Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Planuoja perkrauti apie 9 milijonus tonų krovinių

    AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) pernai perkrovė 8,4 mln. t krovinių. Jos apyvarta 2006-aisiais sudarė daugiau kaip trečdalį visos Klaipėdos uosto krovos. Šiemet ji planuoja pasiekti dar geresnių rezultatų - apie 9 mln. t krovinių.

    KLASCO laivynas 2004-aisiais dar dirbo nuostolingai, o pernai ir užpernai - jau pelningai. Generalinio direktoriaus Valentino Greičiūno teigimu, ketinama šį verslą plėtoti.

    Pasak V. Greičiūno, 2006-aisiais nebuvo atsisakyta jokio krovinio, bendrovės kolektyvas dirbo gerai ir pelningai, tad padidėjo ir darbo užmokestis - darbuotojai gavo keturioliktąjį atlyginimą.

    Pernai koncernas "Achemos grupė" į KLASCO neinvestavo taip daug, kaip ankstesniais metais, nes buvo statomas naftos ir chemijos produktų terminalas, priklausantis antrinei KLASCO bendrovei UAB Krovinių terminalui. Apie 700 tūkst. Lt investuota į Jūrų perkėlos terminalą (JPT) tam, kad jame būtų užtikrintas Šengeno reikalavimų vykdymas. Šiemet į KLASCO ketinama investuoti apie 15 mln. Lt.

    Nesumuštas rekordas

    Rekordinį krovinių kiekį - 8,58 mln. t - KLASCO perkrovė 2005-aisiais. Palyginti su 2004-aisias, užpernai krova šioje kompanijoje išaugo apie 30 proc.: nemažai krauta baltarusiškų kalio trąšų, buvo geras grūdų derlius.

    Pernai, palyginti su užpernai, perkrauta 160 tūkst. t, arba 1,9 proc. mažiau krovinių, palyginti su 2004-aisiais, krova 2006-aisiais išaugo 25 proc.

    2006 m. šiek tiek sumažėjo krova šiaurinėje uosto dalyje esančiuose bendrovės terminaluose: buvo prastesnis grūdų derlius, negauta planuoto kiekio trąšų iš Baltarusijos. Galutiniams rezultatams įtakos turėjo ir prastos oro sąlygos - grūdų ir trąšų lyjant krauti negalima. Pernai baltarusiškų kalio trąšų perkrauta 781 tūkst. t. Iš viso pernai ir skystų, ir birių baltarusiškų trąšų, įskaitant ir Gardino trąšas, kurios kraunamos sezoniškai ir nedideliais kiekiais, KLASCO perkrovė 1 mln. 200 tūkst. t.

    KLASCO tikisi, kad šiemet bus laikomasi pasirašytos sutarties, ir baltarusiškų kalio trąšų turėtų būti perkrauta 1 mln. 300 tūkst. t. Vadinasi, kiekvieną mėnesį reikės perkrauti maždaug 100-150 tūkst. t trąšų. Jeigu atplauktų "Panamax" tipo laivai, problemų nebūtų, jeigu mažesni, gabenantys po 6 ar 10-20 tūkst. tonų - darbo bus daugiau.

    Pernai gerokai sumažėjo kraunamų ferolydinių bei šaldytų produktų (žuvies ir mėsos), kuriems užpernai buvo pastatytas šaldytuvas. Pastarųjų krovinių sumažėjo todėl, kad jiems nebuvo rasta pirkėjų, antroje metų pusėje pritrūko refrižeratorinių vagonų.

    Užtat pietinėje uosto dalyje esančiame JPT krova padidėjo 700 tūkst. t, t. y. beveik ketvirtadaliu, palyginti su 2005 m., - perkrauta 3,6 mln. t. Keleivių terminale aptarnauta penktadaliu daugiau - beveik 194 tūkstančiai.

