Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė John
    O kaip vertinant keliu adekvatuma apskritai? Tarkim, ar Lenkijos keliu sistema aptarnauja sali geriau, nei Lietuvos keliu sistema aptarnauja Lietuva? Ar cia irgi yra ko pavydeti? O gal atvirksciai?
    John, neadekvatu lyginti. Lenkija yra didesnė šalis su dideliais miestais, tarp kurių reikalingas geras susisiekimas. O pas mus šalies dydis apriboja susisiekimą. Net jei turime potencialių didelių jungčių (vln-minskas, vln-ryga, tačiau abiem atvejais skirtingos šalys stabdo srautus), visgi sunku palyginti, tarkime, Vokietijos kelių tinklą su Islandijos kelių tinklu. O kaip įvertinti galų gale tokį pvz? Juk Vokietijos užmiesčiuose eismas vyksta didesniu vidutiniu greičiu nei Islandijoje vien dėl to, kad Vokietija gali išlaikyti didžiulius greitkelius. Regis, labai panaši situacija Lietuvoje ir Lenkijoje - lenkai turi srautus tokius, jog daug kur apsimoka statyti greitkelius, o tuo tarpu Lietuvoje dabar pagal eismo intensyvumą greitkelio tetrūksta Kaunas-Marijampolė atkarpoje. Lenkijoje tokių atkarpų gerokai daugiau. Jie stato, mes stipriname dangą. Tačiau mes galime iš sostinės pasiekti tris didžiausius miestus greitkeliais, o lenkai negali nė vieno...

    Comment


      #62


      Ambicingi ir brangūs lenkų infrastruktūros projektai – Lietuvos kelių tiesimo įmonių taikinys ir pavydo objektas.
      Kelių, aplinkkelių, gatvių, viadukų konkursuose pliekiasi ne tik lenkų kaimynai, bet ir tolimesnių, galingesnių šalių statybininkai, bandantys atsiriekti infrastruktūros pyrago gabalą. Sekasi tiems, kas turi partnerių ar įsigyja lenkiškų bendrovių.
      Lenkija į šalies kelių rekonstrukciją ir plėtrą investuoja milijardines sumas, iki 2012 m. kaimynai pasiryžę kasmet infrastruktūros projektams iš įvairių finansavimo šaltinių skirti maždaug po 25 mlrd. litų (30 mlrd. zlotų).
      Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas, skaičiuoja, kad Lietuva kelių plėtrai šįmet numačiusi apie 775 mln. Lt biudžeto lėšų ir apie 700 mln. Lt ES paramos. Susisiekimo ministerija (SM) informuoja, jog ir kitų metų biudžete keliams bus skiriama apie 1,5 mlrd. Lt.
      „Mums belieka tik pavydėti lenkams ir gėrėtis tuo, kaip jie tvarkosi. Dabar visų, važiuojančių per Lenkiją, pirmasis įspūdis, jog ten – viena didelė statybų aikštelė“, – kalba R. Gradauskas ir pabrėžia, jog būtent tokie projektai augina kaimynų ūkį.
      Lietuvos įmonės, anot jo, bando kelti koją į šią rinką. Tačiau žiniomis apie tai asociacijos nariai esą nesidalija – daug energijos reikalaujantys konkursai Lenkijoje – komercinės paslaptys. Be to, laimėtų konkursų gausa negali pasigirti nė viena lietuviška bendrovė.
      Lietuvos įmonių atstovai puse lūpų užsimena, jog Lenkija prikūrusi įvairiausių barjerų, kaip apsisaugoti nuo kaimynų. Konkursų sąlygos griežtos, reikalaujama garantijų, užstatų.
      Tačiau, nepaisant kliūčių, ši rinka išlieka geidžiamiausia ir patikimiausia.
      Vidmantas Norkus, „Kelių remonto grupės“ (KRG) generalinis direktorius, įsitikinęs, jog Lietuvos kelininkų perspektyvos siejamos ir su tuo, kaip sėkmingai pavyks gauti darbų Lenkijoje.
      „Lietuvoje šis procesas vyksta atvirkščiai – baigei darbus ir mokėk mokesčius, nesvarbu, kad valstybė su įmone dar neatsiskaičiusi“, – lygina jis.
      KRG šiuo metu vykdo jau antrąjį 1,5 mln. vertės projektą Lenkijoje, rekonstruoja kelius Suvalkų vaivadijoje. V. Norkus sako, kad kol kas KRG neturi įmonės Lenkijoje, tačiau neslepia planų ją įsigyti.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #63
        Parašė praeivis
        Lenkai savo autostrados iki warsuvos niekaip nesugeba nutiesti,tai apie kitus kelius net nera ko sneketi:-)
        O kiek autostradų Lietuva sugebėjo nusitiesti? Lenkija daro realią pažangą šioje srityje, kai pas mus leidžiami milijardai lopymui.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          #64
          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          O kiek autostradų Lietuva sugebėjo nusitiesti? Lenkija daro realią pažangą šioje srityje, kai pas mus leidžiami milijardai lopymui.

          Jokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.

