Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

    Regis pradės jau darbai Grigiškėse judėti, nes paskelbtas konkursas:
    Pagal projekto „IXB transporto koridoriaus plėtra 2004-2006 metais“ sutartį Nr. 3 (ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos pirmasis etapas) numatoma atlikti darbus magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Planuojama dešinėje pusėje sustiprinti dangą ir kelkraštį nuo 15,00 iki 17,71 km, įrengti atitvarus (bendras ilgis 2,095 km) ir apšvietimą nuo 15,05 iki 17,71 km. Kelio 15,50 km planuojama įrengti skirtingų lygių sankryžą. Taip pat numatomas tinklo tvoros įrengimas (7,08 km bendras ilgis), 2 požeminių pėsčiųjų perėjų 17,09 km ir 17,42 rekonstrukcija, viaduko per geležinkelį 14,27 km rekonstrukcija, pėsčiųjų viaduko 16,18 km statyba ir tilto per Vokę 17,95 km rekonstrukcija.
    Šaltinis: http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...konkursai/5943
    Paskutinis taisė Xmaster; 2009.04.20, 17:59.

    #2
    Klausimai -atsakymai iš Lietuvos kelių direkcijos tinklapio
    Kada prasidės ruožo per Grigiškes rekonstrukcija? Kokiais etapais ir kiek laiko ji bus vykdoma? Kaip bus organizuojamas eismas rekonstrukcijos metu? ( 2009-04-23 )
    Magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo per Grigiškes rekonstrukcija vyks 3 etapais.
    - I etapo darbus ketinama pradėti šių metų birželio mėnesį. Darbai užtruks 1 metus.
    - II ir III etapo darbus planuojama atlikti iki 2013 m. pabaigos.
    Darbų metu eismas vyks dabar esančiu keliu, tik bus apribojimų.
    http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129

    Comment


      #3
      Įkėliau reportažą kelionės Kaunas-Vilnius į SSC forumą, tai sakau galima ir čia įkelti. Foto darytos 2009.06.25.

      Kur dingo užrašas - "Europos kultūros sostinė '09" ?


      Nėra kelkraštinės juostos


      Grigiškės - tikriausiai pavojingiausia ir problematiškiausia magistralės vieta



      80 iki pat Gariūnų viaduko...
      Paskutinis taisė Romas; 2009.07.30, 12:26. Priežastis: Kopija iš temos "[A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas"

      Comment


        #4
        2009 m. birželio mėn. suplanuota greitkelio rekonstrukcijos pradžia ties Grigiškėmis, bet kol kas jokio judėjimo nesimato.

        Comment


          #5
          Na pagaliau prasidės judesys Grigiškėse !
          http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...rigiskese/6164

          Prasidės darbai Grigiškėse
          2009-07-01
          Šių metų birželio 30 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Kauno tiltai“ pasirašė rangos sutartį projekto „IXB transporto koridoriaus plėtra 2004–2006 metais“ kontrakto Nr. 3 darbams atlikti. Atviras konkursas įvyko 2009 m. gegužės 18 d.
          Pagal sutartį bus rekonstruojamas ruožas per Grigiškes kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda 15,00–17,71 km dešinėje pusėje: numatyta sustiprinti 2,71 km ilgio kelio dangą ir kelkraštį, įrengti 2,46 km pėsčiųjų ir dviračių takų, nutiesti 1,014 km naujų jungiamųjų kelių, įrengti skirtingų lygių sankryžą ir apšvietimą, rekonstruoti tiltą, viaduką ir 2 pėsčiųjų perėjas, pastatyti pėsčiųjų viaduką, įrengti kelio atitvarus ir tinklo tvorą nuo laukinių gyvūnų bei rekonstruoti inžinerinius tinklus.
          Sutarties vertė su PVM – 21.984.774,84 Lt, iš kurių 6.981.067,57 Lt – Europos Sąjungos 2004–2006 metų Sanglaudos fondo parama.
          Numatoma darbų pabaiga – 2010 m. birželio 29 d.

          Comment


            #6
            Beje, "rekonstruoti 2 pėsčiųjų perėjas" reiškia jų panaikinimą ar tiesiog padaryti tas perėjas "saugiomis" paliekant jas viename lygyje su keliu ?

            Comment


              #7
              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Beje, "rekonstruoti 2 pėsčiųjų perėjas" reiškia jų panaikinimą ar tiesiog padaryti tas perėjas "saugiomis" paliekant jas viename lygyje su keliu ?
              Ten jau yra dvi pėsčiųjų požeminės perėjos. Manau, kad jas rekonstruos. Nevisai aiškus kelio ruožo rekonstrukcijos mąstas (kur gi bus statomas viadukas?), nes čia tik pirmas etapas. Keista, kad šis projektas čia niekur neapžvelgiamas.

              Comment


                #8
                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Beje, "rekonstruoti 2 pėsčiųjų perėjas" reiškia jų panaikinimą ar tiesiog padaryti tas perėjas "saugiomis" paliekant jas viename lygyje su keliu ?
                Čia berods apie požemines perėjas kalba eina. Nemanau kad kas rengs perėjas tame pačiame lygyje. Nors čia Lietuva - čia visko gali būti
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  #9
                  lra.lt galėtų nepatingėti įdėti kokiu brėžinių ar vizualizacijų, nes iš sauso teksto tikrai sunku pasakyti kur ir kaip viskas bus

                  Comment


                    #10
                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    rekonstruoti tiltą, viaduką ir 2 pėsčiųjų perėjas, pastatyti pėsčiųjų viaduką,
                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    lra.lt galėtų nepatingėti įdėti kokiu brėžinių ar vizualizacijų, nes iš sauso teksto tikrai sunku pasakyti kur ir kaip viskas bus
                    Iš parašyto galima spėti, kad bus pastatytas pėsčiųjų viadukas (gal papildomas koks...) virš kelio ir rekonstruotos perėjos greičiausiai viename lygyje su keliu.

