Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Šakas bei kilimą galėtum ir pats sutvarkyti, jei leistum sau praleist vieną kitą pranešimą forume
    Pats eik į kitą rajoną ir genėk šakas palei vieną pagrindinių gatvių rajone su kursuojančiu G maršrutu. O dėl kilimo, tai:

    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	600
Size:	14,5 kB
ID:	1873836

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia tik norėčiau atkreipti dėmėsį, kad kai dabar daugelyje vietų dviračių infrastruktūros lygis yra visiškas nulis, tai absoliučiai nėra svarbu, ar nuolydis yra 4%, ar 4,5%, ir statistinis dviratininkas to net nepastebės, nes jau yra ''wow'' efektas - po daugelio metų visiškos stagnacijos, žmogų galima nustebinti raudonu asfaltu ir neišklypusiomis plytelėmis. Geriausiu atveju, vienas iš šimto tūkstančio eis su liniuote ir tikrinis, ar tinka nuolydis tuos visus normatyvus, ar netinka. Ir kai turint fiksuotą pinigų sumą* kyla dilema, ar statom 1km dviračių tako pagal visus str'us, bet kuris niekur su niekuo nesusijungs, ar 5km, kurie galbūt vietomis neišpildys visų olandiškų aksiomų, bet bent jau sudarys vientisą tinklą ir leis dviratininkui nuvažiuoti nuo taško A iki taško B, tuo pačiu pritraukiant dar daugiau dviratininkų, man atrodo, turėtų būti aišku, ką reikia pasirinkti.

    *miestas neturi pinigų sudažninti autobusų per karantiną, kad žmonės nevažiuotų kaip silkės bačkoj, o jūs norite ženkliai padidinti sąmatą, statant viadukus ir serpantinus? Juokinga.

    TLDR: kai prie Zuoko nieko nestatė, tai ir kritikos nulis, kai tik savivaldybė pradėjo bent šiek tiek kreipti dėmėsį į kitus eismo dalyvius, tai vis atsiranda ''če ne pagal narmacivus'' ar ''plycialė nia taip padėta''
    O nuo kiek % pradeda būti svarbu? Tarkim Oslo g. vietoj 4 % pagal PP brėžinį gaunasi 14,1 %. Čia jau svarbu ar dar ne, kai norma viršijama daugiau nei 3 kartus?

    „Statistinis dviratininkas” skirtumo nepastebės, nes dėl per didelio vargo takais tiesiog nesinaudos arba nesinaudos tiek žmonių kiek yra potencialo. Jei infrastruktūra būtų įrenginėjama tinkamai, tai nebūtų poreikio dažninti ir autobusų.

    Kadangi kalba užėjo apie T. Nabruto g., nesuprantu iš kur šie kliedesiai apie viadukus ir serpantinus, kai realiai buvo siūlyti 2 variantai – pandusas arba pakopinis užvažiavimas, tik būtų atitinkamai pakopų ilgiai ir užkellti trumpų segmentų nuolydžiai perskaičiuoti. Pakopinis pakilimas už miesto:


    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    21.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_155351.jpg Views:	212 Size:	1,43 MB ID:	1873541

    22.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_155501.jpg Views:	212 Size:	1,10 MB ID:	1873542


    Comment


      Juokingiausia yra tai, kad jei dabar imtų ir 10% miestiečių mintų į darbus, man realiai nebepatiktų dvirtakiai dėl užgrūstumo. Dabar asmeniškai savotiškas aukso amžius, tiesiami nauji takai ir dviračių skaičius tik pamažu didėja (espirtukai tik bangą sukėlė). Tik pasiekus kritinę ribą labai greit siauresni takai praras savo laisvės žavesį "piko" metu. Kaip ir važiavimas automobiliu.

      Kiek Amsterdame myniau (kad ir ribotai pilniau įvertinti niuansus), tai apie centrinę dalį visiškai nesmagu, kai esi pratęs palaikyti 20-30km/h. Mini pastoviam lenkime. Užtat teigiamas aspektas, kad čiut toliau nuo centro ten ir dabar sąlyginai apytuščiai dvirtakiai.

      Tad manau daryk nedaręs patogius nuolydžius, vis vien esminis epicentras bus kur nėra kalno, arti darbo/pramogų vietų koncentracijos. Smagiau, kai kovojam už dvirtakių pločius/kliūčių nebuvimą/adekvačias sankryžas.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Tai galima kovoti ir už STR laikymąsi, nieko tame blogo nėra, bet kai žmogus reikalauja atleisti Anton Nikitin iš darbo, tai akivaizdu, kad į jo pasiūlymus bus žiūrima labiau pro pirštus.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Tai galima kovoti ir už STR laikymąsi, nieko tame blogo nėra, bet kai žmogus reikalauja atleisti Anton Nikitin iš darbo, tai akivaizdu, kad į jo pasiūlymus bus žiūrima labiau pro pirštus.
          Prašymas / rekomendacija / o labiausiai tik namiokas (nieko per daug nesitikint) dėl atelidimo buvo tik po daugybinių pažeidimų ir pagrinde tik tam, kad savivalda pasitemptų.

