Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Turi praleist stovincius prie pesciuju perejos, o ne tada kai jau isbega i gatve nu tada sustos
    Kas mane įpareigoja sustot prie perėjos, kai prie jos kažkas stoviniuoja ? Bent jau Justiniškėse, prie kaikurių perėjų žmonės stovi neaišku ko, nes gatvės pereit jie nė neketina.

    37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį
    arba sustoti prieš kelio ženklą ,,Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties
    eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą
    perėjoje įėjusį pėsčiąjį.

    Comment


      #62
      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kas mane įpareigoja sustot prie perėjos, kai prie jos kažkas stoviniuoja ? Bent jau Justiniškėse, prie kaikurių perėjų žmonės stovi neaišku ko, nes gatvės pereit jie nė neketina.
      Va butent kai man teko laikytis teises, del sito punkto, manes vos neprigavo. Issisukau . Stai ka reiskia taisykliu zinojimas Kai zmones eina link perejos dar nereiskia, kad turi sustoti,BET saugumo atveju geriau neskubeti.

      Comment


        #63
        Na, todėl ir parašyta lietuviškai, kad:
        37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį <...>
        N N N

        Comment


          #64
          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
          Va butent kai man teko laikytis teises, del sito punkto, manes vos neprigavo. Issisukau . Stai ka reiskia taisykliu zinojimas Kai zmones eina link perejos dar nereiskia, kad turi sustoti,BET saugumo atveju geriau neskubeti.
          Aišku reik neskubėt. Tačiau elgtis situacijoj reiktu pagal aplinkybes, o jas galima nuspėti tik aiškiai matant situaciją. T.y. galint matyt jau iš toliau artėjanti pėstyjį arba aiškiai matyt kaip jis elgiasi būdamas prie gatvės: ketins jis eit per gatvę ar tiesiog stovi nusisukės ir žvalgosi į dangų. Tokių salygų gerai matyti pesčiajį konkrečiai aptariamoj perėjoj po naująja estakada yra nedaug. Kažkaip nėra malonu kai iš už sienos pamatęs žmogų prie šaligatvio krašto turi svarstyti ar staigiau stabdyt, ar bandyt pravažiuot ir tikėtis jog jis nežengs žingsnio. Tuom ši perėja nėra tinkamoj vietoj ir tai sukelia kalbas apie jos panaikinimą.

          Comment


            #65
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Aišku reik neskubėt. Tačiau elgtis situacijoj reiktu pagal aplinkybes, o jas galima nuspėti tik aiškiai matant situaciją. T.y. galint matyt jau iš toliau artėjanti pėstyjį arba aiškiai matyt kaip jis elgiasi būdamas prie gatvės: ketins jis eit per gatvę ar tiesiog stovi nusisukės ir žvalgosi į dangų. Tokių salygų gerai matyti pesčiajį konkrečiai aptariamoj perėjoj po naująja estakada yra nedaug. Kažkaip nėra malonu kai iš už sienos pamatęs žmogų prie šaligatvio krašto turi svarstyti ar staigiau stabdyt, ar bandyt pravažiuot ir tikėtis jog jis nežengs žingsnio. Tuom ši perėja nėra tinkamoj vietoj ir tai sukelia kalbas apie jos panaikinimą.
            Ir as tam pritariu. Tas pat kas sukti is salutinio i pagrindini, kai tvora auksta tiesiai ant posukio, ir nieko nematai. Tokiu vietu kuo maziau.

            Ir siaip vairuojantys turetu suprasti tokias situacijas, o ne gyncitis , kad kodel tureciau praleist ir pan.
            Paskutinis taisė Mjso; 2008.11.21, 16:00.

            Comment


              #66
              Parašė LBP Rodyti pranešimą
              Na, todėl ir parašyta lietuviškai, kad:
              37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį <...>
              Reiktu skaityt iki galo, o ne padrikom frazėm.

              37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį <...>, kad praleistų į <...> eismo juostą
              perėjoje įėjusį pėsčiąjį.

              Nejaugi skaitant kitaip:

              37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo <...> sustoti prieš kelio ženklą ,,Pėsčiųjų perėja“ <...>.
              Siūlytum visiem visada sustot prie šio ženklo ?

