Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...obiliu-greitis
    Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas. <...> Susiaurinta gatvės važiuojamąja dalimi bus galima važiuoti 30 km/val. greičiu. <...> Naugarduko gatvės įkalnėje link Švitrigailos gatvės bus įrengta dviračių juosta, o link Pylimo gatvės dviratininkai leisis drauge su lėčiau važiuojančiais automobiliais.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis
      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...obiliu-greitis
      Dar reikėtų bent iki 40 km/h sumažinti greitį ir jau sužymėtoje Naugarduko g. atkarpoje, nes ten matomumas tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems artimas nuliui dėl atitrauktų nuo krašto priparkuotų mašinų. Išvažiuojant automobiliu iš kiemo - loterija, važiuojant gatve pamatyti į perėją išeinantį pėsčiąjį - be šansų, tik kai jau po ratais lenda (nekalbu apie tai, kad vairuotojai turi pristabdyti prieš perėjas, čia jau kita bėda), pėsčiajam eiti per perėją itin rizikinga, nes nemaža dalis vairuotojų net nepristabdo ir pralekia tau prieš nosį kokias 60 km/h. Dirbu šalia vienos perėjos, tai tiek vaizdų prisižiūriu, kad šiek tiek baisu net, nes atrodo užprogramuota kažkada įvykti nelaimė.
      Aišku, jei būtų gatvę iš esmės pertvarkę pagal dabartinį modelį, bet ne su teptuku šen bei ten papaišant, o su normaliais fiziniais atskyrimais, parkavimo vietų įrengimu, šaligatvių išnešimu į gatvę ties perėjomis - situacija būtų visai kita.

      Comment


        Architektų g. viadukai. Ties pietiniu tvarko ir kitą vaiduko pusę pėstiesiems, irgi su granito bortais. Tieš šiauriniu, tai gal "servetėlė" susilankstė toj vietoj, bet neatitaikė pagal schemą, o punktyrai ant viaduko lygiai per pusę jo ilgio.

        Click image for larger version

Name:	20191003_183341.jpg
Views:	1
Size:	226,8 kB
ID:	1752269

        Click image for larger version

Name:	20191003_183433.jpg
Views:	1
Size:	210,0 kB
ID:	1752270

        Click image for larger version

Name:	20191003_183907.jpg
Views:	1
Size:	203,2 kB
ID:	1752271

        Click image for larger version

Name:	20191003_183955.jpg
Views:	1
Size:	246,4 kB
ID:	1752272

        Click image for larger version

Name:	20191003_184015.jpg
Views:	1
Size:	217,9 kB
ID:	1752273


        Comment


          Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
          Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
          Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
            Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
            Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.
            Parašyk, pasiūlyk.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Parašyk, pasiūlyk.
              Prieš kurį laiką rašiau dėl kitos gatvės. Atsakymas - neįmanoma užtikrinti kitų eismo dalyvių saugumo, toks eismo organizavimo būdas yra vengtinas.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Prieš kurį laiką rašiau dėl kitos gatvės. Atsakymas - neįmanoma užtikrinti kitų eismo dalyvių saugumo, toks eismo organizavimo būdas yra vengtinas.
                Žiūrint iš dviratininkų ir paspirtukininkų pusės toks posūkis jiems būtų mirits, aišku jei ten yra dviračių takas. Dabar sukdami į dešinę pagal žalią rodyklę vairuotojai pypina važiuojantiems dviračiu taku, o kas būtų, jei jiems būtų žalia?

                Comment


                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                  Žiūrint iš dviratininkų ir paspirtukininkų pusės toks posūkis jiems būtų mirits, aišku jei ten yra dviračių takas. Dabar sukdami į dešinę pagal žalią rodyklę vairuotojai pypina važiuojantiems dviračiu taku, o kas būtų, jei jiems būtų žalia?
                  Jei daryt kreivom rankom kur galima praskrist nepristabdžius - taip. Jei tai leistų padaryti dažnesnį ciklo pasikeitimą - kaip dviratininkas visai to norėčiau... Nes juodai užknisa stovėt kol prasisuka visi apsaugoti posūkiai ir pan ir t.t.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Jei daryt kreivom rankom kur galima praskrist nepristabdžius - taip. Jei tai leistų padaryti dažnesnį ciklo pasikeitimą - kaip dviratininkas visai to norėčiau... Nes juodai užknisa stovėt kol prasisuka visi apsaugoti posūkiai ir pan ir t.t.
                    Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.
                      Bet jei vairuotojams nedegs raudona, tai jie pypins ir pypins. Kaip dabar pypina.