          Tas siūlymas pire pop-corn'ų (spragėsių):
          Sveiki,

          rašau projektuotojui dėl numatomo dviračių ir pėsčiųjų tako Gulbinų, Žaliųjų ežerų ir Europos parko gatvių atkarpose, Vilniuje, projektavimo. Taip pat prašau savivaldybės už projektą atsakingam asmeniui persiųsti šią užklausą.

          Prieš daugiau nei metus šios atkarpos projektiniai pasiūlymai jau buvo viešinti ir jiems buvo pritarta. Klausimai:

          10) Statytojau, gėda, kad imituojate darbą, o takų netiesiate kiek žadate. Prašau iš einamų pareigų atleisti SĮ „Susisiekimo paslaugos” darnaus judumo skyriaus vadovą Anton Nikitin, dėl prastai einamų pareigų, nes nuolat dedami parašai po brokuotais projektiniais pasiūlymais, tinkamai suformuoti užduoties projektuotojams nesugebama, o tiesiant takus savavališkai be projektų (remonto būdu) taip pat nėra užtikrinami STR normatyvai, kaip ir priimami brokuoti statybų darbai net projektuoti samdant projektuotojus.

          Ką tik neteisėtai (PP metu nesuderinus dviračių tako atkarpos nuo Laisvės pr. palei Oslo g.) buvo nutiesta pusė tako atkarpos, o šaligatvis susiaurintas iki nenorminio pločio (neliko jokių apsaugos vertikalių zonų) ir neseniai patvirtinus 3 kartus viršyto išilginio nuolydžio likusią atkarpą bei dabar koreguojant ir pavasarį (stipriai vėluojant) planuojamą tiesti T. Narbuto g. taką su taip pat per dideliu išilginiu nuolydžiu – dabar tiesite ir Žaliųjų Ežerų g. su žmonėms nenorminiu išilginiu nuolydžiu?
          Kažkaip nematau dėl ko turėčiau susinepatogint paskaičius kai kurių komentarus. Jei ne jūsų tas Eduardas (kontraversiško temrbo savininkas, kuris kartais kai kuriems kliūna), jo draugelis Justas ir dar subendrinus koks maksimum 1 žmogus per visą istoriją, tai dar dabar važynėtumėt pilkomis trinkelėmis 1 m pločio dvipusiuose takuose, kaip Pilaitės gale. Tie visi Creatium ir panašūs naudojantys tik el. paspirtukus, tai galit savo nuomonę pasilaikyt sau, kaip jum gerai kilt į viršų. Tuo tarpu, man gerai ir su fūrom plente.

          Click image for larger version

Name:	download (3).png
Views:	585
Size:	1,85 MB
ID:	1873872

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            „Statistinis dviratininkas” skirtumo nepastebės, nes dėl per didelio vargo takais (...) nesinaudos tiek žmonių kiek yra potencialo.
            Galbūt, bet normalus žmogus dar pagalvotų, kad čia kalvotas miestas ir kad galbūt čia jo sveikatos problema. Aš ir pats toli gražu ne visada sugebu įvažiuoti į Narbuto kalną, ypač po visos dienos pasivažinėjimo centre, bet tai nereiškia, kad rašysiu savivaldybei, kad kaip čia taip, storus diskriminuoja. Galų gale, galima leisti tuo kalnu važiuojančiam VT vežti dviračius (bent jau būtent toje atkarpoje Narbuto st. - st. Žvėrynas).

            Plius, kaip jau rašiau, žmones labai traukia, kai vietoj išklypusių plytelių su nerealiais plyšiais tarp jų (Narbuto takas šiandien) nutiesia raudoną asfaltą su atskirtu pėsčiųjų taku ir sutvarkytom sankryžom. Tarkim, Laisvės pr. takas tikrai nėra idealas, kartais nutrūksta, labai vinguriuoja, bet tapo pagrindine vakarine dviračių magistrale.

            Jei infrastruktūra būtų įrenginėjama tinkamai, tai nebūtų poreikio dažninti ir autobusų.
            O vat čia sorry, bet kaip ilgametis VT entuziastas nesusilaikysiu. Susikiškit savo paspirtukus ir dviračius į vieną vietą, jeigu laikote dviratį visiškai lygiaverte alternatyva autobusui. Ir taip jau viešasis transportas Susisiekimo paslaugoms yra podukros vietoje po visų šitų ''Judu po miestą paprastai''. Daily commute dviračio procentas vargu ar kada nors pasieks tokį patį procentą, kokį turi VT. Čia nėra normalu, kad tu iš Fabijoniškių turi nuvažiuoti į Panerius arba iš Saulėtekio į Stotį, o tau dviratuką siūlo.

