Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

    Šioje temoje diskutuokime apie nevykusius (kartais iki absurdiškumo) sprendimus - pradedant išmestais į balą pinigais vykdant projektus ir baigiant nesureguliuotais šviesoforais ar kelių ženklinimu.
    Daugeliui šių problemų ištaisyti nereikia daug pinigų, terekia prieš darant šiek tiek pagalvoti.


    Keletas pavyzdžių. Visos nuotraukos iš "Google Earth"
    Kelias iš Žirmūnų į Žvalgų g.

    Šiuo metu kamščiai važiuojant Žvalgų/Verkių g. sankryžoje susidaro jau apie 7.00 ryte
    Pagrindinis eismas eina nuo Žvalgų į Žirmūnų g.
    Daug problemų iššispręstų nutiesus trūkstamą atkarpėlę arba paženklinus gatves - tereikia pakeisti eiliškumą Verkių g. / bevardės g. sankryžoje prie autobusų parko
    Kadangi nuo Žvalgų gatvės pravažiuoti neįmanoma, papildomai apkraunama Kalvarijų /Ozo/Kareivių g. sankryža (ypač tai matyti vakare)

    Anksčiau čia turėjo eiti Šiaurinis apvažiavimas (1964 m. maketas)



    Kalvarijų / Didlaukio ir Kalvarijų /Žvalgų g. sankryžos

    Problemos atsirado pastačius "Norfą" (pastatyta ant garažų, pažymėta rudai) prie Žvalgų / Kalvarijų g. sankryžos. Dviejų juostų eismas bando susipausti į vieną ties šia parduotuve. Kamščiai - jau nuo 7.10
    Miestas nesugebėjo išprievartauti "Norfos", kad ta praplatintų gatvę.
    Galų gale kenčia pati "Norfa" - dėl mažo parkingo klientai neranda vietos pasitatyti automobilį arba negali išvažiuoti iš tos parduotuvės į Kalvarijų gatvę. "Norfa", žinioma, čia ne prie ko - ji tik kuklus nuomininkas tame pastate.

    Kalvarijų / Didlaukio g. sankryžoje idiotiškai sureguliuoti šviesoforai - pagrindinis eismas eina nuo kalno Kalvarijų gatve, o ne nuo Didlaukio gatvės. Kamščiai nuo kalno greit pasieks Ateities gatvę.
    Problemų pa gausės pastačius Čeriomuškas (žaliai apvestą kvartalą Žvalgų g.). Miestas naiviai tikisi, kad problemos išsispręs pastačius šviesoforą.

    #2
    Dar keletas neišbaigtų ar gerai neapgalvotų projektų
    Geležinio Vilko /Ateities g.
    Paprastai transporto mazguose įrengiamos bekonfliktės sankryžos - jei nori pasukti į kairę, už viaduko suki į dešinę.
    Šioje sankryžoje atvirkščiai - tam, kad nuo Fabijoniškių pusės pasuktum į dešinę centro link, turi sukti į kairę...
    Trūksta mažos atkarpėlės. Ten vietos pakanka.

    Švesoforas Ateities / Baltupio g. sankryžoje (pažymėtas) "sureguliuotas" (matyt, retų pėsčiųjų labui)taip, kad Ateities g. eismas vienu metu vyksta tik vien kryptimi.
    Apie tokią smulkmeną, kad per maža posūkio juosta į Molėtų pusę, neveta net kalbėti
    Nuolatiniai kamščiai čia būna darbo dienomis nuo pavakarės ir šeštadienį ryte



    Pora šio objektų nuotraukų. Kamščių nėra, nes nuotrauka daryta 7.00 sekmadienį.





    Oslo /Erfurto g. sankryža netoli Greitosios pagalbos ligoninės
    Čia eina pagrindinis kelias iš Kauno ir Trakų į naujuosius rajonus. Didelis srautas savaitgaliais į Gariūnus ir atgal.
    Palydovinėje nuotraukoje matyti, kad viaduko kryptis nepritaikyta "dobilo žiedo" sankryžai nuo Kauno


    Tam, kad greitosios pagalbos mašinos važiuotų be kliūčių, visas eismas nuo Kauno ir Gariūnų turi laukti, kol mašinos nuo viaduko pasuks link ligoninės.


