Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [206] Šilutė - Rusnė

    Nuo potvynių apsaugos estakada
    Aldona Aleksėjūnienė, „Lietuvos ryto“ korespondentė
    2007-10-17

    Šilutę bei Rusnę jungiančiame vieninteliame kelyje kasmečiai potvyniai žmonių ir technikos judėjimo ateityje nebetrikdys. Po poros trejų metų čia iškils estakada. Vargai, trukę kelis dešimtmečius, turėtų baigtis.

    „Estakadą mes pastatysime per trumpiausią laiką ir tokią, kad praleistų kuo didesnius vandens srautus, jei jų šylant klimatui dar daugėtų“, – vakar Šilutės savivaldybėje žadėjo susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

    (...)
    A.Butkevičius atvyko į estakados statybos galimybių studijos pristatymą ir su šilutiškiais bei rusniškiais nagrinėjo, kuris iš keturių siūlomų variantų būtų priimtiniausias.
    (...)
    Tiltų ekspertų centro direktorė Odeta Jokubauskienė pateikė pirminius skaičiavimus ir statinio konstrukcijų kompiuterinius vaizdus. Iš 26 profiliuotų plieno arkų ant polių dešinės kelio pusės sanitarinėje zonoje montuojamas 3,02 metro aukščio ir 725 metrų ilgio statinys su 8 metrų pločio važiuojamąja dalimi kainuotų apie 40,5 mln. litų. Jei būtų statoma iš gelžbetonio sijų, kainuotų apie 62,3 mln. litų. Dar daugiau atsieitų ilgesnė estakada, tačiau jų variantai nebuvo patrauklūs.
    (...)
    Dabar Šilutei iš savo biudžeto reikia tik užsisakyti poveikio aplinkai vertinimo programą, o visa kita – Lietuvos kelių direkcijos reikalas. Iš kitų metų šalies biudžeto šitiems darbams bus skirta reikiama suma.
    Visas straipsnis: http://www.lrytas.lt/?data=20071017&...o071017&view=2

    #2
    Lrytas.lt 2010-01-19 20:06
    Aldona Aleksėjūnienė
    Kelionės per lūžtantį ledą potvynių zonoje - vis pavojingesnės (nuotraukos) (8)
    Gruodžio mėnesį Nemuno deltoje prasidėjusio potvynio užlieti kelių tūkstančių hektarų plotai Pagėgių savivaldybėje per šalčius tapo ledo laukais. Keliai per juos po mašinų ratais tapo sulaužytų ledo lyčių kliūčių ruožais.
    Pagėgių savivaldybės administracija dėl prastos vieškelio priežiūros visu panemunių ilgiu tarp Šilgalių ir Kucių kaimų neseniai kreipėsi į „Tauragės regiono kelių“ valstybinę įmonę. Ji yra atsakinga už šio kelio priežiūrą, bet, užšalus ledui, nesivargina net sangrūdų išlyginti.
    „Sako, kad neapsimoka eikvoti lėšų, geriau drausti eismą. O juk potvynių zonoje gyvena beveik šimtas žmonių, jiems susisiekti su Pagėgiais, Šilgaliais, Plaškiais būtina, nes vieni ten dirba, kiti mokosi, kiti pieną kasdien gabena į surinkimo punktą“, - kalba savivaldybės administracijos direktorius Vaidas Bendaravičius.

    O Šilutės rajone eismui sąlygos dėl ištvinusių ir neslūgstančių Nemuno intakų baseinų dar pasunkėjo. Jau užlieta plento atkarpa tarp Užlieknių ir Paleičių gyvenviečių, vandens gylis siekia 15 centimetrų ir dar kyla.
    Lengvaisiais automobiliais neįveikiami ir trys ruožai kelyje Rusnė - Galzdonai - Plaškiai, Sausgalviai - Žalgiriai ir Žemaitkiemis - Vabalai.