            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Su mašina geriausia.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Čia nėra normalu, kad tu iš Fabijoniškių turi nuvažiuoti į Panerius arba iš Saulėtekio į Stotį, o tau dviratuką siūlo.
                Tai kad nesiūlo, pagal savivaldybės darnaus judumo ekspertus dauguma kelionių dviračiu neviršys 6km (nėra lūkesčio kad visa Pilaitė važiuos dviračiu į NMC, bet yra lūkestis jog daugiau Pilaitės gyventojų rinksis dviratį kelionėms tarkim iki biurų Spaudos kvartale), tai pat ir nėra jokių planų kad dviračiams tenkanti kelionių dalis pasiektų VT, man rodos net pagal patį optimistiškiausią scenarijų VT vis tiek rinksis keturis kartus didesnis procentas nei dviratį.

                Apskritai manau nereiktų supriešinti dviejų darnių judėjimo būdų, juolab yra didelis potencialas kombinuotoms kelionėms dviratis+VT iš priemiesčių į centrą. Su tais pačiais kaštais būtų galima dažninti tokius priemestinius maršrutus vietoje tinklo tankinimo norint potencialiai aptarnauti kuo daugiau vilniečių gyvenančių netankiai apgyvendintose vietovėse.
                Paskutinis taisė themanual; 2021.03.30, 22:12.

                Comment


                  Man tai patiko dondc aktyvi pozicija, pilnai pritariu, kad dviračių takų projektuotojai neturėtų daryti elementarių klaidų.
                  Bet dėl vieno nesuprantu, kaip galima siūlyti dvirtakį šalia tokių magistralių kaip Oslo, ar Narbuto? Aš telefonu gaunu žinutes neišeiti į lauką dėl užterštumo, kai prie tų magistralių oro užterštumas kartais viršija. Būtų tikslinga pamatuoti, bet aš ten dūstu ne dėl nuolydžio. Po pakilimo šalia automagistralės aš savaitei persėdu į automobilį.
                  Ir apskritai dviračių takai turėtų būti šalia gatvių, kur yra daug traukos centrų, o magistraliniai, tarprajoniniai turėtų būti tiesiami tiesia linija tarp rajonų, na gali būti pavingiavimų, bet jokiu būdu ne šalia automagistralių, kurių nuolydžiai netinkami, nėra jokių traukos objektų ir padidintas oro užterštumas. Niekaip nagaliu suprasti, kodėl mašinos ir dviračiai turi būtinai būti šalia, kokie normatyvai draudžia atskirti? (čia nekalbu apie centrą, arba nemagistralines gatves, kuriose yra pilna visuomeninės traukos objektų tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams). Ar girdėjote anekdotą, kad šalia Pilaitės viaduko, per Vakarinį aplinkelį nori statyti viadukus dviračiams?

                  Comment


                    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                    Man tai patiko dondc aktyvi pozicija, pilnai pritariu, kad dviračių takų projektuotojai neturėtų daryti elementarių klaidų.
                    Bet dėl vieno nesuprantu, kaip galima siūlyti dvirtakį šalia tokių magistralių kaip Oslo, ar Narbuto? Aš telefonu gaunu žinutes neišeiti į lauką dėl užterštumo, kai prie tų magistralių oro užterštumas kartais viršija. Būtų tikslinga pamatuoti, bet aš ten dūstu ne dėl nuolydžio. Po pakilimo šalia automagistralės aš savaitei persėdu į automobilį.
                    Ir apskritai dviračių takai turėtų būti šalia gatvių, kur yra daug traukos centrų, o magistraliniai, tarprajoniniai turėtų būti tiesiami tiesia linija tarp rajonų, na gali būti pavingiavimų, bet jokiu būdu ne šalia automagistralių, kurių nuolydžiai netinkami, nėra jokių traukos objektų ir padidintas oro užterštumas. Niekaip nagaliu suprasti, kodėl mašinos ir dviračiai turi būtinai būti šalia, kokie normatyvai draudžia atskirti? (čia nekalbu apie centrą, arba nemagistralines gatves, kuriose yra pilna visuomeninės traukos objektų tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams). Ar girdėjote anekdotą, kad šalia Pilaitės viaduko, per Vakarinį aplinkelį nori statyti viadukus dviračiams?
                    Man atrodo esat tiesiog išskirtinai jautrus taršai.

                    Jokių problemų minti Pilaitės pr ar Laisvės pr, o Narbuto gatvė niekuo per daug nuo jų nesiskiria, o ir dabar dviratininkų netrūksta nors šaligatvis tragiškos būklės. Alternatyvios trasos jai nėra kuri viena pati ne tik tenkintų visų vakarinių rajonų poreikius bet ir bent būtų netoli STR reikalavimų su savo nuolydžiu. Net ir takui palei gatvę buvo siūlomas serpantinas, norėčiau pamatyti kokių serpantinų reiktų per Karoliniškių ar Šeškinės kalvas.