    Vietos pakaktų užsukimui į viaduką nuo Gariūnų pusės



    Estakada Laisvės pr. / Narbuto g.
    Naujas (2003 m.), bet nevykęs projektas.
    Palydovinė nuotrauka daryta 2002 m., kai buvo tiesiamas Pilaitės pr., o estakados dar nebuvo.

    Laisvės pr. estakada nuo Karoliniškių pusės nusileidžia tiesiai į sankryžą su Justiniškių gatve. Nuo Narbuto g. (centro ir Žvėryno) pasukti į Justiniškių g. neįmanoma

    Comment


      #3
      Dar pora projektų, kuriems reikėtų daugiau pinigų
      Šilo tilto prieigos

      Žirmūnų pusėje šviesoforas sureguliuotas taip, kad eismas Žirmūnų g eina tik į vieną pusę - tam, kad būtų galima pasukti į Minties gatvę kairę keletui retų automobilių (beje, ten jie bandė eksperimentuoti ir su eismo juostomis). Čia kamščiai - nuo 7.30, vakare ir šeštadieniais - visi važiuoja į "Hyper Rimi"
      Antakalnio pusėje nepadaryti nuvažiavimai nuo tilto į Vileišio gatvę link upės. Be reikalo apkraunama Antakalnio gatvė. Padėtis Antakalnio / Šilo g. sankryžoje išvis nepakenčiama pastačius keletą namų V.Grybo gatvėje



      Ukmergės / Žadeikos g.
      Eismas aplinkinėmis gatvėmis iš Ateities g. į Laisvės pr. nukreiptas nuo kokių 1996 m. - "tuojtuoj" žadėjo statyti viaduką per Ukmergės gatvę.
      Labai reta diena, kai sankryžoje neįvyksta avarija.
      Problemos pagilintos pastačius "Mandarino Rimi" (apvesta)- kažkodėl leista ten sukti iš Fabijoniškių gatvės į kairę
      Paskutinis taisė Romas; 2007.10.25, 21:41.

      Comment


        #4
        Laisvės pr. tiesiog reiktų nutiesti Justiniškių ir Sėlių gatvių jungtį. Ties sankryža pastatyti viaduką. Viršuj eitų eismas Laisvės pr., o apačioj- į Justiniškių gatvę. Iš Laisvės pr. į Justiniškių gatvę būtų nuvažiavimas. Po viaduku eitų dvi juostos tiesiai, o dar dvi ar trys įsilietų iš Laisvės pr. Iš Viršuliškių pusės link Spaudos rūmų eitų dvi ar trys juostos, o dar dvi įsilietų iš Justiniškių gatvės. MAnau nebūtų jokių kamščių. Bent jau kurį laiką.
        Tikriausiai bus sunku suprast kaip kas. Gal vėliau papaišysiu.

        Comment


          #5
          Ir dar vienas projektuotijų prašovimas Vilniuje. Romas jį numatė dar projektui nesibaigus.

          Važiuojant Apkasų gatve į kalną spūsties valandom (o spūstys gi dėl ko??) negalima pasukti į kairę, naująja Ulonų gatve eismas labai intensyvus. Iš nevilties tenka daryti neleistiną manevrą: pavažiuot 50 m į priekį ir prie pirmos sankryžėlės apsisukti, nors tai draudžia ženklas. Reikia šviesoforo ar kitokio mono...

          Comment


            #6
            Ten į kalniuką iki pat Ulonų / Apkasų g. alkūnės sankryžos kažkodėl leidžia statyti mašinas
            Tai kam tada reikėjo tiesti tą naują gatvę?...

