Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, tas kelias jungia Kavarską ir Kurklius. Grįžtant prie Kauno - Vilniaus senojo plento, tai man atrodo, kad jis ta vieta (pro Rykantus) ėjo jau nuo viduramžių, lenkai gal tik išgrindė.

    Comment


      /\ Tikrai, ten kelio Kavarskas - Kurkliai ruožas (1 km ties Kavarsku grįstas, likusi dalis- žvyrkelis)

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Lenkai šį plentą nutiesė tarpukariu nuo Vilniaus iki sienos Lazdėnuose (tuomet - Zawiasy).
        Galima pataisysiu? Kaimas vadinosi - Łoździany, tai gel. stotis buvo - Zawiasy.

        Comment


          196. Senasis Žemaičių plentas

          Be komentarų

          Comment


            [149] Smilgiai-Pakruojis

            Žiedinė sankryža su 150 keliu Šiauliai - Pakruojis - Pasvalys


            Comment


              /\
              Apribojimai dėl darbų keliuose 2008-07-04

              150 Šiauliai-Pakruojis-Pasvalys
              nuo 2 iki 24 km kelio rekonstrukcija, greitis atskiruose ruožuose apribotas visą parą iki 50 km/val. (iki 11-30)
              http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor...del_darbu/1335

              Ten yra ir žemėlapis, jau cituotas šioje temoje (naudinga tai, kad jis ir šiame forume atsinaujina): http://www.lra.lt/keliubukle/darbai.gif

              EDIT: Turėtų baigti iki 2008-11-30
              Paskutinis taisė Romas; 2008.07.07, 11:37.

              Comment


                Pora straipsnių apie informacinius kelio ženklus.
                Gal diskusija išsivystys į atskirą temą
                Rasa Lukaitytė, Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
                2008 liepos mėn. 2 d.

                Vilniaus valdžiai – kritika dėl gatvių ženklų neracionalu

                Vilniuje yra padaryta neracionalių sprendimų ženklinant kelius, o ypač didelių problemų esama įrengiant reguliuojamus šviesoforus specialiai prie tam tikrų parduotuvių ir leidžiant įmonių reklamas įrengti kartu su kelio ženklais. Tokias kritikos strėles Vilniaus miesto savivaldybei laidė Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Pumputis trečiadienį Seime surengtoje konferencijoje „Kelio ženklai ir ženklinimas Lietuvoje bei jų įtaka eismo saugumui".

                Nors savivaldybė jai priklausančiuose keliuose gali tvarkytis, kaip nori, tačiau ministerija, norėdama uždrausti kelio ženklus naudoti privačių įmonių reklamai, parengė Kelių eismo taisyklių pakeitimus, kuriuose nurodoma, kad krypties rodyklės gali nurodyti tik į gyvenvietes ir jų dalis, o ne, pavyzdžiui, į restoranus.

                Taip pat planuojama įrašyti draudimą prie kelio ženklo tvirtinti su kelio ženklu nesusijusią informaciją. Šie pakeitimai turėtų įsigalioti rugpjūtį.
                (...)
                „Liūdina, kad, pavyzdžiui, Vilniuje statomas naujas kelias, investuojami dideli pinigai, bet atskira šviesoforo rodyklė suformuojama tik dėl įmonės, kur yra nedidelė gamyba, o už 100 metrų vėl yra šviesoforas ir į tą gamyklą galima laisvai patekti be atskiros dalies. Tai iš tikrųjų yra daugiau negu keista", – konferencijoje kalbėjo V. Pumputis.
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17599810

                Čia rašoma apie Vilniaus miestą, tačiau įvairių pastebėjimų galima surasti ir kitur, pvz., gana savotiškai atrodo nuoroda į Megą visiškai kitame Kauno kampe. Įdomiausia tai, kad standartinis ženklas rudame fone (suprask, įžymybė) ir pridengta užrašu "PLC Mega akvariumas".

                Comment


                  Neseniai pakeistos kai kurios nuorodos keliuose. Pvz., autostradoje A1 prieš Kauną vietoje užrašo "Ukmergė 63" atsirado nuorodos į Jonavą ir Uteną.