                    Oslo g. ten tik trumpa atkarpa nuo pėsčiųjų viaduko link Business garden praktiškai neinanti nė kiek viename lygyje su pačia gatve. Ar jūs čia apie taką link Gariūnų? Jei taip tai kokias ten alternatyvas siūlytumėte?

                    Kad statys viadukus tai čia ne anekdotas o visai neblogos naujienos, tik aš juos gal visgi atitraukčiau nuo dobilo, jog takai būtų saugesni ir nesikirstų su nuovažomis, bet tikrai ne dėl taršos.

                    Comment


                      Narbuto gatvėje tikrai užterštumas yra padidintas. Kai nėra vėjo tas slėnis tarp kalvų būna pilnas taršos ir ten net pėsčiomis einant galima pradėti dūsti (todėl aš renkuose kelią labiau į rytus). Tai yra vienintelė gatvė mieste kur esu pajutęs tokį dalyją, prie jokios kitos "magistralinės" gatvės einant nėra tekę dūsti, tik prie Narbuto.

                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Yra toks dalykas angliškai vadinamas echo chamber.
                      Lietuviškai vadinasi - facebuko grupės.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        TLDR: kai prie Zuoko nieko nestatė, tai ir kritikos nulis, kai tik savivaldybė pradėjo bent šiek tiek kreipti dėmėsį į kitus eismo dalyvius, tai vis atsiranda ''če ne pagal narmacivus'' ar ''plycialė nia taip padėta''
                        Būtent prie Zuoko ir atsirado raudonas asfaltas, Pilaitės pr. Taip pat jis (ar kt. meras) nutiesė Eurovelo 11 tarptautinės trasos labai ilgą atkarpą tikro dviračių tako.

                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        ...bet kai žmogus reikalauja atleisti Anton Nikitin iš darbo...
                        Šventojo Anton kompetenciją puikiai iliustrauoja eilinis pavyzdys: tame pačiame Zuoko Eurovelo 11, 2018–2020 m. periode prieštaraujant DJMP (2018 m. patvirtintam dokumentui) – į vienintelę tarpautinę dviračių trasą kertančią Vilnių – buvo įleisti pėstieji! Jis nuolat pramuša vis naują dugną ir tikram broko užtviritnimui sugebėjo pakeisti ženklą tik viena kryptimi, bet tai pačiai atkarpai paliko dviračių tako ženklą iš kitos atkarpos pusės. Jau, kad tikrai neliktų atsitiktinumo faktoriaus, DJMP įpareigojo iki 2019 m. (ar 2020 m.) atlikti esamų takų inventorizaciją. Jeigu ji būtų buvusi atlikta, tai ženklus ir pats Anton būtų pamatęs. Deja.

                        Pasipiktinęs pilietis: https://tvarkaumiesta.lt/problem/186674, nors man jau atsakė (ne Anton, o jo vietą Susisiekimo paslaugose užėmęs ir iš Susisiekimo ministerijos atėjęs, panašu, tikrai adekvatus vadovas), kad Zuoko ženklas bus grąžintas: https://tvarkaumiesta.lt/problem/177546

                        Naujas Anton ženklas nuo Trinapolio ir esamas iš kitos pusės nuo Valakampių tilto:
                        Click image for larger version

Name:	20210329_1617039895_1493059_20210329_1.jpg
Views:	1147
Size:	47,1 kB
ID:	1874045 Click image for larger version

Name:	20190623_171802.jpg
Views:	502
Size:	1,42 MB
ID:	1874046

                        Dar galima pridėti kelių žmonių prašymus prieš 4 m., kad būtų atnaujintas ženklinimas Eurovelo 11 tarp Šilo tilto ir Asmens duomenų išrašymo centro. Ženklinimo ten nei gramo nelikę nei ištisinių juostų šonuose, nei dviračio tako simbolių, o abu takai pilko asfalto. Pravažiuojant jau teko girdėt klaidingą pamokymą, kai žmogus į pėsčiųjų taką rodydamas rėkia, kad ten dviračių takas. Kitą kartą prieš akis mačiau avariją, tarp vaiko ir paauglio dėl pasimetimo trajektorijose ir gal takų susipainiojime. Žymėjimas neatnaujintas per 4 m. visai trumpoje atkarpoje. Taip pat, ties ADIC dviračių taką platina jau 7 m. Finiše parengtas atskiras projektas, kurio dėka turėjo patraukti nelegaliai valstybinę žemę užtvėrusią tvorą. Statybos turėjo būti pradėtos ir greitai baigtos dar praeitą vasarą. Jos nepradėtos, nes buvo pažadėta tiesiog patraukti tvorą. Ji nepatraukta dar dabar, o projektas oficialiai koreguojamas. Kaip jie deda parašus, kad reikia absoliučiai beveik visus projektus koreguoti? Per eilę metų Antono nemačiau nei karto viešuose svarstymuose. Nieko nemoka ir net nesidomi. Tik kartą su kostiumu ir baltais marškiniais pasivaideno Šiaurinės g. svarstyme. Tik įdomu ar mins su tuo kostiumu per stačiomis kalvomis.