          Comment


            #65
            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Jokios stebetinos pazangos ten lenkai nedaro. Teko vaziuoti ju baisiais keliais: siauri,provezos ,duobes ir pan. Po kiek laiko ziuriu-jau remontuoja:kasa ,veza skalda ruosiasi kloti nauja asfalta. Dar po kiek laiko vel vaziuoju tuo paciu keliu: asfaltas naujas ,lygus,bet kelias nepraplatintas nei metru:-)) Kaip buvo siauras ,be jokiu kelkrasciu toks ir liko.Ir sakytum,kad taip butu mieste kur negali griauti namu,o cia vidury lauku. Taise,klojo remontavo ir vel padare toki pat suda koks buvo.
            Vokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              #66
              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Vokietijoj krašto keliai tokie patys - siauri ir be kelkraščių. Ir ką? Tik Lietuva būdama "turtingiausia" pasaulio valstybe gali sau leisti žvyruotus kelkraščius po 1,5m metro, o paskui ištisus metus skęsti purve.
              Rajoniniams tai gal ir atleistina,ten eismas nedidelis ,jei kas ir sustos sugedes gal nebus labai didele kliutis. O lenkijoje tai buvo ne koks regioninis, o praktiskai via baltica gabaliukas:-))) zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.

              Comment


                #67
                Parašė audrius. Rodyti pranešimą

                Pagrindinai čia ruošiamasi 2012 Europos futbolo čempionatui. Čia įdomus žemėlapiukas:
                Atvaizdas


                žaliai - esantys
                raudonai - statomi
                violetinis - projektavimas/statybos
                geltonai - konkursas statyboms
                mėlynai - decizija statyti (reikalinga skelbti konkursui)

                šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=47292687

                siaubas. tokioje dideleje salyje tik dvi autostrados. Ta pro poznane bus koks 100 km su trupuciu na ir ten kitos siek tiek ilgesnis gabaliukas. Kazkoks keistas krastas: kokie keliai buvo po karo ,tokie pat beveik ir dabar.

                Comment


                  #68
                  Kažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
                  Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
                  Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    #69
                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Kažkaip ten jau jiems gavosi, kad Lenkija buvo mažiausiai automobilizuota iš visų soclagerio šalių.
                    Galbūt tam turėjo įtakos ir nelabai stabili politinė padėtis.
                    Atitinkami ir keliai. Užtai dabar lenkai stengiasi atsigriebt.
                    Čia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...

                    Comment


                      #70
                      Nu jau tik neverkaukim, kad pas mus viskas blogai. Lietuvoje irgi dirbama... Ne tokie mastai, vien dėl to, gal kad mūsų daugiau nei 10 kart mažiau
                      DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                      Comment


                        #71
                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        ..zodziu tai kelias ,kuriuo visi vaziuoja is lietuvos iki vokietijos.
                        a8 + a2 ?

                        Comment


                          #72
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Čia kokiais metais turite galvoje? Šioks toks trūkumas išties buvo po krizės, ir to pagrindinė priežastis stipriai apribotas auto importas iš TSRS. O šiaip Lenkija dabar tarp pirmaujančių...
                          Na iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #73
                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Na iki pat socializmo žlugimo Lenkijos automobilizacijos lygis nebuvo aukštas (gal dvigubai mažesnis nei LTSR). Matyt partija nusprendė, kad maištingai tautai geriau vežimais važinėt.
                            l.auto/1000žm.
                            1976 1980 1990
                            Lenkija 37 67 138
                            Lietuva ? 75 133
                            Estija ? ? 154
                            Rumūnija 9 11 56
                            Vengrija 69 85 188
                            Bulgarija 51 56 146
                            ...

                            Comment


                              #74
                              Tiems mikroskopiniams lenkiškiems FIATams juk greitkelių nereikėjo anais laikais, o dabar, kai lenkai persėdo į didesnes ir greitesnes mašinas - atsirado ir poreikis turėti geresnius kelius

                              Comment


                                #75
                                Kai Lenkai pateko į krizę tai pradėjo tiesti kelius ir taip įdarbina bedarbius, dėl to jie taip baisiai nejaučia krizės kaip mes. Pas juos prisisteigė fabrikų tam reikia kelių dėl to ir tiesia O lietuviai atvikščiai

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                  Kai Lenkai pateko į krizę tai pradėjo tiesti kelius ir taip įdarbina bedarbius, dėl to jie taip baisiai nejaučia krizės kaip mes. Pas juos prisisteigė fabrikų tam reikia kelių dėl to ir tiesia O lietuviai atvikščiai
                                  Prie ko čia ta krizė, jei lenkai kelius tiesia dėl Euro2012? Būtų buvus ar nebuvus ta krizė, jie vistiek savo kelius būtų tiesę.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    l.auto/1000žm.
                                    1976 1980 1990
                                    Lenkija 37 67 138
                                    Lietuva ? 75 133
                                    Estija ? ? 154
                                    Rumūnija 9 11 56
                                    Vengrija 69 85 188
                                    Bulgarija 51 56 146
                                    ...
                                    Vis tik padauginau su tuo per pusę Reiks ir man vieną knygelę pavartyt, atmintį atšviežinti
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      #78
                                      Gal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Gal kas nors gali parekomenduoti geresnį maršrutą Kaunas-Hannover per Lenkiją?
                                        Lėktuvu iki Brėmeno ir paskui autobusu/traukiniu

                                        Comment


                                          #80
                                          Tikėjausi protingesnės rekomendacijos.
                                          Tada dar vienas klausimas, kuris maršrutas geresnis pirmas, antras, ar per Varšuvą?:

                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X