    (...) Rusnės salos gyventojai, vis dar nepraradę vilties kada nors sulaukti estakados statybų pradžios ir pabaigos kelyje į Šilutę, siūlo apmokestinti įvažiavimą per užliejamą ruožą į salą, kaip tai daro Neringa.
    Savivaldybė užsakė naują 800 tūkst. litų vertės estakados projektą, nors, seniūno Voitecho Deniušo duomenimis, kažkur stalčiuose turi ir seną, tik prieš dešimtmetį parengtą.
    Milijonų litų estakados statybai niekas Šilutei ir Rusnei dar nežada, bet trys Seimo nariai - Remigijus Žemaitaitis, Kęstas Komskis ir Audrius Endzinas gyventojus pirmadienį guodė šiuo reikalu per kadenciją pasirūpinsią.

    http://www.lrytas.lt/-12639166401262...nuotraukos.htm

    Panaši Aldonos Aleeksėjūnienės žinutė šios dienos L.Ryto laikraštyje
    2010-01-25
    Traiškė ledus
    Laukia geresnių laikų
    Tuo tarpu Rusnėje penkiolikti metai iš eilės politikai šaukia gyventojų susirinkimus ir kalba apie estakados virš užliejamo ruožo kelyje į Šilutę statybas.
    Praėjusią savaitę Šilutės savivaldybės meras Virgilijus Pozingis įrodinėjo, kad Lietuvos automobilių kelių direkcija rengia dokumentus ir statys tiltą.
    Tuo tarpu Seimo narys Audrius Endzinas ragino nesikliauti pažadais ir rinktis pigesnį variantą – laikiną estakadą.

    Tačiau Automobilių kelių direkcija „Lietuvos rytui“ pareiškė, kad nei brangios, nei pigios estakados šiame kelyje statyti artimiausiu metu neketinama. Priežastis paprasta – trūksta pinigų. Tiesa, už rengiamą statinio projektą jį užsakiusi Šilutės savivaldybė vis tiek turės pakloti 800 tūkst. litų.
    „Projektas neprapuls, palauks geresnių laikų“, – sakė direkcijos tiltų statybos skyriaus vedėjo pavaduotoja Gortensija Pumputytė.

    http://www.lrytas.lt/?data=20100125&...a100125&view=2

    Comment


      #3
      Apsemtas Rusnės kelias.

      Kai kurios nuotraukos nelabai sufokusuotos, nes baigdinėjosi akumuliatoriai.



      Lengvuosius automobilius kelia (vakar kėlė 4) traktoriai su priekabomis. Priekabos specialios, automatiškai hidrauline pavara nuleidžiamos ir pakeliamos. Automobilis užvažiuoja pats, vairuotojas užtraukia rankinį stabdį ir lieka salone su keleiviais. Daugiau jokio automobilio tvirtinimo nėra. Kėlimas nemokamas, vyksta gan sparčiai. Yra nedidelė eilutė. Tiksliau dvi - viena su leidimais, kita - paprasta. Su leidimasi kelia be eilės, t.y. raliai eilutė yra, bet kelia pirmumo tvarka nei be leidimų. Kėlia nuo 6.30 iki 22 val. Naktį kelią tik esant neatidėliotinam būtinumui. Kėlimu užsiima "Klaipėdos regiono keliai".
      25 cm nėra daug. Visureigiai važiavo patys, taip pat ir sunkvežimiai bei autobusai. Jei vandens lygis pakiltu virš 80 cm virš kelio, kėlimas būtų nutrauktas. Turbūt tuomet žmones keltų amfibijomis ir autobusu vežtų į Šilutę.





















      Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 10:29. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

      Comment


        #4
        Šilutės - Rusnės kelias buvo uždarytas. Policija ištisą parą budi ties pirmuoju tiltu (ties Pagrynių kryžkele) ir automobilių nepraleidžia. Vis delto kai kas pravažiuoja. Arba vietiniai (šalia kelio yra kelios neapsemtos sodybos) arba pažįstami... Kadangi aš nei toks nei anoks, iki vandes apsemto ruožo teko eiti pėsčiomis. O tai apie 3 km. Tokių žioplinėtojų kaip aš buvo daug. Nemažai žmonių važiavo dviračiais.

