Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pas mane kieme pradejo tvarkyt stovejimo aikstele.

    Islygino, dabar deda tokias plastikines paneles, ir poto planuoja uzpilt skalda.

    Comment


      Būtų įdomu iškart gaut nuorodą į prieš tai buvusią situaciją. Google street view: https://www.google.lt/maps/@54.72248...7i13312!8i6656

      Kainavo kiek nors ar pilnai savivaldybės iniciatyva ir lėšos? Šeimos kabinetas dar šalia, tai smagu dėl aikštelės.

      Comment


        Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
        Pas mane kieme pradejo tvarkyt stovejimo aikstele.

        Islygino, dabar deda tokias plastikines paneles, ir poto planuoja uzpilt skalda.
        Puiku! Įdomu, ar tai vienetinis projektas ar didesnio projekto pradžia?

        Comment


          Vienas to kiemo gyventojas teigė, jog priėjęs prie kelininkų (ar statybininkų) paklausė kas finansuoja: atsakymas buvo, jog tai ES lėšos. Kaip supratau gyventojai nieko nemokėjo.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Vienas to kiemo gyventojas teigė, jog priėjęs prie kelininkų (ar statybininkų) paklausė kas finansuoja: atsakymas buvo, jog tai ES lėšos. Kaip supratau gyventojai nieko nemokėjo.
            Na jei jau gyventojai dalį mokėtų, tai jau būtų apskelbta ir visi žinotų ne tik tame kieme. Dargi ir prižiūrėtų darbus ir centimetrus matuotų, kad nepermokėti

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Na jei jau gyventojai dalį mokėtų, tai jau būtų apskelbta ir visi žinotų ne tik tame kieme. Dargi ir prižiūrėtų darbus ir centimetrus matuotų, kad nepermokėti
              Nepriklausomai nuo finansavimo šaltinių (savivaldybė, ES programos, kita..) gyventojai vienaip ar kitaip moka. Tik panašu, kad jie to nesupranta, o tuomet ir "atsiranda" geri ir blogi šeimininkai - zuokai, malinauskai, šimašiai ir kt...

              Comment


                „Park & Ride“ aikštelės atsipirks pasiekus bent 50 proc. užimtumą
                Paskutinis liepos pirmadienis – diena, kuomet Vilniuje pradeda veikti inovatyvi sistema „Park & Ride“ (liet. „Statyk ir važiuok“). Jos principas – nuosavu automobiliu iki „Park & Ride“ aikštelės atvykęs vairuotojas už jo stovėjimą visą parą sumoka 2 eurus, o už tą pačią kainą dar gauna ir viešojo transporto bilietą, galiojantį tiek pat laiko.

                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Bijau, kad Žvėryne šiek tiek iškrenta iš konteksto, gali pavirsti tiesiog "park" - vieta gana patraukli. Berods Žvėryne dabar parkavimas visur mokamas?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Bijau, kad Žvėryne šiek tiek iškrenta iš konteksto, gali pavirsti tiesiog "park" - vieta gana patraukli. Berods Žvėryne dabar parkavimas visur mokamas?

                    Comment


                      Zona pažymėta, bet dar neaktyvi - kol kas kiek mačiau didžiumoj Žvėryno dar nekainuoja. Kaip ir daug kitų Žalių pakraščių.

                      Comment


                        Vilniuje automobiliai bus statomi išmaniai

                        Nuo šiandien Vilniuje pradedamas automobilių stovėjimo valdymo projektas. Tris mėnesius – nuo rugpjūčio iki lapkričio – truksiančio bandomojo projekto metu Vilniaus centre – A. Tumėno ir Gynėjų gatvėse bus atliekami išmanaus automobilių stovėjimo valdymo sprendimų bandymai. Rugpjūčio 17–18 dienomis bus sumontuoti sensoriniai davikliai – jie bus įrengti 130 stovėjimo vietų. Pasitelkiant daviklius ir turimą programinę įrangą Vilniaus vairuotojams bus patogiau rasti laisvas parkavimo vietas, vietos bus optimaliai išnaudojamos, o vairuotojai, dar iki atvykstant į miesto centrą, turės galimybę pasitikrinti, ar yra laisvų stovėjimo vietų. Be to, bus paprasčiau užfiksuoti ir galimus automobilių statymo tvarkos pažeidimus.
                        http://www.vilnius.lt/index.php?1209312136

