiai Švedijos rinkai) užsakyti ilgi Stadler Flirt EMU (žr. iliustraciją) bus prižiūrimi šalia Stokholmo esančiame Hagalund depe, kuris yra vienas didžiausių Šiaurės Europoje. Bendrovė "Jernhusen" investuoja 150 mln. SEK kai kuriems atnaujinimo darbams atlikti. Visi infrastruktūros rengimo ir priežiūros darbai bus atliekami bendradarbiaujant "Stadler Sweden AB", "Jernhusen" ir "MTR Express". "MTR Express" sujunks du didžiausius Švedijos miestus jau nuo kitų metų kovo mėnesio. Tai bus papildomi reisai geležinkeliu tarp Stokholmo ir Geteborgo.

                  (c) mtrexpress.se


                  (c) mtrexpress.se


                  Šaltinis: http://www.railwaygazette.com/news/t...und-depot.html.
                  Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.11, 05:56.

                  Comment


                    Žengtas dar vienas žingsnis itin greito geležinkelio tinklo plėtros link. Linšiopingo (Linköping) miesto atstovai pradėjo derybas su Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket) dėl geležinkelio tunelio statybų po miestu. Šis projektas yra vienas iš infrastruktūros paruošimo etapų, įgyvendinat projektą "Ostlänken". Darbų pradžia numatoma 2017 metams.

                    Linköping och Trafikverket överens om del av Ostlänken
                    Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.11, 05:54.

                    Comment


                      MTR Express: traukinys

                      Dar viena specialiai Švedijos rinkai skirto Stadler Flirt EMU vizualizacija:

                      (c) mtrexpress.se


                      MTR Express traukiniai bus pristatyti šiemet.

                      Daugiau informcijos: MTR Express, Stadler Rail, #371, #372.
                      Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.11, 06:12.

                      Comment


                        Kelios naujos, detalesnės, jau statomo komplekso "Stockholm City station/Stockholm Continental" vizualizacijos:











                        Vizualizacijų šaltinis ir daugiau informacijos rasite: Jernhusen.

                        Tai mišrios paskirties pastatas, statomas seno viešbučio "Scandic Continental" vietoje. Žemutiniame pastato aukšte ir požeminiuose aukštuose bus nauja priemiestinių traukinių stotis (projekto "Citybanan" dalis) su perėjimu į metro stotelę T-centralen bei Arlanda oro uosto ekspreso Arlanda Express traukinio peronus. Citybanan - tai 6 km ilgio tunelis su dviejomis naujomis stotimis: Stockholm City ir Odenplan, skirtas tik priemiestinių traukinių eismui, kuris šiuo metu įrenginėjamas po Stokholmo miesto centru. Tai vienas didžiausių šiuo metu įgyvendinamų geležinkelio projektų Europoje. Tačiau tai ne vienintelis naujas geležinkelio tunelis, įrengiamas Švedijoje.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.11, 07:42.

                        Comment


                          Iti greito geležinkelio linija Ostlänken

                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Žengtas dar vienas žingsnis itin greito geležinkelio tinklo plėtros link. Linšiopingo (Linköping) miesto atstovai pradėjo derybas su Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket) dėl geležinkelio tunelio statybų po miestu. Šis projektas yra vienas iš infrastruktūros paruošimo etapų, įgyvendinat projektą "Ostlänken". Darbų pradžia numatoma 2017 metams.

                          Linköping och Trafikverket överens om del av Ostlänken
                          Švedijos Transporto Administracija pasirinko kompanijas "ÅF" ir "Tyréns", kurioms patikėta užduotis planuoti techninius sprendimus pirmąjam projekto "Ostlänken" etapui.
                          Tai reiškia, jog Švedijoje oficialiai pradedama ruoštis itin greitojo geležinkelio ruožo tarp Stokholmo priemiesčio Södertälje ir Linšiopingo (Linköping) miesto su sustojimais Noršiopingo (Norrköping) mieste, Skavsta oro uoste ir Trosa/Vagnhärad stotelėje, tiesimui. Ateityje planuojama šią liniją pratęsti iki Stokholmo centro ir ties Linköping miestu sujunkti su atšaka, nutiesta, iš Geteborgo. Infrastruktūra turėtų būti pritaikyta 320-350 km/h greičiui. Yay!