        Apsemti laukai šalia kelio.




        Galbūt ornitologas?




        Vandens prailada (tokių ne viena) tikriausiai statytos vokiečių laikais.


        Per pralaidą veržiasi vanduo.




        Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 10:30. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

        Comment


          #5
          Traktorius per užlietą kelią tempia mikroautobusą. Vandens gylis šioje priekyje esančioje atkarpėlėje nedidelis, tačiau keliose vietose siekia 20 cm. Dviratininkai pravažiuoja, bet sušlampa kojas.
          Tiesa, iki šios vietos einant, keli šimtai metrų atgal, buvo šiek tiek užlieto kelio, bet vandens gylis siekė apie 3 cm.









          Papildomas 19 val. autobuso Šilutė - Rusnė reisas. Autobusas kursuoja iš Šilutės autobusų stoties įprastu tvarkaraščiu, tik vietoj paprasto autobuso, naudojamas šis specialus. Kadangi automobiliais niekas negali važiuoti, visi keliami tik šiuo autobusu. Važiuojančių daug ir visi į autobusą netelpa. Kaina - 3,60 Lt, galioja lengvatos. Todėl tądien ryte vietoj vieno įprasto reiso buvo trys šio autobuso reisai. Vakare, 17.15 val. - du. 19 val. reisas yra specialus papildomas, važiuoja tik potvynio metu. Tiesa, paprasti autobusai kursuoja ne tik į Rusnę, bet ir į Rusnės saloje esantį Uostadvarį. Potvynio metu keliama tik į Rusnę, o į Uostadvarį žmonės turi eiti pėsčiomis arba juo paveža giminės ar kaimynai su automobiliais.
          Vieno persikėlimo metu vežama iki 50 keleivių, susigrūdusių kaip silkės statinėje. Reportažas apie pasivažinėjimą bus!





          Iš paskos traktorius.



          Ech, pavasaris...

          Comment


            #6
            Reportažas apie pasivažinėjimą per apsemtą Šilutės - Rusnės kelią specialiu autobusu iš MAN sunkvežimio.

            Važiavau į Rusnę iš autobusų stoties 17.15 val. Keleivių buvo apie 45-50. Sėdimų vietų autobuse tik 26. Žmonių buvo prisigrudę kaip silkių statinėje. Iš autobusų stoties paėmė visus, bet prie savivaldybės esančioje stotelėje lauke dar apie 30 žmonių. Jiems nuvežti autobusas darė antrą reisą.
            Kadangi žmonių buvo daug, tai fotografuoti važiuojant į Rusnę nebuvo kaip. Nuotraukos išlipus Rusnėje, prie autobusų stotelės.







            Grįžtant į Šilutę važiavome tik keturiese, todėl buvo puiki proga pafotografuoti. Dauguma nuotrauku darytos per stiklą, aprasojusį, nelabai švarų, todėl kokybė prastoka. Bet...
            Artėjame prie užlieto kelio ruožo.



            Jau vandenyje.


            Vaikai su dviračiais važinėja po apsemtą kelią. Autobusas sulėtina greitį, nes jo sukeltos bangos nuplautų vaikus su dviračiu nuo apsemto kelkraščio.





            Vandens jau virš pusės metro. Keliose vietose pakratė - matyt ant kelio prinešta pagalių, smėlio. Arba asfaltas kai kur paplautas.



            Susiprotėjau atidaryti langą.



            Comment


              #7
              Autobuso interjeras. Panaudota dviejų durų Ikarus 260 kėbulo pusė.



              Prie savivaldybės stotelėje laukusi minia šturmuoja autobusą.







              Pėsčias nuėjau iki apsemto ruožo, bet grįžti pasisekė autobusu. Tiesiog sustabdžiau ir vairuotojas mane paėmė į kabiną, nes tingėjo išlipti, nuleisti laiptelius, atidaryti duris, jas uždaryti ir vėl pakelti laiptelius.