    Problemos lieka

    Dėl krovinių iš trečiųjų šalių aktualus ir šiemet bendrovei lieka Rusijos geležinkelio tarifų klausimas. Pasak V. Greičiūno, Rusijos ir Baltarusijos konfliktai geresnių sąlygų verslui Klaipėdos uoste nesudarys. Vienokiu ar kitokiu būdu konflikto pasekmes pajus ir KLASCO. Ji krauna nemažai AB "Achema" produkcijos, kurios viena iš pagrindinių žaliavų yra per Baltarusiją gabenamos rusiškos dujos.

    V. Greičiūnas pasidžiaugė tuo, kad Baltarusija pažadėjo 30 proc. geležinkelio tarifų nuolaidą iš Kazachstano gabenamiems grūdams.

    Vidmantas MAŽIOKAS
    www.ve.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      KELEIVIŲ PRIEPLAUKA. Šiandien 13 val. Susisiekimo ministerijoje bus tariamasi dėl keleivių ir krovinių keltų prieplaukos statybos Klaipėdos uoste šalia II Smiltynės perkėlos.
      .................................................. ..................................
      KELTŲ APKROVIMAS. Bendrovės „DFDS Lisco“ keltai artėja prie maksimalaus apkrovimo. Bendrovė planuoja toliau kelti klientų aptarnavimo lygį. 2006 metais plukdytų keleivių padaugėjo maždaug 25 procentais.
      "Klaipėda"
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas
        Dienos nuotrauka "Klaipėdoje":
        Dienos nuotrauka "Klaipėdoje":
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Wow, kas čia, laivo liekana? ir iš kur ji? Juk pastaruoju metu nieks nenuskendo, ar atnešė bangos tą liekaną nuo šiaurinio molo galo?
          WWW.FOTOR.LT

          Comment


            Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
            Wow, kas čia, laivo liekana? ir iš kur ji? Juk pastaruoju metu nieks nenuskendo, ar atnešė bangos tą liekaną nuo šiaurinio molo galo?
            Temoje parasyta buvo. Iškelta prie šiaurinio molo ir palikta seklumoje vėlesniam supjaustymui laivo liekana. Nuskendusių laivų bangos nenešioja.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment




              Molas. A. Kubaičio nuotr.
              www.ve.lt
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Ohoho kokios bangos . Per visa mola persirita.
                Kazkada ir man yra teke per audra ant molo palipti. Viena banga kaip dave, tai visas slapias likau. Mazas dar buvau - gerai, kad nenuslave.

                Gal kas is forumieciu buvot prie juros per sia audra - gal dar yra kokiu nors nuotrauku su selstancia stichija?

                Bristol
                Cambridge nuo vandens
                Šiaurės Velsas: Conway pilis ir Llandudno kurortas
                Senasis Chester
                Manchester
                Cambridge senamiestis
                Kunigaikščio dvaras - Chatsworth house
                Šiaurės Anglijos miestelis - Durham
                Liverpulio Katedros

                Comment


                  Na žmonių tikrai buvo prie molo. Tik klausimas ar iš forumiečių kas buvo ? Tikėkimės
                  http://www.ve.lt/?data=2007-01-15&ru...&id=1168800864

                  Comment


                    Komentaruose rasite nuorodų su video medžiaga apie audrą prie jūros http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...m=1&s=2&no=700

                    Comment


                      Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                      Komentaruose rasite nuorodų su video medžiaga apie audrą prie jūros http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...m=1&s=2&no=700
                      Geriau čia įdėkite nuorodas, nes knaisiotis po Delfio komentarus nesinori.