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Vilniuje automobiliai bus statomi išmaniai

                          http://www.vilnius.lt/index.php?1209312136
                          Mintis gera, reikia progresuoti ir judėti pirmyn, su tuo turbūt niekas nesiginčys. Bet labai įdomu, kaip tokie davikliai veiks žiemą. Arba kaip juos įtvirtinti, jei po apačia nėra tvirto pagrindo. Na bet laukime bent pirminių rezultatų.

                          Comment


                            Pats paklausiau, pats ir atsakysiu. Povilas Poderskis feisbuke parašė daugiau techninių (ir geek'iškų) detalių:

                            https://www.facebook.com/povilas.pod...13663479919829

                            na, o dabar detaliau apie sprendimą gynėjų gatvėje (https://www.facebook.com/povilas.poderskis/posts/10213659873349667?notif_t=like&notif_id=1502962246 045814), techniškai, ne politiškai

                            Gynėjų gatvėje yra daromas pilotinis parkavimo vietų monitoringo projektas. Kas iš to miestiečiui, paprastam žmogui? Bus žinoma, kur ir kiek laisvos vietos yra. Tuomet nereikės sukti ratų, teršti miesto, gadintis nervų ir kažkur vėluoti.

                            Kas iš to miestui? Miestui yra gerai, kai jo neteršia ir kai parkingo vietos išnaudojamos optimaliai. Tuomet mažiau piktų žmonių skundžiasi, kad nėra kur parkuoti, o tie brangūs plotai išnaudojami efektyviai.

                            Taip pat SĮ "Susisiekimo paslaugos" gaus vertingą realią informaciją apie vietų panaudojimą - kiek smarkiai viena ar kita gatvė užpildyta. Tokiu būdu bus galima priimti duomenimis grįstus sprendimus dėl parkavimo zonų plėtimo, keitimo, įvedimo.

                            Davikliai bus sumontuoti ir draudžiamo parkavimo vietose, o inspektoriai esantys šalia gaus pranešimus apie pažeidimus ir galės greičiau į juos sureaguoti. Griežtesnė ir greitesnės kontrolė - tikslingiau dirbantys inspektoriai - daugiau pamokas išmokusių vairuotojų - daugiau parkingo geriems vairuotojams.

                            Yra ir daugiau panaudojimo būdų: pvz. galima sekti neįgaliųjų parkavimo vietas, rodyti jas žemėlapyje ir taip reaguoti kai jos užimamos, patikrinant ar žmogus tam turi tinkamą leidimą. Truputį svajojant toliau - būtų galima išduoti leidimus, kuriuose būtų speciali mikroschema. Ją aptikęs daviklis nepraneštų apie užimtą vietą inspektoriui, nes žinotų, kad pasiparkavęs žmogus turi tam leidimą.

                            Kaip viskas realizuota? Ant žemės yra geltoni kvadračiukai - tai davikliai. Jie aptinka kai mašina yra virš jų. Jie veikia magnetiniu principu, todėl sniegas ar pliurzė jiems nė motais. Viską jie perduoda į kolektorius, kurie kabo ant stulpų ir yra maitinami saulės baterijų. Pastarieji viską perduoda į debesį. Čia gali kilti klausimas - kodėl tiesiog nepajungti elektros iš apšvietimo stulpo. Vat neišeis. Dienos metu ten elektros nėra ir būti negali (apribota įstatymo).

                            Realizacija šiuo metu yra tik pilotinė. Įdiegtas Izraelio kompanijos MyCity360 sprendimas, kuris pasirodė įdomus ir kurį surado Go Vilnius komanda - ačiū jiems. Mums reikia atviros architektūros sistemos, į kurią galėtume paduoti informaciją iš daugelio skirtingų šaltinių. Yra vietų, kur grežioti daviklius nėra prasminga - pvz. park'n'ride aikštelėse informaciją būtų geriau surinkti naudojantis vaizdo kamera ir machine learningo būdu apmokomo algoritmo. Yra jau dabar vietų, kuriose informaciją kažkaip kaupiame - Tilto g. ir Kudirkos aikštės parkavimo aikštelės, kurias manau mieliau rinktųsi žmonės jeigu geriau apie jas žinotų ir nesigrūstų į Gedimino pr. apylinkes. Taip pat atviros architektūros, kad galėtume ištraukti duomenis ir pateikti webservisus 3iųjų šalių gamintojams norintiems tokią integraciją integruoti į savo appsus. Viešojo transporto ir m.ticket paslaugos sėkmingai integruojamos į Trafi - su parkingu gali atsitikti lygiai taip pat gražiai.