                          ÅF vinner konsultuppdrag i Ostlänken
                          Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.12, 16:38.

                          Comment


                            Itin greitas geležinkelis: Ostlänken

                            Itin greito geležinkelio linijų plėtra Švedijoje bus pradėta nuo projekto "Ostlänken" (ang. "The Eastern Link").

                            Projekto pavadinimas: "Ostlänken/The Eastern Link";
                            Vieta: geležinkelio ruožas tarp Stokholmo (Södertälje/Järna) ir Linköping miesto su sustojimu ties tarptautiniu Skavsta oro uostu;
                            Infrastruktūra: 160 km. ilgio dvipusis geležinkelio ruožas, tinkamas greitųjų traukinių eismui; planuojama infrastruktūra traukinių eismui 320-350 km/h greičiu;
                            Paskirtis: pagerinti susisiekimą tarp Švedijos miestų, užtikrinant kuo greitesnį ir patogesnį susisiekimą naudojant geležinkelio infrastruktūrą;
                            Detalės: tai pirmoji itin greito geležinkelio linija, kuri bus tolimesnio greitojo geležinkelio tinklo plėtros ašimi; iš Linköping linija bus perskirta dviem kryptimis - į Geteborgą ("Götalandsbanan") bei Malmę ir Kopenhagą; kol kas nežinoma, kokie traukiniai važiuos nauja linija (gali būti Maglev (atlikta studija)); planuojama, kad kelionė tarp Stokholmo (Södertälje/Järna) ir Linköping miesto kelionė bus 40 min. trumpesnė; kelionės trukmė tarp Stokholmo ir Geteborgo bei Malmės/Kopenhagos turėtų būti 2, 2.5 val.;
                            Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket) pasirinko kompanijas "ÅF" ir "Tyréns", kurioms patikėta užduotis planuoti techninius sprendimus pirmąjam projekto "Ostlänken" etapui;
                            Projekto plane numatyti keli koridoriai:

                            - raudonasis koridorius: Järna-Norrköping (Loddby)
                            - mėlynasis koridorius: Norrköping (Loddby)– Bäckeby
                            - raudonasis koridorius: Bäckeby - Linköping C (žr. schemą).

                            Kaina: prel. 30 mlrd. SEK (~ 15 mlrd. Lt);
                            Darbų pradžia: 2017 m.;
                            Darbų pabaiga: (2020) m.;
                            Informacijos šaltiniai Trafikverket (Švedijos Transporto Administracija), ÅF vinner konsultuppdrag i Ostlänken, Linköping och Trafikverket överens om del av Ostlänken, Ostlänken (Wikipedia), Švedija planuoja statyti greitųjų traukinių magistrales.


                            Trafikverket



                            Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.13, 10:13.

                            Comment


                              Itin greitas geležinkelis

                              Švedijoje planuojamo itin greito geležinkelio traukinių magistralių aprašymą papildžiau nuroda į jau vykusios galimybių studijos plėtoti regioninį Maglev tinklą rezultatų aprašymą.
                              Taip pat verta prisiminti, jog pernai Švedijos ir Japonijos transporto ministerijos pasirašė bendradarbiavimo sutartį. O šio mėnesio pradžioje Švedijoje apsilankė japonų bendrovės "Hitachi" atstovai. (Šaltinis) Tačiau dar nenuspręsta, kokie traukiniai bus pasirinkti. Detaliesiems planavimo darbas skirti artimiausi trys metai, o pirmosios linijos statybų pradžia vyks 2017 m.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.13, 10:18.

