Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth
    ar galiu paklausti kuo bloga Stops.lt/alytus svetainė? lygiai tokia pati kaip ir Kauno ar Vilniaus.
    Tuo ir bloga, kad ji yra techninė ir paprastam žmogui nepritaikyta. Visi miestai nuo Vilniaus iki pat Panevėžio turi trafi.lt, o Alytus su mažesniais miestais tik stops.lt. Trafi yra kažkiek draugiškesnė vartotojo sąsaja, bet irgi ne stebuklas.

    1. Alytuje į tam tikrą vietą dažniausiai galima važiuoti skirtingais maršrutais, nes tomis pačiomis gatvėmis driekiasi keli skirtingi maršrutai ir jų giminingi maršrutai (su A ar U raide). Dažniausiai žmonės randa tvarkaraščius spausdami ant konkrečių maršrutų. Bet esmė ta, kad žmogus, ieškodamas jam tinkamų išvykimo laikų, gal net neprisimena arba nežino visų jam tinkamų maršrutų (juk beveik visų maršrutų numeriai buvo per pertvarką sukeisti vietomis). Tai žmogus spusteli ant vieno maršruto, dar galbūt ant antro, o trečio ir ketvirto maršruto net nepatikrina, nors jam tas važiavimo laikas gal net labiau tiktų. Va čia ir yra bėda. Įtariu, kad žmonės neieško pagal funkciją „greičiausias maršrutas“ todėl, kad tiesiog elementariai nežino ar neprisimena konkrečių stotelių pavadinimų (Alytuje jie 30 metų nebuvo akcentuojami, iki šiol rašomi tik pačiame tvarkaraštyje mažomis raidėmis, ir dažnai keitėsi).

    2. Kaip jau sakiau, giminingi maršrutai turi būti pateikiami viename tvarkaraščio lape. Sakykim, jei yra 3 ir 3A maršrutas, viskas turi būt pateikiama vienoje lentelėje, tik prie 3A išvykimo laikų turi būti prirašoma raidė A. Tas pats ir su U maršrutais. Pavyzdys:
    Click image for larger version  Name:	MT vrs1.jpg Views:	0 Size:	349,5 kB ID:	1826150



    3. Kitas dalykas yra krypties akcentavimas. Stops.lt yra normaliai neužrašoma kryptis. Sakykim, atsidarau 4 maršrutą, ir turiu susigaudyti arba pagal kairėje esantį stotelių eiliškumą, arba nedidelį užrašą viršuje „AB "Alytaus chemija" - Vidzgiris - Pieninė“ ir „Pieninė - Vidzgiris - AB "Alytaus chemija"“, priklausomai nuo to, kuris paryškintas! Turi būti didesniu šriftu ir kaip nors ryškiau rašoma kryptis, ar į „Chemiją“ ar į Pieninę. Nes dabar žmogus turi būti vos ne transporto specialistas ir turi atsirinkinėti, kuri stotelė eina po kurios ir kuris užrašėlis vos vos paryškintas, o kuris ne.

    Click image for larger version  Name:	marsr.png Views:	0 Size:	124,2 kB ID:	1826151
    4. Pakeistos maršrutų trasos žymimos raudonai, bet nerašoma, kokia tai trasa. Reikia užvesti pelę ir laukti, kol atsiras užrašas. Dauguma žmonių net neužves pelės ir nesužinos, koks tai maršruto pokytis. O jeigu atsispausdinsi tvarkaraštį, ir dar nespalvotai, tai išvis praktiškai nesimatys, kad čia kitoks reisas. Ir ne toks pastabus žmogus, neatkreipęs dėmesio į pasvirą šriftą, galvos, kad čia paprastas reisas.

    5. Toje pačioje stotelėje esantys maršrutai užrašyti numeriais ir šalia autobuso ženkliukas. Man tai aišku, nes aš jau 10 metų kaip žinau šitą sistemą, o kaip kitiems žmonėms susigaudyti, kad čia toje pačioje stotelėje stojantys autobusai? Reikia užrašo.