              Comment


                #67
                Juk parašyta, nagi:
                37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį
                arba sustoti prieš kelio ženklą ,,Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties
                eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą
                perėjoje įėjusį pėsčiąjį.
                Privalai sulėtinti greitį, kad, esant būtinybei, galėtum saugiai sustoti ir praleisti pėsčiuosius.
                N N N

                Comment


                  #68
                  Tęsiant temą apie pėsčiųjų perėjas, Kaune važinėjant dažnai pasitaiko kuriozinė situacija, kurią aprašysiu. Gatvė turi po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, pirmąja važiuoja maršrutinis taksi, neskuba, greitis apie 40km/h, kadangi negali žinot kur jis sustos, pradedi lenkt, neviršydmas leistino greičio. Taip artėjame prie pėsčiųjų perėjos, maršrutinis taksi pradeda stabdyti, kadangi aš už jo nematau dešniojo kelkraščio ties perėja, taip pat pradedu stabdyti. Abu sustojame, jis įsijungia avarinę signalizaciją, aišku per perėja joks žmogus neina, o maršrutinį taksi sustabdė keleivis norėdmas įlipti/išlipti.
                  Kiekvienas vairuotojas supras, ką reiškia bereikalingas sustojimas mieste, tuo tarpu gal užsidegė raudonas signalas priešais esančioje sankryžoje. Kelios sugaištos minutės, kai gyvename XXI amžiaus tempu, kartais reiškia nemažai, o kur dar emocinis nepasitenkinimas, ne vienas ir "riebesnį" keiksmažodį pavartoja kito eismo dalyvio atžvilgiu ( ) .
                  Keliaujantieji maršrutiniais taksi pagalvokit, prieš tardami vairuotojui frazę: " sustokit prieš perėją" .

                  Comment


                    #69
                    Na iš tikrųjų tai keleiviui nepriklauso žinoti kelių eismo taisykles - jas turi žinoti ir paisyti maršrutinio taksi vairuotojas. Ir nors jis įsijungia "avarinį", vis tiek tai neatleidžia nuo kelių eismo taisyklių pažeidimo ir tokius pažeidėjus būtų veiksminga fotografuoti ir nuotraukas nusiųsti kelių eismo policijai.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #70
                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Na iš tikrųjų tai keleiviui nepriklauso žinoti kelių eismo taisykles - jas turi žinoti ir paisyti maršrutinio taksi vairuotojas. Ir nors jis įsijungia "avarinį", vis tiek tai neatleidžia nuo kelių eismo taisyklių pažeidimo ir tokius pažeidėjus būtų veiksminga fotografuoti ir nuotraukas nusiųsti kelių eismo policijai.
                      Deja amiko. Pestieji privalo zinoti keliu eismo taisykles.

                      Comment


                        #71
                        KET bent dalinai turėtu išmanyti kiekvienas žmogus, tame tarpe ir "mikriukų" keleiviai. Visgi išlipę iš jo jie tampa pėsčiaisiais eismo dalyviais, o visi eismo dalyviai privalo žinoti ir laikytis kelių eismo taisyklių

                        Comment


                          #72
                          Ai, teisingai, buvo isgarave is galvos bet kuriuo atveju, realybe, puikiai matyti, priesinga.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #73
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            KET bent dalinai turėtu išmanyti kiekvienas žmogus, tame tarpe ir "mikriukų" keleiviai. Visgi išlipę iš jo jie tampa pėsčiaisiais eismo dalyviais, o visi eismo dalyviai privalo žinoti ir laikytis kelių eismo taisyklių
                            teisybė, ket'a turėtu išmanyti kiekvienas, deja kol kas taip nėra ir netikiu, kad taip bus, šiuo atveju vairuotojas turėjo sustoti už perėjos juk jis vairuoja mikriuką
                            Kairiarankių klubas - Left.lt

                            Comment


                              #74
                              Parašė LBP Rodyti pranešimą
                              Na, todėl ir parašyta lietuviškai, kad:
                              37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį <...>
                              Drąsūs labai jau pėstieji paskutiniu metu, lenda po ratais nors lyja, kelias blizga, nieko nesimato arba šiaip sligu... Juk pėstysis prieš lipdamas nuo kelkraščio turi įvertint atstumą iki artėjančios transporto priemonės, kad vairuotojui nereiktų staigiai stabdyt, kodėl šitai visi pamiršta. O jei važiuoja kelios mašinos viena paskui kitą, tai irgi ramiai turi stovėt ir laukt, o nebandyt lipt ant gatvės ir mynt ant vairuotojo sąžinės. Šiaip jei pėstysis naglai lenda tai niekad nepraleidžiu, o kiek stabdė, visuomet policininkai atsižvelgdavo į tą faktą, kad pėstysis negali bet kada bėgiot po gatvę ir nebausdavo. O jei jau stoviu praleist, tai mirkteliu šviesom iš toliau, kad gali eit per gatvę, tada laikas sutaupomas nes nereik sustot, pėstysis žino, kad yra matomas...
                              Autoturistai