                  Turbūt pradėtos taikyti 2007 m. liepą patvirtintos Valstybinės reikšmės kelių maršrutinio orientavimo taisyklės KMOT 07

                  Visus susijusius dokumentus galima rasti Kelių direkcijos tinklapyje (puslapio apačioje) http://www.lra.lt/lt.php/paslaugos/i...5#content_3270

                  Įsakymo tekstas: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=302584

                  Maršrutinio orientavimo taisyklių lentelės fragmentas
                  Paskutinis taisė Romas; 2010.11.18, 20:51.

                  Comment


                    Įsakymo priedas
                    Valstybinės reikšmės kelių maršrutinio orientavimo schema

                    PDF formato failas: http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...02584&c3=23563

                    Padidinti fragmentai
                    Vilniaus apylinkės


                    Kauno apylinkės


                    Klaipėdos ir Palangos apylinkės
                    Paskutinis taisė Romas; 2010.11.18, 20:52. Priežastis: Pakeista talpykla

                    Comment


                      Vikipedijos straipsnis "Lietuvos keliai"
                      Europos kelių tinklo koridoriai.1994 m. nustatyti du Lietuvą kertantys Trans European Network koridoriai. Juos nustatė Europos šalių transporto ministrai konferencijos metu, kuri vyko Kretingoje.
                      http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvos_keliai

                      Comment


                        Naikintuvų nusileidimo takas virs paprastu keliu
                        http://www.ve.lt/?data=2008-07-09&ru...&id=1215538797
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          /\ Dar tokie "aerodromai" yra Rokiškio-Biržų ir Šakių-Slavikų keliuose

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Naikintuvų nusileidimo takas virs paprastu keliu
                            http://www.ve.lt/?data=2008-07-09&ru...&id=1215538797
                            "...rezervinis takas buvo skirtas kariniams lėktuvams nusileisti kilus avarinei situacijai.

                            Pagal paskirtį jis nenaudojamas, tad apie trejeto kilometrų ilgio ruožą nuspręsta rekonstruoti pašalinant nebereikalingus didelius asfalto plotus"

                            Neizvelgiat jokio priestaravimo situose dviejuose sakiniuose? Aisku, kad jis nenaudojamas, juk jis - REZERVINIS, skirtas avarinems situacijoms. Bet sugeba tai pateikti, kaip argumenta tako panaikinimui.

                            Comment


                              ...Neizvelgiat jokio priestaravimo situose dviejuose sakiniuose?...
                              Cia daugiau ne priestaravimu o netikslumu. Rezervinis takas del to ir vadinasi rezervinis kad naudojasi tik tada kai pagrindinis negali buti panaudotas.... o ne taip kaip raso zurnalistai, kilus avarinei situacijai lektuve.

                              Kitas dalykas, tie rezerviniai takai prarado savo savininka (BBC MO CCCP), nes LR LK KOP'ui ju nereikia...
                              Paskutinis taisė x21; 2008.07.10, 09:18.

                              Comment


                                Perkelti 5 ir dalinai nukopijuoti 4 pranešimai į temą
                                [A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"


                                7 pranešimai perkelti į temą
                                [LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas
                                Diskusija apie finansavimo prioritetus (kas svarbiau - žvyrkeliai ar autostrados) palikta šioje temoje - ji kažkada jau buvo čia atkelta iš temos "Lenkijos keliai"


                                temų rodyklės įkeliu temų apie kelius sąrašą (visi pranešimai tikrai netilptų vienoje temoje):

                                Lietuvos keliai
                                Lietuvos keliai
                                Lietuvos tiltai
                                Aplinkkeliai Lietuvoje
                                [LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas
                                Lietuvos keliai (pagal numerius)
                                Magistraliniai keliai
                                [A1] Greitkelis Vilnius-Kaunas
                                [A1] Šiaurinis Kauno apvažiavimas
                                [A5] Kaunas-Marijampolė-Kalvarija* -> Žr. [E-67] "Via Baltica"
                                [A6] Kaunas - Daugpilis. 3 aplinkkeliai (Karmėlavos, Utenos, Zarasų)
                                [A8] Panevėžys-Sitkūnai -> Žr. [E-67] "Via Baltica")
                                [A9] Panevėžys-Šiauliai
                                [A10] Panevėžys- Pasvalys-*Ryga -> Žr. [E-67] "Via Baltica"
                                [A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] Via Hanseatica
                                [A13] Klaipėda - Šventoji. KLP rytinis aplinkkelis

