Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    va jeigu tik pridėti 2 m asfalto, kaip pats sakai - tai ir bus pats tikriausias babkiu išplovimas. čia kažkas panašaus kaip, kad prie padėvėtų per trumpų kelnių prisiūti keletą cm medžiagos. vartojimui tinka, tačiau....
    sulipdymo siūlė byrės ir byrės, kaip kad gatvėse lopai paprastai dedami ant tos pačios vietos.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      /\ Gal tamsta nuvažiuok į tą vietą ir įsitikink, kaip ten viskas atrodo.

      Praplatinamas kelias, bet paliekami siauri ruožai Dariaus ir Girėno gatvėje ir Eišiškių plente

      Comment


        vakar buvau.
        Eisiškių plento nekomentuoju - ten tikrai nesamonė.

        o dėl Dariaus ir Girėno sakau ką matau.
        ir šiaip rekomenduočiau retkarčiais žiūrėti plačiau, o ne į vieną tašką.
        todėl dar kartą pakartosiu:
        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        sutinku, būtų labai geras sprendimas, tik va klausimas ar čia pakaktų tik sankryžos? ar nereikia ir toliau visos gatvės platinti?
        taip dabar ten telpa dvi mašinos, tačiau išskirtų juostų kaip ir nėra, ir nebrėžiamos jos greičiausiai, tik dėl to, kad pagal normas trūksta. plius už sankryžos ten iškart yra autobuso sustojimas, jam reikia padaryti įvažą, kitaip pats su fotiku stovėsi ir fotkinsi avarines situacijas(pažeidimus}, kaip kad prie siemenso darei.

        žodžiu viskas susiveda į visos gatvės rekonstrukciją ir didelius pinigus. žodžiu kol tai netaps itin skaudžiu pūliniu, manau apie šios vietos sutvarkymą kalbėti (svajoti) neverta
        taip vietos už sankryžos platinimui pakanka, o toliau? ką darysit su gyvenamais namais? duodu 90proc. kad bus skundų ir teks tuose namuose spręsti triukšmo mažinimo problemą. o gal padarysim atvirkščiai? 100 m padarysim dviejų juostų, o po to suvarysim į vieną?
        siūlymas prilipdyti metrą ar du asfalto irgi nekoks. juk prilpdžius negausit vienalyčio sluoksnio, o tai reiškia, kad po žiemos sudūrime turėsim skyles ir rėkiančius apie nekokybišką darbą ir pinigų plovimą. taip pat bus lietaus vandens nuvedimo problema, nes surinkimo šulinėliai (kurie man rodos ir taip nelabai susidoroja su vandeniu) jau bus ne prie šaligatvio bordiūrų, o vidury eismo juostos ir taps visiškai nebeveiksmingi arba, jeigu daryti pigiai, kaip, kad siūloma, turėsim laužytą (banguotą) skersinį profilį.
        žinoma, jei kažkada projektuojant ten gatvę, buvo numatytas galimas gatvės praplatinimas ir atitinkamai išdėstytos požeminės komunikacijos, tada didelių platinimo problemų nebus ir tos problemos (išskyrus asfalbetonio vienalytiškumą, o jis sprendžiamas paprastai) neiškils.o jei nebuvo numatyta tai skaitykite viena pastraipa aukščiau

        o visoto mano prirašymo moralas paprastas: tai ką matote - nepakanka techniniams sprendimams priimti. reikia žinoti daugiau, todėl prieš sakydami "paprasta" pagalvokite, ar tai tikrai labai paprasta, ar tikrai jūs žinote visus niuansus.
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą

          o visoto mano prirašymo moralas paprastas: tai ką matote - nepakanka techniniams sprendimams priimti. reikia žinoti daugiau, todėl prieš sakydami "paprasta" pagalvokite, ar tai tikrai labai paprasta, ar tikrai jūs žinote visus niuansus.
          "Paprasta" buvo pasakyta palyginant. Jei sugebama skirti keli šimtai milijonų aplinkkeliui, gal įmanoma skirt kelis milijonus prijungiamosioms gatvėms ir išvengti tų problemų, kurių išvengti siekiama didžiuoju projektu. Beje, kokybiškai, nevisada reiškia brangiai. Kad ir perkloti lietaus kanalizaciją šiuolaikinėmis priemonėmis yra pigiau nei remontuoti seną, gelžbetoninę. O D&G gatvė buvo atnaujinama maždaug prieš šešerius metus, bet kažkodėl apie ateitį netolimą negalvota.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            "Paprasta" buvo pasakyta palyginant. Jei sugebama skirti keli šimtai milijonų aplinkkeliui, gal įmanoma skirt kelis milijonus prijungiamosioms gatvėms ir išvengti tų problemų, kurių išvengti siekiama didžiuoju projektu. Beje, kokybiškai, nevisada reiškia brangiai. Kad ir perkloti lietaus kanalizaciją šiuolaikinėmis priemonėmis yra pigiau nei remontuoti seną, gelžbetoninę. O D&G gatvė buvo atnaujinama maždaug prieš šešerius metus, bet kažkodėl apie ateitį netolimą negalvota.
            va čia jau mūsų mintys sutampa. šiaip Lietuvoje realybė yra tokia, kad ne pinigai pagal projektą skiriami, o projektas pagal turimus pinigus koreguojamas.

            o dėl milijonų. milijonas ten, milijonas šen ir susidaro dešimtys ar net šimtai milijonų, kuriuos koncentravus galima vieną aplinkelį nutiest
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              Berods, kažkas įsiklausė
              Dariaus ir Girėno gatvėje ties Eišiškių plentu išpjauti pakelės medžiai, matyt, ruošiamasi platinimui

              Comment


                Prieš kelis mėnesius užvirino posūkį į Perkūnkiemį. Dabar ten vėl ruošiamasi statyti šviesoforą - Perkūnkiemo gyventojai ir statybininkai turi papildomai važiuoti 2+2 km iki Tarandės sankryžos.

                Prie "Big'o" už 200 m - kitas šviesoforas.

                (NE)saugumo salelė, staiga nei iš šio nei iš to išnyranti prieš nosį.
                Turbūt ne vienas mašinos šonas čia buvo nubrozdintas

                Panaši (ne)saugumo salelė yra ir kiek toliau, prie "Senukų"

                Comment


                  Gal kas nors atkreipėt dėmesį į beveik pabaigtą sankryžą Narbuto gatvėj ties Panorama? Atrodo ten bus šviesoforai. Kaip manot, neužsikiš visas pedagoginis žiedas ten užsidegus raudonai šviesai?

                  Comment


                    Pas mus sugebama viską sugadinti ir lygioje vietoje

                    Kalvarijų/Ozo/Kareivių g. sankryžoje pasikeitė eismas nuo miesto pusės
                    Anksčiau buvo:
                    1-a juosta tik sukimui į dešinę (autobusai važiavo ir tiesiai),
                    2-a juosta - tiesiai,
                    3-a juosta - tiesiai ir į kairę
                    4- a juosta - į kairę

                    Sankryžos pralaidumui padidinti eismas nuo miesto pusės dabar toks:
                    1-a ir 2-a juosta - tiesiai link Santariškių
                    3-a ir 4-a juosta - į kairę link "Akropolio"

                    Ženklai pakeisti, o linijos ir eismo kryptys pasiliko po senovei.


                    Važiuojantys pirma juosta įsiremia į buvusią (?) autobusų juostą. Dingti nėra kur - antra juosta užimta. Važiuojantys tiesiai niekur nesirikiuoja. Trečia juosta lieka tuščia.
                    Paprastai pirma juosta niekas ir dabar nesinaudoja



                    Panašu buvo Žalgirio / Gel. Vilko sankryžoje - dabar galima į kairę sukti dviem juostomis. Tačiau tik po poros savaičių kažkaip blankiai nužymėjo juostas.