                      Comment


                        Platinimas prie Duomenų išrašymo centro nukeltas dar kartą, planai planuojami kitiems metams, nors turėjo būti baigta šiemet birželį.
                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/113958
                        Gal kas žino, kada Olimpiečių gatvėje darbus planuoja baigti? Toks jausmas, kad ne šiemet.

                        Comment


                          Kareivių takas paskui save į kapus tuoj nusitemps ir Eurovelo. Amžiną jiems atilsį.
                          Purvynėlio keliuku jau tiek daug tranzito, kad prie tako sankirtos atsirado griovys, tai apvažinėja plačiau per žolę. Savivaldybė sėkmingai nuo ankstyvo pavasario problemą impotentiškai ignoruoja.

                          Comment


                            Gal kas iš vietinių Žirmūnų gyventojų galėtų paaiškinti kodėl šis tešlakelis toks būtinas ir kodėl VMS jo negali panaikinti? Vienintelį ką matau, tai privažiavimą iki aikštelės esančios po tiltų, bet iš kitos pusės pro paplūdimį iki jos veda asfaltuotas privažiavimas. Daugiau tai žemėlapyje nematau jokio objekto iki kurio reikėtų tokio keliuko. Tvarkant šaligatvį prie Kareivių g. pradžioje buvo panaikinę įvažiavimą ir sudėję normalius bortus, bet vėliau kažkodėl viską atkūrę, tik protu nesuvokiama kam to reikia.

                            Comment


                              Jei neklystu tai čia apvažiuoja posūkį į kairę atvažiavus per Valakampių tiltą link Žirmūnų gatvės. Kodėl ne per Antakalnio g.? Matyt ta sankryža su Žolyno g. labai stabdo.

                              Kai per parą čia važiuoja vienas didžiausių miesto srautų (~40tūkst./24h) tai ir pasigamina "dobilo" viaduką.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Gal kas iš vietinių Žirmūnų gyventojų galėtų paaiškinti kodėl šis tešlakelis toks būtinas ir kodėl VMS jo negali panaikinti? Vienintelį ką matau, tai privažiavimą iki aikštelės esančios po tiltų, bet iš kitos pusės pro paplūdimį iki jos veda asfaltuotas privažiavimas. Daugiau tai žemėlapyje nematau jokio objekto iki kurio reikėtų tokio keliuko. Tvarkant šaligatvį prie Kareivių g. pradžioje buvo panaikinę įvažiavimą ir sudėję normalius bortus, bet vėliau kažkodėl viską atkūrę, tik protu nesuvokiama kam to reikia.
                                Nes ten gyvena potencialus elektoratas, kuris galvoja, kad:

                                Tu gal nevairuoji ir neturi mašinos, kad nesupranti? Tau trukdo? Neturi kuo užsiimt? Niekas tuo dviračių taku visvien nevažiuoja.

                                Savivaldybė jau ne pirmą kartą pirmenybę teikia panetkėms, o ne įstatymams. Tai šitas atvejis turbūt nėra baisiai išskirtinis.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nes ten gyvena potencialus elektoratas, kuris galvoja, kad:

                                  Tu gal nevairuoji ir neturi mašinos, kad nesupranti? Tau trukdo? Neturi kuo užsiimt? Niekas tuo dviračių taku visvien nevažiuoja.

