Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Lyg ir A2 kategorija Ozo ir GV gatvėse. Bet faktas, kad taip, kaip yra dabar neturėtų būti - pesčiųjų ir dviratininkų eismas ten (vakare po darbo) pakankamai ženklus.


    Dvi nuvažos A2, likusios B2.

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Siūlai važiuoti dviračiu Geležinio vilko gatve su visais išprotėjusiais, 90 km/h lakstančiais vairuotojais? Ten per tą sankryžą persivesti dviratį yra problema, nes niekas nepraleidžia, o perėjų ar greitį ribojančių ženklų nebus (rašiau savivaldybei), nes mat "magistralinė gatvė". Ten šiaip reiktų reikalauti dviračių viadukų.

      O dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.
      Nesiūlau, siūlau kirtus dvi nuovažas ir pervažiavus viaduku leistis žemyn ir po to kirsti dar dvi nuovažas. Ar taip, ar taip gaunasi kirsti keturias labai nesaugias nuovažas. Mane labiau domina ar taip persikėlus į kitą pusę toliau yra koks nors būdas patekti į naująjį taką nevažiuojant link licėjaus ar teks leistis žemyn šaligatviu iki pat Rimi.

      Comment


        stop.this.train Principe variantas važiuoti per 1 "pervažą" 3 dobilo šakomis, išvažiuoti per degalinę ir užvažiuoti ant šaligatvio šalia jungiamojo kelio (GV - Ozo g.) Tada juo iki licėjaus ir tada į senvagės taką. Ir atvirkščiai per degalinę, 1 šaką ir 1 pervaža (pati blogiausia). Šviesoforo įmanoma išvengti nenulipant.

        Bet būnant ties GV greitėjimo/lėtėjimo juosta labai pavojingai skamba. Ten net greitis nėra teoriškai ribojamas iki 60km/h, kaip kitoje pusėje link Santarų.

        Jeigu ekstremaliau, tai nuo Gelvonų g. išvažiuoti į gatvę ir kairiu posūkiu į Ozo g. ir riedėti nuokalne iki Kernavės g. Į kalną tai tik nebent labai sportiškai nusiteikus. Na... jei nesutvarkys viaduko, o greičiau įrengs A juostas, tai tikrai gatve važiuoti bus kur kas patogiau. Todėl visai laukiu Kalvarijų g. A juostų, būtų tiesiausias ir greičiausias maršrutas iki senamiesčio.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Nes tokiose gatvėse saugiau būna, kai nėra perėjų ženklų. Tada visiškai aiškus automobilių prioritetas.
          Aš pats ten sustoju praleisti žmonių, nes gaila matyti, kaip laukia kokias 5 min. be šansų net greitai perbėgti.
          Kas iš to, kad aiškus prioritetas, jei nėra saugu pėstiesiems/dviratininkams kirsti tokią sankryžą, ten turėtų būti takams kokie nors tuneliai, arba pačioje gatvėje greitį ribojantys ženklai ir kalneliai arba net šviesoforai.
          Flickr

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Šiuo atveju nelabai supratau, ar ten bus grynai dvirtakis? Neaišku, kada sumažės dviračių pėsčiųjų takuose? Dažnai einame pasivaikščioti aplink Žvėryną, ten kai kuriose vietose pėsčiųjų takas susiaurėja iki 1 m, tai sunku prasilenkti net pavieniui. O už Žvėryno tilto, suprask, mišriuoju taku dviratininkai ir paspirtukininkai važiuoja per visą plotį ir nesikuklindami keikia pėsčiuosius. Nors ir taip nejauku, kai už pusmetrio 40 km/h greičiu praskrenda dviratis bolidas, ypač iš už nugaros.
            Dviračių pėsčiųjų takuose sumažės kai dviračiai turės savo takus. Tikėtis kad kaip kokioje olandijoje visi važiuos gatve čia neriekėtu. Bent jau ne artimiausius 20 metų. Šaligatvis minimalus kiek tne turi būti? 1,5 metro? Žvėryne man regis paprasčiausiai yra namų savininkai atlikę valstyvinės žemės užgrobimą priestatais kaip ir daug kur senesnėse vietose.

            Mišrieji takai ir man npepatinka. Ypač kokioje Ukmergės gatvėje kur yra atskiri takai, ir tada susijungia į vieną nes tingėjo iki galo asfaltuoti dvirtakį.

            Comment


              Turiu galvoje tai, kas statoma bent jau dabar.
              Kai kur įrengiami ir 3 m ar net platesni pėsčiųjų takai, kuriais beveik niekas nevaikšto, o kitose vietose iš vis nėra jokio tako, nei 1 m, nei 0,6 m.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Turiu galvoje tai, kas statoma bent jau dabar.
                Kai kur įrengiami ir 3 m ar net platesni pėsčiųjų takai, kuriais beveik niekas nevaikšto, o kitose vietose iš vis nėra jokio tako, nei 1 m, nei 0,6 m.
                Daug kur tai įrenginėjama vystytojų, o ne savivladybės lėšomis, todėl savivladybė daug lengviau į tai žiūri. O žvėryne būtų panašiai kaip su Giedraičių (lygtais) gatve, kur reikėtu griauti nelegalius priestatus, atmušinėti gyventojų skundus teismuose ir turbūt irgi dovanoti tvoras visų vilniečių sąskaita.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  dovanoti tvoras visų vilniečių sąskaita.
                  Man tai tos socialinės tvoros yra gėris. Pagerina gatvės vaizdą, užtat ir gyvybės gatvėj daugiau.