    6. „Maršrutai stotelėje“ funkcija. Pateikiami visi maršrutai, neakcentuojant išvykimo krypties. 1 maršrutas į vieną galą, 1 maršrutas į kitą galą, 2 maršrutas į vieną galą, 2 maršrutas į kitą galą ir taip toliau. Beprotybė, kokia nauda iš taip supainiotų tvarkaraščių?

    Click image for larger version

Name:	image_102584.png
Views:	571
Size:	80,1 kB
ID:	1826147

    7. O vyšnaitė ant torto yra kvailybių kvailybė – spausdintinės versijos nebuvimas. Realiai vienintelis būdas atsispausdint tvarkaraštį yra daryt screenshotus. Alio, XXI amžius! Ką, dabar žmogus turi atsidarinėt Paintą, daryt screenshotus ir spausdint? Ir dar kokių dviejų-trijų-keturių maršrutų vienu metu, ir dar net neaišku, kokia važiavimo kryptis? Atsispausdini ir net nežinai, į kurį galą važiuoja.

    Užsienyje būna visur PDF'ai parsisiuntimui, kai kur galima susikonfigūruot net savo tvarkaraštį ir parsisiųst. Dar būna tokie lankstinukai:

    Click image for larger version  Name:	ag1.jpg Views:	0 Size:	114,7 kB ID:	1826149

    Stops.lt yra Š krūva.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Tuo ir bloga, kad ji yra techninė ir paprastam žmogui nepritaikyta. Visi miestai nuo Vilniaus iki pat Panevėžio turi trafi.lt, o Alytus su mažesniais miestais tik stops.lt. Trafi yra kažkiek draugiškesnė vartotojo sąsaja, bet irgi ne stebuklas.

      1. Alytuje į tam tikrą vietą dažniausiai galima važiuoti skirtingais maršrutais, nes tomis pačiomis gatvėmis driekiasi keli skirtingi maršrutai ir jų giminingi maršrutai (su A ar U raide). Dažniausiai žmonės randa tvarkaraščius spausdami ant konkrečių maršrutų. Bet esmė ta, kad žmogus, ieškodamas jam tinkamų išvykimo laikų, gal net neprisimena arba nežino visų jam tinkamų maršrutų (juk beveik visų maršrutų numeriai buvo per pertvarką sukeisti vietomis). Tai žmogus spusteli ant vieno maršruto, dar galbūt ant antro, o trečio ir ketvirto maršruto net nepatikrina, nors jam tas važiavimo laikas gal net labiau tiktų. Va čia ir yra bėda. Įtariu, kad žmonės neieško pagal funkciją „greičiausias maršrutas“ todėl, kad tiesiog elementariai nežino ar neprisimena konkrečių stotelių pavadinimų (Alytuje jie 30 metų nebuvo akcentuojami, iki šiol rašomi tik pačiame tvarkaraštyje mažomis raidėmis, ir dažnai keitėsi).
      Tai patys durni Aš naudoju (Vilniuje) „greičiausias maršrutas“ ir labai patenkintas

      3. Kitas dalykas yra krypties akcentavimas. Stops.lt yra normaliai neužrašoma kryptis. Sakykim, atsidarau 4 maršrutą, ir turiu susigaudyti arba pagal kairėje esantį stotelių eiliškumą, arba nedidelį užrašą viršuje „AB "Alytaus chemija" - Vidzgiris - Pieninė“ ir „Pieninė - Vidzgiris - AB "Alytaus chemija"“, priklausomai nuo to, kuris paryškintas! Turi būti didesniu šriftu ir kaip nors ryškiau rašoma kryptis, ar į „Chemiją“ ar į Pieninę. Nes dabar žmogus turi būti vos ne transporto specialistas ir turi atsirinkinėti, kuri stotelė eina po kurios ir kuris užrašėlis vos vos paryškintas, o kuris ne.
      Sutinku.