                        Žinant visas šias aplinkybes, net kilo mintis, kad specialiai bando sudarkyti Eurovelo 11, nes jis tiestas Zuoko. Juk sukišus pinigus į kelias korekcijas ar atnaujinant jau esamą ženklinimą nepasakysi, kad čia Šimašiaus / Antono takas.

                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Galbūt, bet normalus žmogus dar pagalvotų, kad čia kalvotas miestas ir kad galbūt čia jo sveikatos problema. Aš ir pats toli gražu ne visada sugebu įvažiuoti į Narbuto kalną, ypač po visos dienos pasivažinėjimo centre, bet tai nereiškia, kad rašysiu savivaldybei, kad kaip čia taip, storus diskriminuoja. Galų gale, galima leisti tuo kalnu važiuojančiam VT vežti dviračius (bent jau būtent toje atkarpoje Narbuto st. - st. Žvėrynas).

                        Plius, kaip jau rašiau, žmones labai traukia, kai vietoj išklypusių plytelių su nerealiais plyšiais tarp jų (Narbuto takas šiandien) nutiesia raudoną asfaltą su atskirtu pėsčiųjų taku ir sutvarkytom sankryžom. Tarkim, Laisvės pr. takas tikrai nėra idealas, kartais nutrūksta, labai vinguriuoja, bet tapo pagrindine vakarine dviračių magistrale.

                        O vat čia sorry, bet kaip ilgametis VT entuziastas nesusilaikysiu. Susikiškit savo paspirtukus ir dviračius į vieną vietą, jeigu laikote dviratį visiškai lygiaverte alternatyva autobusui. Ir taip jau viešasis transportas Susisiekimo paslaugoms yra podukros vietoje po visų šitų ''Judu po miestą paprastai''. Daily commute dviračio procentas vargu ar kada nors pasieks tokį patį procentą, kokį turi VT. Čia nėra normalu, kad tu iš Fabijoniškių turi nuvažiuoti į Panerius arba iš Saulėtekio į Stotį, o tau dviratuką siūlo.
                        STR kuriami sveikiems žmonėms ir normalus žmogus reikalautų atsakomybės dėl nuolatinių įstatymų nesilaikymo. Gi nėra kalba tik apie nuolydžius. Juos pasigavau tik tam, kad teisiškai galėčiau lengviau užblokuoti projektus, nes pažeidimai kur kar platesni. Aišku, nuolydžiai yra esminis faktorius, bet ne tik tai.

                        Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                        Man tai patiko dondc aktyvi pozicija, pilnai pritariu, kad dviračių takų projektuotojai neturėtų daryti elementarių klaidų.
                        Bet dėl vieno nesuprantu, kaip galima siūlyti dvirtakį šalia tokių magistralių kaip Oslo, ar Narbuto? Aš telefonu gaunu žinutes neišeiti į lauką dėl užterštumo, kai prie tų magistralių oro užterštumas kartais viršija. Būtų tikslinga pamatuoti, bet aš ten dūstu ne dėl nuolydžio. Po pakilimo šalia automagistralės aš savaitei persėdu į automobilį.
                        Ir apskritai dviračių takai turėtų būti šalia gatvių, kur yra daug traukos centrų, o magistraliniai, tarprajoniniai turėtų būti tiesiami tiesia linija tarp rajonų, na gali būti pavingiavimų, bet jokiu būdu ne šalia automagistralių, kurių nuolydžiai netinkami, nėra jokių traukos objektų ir padidintas oro užterštumas. Niekaip nagaliu suprasti, kodėl mašinos ir dviračiai turi būtinai būti šalia, kokie normatyvai draudžia atskirti? (čia nekalbu apie centrą, arba nemagistralines gatves, kuriose yra pilna visuomeninės traukos objektų tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams). Ar girdėjote anekdotą, kad šalia Pilaitės viaduko, per Vakarinį aplinkelį nori statyti viadukus dviračiams?
                        T. Narbuto g. yra bent B kat., tai sąlyginai ten dar normaliai, takas atitrauktas ir kylimas vyktų toje pusėje, kur nusileidžia automobiliai. Va nuo visuomenės nuslėptas pakoreguotas vienas Oslo g. projektas ir užsakytas kitu projektu takas ten kur pačios mašinos stipriai kyla ir spaudžia tapkę, važiuoja fūros ir tarptautiniai transporto srautai yra A kat. Dviračių takų spec. plane toje vietoje jungtis nenumatyta. Nuo Laisvės pr. jungtis su Architektų g. turėjo būti palei Laisvės pr., kurios gatvės kategorija mažesnė (B kat.) ir galima užtikrinti norminius nuolydžius (vienas forumietis buvo pateikęs schemą ir be jokių serpantinų). Jei jau labai norėjo jungties tiesiai link pėsčiųjų viaduko per Oslo g. į Lazdynėlius, tai tiesiant per mišką būtų ir trumpesnis atstumas pagrindine susisiekimo kryptimi, ir vietoj fūrų būtų medžių lajos. Kažkas sako, negalima liesti medžių, na tai kol kas pradžiai reikia mesti pajėgas įgyvendinti jau 2014 m. numatytus takus, o ne kurti naujus, kur jie visais įmanomais aspektais netinkami.