                  Comment


                    Tai, kad Žvėryne praktiškai niekur tų takų ir nereikia. Beveik visur yra D kategorijos gatvės. Tik kelios labiau tranzitinės gatvės, kuriose atskiri takai priklauso. Na ir nebent rekreaciniai, kurie jau yra.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Tai, kad Žvėryne praktiškai niekur tų takų ir nereikia. Beveik visur yra D kategorijos gatvės. Tik kelios labiau tranzitinės gatvės, kuriose atskiri takai priklauso. Na ir nebent rekreaciniai, kurie jau yra.
                      Gatvių kategorijos su realiu eismu pas mus niekaip nekorealiuoja. Eiti važiuojamaja dalimi, aplink priparkuotus automobilius, kuomet kas kelias sekundes pro tave pravažiuoja automobilis nėra malonu.

                      Comment


                        Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.
                          Su dviračiais irgi yra ta bėda, kad dėl važiuojamoje dalyje prisiparkavusių automobilių, važiuojantys automobiliai prasilenkinėja centimetrų atstumu nuo dviratininkų.

                          Nuo to, aišku, padėtų labiau apribotas stovėjimas važiuojamoje dalyje.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Su dviračiais irgi yra ta bėda, kad dėl važiuojamoje dalyje prisiparkavusių automobilių, važiuojantys automobiliai prasilenkinėja centimetrų atstumu nuo dviratininkų.

                            Nuo to, aišku, padėtų labiau apribotas stovėjimas važiuojamoje dalyje.
                            Arba galima laimėti durų prizą jei auto lygiagrečiai suparkuotos. Aišku ir vieno, ir kito galima išvengti tiesiog važiuojant per gerą metrą nuo suparkuotų mašinų. Tada ir dvi mašinos šalia netelpa prasilenkt. Ir geresnis matomumas jei vaikai ar gyvūnai iš tarpo tarp mašinų išlėktų.

                            Comment


                              Tokiom aplinkybėm geriausia būtų ramaus eismo gatvių įteisinimas ir įgyvendimas. Kad nebegaliotų tas KET punktas apie važiavimą kuo arčiau dešinio krašto. Bei atitinkamas ženklinimas ir prioritetai rekonstruojamose gatvėse - būtų palaipsnis vairuotojų ugdymas ir pratinimas važiuoti paskui, o ne staigiai lenkti iki priešpriešinio auto ar šviesoforo 1+1 siaurose ar užparkuotose gatvėse.

                              Mačiau palipdytų žemėlapių, tai potencialiai įtrauktų daugumos mikrorajonų vidines tranzitines gatves.

                              https://vilnius.lt/lt/2020/09/09/dvi...ismo-keliuose/

                              Žinoma ir dabar gali vardan saugumo atsitraukti ir blokuoti kelią, bet deja teisiškai lieki neteisus.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Tokiom aplinkybėm geriausia būtų ramaus eismo gatvių įteisinimas ir įgyvendimas. Kad nebegaliotų tas KET punktas apie važiavimą kuo arčiau dešinio krašto. Bei atitinkamas ženklinimas ir prioritetai rekonstruojamose gatvėse - būtų palaipsnis vairuotojų ugdymas ir pratinimas važiuoti paskui, o ne staigiai lenkti iki priešpriešinio auto ar šviesoforo 1+1 siaurose ar užparkuotose gatvėse.

                                Mačiau palipdytų žemėlapių, tai potencialiai įtrauktų daugumos mikrorajonų vidines tranzitines gatves.

                                https://vilnius.lt/lt/2020/09/09/dvi...ismo-keliuose/

                                Žinoma ir dabar gali vardan saugumo atsitraukti ir blokuoti kelią, bet deja teisiškai lieki neteisus.
                                Teisiškai nėra parašyta, kad turi važiuoti prisiplakęs per X centimetrų. Važiuoju arčiausiai krašto kiek tai saugu. Būna ir policija iš paskos pavažiuoja - niekad neteko turėt problemų.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Teisiškai nėra parašyta, kad turi važiuoti prisiplakęs per X centimetrų. Važiuoju arčiausiai krašto kiek tai saugu. Būna ir policija iš paskos pavažiuoja - niekad neteko turėt problemų.
                                  tikrai taip, aš visad važiuoju ne prie krašto bet ir ne juostos viduriu, tiesiog dešinėje juostos pusėje. Man tai saugiausia trajektorija ir nesijauti, jog blokuotum kelią, nors praktiškai nieks jau nebando sutilpti šalia ir supranta jog lenkimui teks išlįsti į priešpriešinę juostą. Tuo pačiu pasilieki ir vietos rezervą jei kažkas bandytų spausti prie krašto, nors mieste jau nepamenu kada būtų tokia situacija. Kažkokių nepasitenkinimo signalų dėl to irgi itin retai būna, kelis kart tik taksistai pypsino, kuriems žmogus su dviračiu lyg buliui raudona skraistė.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.
                                    Taip, duskutavome apie pėsčiųjų tako nebuvimą arba buvima persiauru. Sutinku, kad daugumoje žvėryno gatvių dviračių tako poreikio nėra.

                                    Comment


                                      Creatium, gal žinai kur pradingo planai dėl dviračių tako iki Kairėnų botanikos sodo? Nei maps.vilnius.lt nematau, nei Citify.eu :/

                                      Comment


                                        Ne... nelabai aš jų ir atsimenu

                                        Comment


                                          Kalba eina apie šitą atkarpa? https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dviraciu-taku/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X