Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VEC7OR Rodyti pranešimą
    Kazkodel 'pilietiski asmenys' nepasiulo jokio sprendimo ir tas ironizavimas del kaziolu salies atrodo bishki vaikiskai esancioj situacijoje - gerai baudziam VISUS, kas tada ? Masinos dings kazkur ? Ne nedigs, atsirast aiksteles, ne neatsirast, taigi ?
    Sprendimas paprastas.
    Mašinos bus rekvizuotos visuomenės ir kariuomenės tikslams.
    O jeigu rimtai, tai VMS kaip savivaldybė turėtų pasiūlyti žmogiškus sprendinius miesto bendruomenei.
    Žadėto P&R sistemos nėra. Už parkavima rinkti pinigai anksčiau buvo numatomi parkingams įrengti, dabar tai visiškai užmiršta - tiesiog papildo kiaurą miesto biudžetą.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Bet nė karto nei pats, nei mano artimieji per daugelį metų Vilniuje nesam mašinos priparkavę kur nors nelegaliai
      Gerai tiem kurie is darbo iskarto namo, o man pvz is montavimo tenka grizt ir velai nakti, ir vietu fiziskai nera, as nesiskundziu kad reikia pesciom praeit ir puse kilo, kad nestatyt ant vejos.

      Parašė John Rodyti pranešimą
      Parkingų trūkumas yra svarbi problema. Visgi turbūt didžiausia problema yra chamizmas ir būtent šitą dalį galima sutvarkyti baudomis. Likusieji vienaip ar kitaip išspręs savo parkavimo problemas arba mokės baudas karts nuo karto.
      Kaip visada problema sprendziama 'likusieji isspres' - vietu fiziskai nera, kur kreiptis ar skambint kad atsirastu tos aiksteles ?

      Comment


        Kodėl nėra pasiūlymų? Yra, prašau:
        1. Principingai bausti statančius ant pievų arba užstatančius šiukslių konteinerius. Lietuviui juk automobilis kaip ąžuolas gimtajame sodžiuje, t.y. turi būti kuo arčiau namo.
        2. Vilniaus savivaldybė privalo užsiimti šituo klausimu rimtai, principingai o ne deklaratyviai, nes Vilniuje gyventojų auga;
        3. Daugiau socialinių reklamų, pajuokiančių netvarkingą parkavimą, kaip kad socialinės reklamos pajuokia kelių "gaidelius". Blogas parkavimas turi visuomenėje virsti blogu tonu, kaip kad būti prasigėrusiu bomžu, ar girtam važinėti už vairo.
        4. Griežtos taisyklės daugiabūčių statytojams dėl parkavimo vietų;
        5. Daugiaaukščių stovėjimo aikštelių statymas mirkrorajonuose. Kiekvienam rajone turėtų stovėti bent po dvi kokių 4 aukštų stovėjimo aikštelės, kur viena kainuotų nedaug ir skiriama būtų tik gyventojams (tą nesunku padaryti), o sienos būtų naudojamos kaip reklaminis plotas, iš ko uždirbtų savivaldybė.
        6. Gerinti dviračių takų infrastruktūrą, skatinant žmones važinėti jais, o ne automobiliais. Lygiai taip pat ne tik takai privalo būti, bet ir kiti su dviračiais susiję dalykais.
        7. Gerinti viešąjį transportą, persodinant žmones į jį.
        8. Skatinti žmones būti kuo piletiškesniais ir kovoti su kiemų darkytojais. Kiekvienoje laiptinėje turėtų kabėti lapas su baudom dėl statymo ant žolės;
        9. Skatinti tą "korių" programą, kur tik tai galima padaryti.

