Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

    www.DELFI.lt
    2005 spalio mėn. 4 d. 16:24



    AB „Panevėžio keliai“ baigė I-ojo transporto koridoriaus (tarptautinės automagistralės „VIA Baltica“) rekonstrukcijos pirmojo etapo darbus Panevėžio apskrityje, teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.
    Antradienį (10.04) komisija, vadovaujama Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, pripažino tinkamais naudoti rekonstruotus „Via Baltica“ ruožus Panevėžio ir Pasvalio rajonuose.

    Rekonstrukcijos metu buvo atnaujintas 4,5 kilometro kelio Panevėžys-Pasvalys–Ryga ruožas ties Įstros gyvenviete Panevėžio rajone: nuo sankirtos su Panevėžio aplinkkeliu Pasvalio link. Antrasis, 5,8 kilometro magistralės ruožas buvo rekonstruotas Pasvalio rajone: nuo Talačkonių gyvenvietės iki sankirtos su Vabalninko keliu ties įvažiavimu į Pasvalį.

    Taip pat buvo rekonstruoti tiltai per Įstros ir Svalios upes, įrengta 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

    „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai buvo priimti rugsėjo 15 d.

    Sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl „Via Baltica“ plėtros 2004-2005 metais darbų vykdymo buvo pasirašyta 2004 metų rugpjūčio 11 d. Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskrityse atliktų darbų vertė - 29,57 milijono litų. 85 proc. iš jų finansavo Europos Sąjungos sanglaudos fondas.

    Kitas „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas, apimantis 2005-2006 metus, pradėtas rugsėjo mėnesio pabaigoje. Bendra sutarties kaina – 59,4 milijono litų. Iš jų ES sanglaudos fondo finansuojama dalis – 40,2 milijono litų.

    Šio etapo metu Panevėžio kelininkai kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga sustiprins ir praplatins kelio dangą 17 kilometrų ruože, įdiegs eismo saugumo gerinino priemones.

    Įvairūs kelio gerinimo darbai bus atlikti ir Kaunas–Marijampolė-Suvalkai ruože: stiprinama kelio danga, rekonstruojami viadukai, estakada bei tiltas.

    #2
    Lietuva sunerimusi dėl greitkelio "Via Baltica" statybų
    | 2006 01 06 13:37:20 |
    http://www.omni.lt/?i$9359_127772$z_331543
    (Sutrumpinta)

    Lietuva sunerimusi dėl Lenkijos sprendimo sustabdyti automagistralės "Via Baltica", kuri turėtų sujungti Baltijos valstybes ir Lenkiją, tiesimą. "Lenkijos nutarimas sustabdyti "Via Balticos" statybą kelia nerimą. Tikimės, kad statybos bus atnaujintos, greitkelio poreikis yra akivaizdus", - po penktadienį vykusio susitikimo su prezidentu Valdu Adamkumi sakė užsienio reikalų ministras Antanas Valionis.

    Prieš kelias savaites Lenkijos aplinkosaugos ministras pranešė, kad panaikinami prieš pusmetį Palenkės vaivados išduoti leidimai pradėti trijų "Via Baltica" ruožų tiesimo darbus, nes jie esą neatitinka teisinių normų ir pažeidžia gamtosaugos reikalavimus.

    Ministras tvirtino, kad tiesiant greitkelį smarkiai nukentėtų Augustavo ir Knišinskio girios bei Biebžansko nacionalinis parkas.

    Ketvirtadienį maždaug tūkstantis lenkų iš Lietuvos į Lenkiją einančiame Budzisko-Augustavo-Varšuvos kelyje surengė protesto akciją. Jie reikalavo iš valdžios paspartinti "Via Baltica" statybą, tiesti kuo daugiau aplinkkelių apie miestus.

    Comment


      #3


      Geras Lenkijos biurokratizmo pavyzdys !

      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

      --------------------------------------------------

      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

      Comment


        #4
        Tiesiam, tiesiam ir toliau VIA BALTICA... Ir gan intensyviai darbai einasi pirmyn.... Ir nemanau, kad maziau bus atliekama keliu tiesimo darbu....

        Comment


          #5
          Lenkai ties greitkelius ir į Lietuvos pusę

          BNS ir www.DELFI.LT informuoja

          2006 balandžio mėn. 13 d.



          Per ateinančius septynerius metus Lenkija žada į transporto tinklą investuoti milijardus eurų ir dalį šių lėšų nukreipti susisiekimui su Lietuva gerinti. Per 2007-2013 metus Lenkija numato 16-18 mlrd. eurų skirti transporto infrastruktūros projektams įgyvendinti.