                              Comment


                                #75
                                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                Kaune važinėjant dažnai pasitaiko kuriozinė situacija, kurią aprašysiu. Gatvė turi po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, pirmąja važiuoja maršrutinis taksi, neskuba, greitis apie 40km/h, kadangi negali žinot kur jis sustos, pradedi lenkt, neviršydmas leistino greičio. Taip artėjame prie pėsčiųjų perėjos, maršrutinis taksi pradeda stabdyti, kadangi aš už jo nematau dešniojo kelkraščio ties perėja, taip pat pradedu stabdyti. Abu sustojame, jis įsijungia avarinę signalizaciją, aišku per perėja joks žmogus neina, o maršrutinį taksi sustabdė keleivis norėdmas įlipti/išlipti.
                                Kiekvienas vairuotojas supras, ką reiškia bereikalingas sustojimas mieste (...)
                                Keliaujantieji maršrutiniais taksi pagalvokit, prieš tardami vairuotojui frazę: " sustokit prieš perėją" .
                                Pagal KET, draudžiama sustoti IKI PERĖJOS arčiau nei 5 metrus bet kokiu, net avariniu atveju. Net jeigu iš toliau važiuojantis vairuotojas mato prieš perėją stovintį mikroautobusą su įjungtom avarinėm šviesom, jis nebūtinai mato visą perėją ar šaligatvio dalį šalia perėjos. Jei neklystu, už šį pažeidimą net bauda numatyta.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.

                                  Is to logiskai seka dvi isvados:
                                  1. blogai su sveikata (regejimu)
                                  2.per didelis greitis ,nes leki tokiu greiciu kiek neapsviecia tavo faros ir tikiesi,kad ant kelio nieko nebus.
                                  Ir aplamai jei teises isduodamos tokiems vairuotojiems,kurie spes pamatyti arba ne.....o i kur tu ziuri leisk paklausti?

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Pagal KET, draudžiama sustoti IKI PERĖJOS arčiau nei 5 metrus bet kokiu, net avariniu atveju. Net jeigu iš toliau važiuojantis vairuotojas mato prieš perėją stovintį mikroautobusą su įjungtom avarinėm šviesom, jis nebūtinai mato visą perėją ar šaligatvio dalį šalia perėjos. Jei neklystu, už šį pažeidimą net bauda numatyta.
                                    Savaime aišku, bet tas daroma sąmoningai. Vairuotojas pilnai suvokia nusižengimą, bet sunku ką pakeisti, jų pasąmonėje jau įkaltas veiksmas, jei stabdo žmogus, būtina sustoti bet kuriuo atveju, net jei sudaroma avarinė situacija. Vyksta arši konkurencija tarpusavyje dėl potencialių keleivių.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Is to logiskai seka dvi isvados:
                                      1. blogai su sveikata (regejimu)
                                      2.per didelis greitis ,nes leki tokiu greiciu kiek neapsviecia tavo faros ir tikiesi,kad ant kelio nieko nebus.
                                      Ir aplamai jei teises isduodamos tokiems vairuotojiems,kurie spes pamatyti arba ne.....o i kur tu ziuri leisk paklausti?
                                      Tarsi automobilio šviesos būtų visagalės.
                                      Nežinau ar pats vairuoji ar ne, tačiau esant šlapiai dangai, lyjant ir iš priekio atvažiuojant automobiliui su šviesomis, net ir važiuodamas 20km/h greičiu sunkiai ižiūrėsi pestyjį stovintį/einanti tamsoje.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Tarsi automobilio šviesos būtų visagalės.
                                        Nežinau ar pats vairuoji ar ne, tačiau esant šlapiai dangai, lyjant ir iš priekio atvažiuojant automobiliui su šviesomis, net ir važiuodamas 20km/h greičiu sunkiai ižiūrėsi pestyjį stovintį/einanti tamsoje.

                                        taip toks efektas yra. bet kaip suprasto tokius ,kurie lekia vasaros naktimis autostradomis 130 km/h su trumposiomis sviesomis?? juk jie nieko nemato priekyje. tikisi ,kad nieko nebus ant kelio?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          taip toks efektas yra. bet kaip suprasto tokius ,kurie lekia vasaros naktimis autostradomis 130 km/h su trumposiomis sviesomis?? juk jie nieko nemato priekyje. tikisi ,kad nieko nebus ant kelio?
                                          Nori nenori, su ilgom sviesom visalaik nevaziuosi, NES jos akina priespriesa vaziuojancius vairuotojus, Antra kai pakliusi i tokia situacija, kai is niekur ant kelio issoka koks masinu stabdytojas, o Tu busi nevirsijes greicio, tada gyncikis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X