                    Kai keičia esimo organizavimą, galėtų ir iškart, o ne po keleto avarijų nužymėti juostas.
                    Nepakenktų ir koks nors įspėjimo ženklas
                    Paskutinis taisė Romas; 2008.06.15, 15:07. Priežastis: Papildymas

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Įdomiausia tai, kad 2007 m. buvo rekonstruojama Eišiškių pl. pradžia, bet niekam nekilo minčių praplatinti poros šimtų metrų Dariaus ir Girėno g. atkarpos ties šia sankryža.
                      iskur, ponas Romai, jus tai istraukete? pats sugalvoju pats parasau? tu minciu buvo atsisakyta, del brangaus kabeliu, einanciu i orouosta, perkelimo.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Norint išplauti, taip - didžiuliai pinigai. O iš esmės, ten pridėti 2 metrus asfalto ir padaryti kad ir įvažas, nesudėtinga. Vietos yra daug. O gatvė juk prestižinė (turėtų būti).

                        O Eišiškių plento rekonstravus tikrai pasityčiojo - paliko 1 juostą iškart už sankyžos, toliau platėjant iki 2-jų.

                        Paaiškinkit man durnam, kam tiesti 1km asfalto, jeigu pagailima 10-čiai metrų, kurie nuvaro perniek visą darbą?
                        todel, kad gatves platinimas yra ne - "prideti 2metrus asfalto".
                        cia situacija tokia, kad palietus pozeminiu kabelius ju perkelimas kainuotu daugiau nei visa Eisiskiu plento rekonstrukcija.
                        sankryza nerekonstruota, nes ji bus rekonstruojama kartu su Dariaus ir Gireno gatves rekonstrukcija.

                        Comment


                          /\ Ačiū už emocingą pranešimą.
                          Malonu, kad yra žmonių, žinančių, kodėl nėra platinama ta atkarpa.
                          Ne visi tokie įžvalgūs - komentuojame, tą tik tai, ką matome, o ne tai, kas po žeme

                          Tačiau eismo sąlygos toje Dariaus ir Girėno / Eišiškių pl. sankryžoje vistiek lieka nekokios.
                          Paskutinis taisė Romas; 2008.06.15, 15:15.

                          Comment


                            Švitrigailos / Panerių g. sankryža

                            Parašė Pupsis Rodyti pranešimą
                            Vaziavau per ta sankryza nuo oro uosto puses, tai vos neuzlekiau ant viduty kelio atsiradusia saugumo salele, kazkoks idiotizmas - vaziuoju antra juosta nuo kalno, kuria galima vaziuot tiesiai, o cia pries akis saugumo salele!!!!
                            Sankryžos foto


                            Ten jau gana ilgą laiką įrenginėjamos dvi "saugumo" (?) salelės.
                            Daugiau apie važiavimo per šią sankryžą ypatumus - temos [VLN] Rodūnės viaduko bei Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija 66-me pranešime.

                            Comment


                              Parašė Faktas Rodyti pranešimą
                              todel, kad gatves platinimas yra ne - "prideti 2metrus asfalto".
                              cia situacija tokia, kad palietus pozeminiu kabelius ju perkelimas kainuotu daugiau nei visa Eisiskiu plento rekonstrukcija.
                              sankryza nerekonstruota, nes ji bus rekonstruojama kartu su Dariaus ir Gireno gatves rekonstrukcija.
                              Ne visai supratau, apie kokius kabelius (dalis ėjusių į Burbiškių mišką tikrai nenaudojama, nes neveikia tarybinė PVO sistema) eina šneka ir kaip jie turėtų būti perkeliami. Jei tuos, kurie tiesti 50-aisiais, tai jau po to tos gatvės pertvarkytos gal dešimt kartų. Ir neįvyko jokia katastrofa. Beje, oro uosto prieigose tie kabeliai pakeisti. Problemos kilo dėl to, kad neturėta tikslių brėžinių. Aišku, išlaidos yra šiokios tokios. Bet, žinant, kokių problemų turėta su senais kabeliais, anksčiau ar vėliau juos tvarkyti ar perkloti teks.
                              Paskutinis taisė Sula; 2008.06.16, 08:44.

