Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    stop.this.train Principe variantas važiuoti per 1 "pervažą" 3 dobilo šakomis, išvažiuoti per degalinę ir užvažiuoti ant šaligatvio šalia jungiamojo kelio (GV - Ozo g.) Tada juo iki licėjaus ir tada į senvagės taką. Ir atvirkščiai per degalinę, 1 šaką ir 1 pervaža (pati blogiausia). Šviesoforo įmanoma išvengti nenulipant.

    Bet būnant ties GV greitėjimo/lėtėjimo juosta labai pavojingai skamba. Ten net greitis nėra teoriškai ribojamas iki 60km/h, kaip kitoje pusėje link Santarų.

    Jeigu ekstremaliau, tai nuo Gelvonų g. išvažiuoti į gatvę ir kairiu posūkiu į Ozo g. ir riedėti nuokalne iki Kernavės g. Į kalną tai tik nebent labai sportiškai nusiteikus. Na... jei nesutvarkys viaduko, o greičiau įrengs A juostas, tai tikrai gatve važiuoti bus kur kas patogiau. Todėl visai laukiu Kalvarijų g. A juostų, būtų tiesiausias ir greičiausias maršrutas iki senamiesčio.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Nes tokiose gatvėse saugiau būna, kai nėra perėjų ženklų. Tada visiškai aiškus automobilių prioritetas.
      Aš pats ten sustoju praleisti žmonių, nes gaila matyti, kaip laukia kokias 5 min. be šansų net greitai perbėgti.
      Kas iš to, kad aiškus prioritetas, jei nėra saugu pėstiesiems/dviratininkams kirsti tokią sankryžą, ten turėtų būti takams kokie nors tuneliai, arba pačioje gatvėje greitį ribojantys ženklai ir kalneliai arba net šviesoforai.
      Flickr

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Šiuo atveju nelabai supratau, ar ten bus grynai dvirtakis? Neaišku, kada sumažės dviračių pėsčiųjų takuose? Dažnai einame pasivaikščioti aplink Žvėryną, ten kai kuriose vietose pėsčiųjų takas susiaurėja iki 1 m, tai sunku prasilenkti net pavieniui. O už Žvėryno tilto, suprask, mišriuoju taku dviratininkai ir paspirtukininkai važiuoja per visą plotį ir nesikuklindami keikia pėsčiuosius. Nors ir taip nejauku, kai už pusmetrio 40 km/h greičiu praskrenda dviratis bolidas, ypač iš už nugaros.
        Dviračių pėsčiųjų takuose sumažės kai dviračiai turės savo takus. Tikėtis kad kaip kokioje olandijoje visi važiuos gatve čia neriekėtu. Bent jau ne artimiausius 20 metų. Šaligatvis minimalus kiek tne turi būti? 1,5 metro? Žvėryne man regis paprasčiausiai yra namų savininkai atlikę valstyvinės žemės užgrobimą priestatais kaip ir daug kur senesnėse vietose.

        Mišrieji takai ir man npepatinka. Ypač kokioje Ukmergės gatvėje kur yra atskiri takai, ir tada susijungia į vieną nes tingėjo iki galo asfaltuoti dvirtakį.

        Comment


          Turiu galvoje tai, kas statoma bent jau dabar.
          Kai kur įrengiami ir 3 m ar net platesni pėsčiųjų takai, kuriais beveik niekas nevaikšto, o kitose vietose iš vis nėra jokio tako, nei 1 m, nei 0,6 m.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Turiu galvoje tai, kas statoma bent jau dabar.
            Kai kur įrengiami ir 3 m ar net platesni pėsčiųjų takai, kuriais beveik niekas nevaikšto, o kitose vietose iš vis nėra jokio tako, nei 1 m, nei 0,6 m.
            Daug kur tai įrenginėjama vystytojų, o ne savivladybės lėšomis, todėl savivladybė daug lengviau į tai žiūri. O žvėryne būtų panašiai kaip su Giedraičių (lygtais) gatve, kur reikėtu griauti nelegalius priestatus, atmušinėti gyventojų skundus teismuose ir turbūt irgi dovanoti tvoras visų vilniečių sąskaita.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              dovanoti tvoras visų vilniečių sąskaita.
              Man tai tos socialinės tvoros yra gėris. Pagerina gatvės vaizdą, užtat ir gyvybės gatvėj daugiau.

              Comment


                Tai, kad Žvėryne praktiškai niekur tų takų ir nereikia. Beveik visur yra D kategorijos gatvės. Tik kelios labiau tranzitinės gatvės, kuriose atskiri takai priklauso. Na ir nebent rekreaciniai, kurie jau yra.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Tai, kad Žvėryne praktiškai niekur tų takų ir nereikia. Beveik visur yra D kategorijos gatvės. Tik kelios labiau tranzitinės gatvės, kuriose atskiri takai priklauso. Na ir nebent rekreaciniai, kurie jau yra.
                  Gatvių kategorijos su realiu eismu pas mus niekaip nekorealiuoja. Eiti važiuojamaja dalimi, aplink priparkuotus automobilius, kuomet kas kelias sekundes pro tave pravažiuoja automobilis nėra malonu.

