Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus tramvajus

    Tai kaip ten Vilniuj su tuo tramvajum? Atrodo kad vis maziau ir maziau apie ji girdeti... Gal jus zinot kokiu naujienu?

    #2
    Na aš pats nieko apie jį naujo nežinau, nors regis projektas vis tiek yra pristatomas ir tame laimėjusiame projekte, kur Šnipiškes žada pertvarkyt, yra numatyta tramvajaus linija per Kernavės gatvę

    Beje, kaip studentas ir nuolatinis viešojo transporto keleivis visiškai pritariu tramvajau idėjai
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Aš nesuprantu tramvajaus priešininkų. Kaip bebūtų, tai viena patogiausių transporto priemonių dideliame mieste. Dabar važiuojant autobusu per kamščius kartais prireikia virš valandos nusigauti iki centro. Vilniui būtinas greitesnio transporto būdas. Žinoma, geriausiai būtų metro, bet abejoju, are per artimiausius ~25 metus finansiškai tai bus įmanoma...

      Comment


        #4
        Metro kaip Vilniui būtų per daug, šiaip jau kažkur 1 mln žmonių tokiam projektui yra mažiausia riba. (Na nebent linija iš kokių Panerių į Santariškes ar Saulėtekį)
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          #5
          na as irgi visaip kaip galiu palaikau Tramvajaus ideja, nes ishtikro tai butu daug greitesnis transportas. O vilniaus mikro rajonai yra labai toli ishsimete, ir pavyzdzhiui su viesuoju transportu nuo karolinishkiu iki sauletekio reikia vazhiuoti apie 1 h. o tai yra labai daug Aisq del dideles kainos neishvedzhios to tranmavaus po visa miesta, bet bent jau pagrindiniuose marshrutuose tai galetu. Beto kartu su tramvajumi galetu rekonstruoti gatves aisq tam reikia begales $, bet manau, kad Zuokas sugebes...

          Comment


            #6
            Aš manau, kad per 25 metus Vilnius tikrai išsivystys iki tokio lygio, kad reikėtų metro

            Comment


              #7
              Parašė Vaidas
              Aš manau, kad per 25 metus Vilnius tikrai išsivystys iki tokio lygio, kad reikėtų metro
              Geriau padarom visi lietuviai po 5 vaikus, taip atsiras poreikis Vilniuje įrengti metro, nes po 25 metų liks kokie 2,5 mln visoj Lietuvoj, nors jei visi suvažiuos į Vilnių, tai gal ir prireks metro tada
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #8
                As asmeniskai esu PRIES toki tramvaju koks buvo siulomas. Manau kad reiketu ieskoti kazkokio kompromiso tarp metro ir tramvajaus. Juk metro nebutinai visada turi buti po zeme(kas kainuoja brangiausiai...). Bet centrineje Vilniaus dalyje visuomeninis transportas turetu buti po zeme.
                Kazkas sako kad metro labai brangiai kanuotu... Taip. Bet tramvajus taipogi nebutu pigus.
                O be to, parodykite jus man nors viena Europos miesta, kuriame butu panasiu planu TIK DABAR, XXI amziuje, pradeti galvoti apie tramvaju... Apie tai Vilniui reikejo galvoti tarpukariu, blogiausiu atveju po karo...

                Pavyzdys: Rouen miestas Normandijos provincijoje, Prancuzijos Siaures Vakaruose. Gyventoju skaicius 250,000, o su priemiesciais 400,000. Pirmoji metro linija uzbaigta 1994, antroji 1996 metais. Bendras liniju ilgis apie 16km, is ju apie 5km po zeme(pagrinde miesto centre). Per diena aptarnaujama mazdaug 60,000 keleiviu.





                Prancuzijoje yra nemazai panausaus ir mazesnio dydzio miestu, kurie turi ir daug rimtesnes métro sistemas (kaip Rennes).

