Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    5% nuolydis... kas cia per nesamone... tai sudedam laiptus Basanaviciaus gatveje, Gedimino kalne, Seskines kalne kur nors per viduri nusileidimo ivarom, apskritai centre viska aplaiptinam, juk tikrai nuolydziai didesni. Reikejo istiesint saligatvi ir viskas, butu kainave turbut dar pigiau nei salia daryt apvaziavima dviraciams. Sodinciau tokius taisytojus...

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      5% nuolydis... kas cia per nesamone... tai sudedam laiptus Basanaviciaus gatveje, Gedimino kalne, Seskines kalne kur nors per viduri nusileidimo ivarom, apskritai centre viska aplaiptinam, juk tikrai nuolydziai didesni. Reikejo istiesint saligatvi ir viskas, butu kainave turbut dar pigiau nei salia daryt apvaziavima dviraciams. Sodinciau tokius taisytojus...
      Taip yra todėl, kad tuo užsiima specelystai, kuria labai gerai žino Sovietinius normatyvus (ir skaito juos originalo kalba), atmintinai žino taisyklės ir nuostatas, kurios galioja nuo pat 1950. Viskas padaryta tiksliai pagal visus galiojančius reikalavimus ir ko tu čia išvis klausinėji tokių dalykų.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Be abejo, manau reikia tik sukurti precedentą, todėl net džiaugiuosi, jog įvyko toks įvykis, kurį oficialiai pavyko registruoti. Įtariu, jog nėra nei vieno panašaus atitvaro, nebent prie Rimi žalgirio g., bet ten, jei gerai pamenu, tik dėl aukščių skirtumų atskirti dviračiai nuo automobilių aikštelės.
        Šiandien pastebėjau, kad vis tik buvo tokia praktika įrengti atitvarus tarp stotelės paviljono ir dviračių tako, tik dabar tvora pasikeitus ir yra labai estetiška (gal net kaip senamiesty arba labai panaši): https://www.google.lt/maps/@54.73188...7i13312!8i6656

        Reiškias nieko stebuklingo su Spirit neprašom. Gavęs atsakymą iš savivaldybės – pasidalinsiu.

        Comment


          Nežinau kiek čia įtakojo problemos aprašymas tarp miesto problemų, bet kažkas juda dėl Europos stotelės atitverimo:

          https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Dar vienas naujas dviračių takas. Nuo Šilo tilto iki VGTU Licėjaus: https://www.facebook.com/cycle4vilni...17462511992664

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Šiandien pastebėjau, kad vis tik buvo tokia praktika įrengti atitvarus tarp stotelės paviljono ir dviračių tako, tik dabar tvora pasikeitus ir yra labai estetiška (gal net kaip senamiesty arba labai panaši): https://www.google.lt/maps/@54.73188...7i13312!8i6656

              Reiškias nieko stebuklingo su Spirit neprašom. Gavęs atsakymą iš savivaldybės – pasidalinsiu.
              Atsakė visa savaite anksčiau nei termino pabaiga dėl Ateities g. 48 Kaimelio st.:
              "Laba diena,
              Dėkojame, už pranešimą ir probleminės vietos detalizavimą.
              Informuojame, kad atsižvelgiant į pateiktos problemos rimtumą, ruošiama stotelės atitvėrimo nuo dviračių tako schema, įrengiant pėsčiųjų atitvarus abipus stotelės. Suderinus rengiamą schemą su saugaus eismo komisija, bus atiduota rangovui įgyvendinti.
              Geros dienos."

              Comment


                Comment




                  Ačiū už nuotraukas. Kaip suprantu dviračių takas bus iš smulkių trinkelių kad kuo daugiau sudūrimų išgyventų kiekvienas mielas ratlankis.Nes kaip gi kitaip, padaryti žmoniškai nepasivarginta. O šiaip įdomu, gal kas supranta, kiek tas rudas asfaltas brangesnis?
                  Paskutinis taisė evvt; 2017.08.08, 21:56.

                  Comment


                    Pagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Pagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.
                      Tai čia atskiro dviračių tako ir nebus, bus bendras pėsčiųjų-dviračių takas.
                      Flickr

                      Comment


                        Bet takas, nors ir bendras, vizualiai iš 2 dalių. Kas trukdė dviračių tako dalį padaryti raudoną?

                        Comment


                          Čia gi senas projektas, gal klystu, bet ar tik ne naujiem rengiamiem projektam raudonas asfaltas reikalaujamas? Nekažką tas 100 metrų ir pakeistu, kai toliau visur trinkelės.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Pagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.
                            "Senas projektas" išgirsi

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              "Senas projektas" išgirsi
                              Tai jei toks požiūris o tų senų projektų jei dar dvidešimtmečiui tada bus dar daugiau projektų kai reiks taisyt realizacinę dalį.

                              Comment


                                Senų projektų niekas 20 metų nelaiko.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Senų projektų niekas 20 metų nelaiko.
                                  bet pastarasis panašus į dvidešimtmetį jei dar ne vyresnis

                                  Comment


                                    Ne 20 tai tikrai, prieš 5 metus maks buvo rengtas projektas šitos jungties, dar ir forume pamenu buvo įmetę, bet paskuj pastrigo dėl teismų.
                                    Esmė, čia gal ir geriau, kad daro taip kaip visam tam rajone jau yra, nes gan durnai atrodytų skirtingos dangos ir spalvos kas 100 metrų.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Pagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.
                                      Tik kokia logika yra kloti būtent trinkeles nusklembtais kraštais? Nejaugi dviračiai sukelia tokią apkrovą, kurios neatlaiko šaligatvio plytelės? Galima ir tas pačias kvadratines plyteles raudonos spalvos sukloti, vis mažiau tarpų tarp plytelių bus ir važiuoti bus patogiau. Dar žinoma yra variantas sukloti trinkeles nenusklembtais kraštais, kad išvis nesijaustų skirtumo tarp važiavimo asfaltu ir tokiomis trinkelėmis. Bet kur čia projektuotojai įjungs fantaziją ir pritaikys tokius sprendimus.

                                      Comment


                                        nesiparinkit del to dviracio tako tiek, vis tiek juo neimanoma butu vaziuot net jei lygus kaip stiklas butu.
                                        Esme ta, kad tas takas kerta, arba teisingiau taka kerta bent trys keliai ivaziuot i kiemus, ir tie ivaziavimai amzinai apstatyti masinomis, net piestiesiems sunku kartais pravingiuoti.

                                        Comment


                                          Parašė mayro Rodyti pranešimą
                                          nesiparinkit del to dviracio tako tiek, vis tiek juo neimanoma butu vaziuot net jei lygus kaip stiklas butu.
                                          Esme ta, kad tas takas kerta, arba teisingiau taka kerta bent trys keliai ivaziuot i kiemus, ir tie ivaziavimai amzinai apstatyti masinomis, net piestiesiems sunku kartais pravingiuoti.
                                          Jo, kur tankiai sankryžų ten dviračių takų nach*en nereikia. Kaip kitaip. Kad gali apstatyti mašinom - išties rimtas argumentas tiesti kuo prastesnį, kuo labiau nutolusį nuo standartų arba išvis netiest. Ka gali žinot visuomene rimtai nusiteikus kita kart ne mašinom apstatys o akmenim apmetys
                                          Paskutinis taisė evvt; 2017.08.09, 20:11.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X