Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
-
Ambicingi ir brangūs lenkų infrastruktūros projektai – Lietuvos kelių tiesimo įmonių taikinys ir pavydo objektas.
Kelių, aplinkkelių, gatvių, viadukų konkursuose pliekiasi ne tik lenkų kaimynai, bet ir tolimesnių, galingesnių šalių statybininkai, bandantys atsiriekti infrastruktūros pyrago gabalą. Sekasi tiems, kas turi partnerių ar įsigyja lenkiškų bendrovių.
Lenkija į šalies kelių rekonstrukciją ir plėtrą investuoja milijardines sumas, iki 2012 m. kaimynai pasiryžę kasmet infrastruktūros projektams iš įvairių finansavimo šaltinių skirti maždaug po 25 mlrd. litų (30 mlrd. zlotų).
Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas, skaičiuoja, kad Lietuva kelių plėtrai šįmet numačiusi apie 775 mln. Lt biudžeto lėšų ir apie 700 mln. Lt ES paramos. Susisiekimo ministerija (SM) informuoja, jog ir kitų metų biudžete keliams bus skiriama apie 1,5 mlrd. Lt.
„Mums belieka tik pavydėti lenkams ir gėrėtis tuo, kaip jie tvarkosi. Dabar visų, važiuojančių per Lenkiją, pirmasis įspūdis, jog ten – viena didelė statybų aikštelė“, – kalba R. Gradauskas ir pabrėžia, jog būtent tokie projektai augina kaimynų ūkį.
Lietuvos įmonės, anot jo, bando kelti koją į šią rinką. Tačiau žiniomis apie tai asociacijos nariai esą nesidalija – daug energijos reikalaujantys konkursai Lenkijoje – komercinės paslaptys. Be to, laimėtų konkursų gausa negali pasigirti nė viena lietuviška bendrovė.
Lietuvos įmonių atstovai puse lūpų užsimena, jog Lenkija prikūrusi įvairiausių barjerų, kaip apsisaugoti nuo kaimynų. Konkursų sąlygos griežtos, reikalaujama garantijų, užstatų.
Tačiau, nepaisant kliūčių, ši rinka išlieka geidžiamiausia ir patikimiausia.
Vidmantas Norkus, „Kelių remonto grupės“ (KRG) generalinis direktorius, įsitikinęs, jog Lietuvos kelininkų perspektyvos siejamos ir su tuo, kaip sėkmingai pavyks gauti darbų Lenkijoje.
„Lietuvoje šis procesas vyksta atvirkščiai – baigei darbus ir mokėk mokesčius, nesvarbu, kad valstybė su įmone dar neatsiskaičiusi“, – lygina jis.
KRG šiuo metu vykdo jau antrąjį 1,5 mln. vertės projektą Lenkijoje, rekonstruoja kelius Suvalkų vaivadijoje. V. Norkus sako, kad kol kas KRG neturi įmonės Lenkijoje, tačiau neslepia planų ją įsigyti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė praeivisLenkai savo autostrados iki warsuvos niekaip nesugeba nutiesti,tai apie kitus kelius net nera ko sneketi:-)It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kiek autostradų Lietuva sugebėjo nusitiesti? Lenkija daro realią pažangą šioje srityje, kai pas mus leidžiami milijardai lopymui.
Jokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąJokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.
Comment
-
Parašė audrius. Rodyti pranešimą
Pagrindinai čia ruošiamasi 2012 Europos futbolo čempionatui. Čia įdomus žemėlapiukas:
Atvaizdas
žaliai - esantys
raudonai - statomi
violetinis - projektavimas/statybos
geltonai - konkursas statyboms
mėlynai - decizija statyti (reikalinga skelbti konkursui)
šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=47292687
siaubas. tokioje dideleje salyje tik dvi autostrados. Ta pro poznane bus koks 100 km su trupuciu na ir ten kitos siek tiek ilgesnis gabaliukas. Kazkoks keistas krastas: kokie keliai buvo po karo ,tokie pat beveik ir dabar.
Comment
-
Kažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimą..zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąČia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.
1976 1980 1990
Lenkija 37 67 138
Lietuva ? 75 133
Estija ? ? 154
Rumūnija 9 11 56
Vengrija 69 85 188
Bulgarija 51 56 146
...
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąKai Lenkai pateko į krizę tai pradėjo tiesti kelius ir taip įdarbina bedarbius, dėl to jie taip baisiai nejaučia krizės kaip mes. Pas juos prisisteigė fabrikų tam reikia kelių dėl to ir tiesiaO lietuviai atvikščiai
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąl.auto/1000žm.
1976 1980 1990
Lenkija 37 67 138
Lietuva ? 75 133
Estija ? ? 154
Rumūnija 9 11 56
Vengrija 69 85 188
Bulgarija 51 56 146
...Reiks ir man vieną knygelę pavartyt, atmintį atšviežinti
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Gal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?
Comment
-
Tikėjausi protingesnės rekomendacijos.
Tada dar vienas klausimas, kuris maršrutas geresnis pirmas, antras, ar per Varšuvą?:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Comment