Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Vilniaus šviesoforai



    Vilniuje automobilių spūstis sumažins moderni šviesoforų sistema
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8551133
    Mano galerija Flickr'yje

    #2
    Puikios zinios !!

    Comment


      #3
      Sauni sistema

      Comment


        #4
        Seniai tokios reikėjo. Puikios naujienos

        Comment


          #5
          Kai įdiegs, tada ir spręsiu. Pernelyg fantastiškai viskas skamba.
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            #6
            Sutinku, gana daug uzsimojo, bet nera neimanoma .

            Comment


              #7
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9297891

              Nu ką, pažiūrėsim, ar važinėjant pajusim tą 10/20 proc.

              Comment


                #8
                Paskelbtas konkursas transporto kamščius Vilniuje mažinsiančiai sistemai įrengti
                Vilniaus savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos" ruošiasi apie 50 mln. litų kainuosiančios automatizuotos šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistemos sukūrimui. Bendrovė trečiadienį paskelbė konkursus tokiai sistemai sukurti, įdiegti ir prižiūrėti.

                "Naujoji sistema leis iš esmės stebėti ir valdyto transporto srautus sostinėje", - BNS sakė "Susisiekimo paslaugų" teisininkas Mindaugas Laucius.

                Tikimasi, kad sistema 10-20 proc. sumažins automobilių spūstis sostinėje, taip pat automobilių keliama aplinkos taršą, saugumą gatvėse ir net padės užfiksuoti eismo pažeidėjus bei automobilių vagystes.

                Diegiant šią sistemą, visi sostinės gatvių šviesoforai bus sujungti į vientisą sistemą, bus įrengtos vaizdo kameros, o Tilto gatvėje įkurtas Eismo valdymo centras. Tikimasi, kad sistema pradės veikti 2007 metais.

                Sistema ne tik kontroliuos transporto srautus, bet ir fiksuos eismo pažeidėjus bei padės sulaikyti automobilių vagis.

                Vilnius yra pirmasis iš Baltijos šalių miestų, nusprendęs įdiegti tokią sistemą.

                Šiuo metu sostinėje šviesoforai į tinklą nėra sujungti, suderintas tik pavienių šviesoforų veikimas.

                Vilniuje yra 156 sankryžos, kurių maždaug pusė renovuota, tačiau likusiose stovi prieš 20 metų įrengti šviesoforai.
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9297891
                flickr >>>

                Comment


                  #9
                  Prognozuojama, kad konkursą laimės UAB "Praduruva". Įmonės atstovas teigia, kad bendrovė įsipareigoja kasnakt pradurti 10.000 automobilių padangas Vilniaus miegamuosiuose rajonuose, taip garantuodama rytinių kamščių problemos sprendimą
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    #10
                    Utopija. Moralei pasenęs dalykas, Ta banga gali būti efektyvi tik esant neperkrautoms sankryžoms ir gatvėms. Kai jau yra kamštis, a/m netelpa į vieną ciklą, jokios bangos nepadės.
                    Parašas :)

                    Comment


                      #11
                      Čia su tom bangom tegul nesvaigsta.

                      Tegul išmoksta paskaičiuoti, kur kiek mašinų važiuoja ir atitinkamai pareguliuoti šviesoforus:
                      Pvz., Didlaukio / Kalvarijų g. "T" formos sankryžoje šviesoforas dega vienodai laiko visomis trimis kryptimis (su sekcija), nors ryte gal 20 ar 50 kartų daugiau mašinų važiuoja nuo Jeruzalės, nei suka iš Didlaukio g. į kairę.
                      Mažiausi kamščiai rytais šioj sankryžoj būna kai šviesoforas išvis neveikia

                      Comment


                        #12
                        Gal ir neblogai, bet galėtų didesnį dėmėsį skirti aplinkkeliams, nes kažkaip lėtai viskas juda.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Svecias
                          Utopija. Moralei pasenęs dalykas, Ta banga gali būti efektyvi tik esant neperkrautoms sankryžoms ir gatvėms. Kai jau yra kamštis, a/m netelpa į vieną ciklą, jokios bangos nepadės.
                          Tada kam ji išvis reikalinga, jei sankryžos neperkrautos?
                          O aš manau kad ši sistema bus daugiau ar mažiau naudinga.
                          flickr >>>

                          Comment


                            #14
                            Parašė Llinass
                            Tada kam ji išvis reikalinga, jei sankryžos neperkrautos?
                            O aš manau kad ši sistema bus daugiau ar mažiau naudinga.
                            Tai tame ir esmė, kad sankryžos perkrautos jau šiandien. Ši sistema bus efektyvi tik vidurdienį ir vakare ar labai anksti ryte, kai pravažiuojančio transporto srautas suspėja pralėkti sankryžas nesustojant per vieną ciklą. Įsivaizduok, jei gatve važiuoja nepertraukiamas mašinų srautas ir net esant ilgam žalios sp. ciklui nesibaigia, tai užsidegus raudonam signalui iškarto susidaro didžiulė eilė. O vėl įsijungus žaliam signalui vis vien per visą žalią ciklą visas kamštis nesutelpa. Tai ką tuomet padės žalia banga?
                            Arba kitas atvejis - priimkim, kad padėjo "žalioji banga" ir naujuose rajonuose teoriškai neliko kamščių. Bet priartėjus prie centrinės miesto dalies šiam nepertraukiamam auto srautui niekur jis neištips, o tik centro sankryžų ir siauresniū gatvių prieigose susidarys didžiulės eilės, kiurios arba vos vos slinks iš lėto, arba visai stovės.
                            Parašas :)

                            Comment


                              #15
                              Parašė Svecias
                              Tai tame ir esmė, kad sankryžos perkrautos jau šiandien. Ši sistema bus efektyvi tik vidurdienį ir vakare ar labai anksti ryte, kai pravažiuojančio transporto srautas suspėja pralėkti sankryžas nesustojant per vieną ciklą. Įsivaizduok, jei gatve važiuoja nepertraukiamas mašinų srautas ir net esant ilgam žalios sp. ciklui nesibaigia, tai užsidegus raudonam signalui iškarto susidaro didžiulė eilė. O vėl įsijungus žaliam signalui vis vien per visą žalią ciklą visas kamštis nesutelpa. Tai ką tuomet padės žalia banga?
                              Arba kitas atvejis - priimkim, kad padėjo "žalioji banga" ir naujuose rajonuose teoriškai neliko kamščių. Bet priartėjus prie centrinės miesto dalies šiam nepertraukiamam auto srautui niekur jis neištips, o tik centro sankryžų ir siauresniū gatvių prieigose susidarys didžiulės eilės, kiurios arba vos vos slinks iš lėto, arba visai stovės.
                              Manau ši sistema efektyviausia, jei vienu metu sankryžoje viena kryptimi yra žymiai didesnis srautas negu kita, na o kitu laiku apylygis po to vėl keičiasi.
                              flickr >>>

                              Comment


                                #16
                                Vilniuje eismą reguliuos robotas
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9534018
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Mantaz
                                  Sveik atvykę į robotų erą
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Mantaz
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      #19
                                      Ziuresim kaip cia bus...

                                      Comment


                                        #20
                                        Vilnius stoja į kovą su automobilių kamščiais

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11063965

                                        Nu čia tai geras.

                                        IT. Sicilija
                                        PT. 11 dienų Portugalijos keliais
                                        LT. Kaunas 2009.01.04

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X