                      Comment


                        http://www.youtube.com/watch?v=IRUzQ1jMmnI
                        http://www.youtube.com/watch?v=6bXUBaI3d3s

                        Comment


                          KONTEINERIŲ LYDERIS. Klaipėdos jūrų uostas pagal konteinerių krovą pernai išliko lyderiu tarp keturių Baltijos šalių uostų, tačiau jos augimo tempai nėra dideli. 2006 metais Klaipėdos uoste perkrauta 231,5 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) - 8 proc. daugiau nei 2005-aisiais. Antrame pagal konteinerių krovą Rygos jūrų uoste jų perkrauta 4,6 proc. daugiau - iš viso 176,8 tūkst. TEU, Talino uoste - 19,4 proc. daugiau, iš viso 152,4 tūkst. TEU, o Ventspilyje - 6,3 karto daugiau - 14,2 tūkst. TEU. Klaipėdos jūrų uoste bendras krovinių srautas pernai išaugo 8 proc. iki 23,547 mln. tonų.
                          "Klaipėda"
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Turint omenyj, kad didziaja dali praitu metu konteineriu krova buvo gan nemazai atsilikus nuo uzpreitu metu, tai galutinis rezultatas gan neblogas
                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              "Begos" investicijos naudą neša ir darbuotojams

                              Daugiau kaip dešimtadaliu pernai išauginusi krovos apimtis jūrų krovinių kompanija "Bega" šiemet planuoja perkrauti 3 mln. tonų įvairios produkcijos.

                              Bendrovė šiais metais ketina toliau investuoti ir į krovos plėtrą užtikrinsiančias technologijas, ir į darbuotojų socialinę gerovę.

                              Investavo 20 mln. litų

                              Pasak "Begos" generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, praėjusieji metai kompanijai buvo labai įtempti, tačiau visi iššūkiai buvo sėkmingai įveikti ir visi planai įvykdyti.

                              "Pastatėme naują 30 tūkstančių tonų talpos sandėlį ir šiuo metu montuojame technologinę liniją krovinio iškrovimui į geležinkelio vagonus. Daugumą darbų atlikome patys savo jėgomis, nes kompanijoje dirba aukštos kvalifikacijos specialistai. Tai padeda sutaupyti iki 30 ir net daugiau procentų lėšų", - sakė pokalbininkas.

                              Viena reikšmingiausių pernykščių "Begos" investicijų - transporto logistinė grandinė, tiekianti žaliavą Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje Tailando koncerno "Indorama" pastatytai PET granulių gamyklai "Orion Global Pet". Žinia, Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurse "Lietuvos metų gaminys 2006" šis "Begos" investicinis projektas, kai buvo pastatytas ne tik naujas skystų chemijos produktų terminalas, bet ir pradėta teikti krovinio transportavimo nuo durų iki durų paslauga, buvo įvertintas aukso medaliu.

                              Spalį "Begos" birių krovinių importo-eksporto terminale, kuris yra didžiausias Klaipėdos uoste, pradėjo dirbti naujas, net 104 tonų keliamosios galios Austrijoje pagamintas mobilusis kranas "Liebherr LHM400". Jis yra sukomplektuotas su birių produktų krovai naudojamais 16 ir 21 kub. metrų talpos greiferiais bei specialiu bunkeriu su dulkių surinkimo sistema ir srautinėmis svarstyklėmis. Bunkeryje, kurį montavo "Begos" specialistai, įdiegta labai tiksli krovinio kokybės kontrolės ir kiekio apskaitos sistema. Visa ši įranga leido padidinti birių krovinių importo-eksporto terminalo našumą dvigubai - iki 15 000 tonų per parą.

                              "Labai svarbu yra tai, kad kompanijos investicijos į modernias technologijas ne tik išplečia krovos galimybes, bet ir palengvina darbą žmonėms. O išaugus našumui, didėja ir atlygis", - akcentuoja A. Kuzmarskis.

                              Anot jo, iš viso pernai kompanija investavo 20 mln. litų.

                              "Šiemet toliau tęsis pradėti darbai ir investicijos į kompanijos plėtrą. Pagrindiniai darbai vyks ties statomomis 66 ir 67 krantinėmis. Čia jau 2008-aisiais turėtų pradėti veikti du nauji birių produktų krovos terminalai", - sako "Begos" generalinis direktorius.

                              Pasak pašnekovo, tarp prioritetų išliks socialinės darbuotojų gerbovės kūrimas.