                    Comment


                      #11
                      Man tai pradeda atrodyti, kad neverta ten kišti pinigus į rekonstrukciją, nes po jos netikėtai gali atsirasti kelio ženklai "60". Taip pas mus pasitaiko...
                      Tad gal geriau ten nejudinti, o pinigus panaudoti naujiem keliam tiesti

                      Comment


                        #12
                        /\ arba miestų keliams tvarkyti

                        Comment


                          #13
                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                          lra.lt galėtų nepatingėti įdėti kokiu brėžinių ar vizualizacijų, nes iš sauso teksto tikrai sunku pasakyti kur ir kaip viskas bus
                          Pakartosiu 2007.12.27 d. pranešimą

                          A1 Vilniaus–Kauno-Klaipėdos kelio ruožo 13,30-19,30 km (ties Grigiškėmis) rekonstravimo atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo 2006-05-12




                          Mažos rezoliucijos brėžiniai
                          Esama padėtis


                          Projektas

                          Šaltinis: http://www.tkti.lt/index.php?id=174
                          Paskutinis taisė Romas; 2009.07.15, 05:55. Priežastis: Vietoj nuorodos - visas pranešimas su brėžiniais

                          Comment


                            #14
                            Grigiškės

                            "Vilniaus Diena" 2009-07-10, 10:46
                            „Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus

                            Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
                            (...)

                            Automobilių srautas didės
                            Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau v.molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo kauno iki klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie kauno ir vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo biruliškių iki sargėnų.

                            Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas pernai čia siekė beveik 48 tūkst. Automobilių per parą. Netoli vilniaus, ties Grigiškėmis, šis intensyvumas siekia apie 34 tūkst. Automobilių per parą. Trečią eismo juostą rekomenduojama įrengti, kai intensyvumas siekia 45 tūkst.

                            Atlikti tyrimai rodo, kad ateityje automobilių srautas magistralėje tik didės. Todėl kelio platinimas bus būtinas, tačiau šiuo metu tam nėra lėšų. Ir taip nemažą sumą kelio platinimui išpūstų kleboniškio tilto praplatinimas. Be to, bemaž dešimtmetį reikėtų derinti ne tik kelio platinimo techninius klausimus, bet ir spręsti žemės problemą. Platinimas paliestų visus prie pat magistralės žemę susigrąžinusius žmones.

                            Netrukus išraus Grigiškes
                            Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.

                            Be to šiais metais jau pradėti įgyvendinti du itin dideli projektai. „Kauno tiltai“ prie klaipėdos, jakų žiede stato estakadą, o Grigiškėse ketvirtadienį pradėta rengtis dideliai, daugiau nei trijų kilometrų ilgio kelio atkarpos rekonstrukcijai. Darbai pagreitį įgaus rudenį.
                            „automagistralė“ prašo važiuojančių į vilnių, jei įmanoma, per grigiškes nevažiuoti, o nuo Vievio rinktis kitą kelią.
                            http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637
                            1. Įrenginėjami atitvarai, tvirtinama danga 43 km kelio ruože iki Klaipėdos, kurio taisyti beveik nereikia.
                            2. Per 5 ekonomikos augimo metus taip ir neatsirado nė vienas 3 juostų ruožas tarp Vilniaus ir Kauno, tik padaugėjo ženklų "80".
                            3. Reikia spėti nufotografuoti, kaip Grigiškės atrodo prieš rekonstrukciją.
                            4. Kalbama užuominomis, kad nuo Vievio reikės važiuoti kitaip. Tegul ir rašo aiškiai, kad reikės važiuoti 108 kleiu per Dūkštas arba 107 keliu per Trakus.

                            Comment


                              #15
                              2009 07 14. Grigiškės. Prasidėjo.



                              Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                              Comment


                                #16
                                Štai čia prasideda Grigiškės, važiuojant iš Kauno pusės.

                                Tiltas per Vokės upę. Prieš keletą metų buvo pakeisti tilto turėklai, tačiau tik is vienos pusės..kitoje iki šiol liko betoniniai vos "gyvi".

                                Grigiškių pašto pastatas.

                                Sąnkryža, dešinėje pusėje eina kelias link Lentvario. Šioje vietoje atsitinka ypač daug nelaimių..

                                Apgailėtino stovio peščiųjų tunelis per autostradą..


                                Kolkas tiek.. kaip prasidės darbai, galėsiu dažnai dėt nuotraukas, o kolkas nelabai isivaizduoju kur kas bus, tai daug nedėsiu..
                                Paskutinis taisė spitfire; 2009.07.14, 22:32.

                                Comment


                                  #17


                                  Respublika
                                  gera gyventi gerai

                                  Comment


                                    #18
                                    Pastačius estakadą automobiliai galėtų nelėtinti greičio
                                    Dabar nuo Gariunu iki Grigiskiu - 80 kmh
                                    Per Grigiskes - 70 kmh

                                    Kai pastatys estakadas greitis padides ant 10 kmh, ar verta kisti pinigus?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Dabar nuo Gariunu iki Grigiskiu - 80 kmh
                                      Per Grigiskes - 70 kmh

                                      Kai pastatys estakadas greitis padides ant 10 kmh, ar verta kisti pinigus?
                                      Kodėl nuo Gariūnų, o ne nuo Vievio? Nereikia čia ieškoti kabliukų ir išvedžiojimų.
                                      flickr >>>

                                      Comment


                                        #20
                                        Taip neišeina padaryti, daug kur statiniai yra per arti dabartinio kelio, tiltai per siauri ir t.t.
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X