            Comment


              #7
              Mašinų statymas gatvėje turbūt neapgalvoto rajonų tankinimo pasekmė. Mašinų daugyn, kiemų plotų vis mažyn, aikštelių (vaikų ir mašinų), taip pat mažyn. Eismo sąlygos tik blogės, ir ne vien tik dėl gausėjančių mašinų, kiek dėl projektuotojų silpnumo.

              Comment


                #8

                PAnaudojau čia google earth fotkę.

                Manau viskas galėtų atrodyti maždaug taip. Srautai pasiskirstytų jau Žvėryne: į Justiniškes- naująja gatve, į PIlaitę ir Karoliniškes- Narbuto gatve. Važiuojant iš Justiniškių srautai pasiskirstytų netoli sankryžos prie Spaudos rūmų, bet aš ne specialistas...

                Comment


                  #9
                  Žiūrėkit optimistiškai. Automobilių kamščiai sukuria „didmiesčio pojūtį“
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    #10
                    Paskaičiau, susinervinau, nuėjau alaus iš šaldytuvo pasiimti.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      #11
                      Parašė farbrom
                      Laisvės pr. tiesiog reiktų nutiesti Justiniškių ir Sėlių gatvių jungtį.
                      Iki kokių 1977 m. tas papaišytas kelias buvo vienintėlis tiesioginis Žvėryno susisiekimas su Karoliniškėmis (kitas - aplink, per Lazdynus).
                      Bet vargu ar tokiai ilgai gatvei dabar išdrebės pinigų.

                      Comment


                        #12
                        Kas žinote, koks ... pastatė ir įjungė šviesoforą Kalvarijų - Žvalgų g. sankryžoje, jos nepraplatinęs.

                        Šiemet turėjo būti Kalvarijų g. platinimas, bet visi pinigai, turbūt, nueis savivaldybės uniforminių sagų parinkimui.

                        Comment


                          #13
                          Labai gera tema. Taciau, daug masinu = daug problemu! Ir gerai, kad kamsciai ne nuo vakro iki ryto
                          http://www.nikasmorozov.lt

                          Comment


                            #14
                            Manau, kad kas trečia sankryža vilniuje yra nevykusi. Ženklinimas, vietos išnaudojimas, srautai, viskas baisiai primityviai daroma jei lyginsime pvz. su vokiečiais.

                            Net elementaraus dalyko kaip nuorodos į rajonus (ženklų) nėra. nevilniečiam visiška prapultis.
                            music on my mind.
                            FC Žaibai

                            Comment


                              #15
                              Norėčiau išreikšti savo nepasitenkinimą Mindaugo tiltu. Blogybė yra ta kad jis pastatytas 3 juostų, ko pasekoje senamiestyje vakarinio piko metu susidaro nemažas kamštis iki pat onos bažnyčios. Šiandien mano kantrybė trūko, tad nepatingėjau papaišyti. Iš rodykle pažymėtos sankryžos kurioje sustoja trys juostos automobilių ir dauguma važiuoja tiesiai per tiltą, į Mindaugo tiltą galima įvažiuoti tik iš vidurinės juostos, o pervažiavus tiltą toliau eina kelias 2 juostų iki pat Šeimyniškių gatvės sankryžos. Šioje sankryžoje vėlgi susidaro kamštis kadangi toliau už sankryžos važiuojant Rinktinės gatvė susiaurėja iki 1 juostos dėl pirmoje juostoje nedraudžiamo automobilių stovėjimo kelkraštyje.

                              Tai argi negalima buvo padaryti viso šio transporto koridoriaus 2 juostų iki pat Lukšio gatvės? Toks planavimas jau pradeda nervinti kam reikia kai kurias gatves išplatinti iki kelių juostų jei toliau tos kelios juostos susiaurėja į 1 ko pasekoje užsikemša visa gatvė? Anot klaidų taisymo dabar bandoma prakišti nepaprastai brangiai kainuojančią automatizuotą šviesoforų valdymo sistemą. Taip ji yra reikalinga, tačiau ar nevertėtų pabandyti atlikti tyrimą kodėl vienoje ar kitoje vietoje susidaro kamštis ir bandyti jį išspręsti. Galbūt net nereiktų tam kažkokių didelių investicijų. Dabar numatyta investuoti didžiules sumas pinigų prieš 40 metų numatytiems aplinkkeliams, bet ar nevertėtų iš pradžių ištirti situaciją mieste ir smulkiom gatvių, sankryžų rekonstrukcijom gerinti situaciją.
                              Paskutinis taisė deep'as; 2006.11.03, 18:20.
                              flickr >>>