                Comment


                  #9
                  Tą ir turiu omeny. Pvz Kopenhagoj tikras požeminis metro pradėtas statyti tik prieš 7-8 metus, o prieš tai (ko gero dar ir dabar) "karaliavo" S-Tog, nedideli traukinukai, kurie pačiame centre važinėjo po žeme, o kitur - antžeminiais bėgiais.

                  Comment


                    #10
                    Vilniuje yra labai išvystytas autobusų bei troleibusų parkas. Jei už tramvajaus kainą pavyktų pastatyt tokių greitkelių, kokių yra Singapūre, kituose Azijos miestuose, manau transporto klausimas būtų geriau išspręstas. Juolab visvien orientuojamasi į žmones su automobiliais. O tai investavus į tramvajų būtų sukišta labai daug pinigų, o rezultatas būtų itin abejotinas, imant domėn dabartinę padėtį.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Meier
                      Vilniuje yra labai išvystytas autobusų bei troleibusų parkas. Jei už tramvajaus kainą pavyktų pastatyt tokių greitkelių, kokių yra Singapūre, kituose Azijos miestuose, manau transporto klausimas būtų geriau išspręstas.
                      Prie ko chia Azijos miestai? Vilnius ne Azija, jam uztektu ir normaliu "Europiniu" apvaziavimu...
                      Taipogi pamirsk tu tuos trulikus... Pats laikas pradeti jais atsikratyt, nes tais kabeliais nukabintos Vilniaus gatves daro tragiska ivaizdi.

                      Comment


                        #12
                        Parašė John
                        Greitkelio senamiestyje ar centre nenutiesi, o tramvaju galima bet kur pravest.
                        Taip taip, zokas sake praves tramvajos linija Pilies gatve... Statys profesionalai PST... Ausros vartai taps galutine tramvajos stotele... Zodziu, viskas vilnieciu(nu dar ir lenku turistu-maldininku) patogumui... O ko ne progresas?

                        Comment


                          #13
                          Nesame tokie turtingi kad leistume Zuokui sioje vietoje issidirbibeti taip kaip jis ruosiasi. Ar tu, Jonai, turi automobili? Ar esi kada bandes pravaziuoti laisves Prospektu 7:30? O dar vaikinukas zada gatves uzdarineti, lyg ir taip ju per daug butu Dar, kokia pvz jusu kiemu asfalto bukle? Kaip su stovejimo aikstelem? Ar uztenka vietos? Juk jos savivaldybes zinioje x Apie autobusus jau neverta ne kalbeti nes kuri karta gali prasmegt ilipes i 25 metu ikarusa. Kas svarbiausia, tu 2bn tikrai pakaktu transportui sutvarkyti ir man visiskai *vienodai* ant miesto prestizo (lyg jis butu kuriamas kamsciais - (nors gal is tiesu ju pas mus nera? )).

                          Pons Zuoks gavo is "Systros" fundacija ir visvien bandys pramust. Niekada!!

                          Ps: 5k darbo vietu lekia lauk. Dalis privaciu. KAM?

                          Mantaz: Visada gali išsakyt savo nuomonę, tačiau keiksmažodžiai čia draudžiami

                          Comment


                            #14
                            RGG, nesinervink tu taip, Jei žada gatves uždaryt, tai nebent laikinai, jei kokie nors projektai jose vyksta, o nebus taip kad visam laikui. Negi dabar nerenovuosim transporto tik dėl to, kad nereiktų uždarinėt gatvių? Beje, kiek žinau, Jonas automobilį turi
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              #15
                              Mantai, as sneku konkreciai apie kalvariju gatve kuri bus uzdaryta visam laikui, o ja vazines tas melynas davelnia brangus padaras.

                              Problema tame,kad pasunkes mano MB CLK marsrutas iki ofiso NCC
                              Protestuoju!!

                              Comment


                                #16
                                Parašė RGG
                                Mantai, as sneku konkreciai apie kalvariju gatve kuri bus uzdaryta visam laikui, o ja vazines tas melynas davelnia brangus padaras.