                  Comment


                    Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.
                      Su dviračiais irgi yra ta bėda, kad dėl važiuojamoje dalyje prisiparkavusių automobilių, važiuojantys automobiliai prasilenkinėja centimetrų atstumu nuo dviratininkų.

                      Nuo to, aišku, padėtų labiau apribotas stovėjimas važiuojamoje dalyje.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Su dviračiais irgi yra ta bėda, kad dėl važiuojamoje dalyje prisiparkavusių automobilių, važiuojantys automobiliai prasilenkinėja centimetrų atstumu nuo dviratininkų.

                        Nuo to, aišku, padėtų labiau apribotas stovėjimas važiuojamoje dalyje.
                        Arba galima laimėti durų prizą jei auto lygiagrečiai suparkuotos. Aišku ir vieno, ir kito galima išvengti tiesiog važiuojant per gerą metrą nuo suparkuotų mašinų. Tada ir dvi mašinos šalia netelpa prasilenkt. Ir geresnis matomumas jei vaikai ar gyvūnai iš tarpo tarp mašinų išlėktų.

                        Comment


                          Tokiom aplinkybėm geriausia būtų ramaus eismo gatvių įteisinimas ir įgyvendimas. Kad nebegaliotų tas KET punktas apie važiavimą kuo arčiau dešinio krašto. Bei atitinkamas ženklinimas ir prioritetai rekonstruojamose gatvėse - būtų palaipsnis vairuotojų ugdymas ir pratinimas važiuoti paskui, o ne staigiai lenkti iki priešpriešinio auto ar šviesoforo 1+1 siaurose ar užparkuotose gatvėse.

                          Mačiau palipdytų žemėlapių, tai potencialiai įtrauktų daugumos mikrorajonų vidines tranzitines gatves.

                          https://vilnius.lt/lt/2020/09/09/dvi...ismo-keliuose/

                          Žinoma ir dabar gali vardan saugumo atsitraukti ir blokuoti kelią, bet deja teisiškai lieki neteisus.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Tokiom aplinkybėm geriausia būtų ramaus eismo gatvių įteisinimas ir įgyvendimas. Kad nebegaliotų tas KET punktas apie važiavimą kuo arčiau dešinio krašto. Bei atitinkamas ženklinimas ir prioritetai rekonstruojamose gatvėse - būtų palaipsnis vairuotojų ugdymas ir pratinimas važiuoti paskui, o ne staigiai lenkti iki priešpriešinio auto ar šviesoforo 1+1 siaurose ar užparkuotose gatvėse.

                            Mačiau palipdytų žemėlapių, tai potencialiai įtrauktų daugumos mikrorajonų vidines tranzitines gatves.

                            https://vilnius.lt/lt/2020/09/09/dvi...ismo-keliuose/

                            Žinoma ir dabar gali vardan saugumo atsitraukti ir blokuoti kelią, bet deja teisiškai lieki neteisus.
                            Teisiškai nėra parašyta, kad turi važiuoti prisiplakęs per X centimetrų. Važiuoju arčiausiai krašto kiek tai saugu. Būna ir policija iš paskos pavažiuoja - niekad neteko turėt problemų.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Teisiškai nėra parašyta, kad turi važiuoti prisiplakęs per X centimetrų. Važiuoju arčiausiai krašto kiek tai saugu. Būna ir policija iš paskos pavažiuoja - niekad neteko turėt problemų.
                              tikrai taip, aš visad važiuoju ne prie krašto bet ir ne juostos viduriu, tiesiog dešinėje juostos pusėje. Man tai saugiausia trajektorija ir nesijauti, jog blokuotum kelią, nors praktiškai nieks jau nebando sutilpti šalia ir supranta jog lenkimui teks išlįsti į priešpriešinę juostą. Tuo pačiu pasilieki ir vietos rezervą jei kažkas bandytų spausti prie krašto, nors mieste jau nepamenu kada būtų tokia situacija. Kažkokių nepasitenkinimo signalų dėl to irgi itin retai būna, kelis kart tik taksistai pypsino, kuriems žmogus su dviračiu lyg buliui raudona skraistė.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.
                                Taip, duskutavome apie pėsčiųjų tako nebuvimą arba buvima persiauru. Sutinku, kad daugumoje žvėryno gatvių dviračių tako poreikio nėra.

                                Comment


                                  Creatium, gal žinai kur pradingo planai dėl dviračių tako iki Kairėnų botanikos sodo? Nei maps.vilnius.lt nematau, nei Citify.eu :/

                                  Comment


                                    Ne... nelabai aš jų ir atsimenu

                                    Comment


                                      Kalba eina apie šitą atkarpa? https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dviraciu-taku/

                                      Comment


                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                        Taip Matau 2018-02-21 rašiau pastabas, bet neišsaugojau PP. O nei Citify, nei maps.vilnius nėra jokios info

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                          Taip Matau 2018-02-21 rašiau pastabas, bet neišsaugojau PP. O nei Citify, nei maps.vilnius nėra jokios info
                                          Sukėliau kiek galėjau. PP nerandu niekur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X