Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekas ten 10 metų kamščiuose nestovės 95-99,1 km yra tarp Savanorių pr. viaduko ir tilto per Nerį. Ten mažiausiai problemų ir galima bus rekonstruoti vėliausiai.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Tikiuosi ne aš klystu, o LAKD, nes pas juos kelių plėtros programoje numatyta tokia data:

      http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

      Click image for larger version Name:	Fiksavimas.JPG Views:	1 Size:	103,2 kB ID:	1744553
      O čia jie nuo 2021 m. iki 2028 m. nieko nedarys ir tik tais 28-aisiais tvarkys, ar jie ruošiasi tuos 4 km tvarkyt 7 metus?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Tikiuosi ne aš klystu, o LAKD, nes pas juos kelių plėtros programoje numatyta tokia data:

        http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

        Click image for larger version Name:	Fiksavimas.JPG Views:	1 Size:	103,2 kB ID:	1744553
        Pagal nuvestą rodyklę panašu tvarkys nuo muravos viaduko link Vilniaus, o ta kita atkarpa tai buvo aiškiai rašyta 5 metus rekonstruos.

        Comment


          Niekas ten tų 10 metų neremontuos, ten mažiausiai probleminė vieta, todėl paskutinę ją ir tvarkys.

          Comment


            Parašė Effka Rodyti pranešimą

            Pagal nuvestą rodyklę panašu tvarkys nuo muravos viaduko link Vilniaus, o ta kita atkarpa tai buvo aiškiai rašyta 5 metus rekonstruos.
            tu žiūrėk pagal kiometrus ne pagal rodykles, nes žemėlapis gal per smukus kad tiksliai pataikyti.
            10-95 (Vilnius-Murava) 95-99,1 (Murava-Jonavos g.) 99,1-100,47 (tiltai ir viadukai) 100,47-101,79 (dabar vykdoma rekonstrukcija ties Mega) 102,7-107 (IX fortas-Giraitė)
            Taip ir aš sutinku kad ten mažiausiai problematiška vieta, tik gal greičiau galėtų pastatyti Eigulių naują viaduką ir dėja kiek žinau kolkas nenumatyta rekonstrukcija Muravos sankryžai ir tais 2028
            Tame tarpe dar bus tvarkomas ir IX forto sankryžos viadukai, kurių kolonos yra sutrūkinėją ir kelio būklė taip pat apgailėtinos būklės.

            Comment


              Muravos sankryžą reikia rekonstruoti visame komplekse Savanorių pr. ir aplinkinių gatvių. Nes problemos (spūstys) būtent ten, jau pačiame Kaune, o ne Muravos viaduke. Kol kas tik kosmetiškai paremontuota Savanorių ir Pramonės sankryža, nors ten reikėtų viaduko.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Muravos sankryžą reikia rekonstruoti visame komplekse Savanorių pr. ir aplinkinių gatvių. Nes problemos (spūstys) būtent ten, jau pačiame Kaune, o ne Muravos viaduke. Kol kas tik kosmetiškai paremontuota Savanorių ir Pramonės sankryža, nors ten reikėtų viaduko.
                problema yra ir viršuje ir apačioje muravos sankryžos. Viršuje problema su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis, jos per trumpos, arba turi nesikirsti.
                Įvykdžius rekonstrukcija iš Vilniaus iki Muravos sankryžos bus 130km/h, per Muravos viaduką pravažiuosime 80km/h, už viaduko iki Giraitės 110km/h, toliau vėl 130km/h. Čia normalu ir saugu?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kol kas tik kosmetiškai paremontuota Savanorių ir Pramonės sankryža, nors ten reikėtų viaduko.
                  Kokios jau ten problemos su šia sankryža? Piko metu apkrovimas padidėja, bet ne piko metu ten išvis viskas normaliai. Net nuėmus lenteles, ten jokių problemų nėra, nes iš dviejų pusių numatyti apsaugoti dešinieji posūkiai.

                  O kur tas viadukas vestų? Link Kovo 11-osios gatvės, kur visi susikimštų prie šviesoforo?

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    problema yra ir viršuje ir apačioje muravos sankryžos. Viršuje problema su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis, jos per trumpos, arba turi nesikirsti.
                    Įvykdžius rekonstrukcija iš Vilniaus iki Muravos sankryžos bus 130km/h, per Muravos viaduką pravažiuosime 80km/h, už viaduko iki Giraitės 110km/h, toliau vėl 130km/h. Čia normalu ir saugu?
                    Bet tos lėtėjimo greitėjimo juostos naudos neduos, nes kemšamasi Savanorių pr.
                    Taip, greičio mažinimas yra ir normalu, ir saugu. Nesaugu, kai yra dideli nusukantys ar išsukantys srautai, nepriklausomai nuo greitėjimo ar lėtėjimo juostų ilgio ir didelis leistinas greitis. Nes važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir daug sunkvežimių, autobusų, kurių stabdymo ir įsibėgėjimo kelias ilgas ir juostos pailginimas nieko gero neduos.

