Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.
    Man vis dar keista, jog rekonstruojant Lukiškių aikštę po ja nebuvo įrengtas parkingas.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Nereikia jokių daugiaaukščių aikštelių Senamiestyje ar jo prieigose. Po 10 metų pati mintis važiuoti į Senamiestį nuosavu automobiliu atrodys labai neįprasta. Jei tos aikštelės būtų pastatytos, badytumėme jas pirštais kaip "gūdžių automobilizmo laikų" atminimą. Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.

      Comment


        Kodėl turėtų taip nutikti?

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Kodėl turėtų taip nutikti?

          Comment


            Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
            Nereikia jokių daugiaaukščių aikštelių Senamiestyje ar jo prieigose. Po 10 metų pati mintis važiuoti į Senamiestį nuosavu automobiliu atrodys labai neįprasta. Jei tos aikštelės būtų pastatytos, badytumėme jas pirštais kaip "gūdžių automobilizmo laikų" atminimą. Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
            Daugiaaukščių aikštelių nereikia niekur, nei senamiestyje, nei už jo ribų, užtat reikia požeminių, ir ne pačiame senamiestyje, o šalia jo, kad patogu būtų į senamiestį ateiti pėsčiomis.
            Flickr

            Comment


              themanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                Jei bendrija nuspręs atidaryti atrakcionų parką Zimbabvėj - visi turės mestis ? Bendrija gali spręsti tai kas susiję su namu, bendru gyventojų turtu. Bet negali nuspręsti ir priversti mokėti už tai kas nepriklauso bendrijai (namo gyventojams). Jei pradėsi kabinetis kad nesamonę dėl ZImbabvės parašiau - paaiškinu - kažkur yra riba kur bendrija gali priimti sprendimus, ir kur jau nebe. Kur tavo nuomone ta riba ? Kaip suprantu tau atrodo kad bendrija gali priversti gyventojus mokėti už aikštelės valstybinėje žemėje asfalatavimą ? Kiek metrų nuo namo ? Neribotai ? Jei ribotai - kaip apibrėžiama riba ? ypač jei kiemas yra kelių namų bendras ? ir t.t.

                Ir priminsiu kalbam apie konkretų pavyzdi, nepradėk pasakot nesusijusiu pavyzdziu apie tai kad bendrija gali gausitvarkyti sklypo formalumus ir panašiai. Žinau kad gali,bet čia kalba buvo ne apie tokį atvejį.
                O kodėl tu galvoji, kad bendruja negali statyti atrakcijono zimbabėje? Jei dauguma gyventojų tam pritaria tai gali statyti ir mokės visi.

                O kokios aištelės atstumų ribos galime imti kad ir savivladybės projektą kuris padengia 50% lėšų. Jei padengia, vadinasi pakankamai arti.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  themanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?
                  Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

                  Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.

                  Comment


                    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                    Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
                    O ten kam?
                    Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

                      Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.
                      Abejoju ar ateinančių 10m pokyčiai labai skirsis nuo praėjusiųjų 10m. Gyventojų imant pagal oficialius savivaldybės duomenis prieaugis minimalus. Imant nuo 2000 išvis gyventojų sumažėję. Automobilių taip, padaugėjo, bet vargu ar didės tokia pat progresija, nes kas norėjo, tas jau automobilizavosi. Dėl naujų stovėjimo aikštelių - prieš 10m uniparko rodos nebūdavo. Sumažėjo neoficialių vietų, bet tuo pačiu atsiranda finansinis interesas. Jei parkavimas ryškiai brangs - finansinis interesas statyti aikšteles tik padidės.

                      Santariškės geras pavyzdys kaip verslas tvarko parkavimą kai tam yra politinė valia.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        O ten kam?
                        Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
                        Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.

                        Comment


                          Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                          Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.
                          Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.

                          Beje, o kokio velnio į patį senamiestį važiuoti? Nebent tai sutampa su darbu ar namais.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.
                            Čia tik su salyga kad visi laikysis KET ir statys tik mokamose aikštelėse, taigi iškarto galima nurašyti kaip nerealistinį scenarijų.