                              Comment


                                Atrodo, kas maglevas artimiausiu metu patirs proveržį. Švedijos patirtis eksploatuojant maglevą šalto klimato sąlygomis duos praktinių žinių. Rusija gi irgi pareiškė neseniai, kad planuose maglevo magistralė iš Maskvos į Vladivostoką. Traukinys nuvažiuotų maždaug per parą, kai dabar važiuoja savaitę. Ir Rusijos planuose ne tik keleivius gabenti, bet ir krovinius, kas duotų didelį pelną Rusijai ir žiauriai atpigintų krovinių gabenimą tarp Azijos ir V. Europos.
                                Paskutinis taisė Al1; 2014.06.13, 12:23.

                                Comment


                                  Būtent atsparumas šaltam klimatui ir yra vienas svarbiausių kriterijų planuojant HSR tinklą Švedijoje/Skandinavijoje. Japonai bus konsultantais šiuo klausimu, tačiau vertinama ir kitų šalių patirtis.
                                  Ledai pajudėjo ir neužilgo turėtume sužinoti daugiau konkrečios informacijos.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.13, 10:47.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Atrodo, kas maglevas artimiausiu metu patirs proveržį. Švedijos patirtis eksploatuojant maglevą šalto klimato sąlygomis duos praktinių žinių. Rusija gi irgi pareiškė neseniai, kad planuose maglevo magistralė iš Maskvos į Vladivostoką. Traukinys nuvažiuotų maždaug per parą, kai dabar važiuoja savaitę. Ir Rusijos planuose ne tik keleivius gabenti, bet ir krovinius, kas duotų didelį pelną Rusijai ir žiauriai atpigintų krovinių gabenimą tarp Azijos ir V. Europos.
                                    Ar yra paskelbtas tokios magistralės kainos įvertis?

                                    Comment


                                      Niekas nieko dar nevertino. Tai tik kalbos apie ateities planus. Bet kažkur Smolensko srityje, jei neklystu, bus įkurtas maglevo bandymų poligonas.

                                      Comment


                                        Nežinau, kaip praleidau, bet Švedijoje įrengiamas dar vienas geležinkelio tunelis. Turiu omenyje 2013 pradėtą įrengti dviepusiam eismui skirtą 4km. ilgio tunelį po Gamla Upsala.

                                        Šaltinis

                                        Daugiau informacijos parašysiu vėliau.

                                        Comment


                                          Itin greito geležinkelio magistralė Ostlänken: Norrköping stotis

                                          Kadangi priimtas sprendimas detaliai planuoti ir pradėti įgyvendinti projektą "Ostlänken" - itin greito geležinkelio magistralė tarp Stokholmo (Järna) ir Linköping miestų su pratęsimu ateityje iki Geteborgo ir Malmės/Kopenhagos, pateikiama daugiau informacijos apie būsimas stotis. Kiek anksčiau buvo minėta, jog Linköping stotis bus tunelyje.
                                          O šiandien buvo pristatyta daugiau Norrköping naujos stoties-transporto terminalo vizualizacijų.

                                          Projekto pavadinimas: 'Norrköpings Resecentrum';
                                          Projektą vykdo: arch.: 'Sweco';
                                          Vieta: Norrköping miesto centras;
                                          Infrastruktūra: estakada su geležinkelio bėgiais virš naujai pertvarkyto miesto centro; nauja geležinkelio stotis ir transporto terminalas (per tris minutes keleiviai galės persėsti į greitaeigį traukinį, priemeistini traukinį, autobusą ar tramvajų), atitinkanti aukščiausius aplinkosaugos reikalavimas;
                                          Paskirtis: geležinkelio stotis, pritaikyta itin greitų traukinių eismui; naujos, dinamiškos ir šiuolaikiškos aplinkos miesto centre kūrimas, kurios pagrindu bus nauja terminalo tipo geležinkelio stotis;
                                          Kaina: -;
                                          Darbų pradžia: -; sukurtas projekto planas ir atlikta studija;
                                          Numatoma darbų pabaiga: -;
                                          Šaltinis: www.norrkoping.se, http://www.jarnvagsnyheter.se/2014/0...tt-resecentrum.



                                          Šaltinis


                                          (c) jarnvagsnyheter.se


                                          (c) jarnvagsnyheter.se


                                          (c) jarnvagsnyheter.se
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.17, 21:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X