                        Kur buvo Anton per Laisvės pr./Osglo g. PP svarstymą? Kodėl viešai nesiūlė siaurinti šaligatvio iki nenoriminio pločio be apsaugos zonų, įrengiant pavojingai vingiuojantį taką palei per arti sustatytus el. pašvietimo stulpus su per dideliu ir dėl to papildomai slidžiu taku žiemą? Turbūt dar niekas nesat išmėginę raktikaulio tvirtumo apkabinant stulpą.

                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Man atrodo esat tiesiog išskirtinai jautrus taršai.

                        Jokių problemų minti Pilaitės pr ar Laisvės pr, o Narbuto gatvė niekuo per daug nuo jų nesiskiria, o ir dabar dviratininkų netrūksta nors šaligatvis tragiškos būklės. Alternatyvios trasos jai nėra kuri viena pati ne tik tenkintų visų vakarinių rajonų poreikius bet ir bent būtų netoli STR reikalavimų su savo nuolydžiu. Net ir takui palei gatvę buvo siūlomas serpantinas, norėčiau pamatyti kokių serpantinų reiktų per Karoliniškių ar Šeškinės kalvas.

                        Oslo g. ten tik trumpa atkarpa nuo pėsčiųjų viaduko link Business garden praktiškai neinanti nė kiek viename lygyje su pačia gatve. Ar jūs čia apie taką link Gariūnų? Jei taip tai kokias ten alternatyvas siūlytumėte?

                        Kad statys viadukus tai čia ne anekdotas o visai neblogos naujienos, tik aš juos gal visgi atitraukčiau nuo dobilo, jog takai būtų saugesni ir nesikirstų su nuovažomis, bet tikrai ne dėl taršos.
                        Tai vat kiekvienas tik iš savo egoistinės pozicijos ir vertinat:
                        • vienam su el. paspirtuku neįdomus nuolydžiai (reikia asfalto ir kuo greičiau, nes klišomis plytelėmis ne feng shui);
                        • kitam neįdomūs per dideli nuolydžiai nes turi tiek daug laisvo laiko, kad galima suprasti, jog pasivažynėjus centre, gali sau leisti lipti į kalną pėstute, tai problemos nėra;
                        • kitas stiprus macho su koronos nepažeistais plaučiais ir jam fūrų dyzelis palei kalvą nieko baisaus.

                        Beje, čia urbanistikos forumas, daugumai derėtų atsidaryti žodyną ir susivesti reikšmes, kas yra: serpantinas, pandusas, viadukas, tiltas, estakada.

                        Comment


                          Pakomentuosiu tik tam tikras dalis:
                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Būtent prie Zuoko ir atsirado raudonas asfaltas, Pilaitės pr. Taip pat jis (ar kt. meras) nutiesė Eurovelo 11 tarptautinės trasos labai ilgą atkarpą tikro dviračių tako.
                          1. Jaučiat skirtumą, kiek nutiesė Zuokas ir kiek nutiesė/rekonstravo Šimašius? Du takai vs. lost count. Laisvės pr., Pilaitės pr., Architektų g., Erfurto g., Upės g., Saulės alėja. Čia tik tie, kuriais aš naudojuosi dažnai. Užtat prie Šimašiaus dingo mada nupiešti ant išklypusių šaligatvių

                          2. Zuoko Pilaitės pr. takas nors ir buvo naujas lygis, bet vis dėl to pasibaigė niekur, ir dabartinio vakarinio aplinkkelio vietoje reikėjo tiesiog važiuoti smelėtu žmonių išmintu taku.

                          STR kuriami sveikiems žmonėms ir normalus žmogus reikalautų atsakomybės dėl nuolatinių įstatymų nesilaikymo. Gi nėra kalba tik apie nuolydžius. Juos pasigavau tik tam, kad teisiškai galėčiau lengviau užblokuoti projektus, nes pažeidimai kur kar platesni. Aišku, nuolydžiai yra esminis faktorius, bet ne tik tai.
                          Tai, kad kovojat su ne vietoje pastatytais stulpais ar netikėtai susiaurėjančiu taku lygioje vietoje yra tikrai sveiktina ir atleiskit, kad užsipuoliau galbūt iki galo neperskaitęs situacijos. Bet, labai prašau jūsų suprasti, kad miesto biudžetas ne guminis. Jeigu takas tiesiamas iškasoje (pvz. Narbuto tarp stotelės ir Sietyno), tai gal geriau nutiesia 5km su 3m pločiu, negu statyti atraminę sienelę (kuri, beje, nėra pigi ir toli gražu ne visada yra estetiška), kad takas būtų pusmetriu platesnis, bet kartu ir dviem kilometrais trumpesnis, nes papildomai niekas pinigų neduos.