      6. „Maršrutai stotelėje“ funkcija. Pateikiami visi maršrutai, neakcentuojant išvykimo krypties. 1 maršrutas į vieną galą, 1 maršrutas į kitą galą, 2 maršrutas į vieną galą, 2 maršrutas į kitą galą ir taip toliau. Beprotybė, kokia nauda iš taip supainiotų tvarkaraščių?
      Sutinku.
      Stops.lt yra Š krūva.
      Nesutinku.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai patys durni Aš naudoju (Vilniuje) „greičiausias maršrutas“ ir labai patenkintas .
        Jeigu informacija neaiškiai pateikiama, tai čia ne vien žmogaus kaltė, bet ir sistemos. Jeigu „greičiausio maršruto“ funkcija mažiau paini, tai kodėl atsidarius stops.lt rodomas ne „greičiausio maršruto“ paieškos laukelis, o maršrutų sąrašas? Per trafi.lt yra atvirkščiai.

        Bet vėlgi ta „greičiausio maršruto“ funkcija nesprendžia visų problemų. Jeigu aš pastoviai važinėju iš tam tikros stotelės ir noriu atsispausdinti tvarkaraštį, kažkodėl turiu atsidarinėti trijų-keturių maršrutų tvarkaraščius, atsirinkinėti, ar teisinga kryptis ir daryti screenshotus į paintą. Viskas rankiniu būdu. Esu matęs užsienio transporto svetainėse galimybę susidaryti asmeninį tvarkaraštį: įvedi stotelę/stotį, įvedi tikslą, ir tau sugeneruoja tvarkaraštį su visais maršrutais ir visomis dienomis.

        Jeigu viena funkcija paprasta ir gera, tai nereiškia, kad kita turi būt nevykusi. Iš dalies tai stops.lt kaltė, kad svetainėje trūksta interaktyvumo ir aiškumo. Dalinai kalti ir tvarkaraščių suvedėjai, kad, pvz., 3 ir 3A maršrutai pateikiami atskirai.

        O kai bus galima atsispausdint tvarkaraščius be screenshotų ir painto pagalbos, tada pripažinsiu, kad stops.lt nėra Š krūva
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Nuo pirmadienio – dar mažiau viešojo transporto mieste

          Kokie yra tvarkaraščių pakeitimai?

          Darbo dienomis:
          • autobusai važiuos 5:00–09:30 ir 13:00–18:30 val., maršrutas Nr. 1 iki 23:39 val.;
          • rečiau kursuos autobuso maršrutas Nr. 4;
          • laikinai nekursuos autobusų maršrutai Nr. 3A ir 5. 5-ojo autobuso maršruto galutines autobusų stoteles (SB „Nemunas“ ir Medicininės reabilitacijos ir sporto centras) galima pasiekti 2-ojo ir 7-ojo maršrutų autobusais. 5-ojo autobuso maršruto alternatyva yra 2-asis autobuso maršrutas, jis kursuoja iki pat Medicininės reabilitacijos ir sporto centro, tuo tarpu SB „Nemunas“ keleivius, kaip įprasta, aptarnaus 7-asis autobusų maršrutas.
          • Darbo dienomis 9:30–13:00 val., taip pat šeštadieniais, sekmadieniais ir šventinėmis dienomis viešasis transportas nevažiuos.
          Komentaras po straipsniu:
          Vilma2020-11-14
          dirbu ligoninej,tai kaip i darba ir is darbo gryzt.Gal ir medikam savaitgaliais nedibt?tikrai nuprotejimas
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Visiems sėdėt!

            Comment


              Alytus ketina įsigyti kelis elektrobusus ir jiems jau suplanavo maršrutus

              Elektriniams žemagrindžiams autobusams įsigyti savivaldybė šiuo metu vykdo pirkimo procedūras, vokų su pasiūlymais atplėšimas planuojamas jau greit – sausio pabaigoje.

              Pagal sutartyje numatytas sąlygas, tiekėjas, laimėjęs konkursą, elektrobusus įsipareigos pristatyti per vienerius metus nuo sutarties įsigaliojimo dienos.

              Ekologiškasis miesto transportas turės būti tokio paties dizaino („Alytus-Myliu“), kaip šiuo metu Dzūkijos sostinėje veikiantis viešasis transportas, taip pat su elektrobusų informacine sistema.