                                Problema tame,kad pasunkes mano MB CLK marsrutas iki ofiso NCC
                                Protestuoju!!
                                O tai iš kur ištraukei, kad Kalvarijų gatvė bus uždaryta visam laikui? O tavo biuras kuriame pastate?
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  #17
                                  @Mantaz
                                  VISOS gatves kuriomis riedes tramvajus bus aklinai uzdarytos visoms ne spec transporto rusims O del ofiso as tik siaip - ambicingas abiturientas...

                                  @Jonas
                                  as buvau ziaurus entuziastas, bet po to suzinojau kad artimiausia atkarpa - taikos prospektas. Tada susikeikiau ir persigalvojau

                                  Comment


                                    #18
                                    @Jonas

                                    pasidomek, pamatysi paprasciausiai neiseitu i ta pacia gatve sukist tramvajaus ir masinu. Na nebent salia esancius pastatus griaunant, o tai su musu meru tikrai imanoma
                                    Marsrutai 3 - 1.Santariskes - oro Uostas per kalvariju, 2.Pasilai - Centras per taikos - kaip 19 (per konstitucijos) 3. Antakalnis - stotis per pylimo
                                    -----> sedi autobusa ir keliauji marsrutu kuris liaudyje zigzagu vadinamas, kol pasieki tramvaju, tada pavaziuoji 5 stoteles, islipi, vel isedi i autobusa ir ziurek, tu jau naujamiesty...

                                    Kad ir kaip bebutu, Zuokas atjo su ta salyga kad uzmirs savo tramvaju. Todel dabar turime tai kas vadinama "skandalu del vakariniojo aplinkelio"

                                    Comment


                                      #19
                                      @RGG, Meier: Koks autobusas/troleibusas mieste vaziuoja ~70km/h? Koks autobusas/troleibusas nestovi kamsciuose? Koks autobusas/troleibusas atvaziuoja i stotele TIKSLIU laiku?

                                      Taip siek tiek isnyks darbo vietu, bet ar reikia mums visokiu mikriuku, kurie vazineja betkaip tik ne pagal taisykles? Ne vienas zmogus jau nukentejo nuo to. Vietoj robotizuotu gamyklu gal imkim statyti mechanines, primityvias - juk daugiau darbo vietu bus.

                                      As nesu uz siulomo tramvajaus ideja. As uz tramvajaus, kuris vaziuoja vietomis po zeme arba/ir "vienaracio tramvajaus", kuris uzima mazai vietos ir kuriam nereikia labai platinti gatviu. Toks "vienaratis tramvajus" gali vaziuoti ant estakadu, po zeme, ant zemes ir uzima daug maziau vietos, todel jam igyvendinti reiketu maziau pinigu.

                                      Del to RGG pasisakymo, kad tomis gatvemis kur vaziuos tramvajus - masinos nevazines. Visiska nesamone. Tik ta juosta neleis vazineti masinom kuriom vaziuos tramvajus, o ne visa gatve. Masinom zadama beveik visose vietose palikti tiek pat eismo juostu kiek yra dabar, o tramvajui tiesti atskira juosta (platinti gatve, todel ir kaina tokia didele).

                                      Comment


                                        #20
                                        Va mano minetas "vienabegis" (monorail):




                                        Atkreipkit demesi i tai kiek vietos ant zemes jiems reikia (daug maziau nei tramvajui, vos ne tiek pat kiek elektros stulpui ):




                                        Vienabegis taip pat gali vaziuoti ant zemes ir po zeme.

                                        Aisku tie stulpai ir pati estakada nelabai gerai atrodo, bet as senamiesty is viso esu pries bet koki tramvaju ar vienabegi ar dar ka nors (gal nebent jeigu po zeme butu).

                                        Bet man tas tramvajus Vilniuje labai itartinai atrodo. Zuokas susitare su "Systra" ir viskas. Jokiu tyrimu nieko. Buvo tyrimas VGTU "specialistai" tyre ar tinka Vilniui tramvajus. Bet kodel netyre ar tinka Vilniui kitos transporto priemones ir kuri butu tinkamesne bei pigesne, etc.???

                                        Comment

                                        Working...
                                        X