                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Kokios jau ten problemos su šia sankryža? Piko metu apkrovimas padidėja, bet ne piko metu ten išvis viskas normaliai. Net nuėmus lenteles, ten jokių problemų nėra, nes iš dviejų pusių numatyti apsaugoti dešinieji posūkiai.

                    O kur tas viadukas vestų? Link Kovo 11-osios gatvės, kur visi susikimštų prie šviesoforo?
                    Tai 95 proc. visur, kur yra problemos su pralaidumu, jos yra piko metu. Tai gal nieko nedaryti? Ne piko metu ten irgi problemų yra. Važinėju, žinau. Taip kad nereikia aiškinti. Savanorių ir Pramonės pr. buvo seniausiai numatytas viadukas, tam ir teritorija išskirta tokia didelė, darant laikiną (nors ta laikina jau gal 50 metų ) sankryžą.
                    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.29, 17:15.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Bet tos lėtėjimo greitėjimo juostos naudos neduos, nes kemšamasi Savanorių pr.
                      Taip, greičio mažinimas yra ir normalu, ir saugu. Nesaugu, kai yra dideli nusukantys ar išsukantys srautai, nepriklausomai nuo greitėjimo ar lėtėjimo juostų ilgio ir didelis leistinas greitis. Nes važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir daug sunkvežimių, autobusų, kurių stabdymo ir įsibėgėjimo kelias ilgas ir juostos pailginimas nieko gero neduos.



                      Tai 95 proc. visur, kur yra problemos su pralaidumu, jos yra piko metu. Tai gal nieko nedaryti? Ne piko metu ten irgi problemų yra. Važinėju, žinau. Taip kad nereikia aiškinti. Savanorių ir Pramonės pr. buvo seniausiai numatytas viadukas, tam ir teritorija išskirta tokia didelė, darant laikiną (nors ta laikina jau gal 50 metų ) sankryžą.
                      Koks būtų tikslas Muravos sankryžoje viadukui? Ką jis padėtų išspręsti?
                      Nuo vienos sankryžos perkeltų kamštį ties sekančia? Čia problema ne sankryžos, ji praleidžia pakankamai daug, bet už jos yra sekanti sankryža ir t.t. Pastačius viaduką, kamščiai tokie pat būtų ties Kalniečių sankryža.
                      Kas buvo sugalvota prieš 50 metų nebūtinai tai buvo geriausias variantas ir tuo labiau tinkamas dabartinėmis sąlygomis.

                      Comment


                        O kas sako, kad persikeltų kamštis toliau? Kamštis susidaro, nes susikerta du srautai - Savanorių pr. ir Pramonės g. plius posūkiai, iš Savanorių į Pramonės ar atvirkščiai. Ten tikrai nėra vieno srauto tik Savanorių pr. Ir kamštis susidaro būtent dėl to, kad reikia laukti ilgus šviesoforų ciklus. Galiausiai įrengus daugiau juostų posūkiam kairėn, dešinėn, sutrumpėtų važiuojančiųjų eilės. Be to pilna visokių įvažiavimų į degalines, kurių ties tokia sankryža taip arti neturėtų būti.
                        Paskutinis taisė Al1; 2019.08.29, 18:21.

                        Comment


                          Al1 brendi į "mišką", ne ta tema, čia šiaurinis aplinkelis. Šio aplinkelio problema yra Giraitės apsisukimas, Megos mazgas, tiltai ir Muravos mazgas. Tai gaila, kad Muravos sankryža pamiršta.
                          Čia padėtų to mazgo perdarymas ir Eigulių viaduko įrengimas, būtų dar vienas kelias į miestą ir nuimtų dalį eismo nuo Muravos mazgo ir tos pačios Savanorių, Pramonės pr. sankryžos.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            Al1 brendi į "mišką", ne ta tema, čia šiaurinis aplinkelis. Šio aplinkelio problema yra Giraitės apsisukimas, Megos mazgas, tiltai ir Muravos mazgas. Tai gaila, kad Muravos sankryža pamiršta.
                            Čia padėtų to mazgo perdarymas ir Eigulių viaduko įrengimas, būtų dar vienas kelias į miestą ir nuimtų dalį eismo nuo Muravos mazgo ir tos pačios Savanorių, Pramonės pr. sankryžos.
                            Viskas susiję.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Bet tos lėtėjimo greitėjimo juostos naudos neduos, nes kemšamasi Savanorių pr.
                              Taip, greičio mažinimas yra ir normalu, ir saugu. Nesaugu, kai yra dideli nusukantys ar išsukantys srautai, nepriklausomai nuo greitėjimo ar lėtėjimo juostų ilgio ir didelis leistinas greitis. Nes važiuoja ne tik lengvieji automobiliai, bet ir daug sunkvežimių, autobusų, kurių stabdymo ir įsibėgėjimo kelias ilgas ir juostos pailginimas nieko gero neduos.