          Lietuvoje viešėjęs Lenkijos transporto ir statybų ministras Jerzy Polaczekas (Jeržis Polačekas) tikino, kad dalis šių pinigų bus skirta transporto projektams, naudingiems ir Lietuvai, rašo "Lietuvos žinios".

          Jo teigimu, iš penkių prioritetinių Lenkijos transporto infrastruktūros projektų trys yra svarbūs ir Lietuvai: tai Vyčkovo ir Augustavo miestų aplinkkeliai ir 2007-2013 metais planuojamas nutiesti greitkelis, kuris susijungtų su magistrale "Via Baltica". Nutiesus šį greitkelį pagerėtų Baltijos šalių susisiekimas su Balkanų valstybėmis.

          Trečias prioritetinis projektas yra greitkelis, kuris sujungs Gdanską su Čekijos pasieniu. Jį numatyta užbaigti iki 2010 metų.
          Parašas :)

          Comment


            #6
            VIA BALTICA vedukai pries Marijampole ir prie Mauruciu vaziuojant furoms stipriai dreba, jie nepritaikyti tokiam transporto srautui... o ir pati VIA BALTICA kai atidare kelia sake kad remonto nereiks 5 metus bet atskirus ruozus (tarp Garliavos ir Marijampoles) remontavo bent jau kelis kartus, stiprino danga ir pan...Butinai reiktu nutiesti antraja kelio puse pastatyti vedukus, kitaip kelia reikes remontuoti kasdien...

            Comment


              #7
              A5 (E-67) Kaunas - Marijampolė - Suvalkai

              SANTRAUKA

              Projekto galimybių studijoje nustatyta, kad kelio A5 Kaunas – Marijampolė – Suvalkai ruožą 22-56,5 km iš karto tikslinga rekonstruoti į AM (automagistralė) kelio kategoriją. Ruožo rekonstravimą tikslingiausia pradėti 2011 – 2012 metais.

              (...)

              Esamas kelias

              Didesnioji nagrinėjamo ruožo dalis - nuo 21,34 iki 52,63 km - nutiesta 1997 – 2000 metais. Kelias atidarytas eismui 2000 m. lapkričio mėn. Nagrinėjamas ruožas aplenkia Veiverių, Skriaudžių ir Sasnavos gyvenvietes. Ruožo pradžioje ir pabaigoje įrengtos dvi skirtingų lygių sankryžos.
              22,00 – 56,50 km ruožas atitinka II kelių kategoriją: dvi eismo juostos, kelio plotis – 12,5 m.

              Transporto ir kelių tyrimo instituto Kelių tyrimų skyriaus duomenimis vidutinis metinis paros eismo intensyvumas nagrinėjamame ruože 2005 m. maksimaliai siekė 13 000 aut./parą, sunkaus transporto buvo apie 38 %. Prognozuojama, kad 2020-2021 m. eismo intensyvumas gali išaugti iki 15 000 aut./parą.

              A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai kelyje 2004 metais įvyko 59 eismo įvykiai.


              Projektas

              A5 kelio Kaunas – Marijampolė - Suvalkai 22,0-56,50 km ruožą numatoma rekonstruoti, nutiesiant dar dvi eismo juostas, kelio plotis bus 27,5 m.

              Projekte taip pat planuojama:
              viena dviejų lygių sankryža (su 189 krašto keliu Prienai – Skriaudžiai /eismo intensyvumas - 687 aut./parą/),
              dar vienas viadukas dviejų lygių sankryžoje ruožo pradžioje ties Mauručiais,
              5 sankirtos,
              apjungiamieji keliai.
              TKTI. A5 Kaunas - Marijampolė - Suvalkai 22,00 - 56,50 km kelio ruožo rekonstravimo poveikio aplinkai vertinimas
              http://www.tkti.lt/index.php?id=175
              Paskutinis taisė Romas; 2006.12.02, 09:40.

              Comment


                #8
                Excuse me, when will be the route Via Baltica from Kaunas to the Polish border a motorway? I drove on that road last year and it was a very good road. When the 2nd lane will be built, the A5 can be an automagistrale.

                Comment


                  #9
                  Parašė Opfer Rodyti pranešimą
                  Excuse me, when will be the route Via Baltica from Kaunas to the Polish border a motorway? I drove on that road last year and it was a very good road. When the 2nd lane will be built, the A5 can be an automagistrale.
                  Hey. I personally haven't heard of such plans.
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    #10
                    Parašė Opfer Rodyti pranešimą
                    Excuse me, when will be the route Via Baltica from Kaunas to the Polish border a motorway? I drove on that road last year and it was a very good road. When the 2nd lane will be built, the A5 can be an automagistrale.
                    The construction of second lane is planed until 2015.