                                  Savivaldybė jau ne pirmą kartą pirmenybę teikia panetkėms, o ne įstatymams. Tai šitas atvejis turbūt nėra baisiai išskirtinis.
                                  Tai vat, kad tik paspirtuku važinėju ir iš neturėjimo ką veikt rašinėju čia. Reiks ieškot darbo, kad užsidirbt ir nusipirkt automobilį. Galėsiu ir aš tada per tešlas važiuoti, nes dabar su paspirtuku labai klimpsta ratukai ir kyla pavydas

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Gal kas iš vietinių Žirmūnų gyventojų galėtų paaiškinti kodėl šis tešlakelis toks būtinas ir kodėl VMS jo negali panaikinti? Vienintelį ką matau, tai privažiavimą iki aikštelės esančios po tiltų, bet iš kitos pusės pro paplūdimį iki jos veda asfaltuotas privažiavimas. Daugiau tai žemėlapyje nematau jokio objekto iki kurio reikėtų tokio keliuko. Tvarkant šaligatvį prie Kareivių g. pradžioje buvo panaikinę įvažiavimą ir sudėję normalius bortus, bet vėliau kažkodėl viską atkūrę, tik protu nesuvokiama kam to reikia.
                                    Dažniausiai čia iš aikštelių, esančiu po Valakampių tiltu, važiuoja vairavimo mokyklų automobiliai, t.y. besimokantys vairuoti iš aikštelių išvažinėja Kareivių g. link. Kai mokiausi vairuoti, į aikštelę su instruktoriumi atvažiuodavome asfaltuotu keliu iš Žirmūnų g. pusės, bet išvažiuodavome tik šituo žvyrkeliu, tačiau kitos mašinos važiuoja šitu keliu ir link upės. Beje, esu matęs net ir mokomųjų sunkvežimių šitam keliuke. Pabrėžiu - šitą kelią naudoja pagrinde būtent vairavimo mokyklų transportas. Vietiniai ten nevažinėja, nes kelio atkarpa po tiltu yra tragiškai duobėta, o prie paplūdimio veda asfaltuotas kelias.

                                    Juokingiausia, kad šitas kelias, pabaigus dviračių tako statybos darbus, buvo dirbtinai nutrauktas, t.y. palikti kokie 2-3 metrai, kur kelio nebeliko. Matosi ankstesnėse MantasMa įkeltose nuotraukose. Tai nekeista, kad privažinėjo ir primėšlino ant dviračių tako...
                                    Paskutinis taisė Zefyras; 2019.10.09, 23:01.

                                    Comment


                                      Nukirtinėja ten kampus piko metu, nebijo kelio būklės, tikrai ne tik mokomieji važinėja. Vakar pro mane trys lengvosios pralėkė viena paskui kitą, viena iš jų - picų išvežiotojas.

                                      Comment


                                        Viename pasitarimo pas merą protokole radau šitai:

                                        Svarstytas klausimas "Dėl Rinkinės g. medžių":
                                        6.1. Pritarta pasiūlytai alternatyvai - dviračių taką perkelti į važiuojamąją dalį, panaikinant 30+ parkavimo vietų.
                                        6.2. Pavesti Infrastruktūros skyrių parengti schemą dėl korių įrengimo Rinktinės g. kiemuose ir pristatyti ją vicemerui el. paštu arba pasitarimo metu per dvi savaites.
                                        Kaip manot, ar tai reiškia, kad Rinktinės g. dviračių takas bus perkeltas į gatvę ją siaurinant?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Viename pasitarimo pas merą protokole radau šitai:

                                          Svarstytas klausimas "Dėl Rinkinės g. medžių":


                                          Kaip manot, ar tai reiškia, kad Rinktinės g. dviračių takas bus perkeltas į gatvę ją siaurinant?
                                          Taigi parašyta, kad bus perkeltas į gatvę, o dėl siaurinimo, tai galit pamiršt, ne tas miestas ir ne ta šalis, niekas jos nesiaurins, tiesiog vietoj palei beveik visą gatvę stovičių mašinų nupaišys dvirtakį ir sutaupys pinigų. Kaip tik užvakar ten važiavau su dviračiu ir galvojau kas čia per gatvės plotis, dvi juostos o vietos užtektų beveik 4... Susiaurins nebent nuo čia iki kitos perėjos link Tuskulėnų gatvės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X