                                [A14] Vilnius - Molėtai - Utena
                                [A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
                                [E67] "Via Baltica". Ryga-Panevėžys-Kaunas-Varšuva
                                Krašto keliai
                                [106] Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelis
                                [122] Panevėžys-Rokiškis-Daugpilis (Karsakiškio aplinkkelis)
                                [131] Alytus - Simnas - Kalvarija
                                [VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

                                Comment


                                  cia gal ne visai i tą skiltį, bet vistiek paklausiu. Gal žinote ką vežė vakar? apie 16:20 15 km iki šiaulių, policijos lydimi, trys stambių gabaritų kroviniams vežti skirti sunkvežimiai vežė tris cisternas tokia didokas.. Judėjo link šiaulių ir aisku susidarė gal kilometro ar dviejų eilė iš paskos, nes kogero lenkti nebuvo leidžiama.
                                  Neišmeskite spalvų

                                  Comment


                                    Kelių direkcijos tinklapyje yra patalpinta 2002–2015 m. Lietuvos valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros programa. Trumpesniam laikotarpiui sudaromi trimečiai planai. Jau įpusėjo programos laikotarpis, todėl įdomu palyginti , kas padaryta.

                                    Tiesą sakant, ta programa tinklapyje patalpinta taip, kad būtų sunku surasti: Pagrindinis > Paslaugos > Informacijos rinkmenos.
                                    http://www.lra.lt/lt.php/paslaugos/i...rinkmenos/2855
                                    Tuo tarpu pirmame puslapyje yra net trys nuorodos apie saugų eismą (Eismo saugimas, Saugaus eismo klipai ir Saugaus eismo renginiai) - beveik esu tikras, kad visos tos trys nuorodos mažai kam įdomios.


                                    2002–2015 m. Lietuvos valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros programa II tomas 93 psl.

                                    Failą galima atsisiųsti: www.lra.lt/admin/file.php?id=3

                                    Kad būtų aiškiau, išskyriau tik magistralinius ir krašto kelius (apie žvyrkelius - atskira tema):

                                    Jau apie 2003 m. baigti asfaltuoti visi krašto keliai. 2001 m. buvo likę žvyrkelių ruožai krašto keliuose:
                                    108 Vievis-Maišiagala-Nemenčinė,
                                    194 Viekšniai-Tryškai-Užventis
                                    209 Pasvalys-Žeimelis-Joniškis
                                    207 Seda-Židikai,
                                    220 Trakai-Onuškis-Pivašiūnai-Alytus
                                    225 Raseiniai - Grinkiškis

                                    Kai kurie magistraliniai ir krašto keliai buvo numatyti beveik ištisai rekonstruoti (pvz., A6, A15, 131, 166), kas ir vyksta ar jau įvyko.
                                    Numatyti rekonstruoti ir kai kurie vietiniai keliai (Raudondvaris-Babtai, Kėdainiai-Labūnava, Lazdijai-Krosna, Matuizos-Valkininkai, Priekulė-Dreverna)

                                    Tiesa, programoje numatyta nedaug naujų kelių, pvz., nebuvo numatyta išvažiavimo iš Vilniaus (Pilaitės) į A1 ties Rykantais, Kauno tikrasis šiaurinis aplinkkelis Palemonas-Babtai.

                                    Abejotina, ar bus statomas ne pirmo būtinumo Tauragės aplinkkelis kelyje A12 - juk patys programos autoriai pripažįsta, kad Šiaulių (o tuo metu ir net Panevėžio) aplinkkelio apkrovimas žemesnis nei buvo planuota.

                                    Gavus ES lėšas kai kurie keliai taisomi kas vasarą, nors turbūt už tuos pinigus, pvz., būtų galima praplatinti autostradą A1 iki 3 juostų ir leisti greitį iki 130 km/h tarp Vilniaus ir Kauno. Vargu ar po 2015 metų bus tokios galimybės naudotis ES lėšomis.

                                    Comment


                                      Hm, kazkaip nebesimato nors kokio kelio prie Kauno oro uosto, nekalbant jau apie tai, ka Kirkilas paiste apie nauja Vilnius - Klaipeda greitkelio atkarpa siauriau Kauno. Kaip suprantu tai neprasides anksciau nei 2015 m.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Be komentarų
                                        Antrašas toje lentoje genialus. O apskritai kokia ta upė?
                                        Paskutinis taisė Romas; 2014.07.16, 21:59. Priežastis: Nuoroda

                                        Comment


                                          Upė vardu Upė
                                          Yra ir upė vardu Jūra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X