        Comment


          Savivaldybės kaltės neigti negalima. Jų darbas siūlyti realius projektus, juos įgyvendinti ir po to atitinkamai imtis sankcijų prieš tuos, kurie renkasi nelegalų kelią. Toks turetų būti bendras vaizdas. Dabar, kaip suprantu, savivaldybė tiesiog laikosi užmerktų akių politikos.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Gal ir pradziu infrastruktura, o poto baust ? Nes gaunasi arklis pries vezima. Kaip visada...
            Pakolkas tik daug triuksmo, ypac is tu kurie berods masinos neturi, 'grieztint, tvarka, pilietiskumas, VT', vienintelis sveikas pasiulymas - statyt daugiaaukstes aiksteles.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Savivaldybės kaltės neigti negalima. Jų darbas siūlyti realius projektus, juos įgyvendinti ir po to atitinkamai imtis sankcijų prieš tuos, kurie renkasi nelegalų kelią. Toks turetų būti bendras vaizdas. Dabar, kaip suprantu, savivaldybė tiesiog laikosi užmerktų akių politikos.
              Negalima sakyti, kad nieko nedaro, padarytų tokių aikštelių dar daugiau, nebeliktų problemų, kai užstatomi šaligatviai, pievos, paliekami per siauri pravažiavimai spec. transportui ir pan. Beto patiems vairuotojams mažiau streso, kai yra kur pasistatyti legaliai ir tvarkingai, juolab tokie sprendimai pigūs ir vietos tam sočiai:

              https://www.google.lt/maps/@54.72599...!7i6144!8i3072
              Flickr

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Savivaldybės kaltės neigti negalima. Jų darbas siūlyti realius projektus, juos įgyvendinti ir po to atitinkamai imtis sankcijų prieš tuos, kurie renkasi nelegalų kelią. Toks turetų būti bendras vaizdas. Dabar, kaip suprantu, savivaldybė tiesiog laikosi užmerktų akių politikos.
                Būtent! Padėtis pabloginta net lyginant su sovietmečiu, nes dalis ilgalaikio parkavimo aikštelių yra parduota ir jau užstatyta.
                Dar vienas dalykas - reikia ruoštis elektromobilizacijai, t.y. parkavimo vietos turėtų būti ir įkrovimo vietomis. Manau, kad tai gali būti iššūkis brežneviniuose laikuose užstrigusiems valdininkams. Arba matysime stichines laidų raizgalynes ir tolesnę "kovą".

                Comment


                  Šiandien "Žinių radijas" transliavo laidą Kaip atrodys Vilniaus gatvės? ir kalbėjo miesto ūkio departamento vadovas Virginijus Pauža apie tuos magiškus "korius" nuo 35:45 min. Sakė, kad šiemet numatyta ~20 kiemų, kur tuos "korius" dės.
                  Šiaip siūlau paklausyti visą laidą, nes kalbėta apie visas infrastruktūros problemas.

                  P.S. sunku klausyti R. Musnicko laidos vedimo stiliaus. Kalbos ir žinių lygis kaip mokinuko.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    P.S. sunku klausyti R. Musnicko laidos vedimo stiliaus. Kalbos ir žinių lygis kaip mokinuko.
                    IMHO čia nėra nekompetencija - labiau panašu į tam tikrų medžiagų poveikį.

                    Comment


                      Sveiki gerb. forumiečiai. Gyvenu Taikos gatvėje prie 43 ir 73 autobusų žiedo.

                      Šitas žiedas yra pakankamai nemažas, dėl patogios reljefinės zonos, galima butu čia padaryt 2 ar net 3 aukštų stovėjimo aikštelę, o patį atobuso žiedą iškelti už Taikos 263 namų ansamblio. Juolabiau, kad vietos naujam autobusų žiedui yra, nes dabar ten tik bruzgynas. O ir pačią Taikos gatvę galima butu sujungti su Šešuolių gatve, vedančia į aplinkkelį.

                      Comment


                        http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...-kitu-1121497/

                        Praėjusių metų rugsėjį savivaldybė parengė bandomąjį projektą Fabijoniškėse.

                        Čia teritorija buvo išlyginta, sutvirtinta skalda ir specialiais ją laikančiais plastikiniais koriais. Taip buvo įrengtos 154 automobilių stovėjimo vietos, vadinamieji žalieji koriai.