                              "Nuo sausio 1-osios visiems darbuotojams, atsižvelgiant į jų darbo pobūdį, atlyginimai jau pakilo nuo 7 iki 15 procentų. Kadangi didėja atsakomybė už pavestus darbus, žmonės dirba su brangia technika, stengiamės, kad ir jų atlyginimai būtų adekvatūs jiems keliamiems reikalavimams. Kompanijos vadovybei yra svarbu, kad darbuotojai jaustųsi saugiai ir garantuotai", - teigia A. Kuzmarskis.

                              Žymiai padaugėjo trąšų

                              2006-aisiais "Bega" perkrovė 2,9 mln. tonų - 10,4 proc. daugiau nei užpernai. Daugiausia - net 40 proc. - išaugo trąšų, o ypač skystųjų, srautai. Kompanija pernai aptarnavo mažiau laivų, nes didėja atplaukiančiųjų tonažas.

                              "Džiugu, kad pavyko suderinti ir krovos procesus, ir intensyviai vykusias statybas", - sakė A. Kuzmarskis.

                              Anot jo, konkurencinė kova su kaimyninių šalių uostais nuolat stiprėja, tačiau "Bega" šiemet ketina perkrauti 3 mln. tonų krovinių.

                              "Gerai, kad sunkioje konkurencinėje kovoje esame ne vieni - sulaukiame supratimo ir palaikymo iš Susisiekimo ministerijos vadovybės, vyksta konstruktyvus dialogas su "Lietuvos geležinkelių" vadovais", - teigė pokalbininkas.

                              Martynas VAINORIUS
                              www.ve.lt
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Ten planuojamas komercinis plotas, o makete turbut mazdaug parodoma, kokio aukscio pastatai bus leidziami.


                                Cia statistika, kuria John`as neseniai norejo suzinot

                                Krova Klaipėdos ir kaimyniniuose uostuose 2006 metais
                                http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...;2007;month;1;
                                Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                Comment


                                  „Limarko“ įsigis tris laivus
                                  Jelena Listopad

                                  „Limarko“ grupei priklausanti laivybos bendrovė „Limarko“ laivininkystės kompanija šiais metais ketina savo laivyną padidinti dar trimis laivais.

                                  Kompanija jau nusižiūrėjo vieną refrižeratorinį laivą. Jeigu pardavimo sąlygos bus priimtinos ir jis bus nupirktas, laivyno bendrasis tonažas padidės 11 procentų.

                                  Kompanijos specialistai laivų prekybos rinkoje taip pat ieško tinkamos kokybės bei kainos transportinio refrižeratoriaus ir sausakrūvio arba konteinerinio laivo.

                                  „Laikydamiesi laivyno atnaujinimo ir plėtros strategijos, numatytos iki 2010 metų, kasmet įsigyjame po du didelio tonažo laivus“, - teigė „Limarko“ grupės prezidentas Vytautas Lygnugaris.

                                  Per pastaruosius trejus metus „Limarko“ laivininkystės kompanija į laivyno modernizavimą investavo 140 milijonų litų. Ji nusipirko šešis modernius laivus. Bendroji krovinių talpa padidėjo iki 3,5 milijono kubinių pėdų.

                                  Išankstiniais duomenimis, kompanijos praėjusių metų apyvarta siekė maždaug 110 mln. litų, ikimokestinis pelnas – per 10 mln. litų. Nuo sausio 1 dienos 15 procentų padidinti jūrininkų atlyginimai. Pagerintos administracijos darbuotojų darbo sąlygos – prieš Kalėdas jie persikėlė į naujas šiuolaikiškas patalpas Ferdinando aikštėje.

                                  www.klaipeda.daily.lt
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Malonu girdėti, kad uostas plečiasi perkami laivai ir pan, puikios naujienos

                                    Comment


                                      "Lietuva ir Švedija aptarė Baltijos jūros greitkelio projektą „Klaipėda – Karlshamnas“"
                                      http://www.vtv.lt/content/view/31046/123/
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        Nesupratau, bet patiko

                                        Comment

                                        Working...
                                        X