                              Tai 95 proc. visur, kur yra problemos su pralaidumu, jos yra piko metu. Tai gal nieko nedaryti? Ne piko metu ten irgi problemų yra. Važinėju, žinau. Taip kad nereikia aiškinti. Savanorių ir Pramonės pr. buvo seniausiai numatytas viadukas, tam ir teritorija išskirta tokia didelė, darant laikiną (nors ta laikina jau gal 50 metų ) sankryžą.
                              Sutikčiau nebent, kad viadukas būtų Jonavos / Vilniaus link, tai ta kryptim srautas važiuotų netrukdomai. Bet tikrai ši sankryža nėra tokia baisi. Yra daug bjauresnių su kamščiais, kurių vengiu piko metu.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Viskas susiję.
                                kaip gali būti susiję, jei vienas priklauso LAKD o kitas savivaldybei? Tavo logika šioje temoje galime diskutuoti ir apie rytinį aplinkelį ir apie LEZo viaduką ir karmėlavos aplinkelį ir gal net Simno, nes viskas susiję, Simniškiai tikiu ir kartais pravažiuoja Kauno Šiauriniu aplinkeliu, tai darom mišraine ir kur norim ten rašom, kišam savo nuomonę.

                                Comment


                                  Kam priklauso, nesvarbu. Svarbu, kad transporto srautai susiję, nes abu objektai arti vienas kito. Gal kompleksiškai žvelgti laikas pradėti. Niekas čia apie Muravos sankryžą iš esmės nediskutuoja, bet tik nurodoma, kad šita sankryža tiesiogiai siejasi su transporto srautu per A1/A6 viaduką. O kaip ten LAKD ir savivaldybė aiškinsis ir spręs problemą mes nediskutuojame ir tai tikrai ne šios šios temos reikalas.

                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Sutikčiau nebent, kad viadukas būtų Jonavos / Vilniaus link, tai ta kryptim srautas važiuotų netrukdomai. Bet tikrai ši sankryža nėra tokia baisi. Yra daug bjauresnių su kamščiais, kurių vengiu piko metu.
                                  Tai kad būtent įvažiuoti į Kauną yra didesnė problema, o ne išvažiuoti. Spūstys prasideda tie A1 viaduku.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2019.08.29, 19:26.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kam priklauso, nesvarbu. Svarbu, kad transporto srautai susiję, nes abu objektai arti vienas kito. Gal kompleksiškai žvelgti laikas pradėti. Niekas čia apie Muravos sankryžą iš esmės nediskutuoja, bet tik nurodoma, kad šita sankryža tiesiogiai siejasi su transporto srautu per A1/A6 viaduką. O kaip ten LAKD ir savivaldybė aiškinsis ir spręs problemą mes nediskutuojame ir tai tikrai ne šios šios temos reikalas.



                                    Tai kad būtent įvažiuoti į Kauną yra didesnė problema, o ne išvažiuoti. Spūstys prasideda tie A1 viaduku.
                                    Tai sumažėjus srautui iš Kauno, atsirastų žymiai daugiau laiko kitoms fazėms.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      problema yra ir viršuje ir apačioje muravos sankryžos. Viršuje problema su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis, jos per trumpos, arba turi nesikirsti.
                                      Įvykdžius rekonstrukcija iš Vilniaus iki Muravos sankryžos bus 130km/h, per Muravos viaduką pravažiuosime 80km/h, už viaduko iki Giraitės 110km/h, toliau vėl 130km/h. Čia normalu ir saugu?
                                      Tai kad uz muravos viaduko yra dar du isvaziavimai is Briedziu tako be greitejimo juostu, tai 110km/h manau tik nuo rekonstruotos dalies vaziuosim, mazdaug nuo 99km

                                      Comment


                                        Bet srautas didesnis į Kauną, nes ryte suvažiuoja visi į miestą trumpame laiko intervale, o išvažinėja iš miesto jau didesniame intervale. Be to juk kimštis Savanorių pr. pradeda jau nuo nuvažiavimo nuo A1 nuo Klaipėdos pusės. Kažkaip Eigulių nedadaryta jungtis mažai padeda, nors būtent nusukimas iš A1 į Kauną ten yra.

                                        Comment


                                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                          Na pagal tai, kiek ryte spėjau pamatyti, tai jie ohoho kokį griovį jau iškasę ten toj atkarpoj, kur tikrai eis tiltas, ir jeigu tokie kasimai daromi ne dėl tilto, tai net nežinau, dėl ko tada
                                          tas griovys buvo iškastas ir atkarpa uždaryta dėl lietaus nuotekų surinkimo ir naftos gaudyklių statybos. Eismas atnaujintas jau savaitė laiko, o naujo tilto statybos dar nejuda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X