                        Gyventojams teigiamai įvertinus projektą šiemet savivaldybė planuoja įrengti apie 500 automobilių stovėjimo vietų Vytenio, Žemaitės, Šviesos, M.K.Oginskio, Žirmūnų, Apkasų, Vydūno, Didlaukio, A.J.Povilaičio, I.Šimulionio ir kitose gatvėse.

                        Žalieji koriai bus įrengti ir prie Vingio parko. Čia atsiras apie 70 naujų automobilių stovėjimo vietų, išplečiant dabartinę automobilių stovėjimo aikštelę prie įvažiavimo į parką iš Geležinio Vilko gatvės.

                        Be to, rengiami dar du automobilių stovėjimo vietų Pilaitėje ir Fabijoniškėse projektai.

                        Įsruties gatvėje papildomai bus įrengta 240, o L.Giros gatvėje atsiras apie 20 papildomų automobilių stovėjimo vietų.

                        Comment


                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          P.S. sunku klausyti R. Musnicko laidos vedimo stiliaus. Kalbos ir žinių lygis kaip mokinuko.
                          OMG toks vaizdas kad vedėjas kažkokių substancijų parūkęs.

                          Comment


                            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                            OMG toks vaizdas kad vedėjas kažkokių substancijų parūkęs.
                            Na laida rengiama už VMSA lėšas. Tai ji turi įvykti, nors tarkime žurnalistas klausimų neturi, tai tada blevyzgoja. Nes pinigai užmokėti.

                            Comment


                              Gera vieta straipsnyje yra ši:

                              Tačiau Vaiva nesutinka mokėti už vietą aikštelėje. Kam? Juk kaip nors pavyks kur nors rasti vietą automobiliui.

                              Nesugundo net nuolaidomis

                              Taip mąsto dauguma Perkūnkiemio gyventojų. Už paskolas įsigiję butus, jie mokėti už vietą automobiliui neketina.
                              O šiaip gerai, kad savivaldybė darys kažką.

                              Comment


                                O jie ten ne per riebiai nori ?
                                Saugoma aikstele su kamerom ir sargu kainoja pigiau negu ju nuolaidos ir 2 metu sutartis.

                                Comment


                                  Automobilius aikštelėse palikusiems vairuotojams Vilniuje – viešojo transporto bilietas

                                  Lyg ir bandys įgyvendinti P+R.

                                  Comment


                                    "aikštelėse Gedimino prospekte, Tilto ir Maironio gatvėse"

                                    Tai bus ne P+R, o parodija.
                                    Aikštelės turėtų būti miesto prieigose, pvz: Fabijoniškėse, Lazdynuose, Naujininkuose, su patogiu persėdimu į VT. O ne Gedimino prospekte.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      "aikštelėse Gedimino prospekte, Tilto ir Maironio gatvėse"

                                      Tai bus ne P+R, o parodija.
                                      Aikštelės turėtų būti miesto prieigose, pvz: Fabijoniškėse, Lazdynuose, Naujininkuose, su patogiu persėdimu į VT. O ne Gedimino prospekte.
                                      Gedimino pr. požeminėje aikštelėje parkavimas kainuoja berods 1,5 EUR/val. Paliekam dienai (8 valandoms) automobilį už 12 EUR, dar už 2 nusiperkam VT bilietą, taip 5 kartus per savaitę, gaunam 280 EUR per mėnesį. Sėkmytės.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        "aikštelėse Gedimino prospekte, Tilto ir Maironio gatvėse"

                                        Tai bus ne P+R, o parodija.
                                        Aikštelės turėtų būti miesto prieigose, pvz: Fabijoniškėse, Lazdynuose, Naujininkuose, su patogiu persėdimu į VT. O ne Gedimino prospekte.
                                        Kaip suprantu, tai kaip atskiras "papildomas" siūlymas ir iš principo ne Park&Ride dalis, o šiaip. Aišku visvien nesąmonė.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Sveikintini žingsniai. Aišku tai turėtų galioti visuotinai visame mieste, o ne tik keliose aikštelėse ir tik vienam autobuso maršrutui. Taip pat reiktų integruoti ir oranžinius dviračius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X