                            Yra žmonių manančių, kad reikia pasirinkti vieną kažkokį būdą ir technologiją, o dar geriau vieną gamintoją ir su juo sėdėti ir tipo vystytis. Deja, technologijos vystosi greičiau nei dideli korporatyviniai vendoriai mėgstantys vendor-lockint savo klientus ir užtai reikia ieškoti lankstesnių, sumanesnių, atviro kodo, atviros architektūros sprendimų tiek kas susiję su parkingu tiek su kitom ITS sprendimų sritimis.

                            Todėl tokių pilotų transporto srityje bus ir daugiau, kol bus pereita prie konkrečių sprendimų. Jeigu turite ar žinote kitų technologijų, būdų ar kompanijų, kurias tam turime išbandyti - prašau parašykit atviras@vilnius.lt - susitinkam pasikalbėti ir pasinagrinėjame visus galimus scenarijus.

                            Beje, Gynėjų gatvė pasirinkta neatsitiktinai. Ten vienoje vietoje yra visi testavimui reikalingi scenarijai - įprasta parkavimo vieta, draudžiamas parkingas, neįgaliųjų parkingas, rezervuotos vietos. Beje rezervuotos vietos suteikiamos visiškai nemokamai įvairioms valstybinėms įstaigoms, ką manau, neišvengiamai reikėtų peržiūrėti (atviri duomenyshttp://opendata.lt/dataset/rezervuotos-parkavimo-vietos). Daugelis tų vietų neišnaudojamos ir už jas miestas negauna pajamų.

                            Comment


                              Įdomu kaip veiks visa sistema jeigu kas nors prisiparkuos skersai arba per dvi vietas, sensorius fiksuos kaip dvi vietas užimtas ar kaip vieną?

                              Comment


                                Gal laikas prie Seimo tą gėdingą parkavimo aikštelę sutvarkyti pagaliau?? Ar verčiau varyti studijas apie marsiečius?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Gal laikas prie Seimo tą gėdingą parkavimo aikštelę sutvarkyti pagaliau?? Ar verčiau varyti studijas apie marsiečius?
                                  Ten laikina aikštelė, ką ten tvarkyti (ne asfaltuoti gi)? Ten galima tik uždaryti ją, tai kai ką nors statys tai ir panaikins ją visiškai toks ir bus sutvarkymas.

                                  Comment


                                    Laikina kam? Ji ten beveik nuo Sąjudžio laikų. Greitai bus 30 metų..

                                    P.S. net ne laikini objektai pas mus kartais trumpiau gyvuoja. Pvz.: Kirtimų g. 2007 m. pastatė viaduką, po 5 metų nugriovė, kai tiesė Pietinį aplinkkelį.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2017.08.18, 09:06.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Laikina kam? Ji ten beveik nuo Sąjudžio laikų. Greitai bus 30 metų..
                                      Ši aikštelė įrengta gerokai vėliau: http://foto.vz.lt/index.php?mid=352&...12&p2=1&kel=12

                                      Comment


                                        Kaip žinia nėra nieko pastovesnio už laikiną, bet dabar yra kažkokios planų užuomazgos toje vietoje sukelti visas ministerijas į vieną pastatą tai kai planai atsirado kišti pinigus į asfaltą nei šis nei tas (sutinku kai tik atidarė reikėjo asfaltuoti, bet dabar atrodo per vėlu).

                                        Comment


                                          Prie Vilniaus Pranciškaus Skorinos gimnazijos, Sietyno g. 21, baigiama stovėjimo aikštelė:



                                          Comment

                                          Working...
                                          X