                              Comment


                                Gedimino prospekte (link Seimo) pernai vos pabaigė rekonstrukciją, o dabar jau lupa plyteles ir vėl krapšto kabelius ) Aišku kaip visada tos luptos ir sudėtos plytelės išsibanguos.

                                Manau, kad ilgam atsilieps tas neūkiškumas, šitiek rausiant neįrengti komunikacijų tunelio...

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Gedimino prospekte (link Seimo) pernai vos pabaigė rekonstrukciją, o dabar jau lupa plyteles ir vėl krapšto kabelius ) Aišku kaip visada tos luptos ir sudėtos plytelės išsibanguos.

                                  Manau, kad ilgam atsilieps tas neūkiškumas, šitiek rausiant neįrengti komunikacijų tunelio...
                                  Oi tu ka, taigi BRUNGU Kaip ji irengti, jei konkurso pagrindinis kriterijus - kaina, o apie tunelius nei zodziu neuzsiminta?

                                  Comment


                                    Jei jau buvo tiek iškasta, tai belikę tik šiluminės trasos tunelio ar pan. blokus sudėt.
                                    O susitaupytų, kad smėlio mažiau atvežt reikėtų

                                    Comment


                                      Visgi turbūt "linksmiausia" situacija yra Laisvės pr., Pilaitės pr. ir T. Narbuto g. sankryžoje. Dabar šviesoforai sureguliuoti taip, kad besikertantiems srautams (sukantiems iš Laisvės pr. į T. Narbuto g. tiek nuo Karoliniškių, tiek nuo Viršuliškių pusės) vienu metu įjungiama žalia šviesa.

                                      Kas kaži už šviesoforus Vilniuje atsakingas? Reiktų parašyt, paklaust kodėl jie ten tokį šposą iškrėtė.
                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        Pagaliau prie Perkūnkiemio likvidavo tą absurdišką (ne) saugumo salelę, kai juosta staiga susiaurėdavo ir prieš nosį matydavai bordiūrą ir tvorą

                                        Foto 2008 06


                                        Foto 2008 08


                                        Ar du šalia esantys šviesoforai su sekcijomis (prie BIG'o ir prie Perkūnkiemio) geras sprendimas, parodys laikas - pvz., kokio nors ilgojo savaitgalio penktadienis


                                        Mažo kalibro nekantruolai bando prasmukti anksčiau


                                        Praėjusį penktadienį posūkis jau buvo atidarytas; šviesoforas neveikė, o iš Perkūnkiemio sukantys į kairę vis sukeldavo avarines situacijas
                                        Paskutinis taisė Romas; 2008.08.13, 20:55.

                                        Comment


                                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                          Visgi turbūt "linksmiausia" situacija yra Laisvės pr., Pilaitės pr. ir T. Narbuto g. sankryžoje. Dabar šviesoforai sureguliuoti taip, kad besikertantiems srautams (sukantiems iš Laisvės pr. į T. Narbuto g. tiek nuo Karoliniškių, tiek nuo Viršuliškių pusės) vienu metu įjungiama žalia šviesa.

                                          Kas kaži už šviesoforus Vilniuje atsakingas? Reiktų parašyt, paklaust kodėl jie ten tokį šposą iškrėtė.
                                          Pritariu. Tos papildomos sviesoforo sekcijos su rodykle i desine tik klaidina zmones. Kam jos apskritai reikalingos? Manau puikiai issiverstume su paprastomis rodyklemis ant lenteliu.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2008.08.14, 08:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X