                              Comment


                                #16
                                Na čia gal tik pusiau į temą parašysiu, bet tokia mintis jau seniai mano galvoje sukasi. Ar nereikia Žirmunuose viaduko, Žirmūnų gatvės sankryžoje ties Šilo tiltu ? Nes praktiškai važiuojant nuo Šiaurės miestelio link centro, tai kamštis nuo kalno dabar jau garantuotas beveik visą dieną.

                                Comment


                                  #17
                                  /\ Ir be viaduko galėtų išvengti kamščių - ryte leisti važiuoti tiesiai link miesto ir tuomet, kai mašinos važiuoja nuo miesto pusės. Dabar tas patogumas 0,0001 proc. vairuotojų, sukantiems nuo miesto į Minties gatvę kainuoja begales sugaišto visiems važiuojantiems ryte į miestą.

                                  Comment


                                    #18
                                    Štai dar vienas mano manymu nevykusiai išpręstas eismas. Reikėjo minimalių investicijų, kad kelionę troleibusu iki stoties sutrumpinti 10 minučių.
                                    Žiedas ties Operos teatru.
                                    Kadangi šioje sankryžoje yra begalės šviesoforų, tai kokiu tikslu važiuojame ratu?

                                    Nuo tilto reikia padaryti pravažiavimą tiesiai į Vilniaus gatvę.
                                    Be to turime tuščios pievos plotą, kurio gabaliuką galima panaudoti papildomai juostai. Esamų šviesoforų tikrai užtenka. Reikia tik išasfaltuoti gabaliuką ir keliose vietose pakeisti asfalto ženklinimą.

                                    Troleobusams važiuojant tiesiai jie išvengtų papildomo šviesoforo (nr. 2), bei šviesoforai (nr.1) ir (nr.3) gali veikti "kaip vienas", reiškia trulas šioje sankryžoje gali apskritai neužtrukti, tuo pačiu ir nesipainioti.



                                    Bandžiau sugavoti, kodėl, kai pries 5 metus "rekonstravo" šią sankryžą to nepadarė. Galvojau, gal kažkur šuo pakastas. Gal eismai kaip nors neįmanomai kirsis, bet realių argumentų neradau.
                                    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2006.11.04, 11:24.

                                    Comment


                                      #19
                                      /\ Tikrai, ta sankryža vakare pati problematiškiausia

                                      Comment


                                        #20
                                        Daugelis žino, kaip aplenkti Geležinio Vilko tilto ir žiedo arba Žaliojo tilto kamščius važiuojant nuo Žvėryno (Viršuliškių) kalno ar nuo Verslo trikampio (žalia rodyklė) - nuo Vytauto gatvės pusės sukama į Upės gatvę ir ties "Forumpæles" sukama į Konstitucijos prospektą.

                                        Deja, čia labai sunku sukti į Linkmenų gatvę (labai mažas atstumas nuo žiedo). Įsukimas į šį skersgatvį žemyn link upės neįmanomas.
                                        Važiuojant tiesiai Upės gatve įsiremiama į kamščius ties Kalvarijų gatve.

                                        Teko matyti kelias šio rajono vizijas, tame tarpe ir tokią, kuri iš Upės gatvės padaro slalomo trasą (architektui toks "vingiuotas" vaizdas, matyt labai gražiai turėtų atrodyti iš lėktuvo), tačiau niekur neteko matyti, kad būtų numatomos jungtys tarp Upės g. ir Konstitucijos prospekto. (pažymėjau geltonai)
                                        Apie Kernavės tiltą kol jo nėra, kol kas anksti kalbėti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X