              Kaip mūsų portalą informavo savivaldybė, keleivių vežimą elektriniais autobusais Alytuje turės užtikrinti dabartinė viešojo transporto paslaugos mieste teikėja, autobusų stotį valdanti bendrovė „Kautra“.

              Elektrobusais Alytaus mieste planuojama aptarnauti tas viešojo transporto stoteles ir tas miesto zonas, kur keleivių srautai yra didžiausi, pavyzdžiui: Autobusų stotis – Naujoji g. – Ulonų g. – Pulko g. – AB „Dainava“, būtų svarstomas ir maršrutas Autobusų stotis – Naujoji g. – Vidzgiris – Ulonų g. – Pulko g. – AB „Dainava“.

              Vienaaukščius miesto tipo (M2 CV arba M2 CA arba M2 CE arba M3 CE klasės) autobusus Alytaus miesto savivaldybės administracija ketina pirkti įgyvendindama iš anksto suplanuotą aplinkai nekenksmingų viešojo transporto priemonių įsigijimą. Elektrinių autobusų įsigijimas iš dalies turėtų būti remiamas Europos sąjungos lėšomis.

              Elektrobusai kai kurių didžiausių Lietuvos miestų gatvėmis kursuoja jau keletą metų.
              Kažkokios nesąmonės, elektrobusams atskirus maršrutus darys? Š krūva. Reikia tankinti esamus maršrutus, derinti intervalus. Vietoj tų kvailų elektrobusų įsigijimų galėtų būti finansuojami taktiniai tvarkaraščiai, kad nebūtų nesąmonių, kurias Alytaus dydžio mieste laisvai galima išspręsti.



              Nuo sausio 11 dienos pradeda kursuoti 7 ir 11 autobusai
              Dvi savaites nekursavę 7 ir 11 autobusai nuo sausio 11 dienos vėl sugrįžta. Jie, kaip ir kiti autobusai, iki karantino pabaigos kursuos darbo dienomis nuo 5 iki 9.35 val. ir nuo 13.10 iki 18.30 val., tačiau šiek tiek rečiau – kas valandą.
              Tai ką, pasirodo Sūkurio g., SB „Nemunas“ ir Panemunė buvo nepasiekiami net dvi savaites? Naujas pasiekimas. Taupymas per visus galus. 10-tas maršrutas, pavyzdžiui, viską dubliuoja, tačiau važiavo (vienintelė nedubliuojama maršruto dalis – Panemuninkėlių ir Klevų gatvės, iš kurių galima per 10 min. ateiti).
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Tai tik rodo, kad valdžiai tas VT nafig nereikalingas, užsiimama profanacija, piaru ir pinigų švaistymu.

                Comment


                  Alytaus istorijoje bus pirmas elektrobusas. Ir po ilgos pertraukos turbūt pirmas autobusas su normalaus pločio trejomis durimis (paskutiniai „Ikarusai“ važiavo turbūt kokiais 2003 m., gal kas patikslins).

                  „Kautra“ testuoja elektrinį autobusą Alytuje
                  „Jau kurį laiką eksploatuojame autobusą Kauno rajono priemiestiniais maršrutais, norime žinoti visas autobuso galimybes, taigi turime jį išbandyti ir miesto sąlygomis. Alytaus miestas tam puikiai tinka, o tuo pačiu supažindinsime keleivius su netolimos ateities transportu“, – teigė „Kautros” generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

                  Elektrinį autobusą Alytaus miesto gyventojai galės išbandyti nuo sausio 25 iki 29 dienos. Kiekvieną dieną ši ekologiška transporto priemonė Alytuje įveiks mažiausiai 140 km.


                  „Autobusas dienos metu veš keleivius Alytuje, o vakarais grįš į įkrovimo stotelę Kaune, taip išbandymas vyks dar įvairesnėmis sąlygomis“, – teigė įmonės Alytaus filialo vadovė G. Čepukaitienė.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    "Kautra" nemokamą maršrutą nuo senos stoties iki naujos aptarnavo dviem VanHool'ais. Tai buvo paskutiniai normalaus dydžio autobusai Alytaus mieste.

                    Comment

                    Working...
                    X