                          Jei jau labai norėjo jungties tiesiai link pėsčiųjų viaduko per Oslo g. į Lazdynėlius, tai tiesiant per mišką būtų ir trumpesnis atstumas pagrindine susisiekimo kryptimi, ir vietoj fūrų būtų medžių lajos. Kažkas sako, negalima liesti medžių, na tai kol kas pradžiai reikia mesti pajėgas įgyvendinti jau 2014 m. numatytus takus, o ne kurti naujus, kur jie visais įmanomais aspektais netinkami.
                          Čia ir yra didžiausia problema, kad per mišką tiesti galimybių beveik nėra. Pirma, tam tikri miškai yra vos ne draustinio lygio, kur reikia derinti kiekvieną informacinį stendelį ir kur draudžiama asfaltuoti takus, antra, atsirado nemaža grupė ''medžių mylėtojų'', kurie verkia dėl kiekvieno krūmo ir kurių poveikis miesto projektams yra vos ne lygus poveikiui, kurį daro antivakseriai masinei vakcinacijai.


                          Beje, čia urbanistikos forumas, daugumai derėtų atsidaryti žodyną ir susivesti reikšmes, kas yra: serpantinas (...)
                          Tai tokie apvažiavimai (buvote čia įkėlęs nuotraukų) ir yra serpantinai.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            1. Jaučiat skirtumą, kiek nutiesė Zuokas ir kiek nutiesė/rekonstravo Šimašius? Du takai vs. lost count. Laisvės pr., Pilaitės pr., Architektų g., Erfurto g., Upės g., Saulės alėja. Čia tik tie, kuriais aš naudojuosi dažnai. Užtat prie Šimašiaus dingo mada nupiešti ant išklypusių šaligatvių
                            Bet pokytis prasidėjo prie Zuoko. Kas galėtų paneigti, kad Zuokas būtų nutiesęs tiek pat kiek Šimašius?

                            Kažkadaise ir Zuoko nupiešti takai buvo kokybinis lūžis. Tokia natūrali suvokimo evoliucija. Kaip ir siauras Molėtų plento dvirtakis jo tiesimo metu atrodė didelis žingsnis į priekį. Kadanors ir nemaža dalis dabartinių dvirtakių atrodys kažkoks neandertaliečių reliktas.

                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            2. Zuoko Pilaitės pr. takas nors ir buvo naujas lygis, bet vis dėl to pasibaigė niekuri.
                            Tokių takų netrūksta ir pas Šimašių. Po pusantros kadencijos. Iš esmės tai nėra blogai. Reikia tiesti kur yra proga ir galimybės, o ne tik ten, kur galima būtinai prijungti.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Pakomentuosiu tik tam tikras dalis:


                              Čia ir yra didžiausia problema, kad per mišką tiesti galimybių beveik nėra. Pirma, tam tikri miškai yra vos ne draustinio lygio, kur reikia derinti kiekvieną informacinį stendelį ir kur draudžiama asfaltuoti takus, antra, atsirado nemaža grupė ''medžių mylėtojų'', kurie verkia dėl kiekvieno krūmo ir kurių poveikis miesto projektams yra vos ne lygus poveikiui, kurį daro antivakseriai masinei vakcinacijai.

                              .
                              Kai kurie miškai išties priklauso regioninio parko teritorijoms, kai kurios dalys (konkrečiai Karoliniškių šlaitas) dėl reljefo ypatumų apsaugotos draustinio statusu. Aplinkosaugininkai niekad neleis tiesti takų ten vietose, kur iki tol nebuvo jokio tako ar kelio. Deja, bet asfaltavimas dažnai yra gana brutali invazija į mišką dėl medžių kirtimo, reljefo ardymo. Reakcija į medžių kirtimus visų pirma yra iššaukiama to kad projektuotojai dažnai nueina lengviausiu keliu. Sulyginti medžių saugotojus (kad ir į kokius eksesus nueinama) su antivakseriais reikia gana geros vaizduotės na arba jums, kaip nemažai daliai statytojų, gyventojai "trukdo dyrpti"

                              Comment


                                Taip, imho antivakseriai daugiau mažiau kenkia sau ir savo artimiesiems, o medžių saugotojai visuomenei, t.y. žymiai platesniam žmonių ratui..

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Kažkadaise ir Zuoko nupiešti takai buvo kokybinis lūžis.
                                  Nežinau, kuria prasme tai buvo lūžis. "Infrastruktūra", kurią užsakė, suprojektavo ir įgyvendino žmonės, neįsivaizduojantys, kas tas dviratis ir kaip juo važiuojama? O šiaip vienas-kitas dvirtakis egzistavo ir sovietmečiu: į Nemenčinę, Vingio parke, Trakuose link Aukštadvario, palei Nerį ties Tuskulėnų dvaru ir JTS.