                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
                            Nors visokių krizių gali būti ateityje, nemanau kad per ateinančius 10 metų mes taip nusigyvensime. Na nebent trečias pasaulinis karas praisdėtų.
                            Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.22, 07:32. Priežastis: Formatavimas

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.
                              Aš manau, kad svarbiausia yra ne technologinis proveržis, o pasikeitusio mąstymo proveržis.
                              Palyginkime, kaip pasikeitė nusikalstamumo mažėjimo proveržis per 20 metų. Tai įvyko ne dėl technologijų. Kodėl sumažėjo kyšius imančių kelių policininkų? Dėl pasikeitusių technologijų, ar dėl pasikeitusio mąstymo?

                              Pasikeis mastymas ir parkavimo srityje. Senamiestyje daugiauaukščių parkavimo aikštelių tikrai neprireiks. Technologijos, žinoma, padėtų, bet ne jos yra svarbiausia. Galiu lažintis, kad po 10 metų net patys karščiausi šio forumo automobilistai važiuos į Senamiestį ne nuosavu automobiliu - ir jiems tai patiks!

                              Comment




                                kelių policininkai retai ima kyšius ne dėl pasikeitusio mąstymo, bet tiesiog iš jų atėmė greičio matuoklius ir neliko tokios papildomo uždarbio priemonės. Esmė - sąlygos.

                                Jei politikai (valdžia) tinkamai parenka sąlygas, pvz. Senamiestis žalia zona ir įvažiavimas mokamas, tranzitas mokamas. Parkavimas mokamas. Kad apvažiuotų ir nelystų į centrinę zoną. Mąstymas pasikeistų greit kertant per kišenę. Pats savaime jis nesikeis.

                                Ribotas plotas ir per didelis kiekis automobilių sufleruoja ribojimų įvedimą.

                                Comment


                                  Bandau patekti į geležinkelio stotį Europos šalies sostinėje.










                                  https://www.facebook.com/viktoras.ba...47784928792549
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Vilniuje susiklostė „StopCham“ verta situacija: stovėjimo vietų pristigę gyventojai priversti važinėti šaligatviu
                                    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=84379201

                                    Vilniaus Pilaitės mikrorajone esančios Vydūno gatvės gyventojai ne vienerius metus priversti ieškoti išeičių, kaip pastatyti automobilį ne itin toli nuo namų ar darbo, o tuo pačiu – kaip sutilpti visiems norintiems. Išeitį gyventojai rado, tačiau kasdien pažeidžia KET: vieniems automobilius tvarkingai sustačius prie šaligatvio, kiti juos užstato. Prireikus išvažiuoti automobiliu, kuris užstatytas, savininkai neieško būdų, kaip susisiekti su užstačiusios transporto priemonės šeimininku – važiuojama tiesiog per pėstiesiems skirtą šaligatvį. Lygiai taip pat ir grįžtama atgal į „tuščią“ stovėjimo vietą.

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje susiklostė „StopCham“ verta situacija: stovėjimo vietų pristigę gyventojai priversti važinėti šaligatviu
                                      https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=84379201
                                      Vargšai gyventojai, priversti važinėti šaligatviais.. Tikriausiai VMS darbuotojas su ginklu stovėdamas visus verčia.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Vargšai gyventojai, priversti važinėti šaligatviais.. Tikriausiai VMS darbuotojas su ginklu stovėdamas visus verčia.
                                        Tikriausiai jokio VMS darbuotojo net nera, nes liberalai labai liberaliai i viska ziuri. Ne guventoju kalte. Dauguma pilieciu normalus, bet uzdarius policija atrodytu, kad visi nusikalteliai ir vieni plesimai mieste. Cia tas pats - visiskai nepriziurint parkavimo ir VMS esant tokiai useless, isigalejo balaganas.

                                        VMS pastoviai verkia, kad pinigu nera - nusamdai 10 zmoniu ir tegul vazineja po miesta bausdami uz chuliganiska parkavima.

                                        Comment


                                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                          VMS pastoviai verkia, kad pinigu nera - nusamdai 10 zmoniu ir tegul vazineja po miesta bausdami uz chuliganiska parkavima.
                                          Parkavimo priežiūrą reikia komercelizuoti ir privatus verslas padarys viską daug efektyviau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X