                    Comment


                      #11
                      I heard something about that plans and I think that the motorway Riga- Panevezys- Kaunas- Marijampole- Kalvarija is necessary, because I saw that the traffic is very big there and many trucks to Western Europe use that road. Some Germans call the A5 also one- lane motorway, because it goes around all the villages and it has a big bypass of Marijampole and Kalvarija. The roads in Lithuania are too much better that Polish roads, so I think that Via Baltica will be earlier ready on the Lithuanian side that on the Polish side( Kalvarija- Varsuva).

                      Comment


                        #12
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        The construction of second lane is planed until 2015.
                        Gal turi kokių nuorodų, kur būtų galima apie tai plačiau pasiskaityt
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          #13
                          Why so late, the traffic there is very big now? Are there maybe some projects in Lithuania, which are more important than automagistrale Via Baltia?

                          Comment


                            #14
                            Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                            Gal turi kokių nuorodų, kur būtų galima apie tai plačiau pasiskaityt
                            John nurodė

                            Po 2015 varys antrą kryptį iki Panevėžio. Nuo Kauno iki Marijampolės gal bus iš vis lygtais 6 juostos (vietos ten palikta), bet nesu tuo tikras.

                            Comment


                              #15
                              Visą vasarą remontuojama Via Baltica (A-5) tarp Puskelnių ir Mauručių. Į vieną pusę važiuojama žvyrkeliu, o į kitą - apvažiavu senuoju plentu per Skriaudžius ir Ąžuolų Būdą.

                              Albinas Čaplikas, „Valstiečių laikraštis“
                              2007 rugpjūčio mėn. 18 d. 00:03
                              Ąžuolų Būdą „pjauna“ tranzitiniai vilkikai

                              Ąžuolų Būdos (Kazlų Rūdos r.) gyventojai tikrai kantresni nei jų likimo broliai lenkai Augustave. Lenkai, iškankinti tranzitinių krovininių automobilių dieną ir naktį keliamo triukšmo bei teršalų, jau ne sykį blokavo vienintelį kelią į Vakarų Europos šalis. Lietuviai kol kas kenčia tyliai ir viliasi, kad valdžia išgirs jų prašymus.
                              (...)
                              „Gelbėkite, baigiame uždusti, nebegalime į gatvę saugiai išvažiuoti, nes krovininiai vilkikai lekia nenutrūkstamu srautu“, – kviesdamiesi į svečius, sakė Ąžuolų Būdos gyventojai. Išvažiuodami iš Kauno, „Via Baltica“ greitkelio pakelėje, matėme net tris greičio matuokliais apsiginklavusius kelių inspektorių postus. Tačiau nuo Veiverių, kur „Via Baltica“ užstrigusi ir automobiliai rieda siauručiu senuoju keliu į Marijampolę per Ąžuolų Būdą, nė vieno kelių policininko nebuvo matyti...
                              Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14103120
                              Paskutinis taisė Romas; 2016.11.12, 16:20.

                              Comment


                                #16
                                Jei nuo Alytaus puses sugalvojot vaziuoti Lenkijon per Kalvarija - geriau pasirinkit apvaziavima per Marijampole, arba vaziuokit per Lazdijus. Ties Simno miesteliu uzdarytas tiltas per gelezinkeli, ir teks dardeti apylanka kokius 15km per zvyrkelius.

                                Comment


                                  #17
                                  /\ Išvis nerekomenduoju važiuoti į PL 131 keliu (Alytus-Simnas-Kalvarija).
                                  Tą siaurą kelią pamėgo "fūristai"

                                  O važiuojant per Kauną įsiremsime į Via Baltica A-5 remontą. Į vieną pusę eismas nukreiptas senu 230 keliu per Skriaudžius, o į kitą pusę - žvyrkelis (bent toks buvo liepos mėnesį).

                                  Lieka Lazdijai. Galbūt net važiuojant iš Kauno.

                                  Comment


                                    #18
                                    E67 – tarptautinis greitkelis, einantis nuo Prahos per Varšuvą, Lazdijus, Kauną, Rygą, Taliną ir keltu iki Helsinkio.
                                    http://lt.wikipedia.org/wiki/Via_Baltica
                                    http://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E67

                                    Comment


                                      #19
                                      /\ Toje nuorodoje Lazdijai supainioti su Kalvarija.

                                      Apie užsienio kelius yra atskiros temos.
                                      Čia diskutuokime apie "Via Balticą" Lietuvos teritorijoje (Keliai A-10, A-8 ir A-5).

                                      Comment


                                        #20
                                        Kelio A-5 schemutė

                                        http://www.garmin.lt/lt/disp.php/lt_...aphy_road/2630
                                        Paskutinis taisė Romas; 2008.03.05, 22:15.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X