                                  Comment


                                    Pozityvių naujienų: Kirtimų g. ir Gariūnų g. buvo nušluoti, žieminio smėlio visai neliko, nors prieš kokią savaitę dar buvo daug.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Nežinau, kuria prasme tai buvo lūžis. "Infrastruktūra", kurią užsakė, suprojektavo ir įgyvendino žmonės, neįsivaizduojantys, kas tas dviratis ir kaip juo važiuojama? O šiaip vienas-kitas dvirtakis egzistavo ir sovietmečiu: į Nemenčinę, Vingio parke, Trakuose link Aukštadvario, palei Nerį ties Tuskulėnų dvaru ir JTS.
                                      Tai taip, dabar žiūrint atrodo nekažką. Kaip ir tie sovietiniai siauri ir žemėm užnešti priemiestiniai dvirtakiai. Centre dvirtakiai kuriuose dviratis turėjo teorines teises buvo net labai nauja. Asmeniškai tai buvo didelis žingsnis nuo stumdymosi tarp mašinų (vairuotojų kultūra buvo truputi kitokia nei dabar) ir laviravimo tarp pėsčiųjų (pėsčiųjų požiūris irgi buvo biški kitoks) kur neturėjau teisės būti.

                                      Asmeniškai prisimenant tuos laikus atrodo, kad su tais dvirtakiais prasidėjo šioks toks pėsčiųjų auklėjimas. Bent dalis liaudies po truputi išmoko nevaikščioti kur pažymėtas dvirtakis.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Bet pokytis prasidėjo prie Zuoko.
                                        Prie Zuoko prasidėjo nebent pasityčiojimas iš dviratininkų takus paišant su stulpais ir gėlių klombom per vidurį. Nebuvo tada nei menkiausio noro nei supratimo kaip reikia takus projektuoti. Pokytis prasidėjo kažkur po poros metų nuo Šimašiaus meravimo pradžios. Tada buvo pradėta visokios takų rengimo rekomendacijos pagal gerasias praktikas dėl ko Vilnius toliau sėkmingai kuria World Class takų infrastruktūrą, na o visokių smulkmenų visada ir visur pasitaiko ir ypatingai kuriant naują infrastruktūrą visame mieste kuriai vietos niekada ir nebuvo palikta
                                        flickr >>>

                                        Comment


                                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                                          Prie Zuoko prasidėjo nebent pasityčiojimas iš dviratininkų takus paišant su stulpais ir gėlių klombom per vidurį. Nebuvo tada nei menkiausio noro nei supratimo kaip reikia takus projektuoti. Pokytis prasidėjo kažkur po poros metų nuo Šimašiaus meravimo pradžios. Tada buvo pradėta visokios takų rengimo rekomendacijos pagal gerasias praktikas dėl ko Vilnius toliau sėkmingai kuria World Class takų infrastruktūrą, na o visokių smulkmenų visada ir visur pasitaiko ir ypatingai kuriant naują infrastruktūrą visame mieste kuriai vietos niekada ir nebuvo palikta
                                          Zuoko partizaniniai takai yra visai atskira klasė, tad vertint labiau reiktų, kaip PR žingsnį. Nors kažkam jie išties padėjo. Kiek suprantu, Zuoko laikais nebuvo tikslingai pumpuojami ES pinigai dviračių takams. Užtat, kai projektuodavo skyrę pinigų, tai ir nutiesdavo (raudonas asfaltas į Pilaitę, Eurovelo).

                                          Taip pat yra skirtumas tarp Zuoko prasto projektavimo iš nežinojimo / nemokėjimo ir, tarp esamos situacijos, kai jau yra dviratininkų bendruomenė, kuri pirštu parodo kas yra blogai (ne pagal rekomendacijas, ne pagal STR) ir projektuojama vistiek blogai, o tos pačios klaidos kartojamos.

                                          Apie rekomendacijas jau rašiau, jos niekam neįdomios, nes atskirti dviračių taką veja reikia 4-ių eilių vejos bortų, kai sugretinus dviračių ir pėsčiųjų takus užeks tik 3-jų. Pigiau. Pagal rekomendacijas ir aklųjų nukreipiamojo paviršiaus trinkelės turi tiksliai formuoti ėjimo kryptį, na, kaip Japonijoje, bet va LAKD ką tik Molėtų pl. nukreipė akluosius tiesiai į 110 km/h važiuojamąją dalį.

                                          Edit: dar nepaminėjau, kad panaikintas draudžiamasis ženklas privažiavimui prie žiemos uosto Neryje, tai automobiliai arba visiškai prie pat priparkuoti arba tiesiai ant Eurovelo. Tam Eurovelo esama Anton valdžia dar labiau pakenkt gali nebent numetusi atominę bombą ant viršaus. Spėju Grindos angaruose jau pilamas kuras į lėktuvą...
                                          Paskutinis taisė dondc; 2021.03.31, 22:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X