              Išlipau prie policijos posto, kur buvau palikęs mašiną.

              Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 10:31. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

              Comment


                #8
                Ir kaip jausmas būti potvynio "auka" ?

                Comment


                  #9
                  Kokios čia aukos? Atrakcija! Ne aš vienas toks. Daug žmonių iš visos Lietuvos važiavo pasižiūrėti potvynio, ledų mariose... Tik, deja, iš to nei Šilutės rajono valdžia, nei verslininkai ne kažin ką uždirbo, nes nieko specialiai nebuvo suorganizuota. O galėjo pasistengti. Bet tik verkšlenti tesugeba...

                  Comment


                    #10
                    Tiltas į Rusnės salą per Atmatą

                    2011 06






                    Senojo tilto liekanos
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Iš knygos "Lietuvos keliai" 1982m.







                      Comment


                        #12
                        "Šilutės ETA žinios" 2012-01-16, 17:24
                        Kelio į Rusnę estakados projektas: ledai pajudėjo?
                        estakados potvynio apsemiamame kelyje iš Šilutės į Rusnę projektavimui ir statyboms iš šių metų šalies biudžeto numatyta skirti 5 mln. litų. Tiksliau, iš taip vadinamos kelių programos, perskirstant jai skirtas lėšas.

                        Estakados projektavimu ir statybomis rūpinsis Lietuvos automobilių kelių direkcija. Estakados projektui gali prireikti iš viso beveik 20 mln. litų. (...)

                        2009 metais iš Kelių priežiūros programos estakados techniniam projektui jau buvo skirta 250 tūkst. litų. Tačiau Šilutės rajono savivaldybės administracija, kuriai tuomet buvo patikėta organizuoti projektavimo darbus, už šią pinigų sumą sugebėjo įsigyti tik pradėtą rengti estakados projektą.

                        Tų pačių metų spalio 30 d. tarp Šilutės rajono savivaldybės administracijos (...) ir UAB "Tiltų ekspertų centras" buvo pasirašyta 800 tūkst. litų vertės estakados projektavimo sutartis. Tačiau Klaipėdos apygardos teismas vėliau nustatė, kad vykdant viešąjį projektavimo darbų pirkimą, buvo nusižengta kelių Viešųjų pirkimų įstatymo straipsnių nuostatoms (...) Todėl 2010–ųjų rugsėjį teismas estakados projektavimo sutartį pripažino negaliojančia.

                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...judejo-674102/

                        Comment


                          #13
                          Atidarytas ledo kelias į Rusnę

                          http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-rusne-898914/
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Rusnės tilto atidarymas įvyko 1914 m. spalio 10 d. Pavadintas jo statybą inicijavusio apskrities viršininko Peterio vardu. Atsitraukdami vokiečiai 1944 m. susprogdino dalį tilto. Atėję sovietai tilto neatstatinėjo, o jį išardė.

                            Naujasis tiltas per Atmatą Rusnėje, čia matyt dar vyksta statybos darbai


                            Kelias iš Rusnės į Šilutę ėjo pylimu


                            Rusnės tiltas palengvino ūkininkų dalią, kuriems nušienautą ir parduodamą šieną nebereikėdavo per upę kelti keltais
                            Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 10:39. Priežastis: Kopija iš temos "Rusnė ir Uostadvaris"

                            Comment


                              #15
                              Peterio tiltas per Atmatą



                              http://www.klavb.lt/krastas/klaipedos_krastas.html

                              Comment


                                #16
                                LAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .

                                Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia

                                A14 Vilnius-Utena, darbai, 21,50–93,65 km 156 mėn. II-III ketvirtis

                                Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas, darbai, 15,04 km 24 mėn. I k.

                                Transeuropinio tinklo kelio E262 A6 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas.
                                Sutartis Nr. 2, darbai, 18 mėn. I k.

                                Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas.
                                Sutartis Nr. 2, darbai, 62-69 km (iš viso 7,0 km) 17 mėn. II k.

                                Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 1, darbai, 5,5-16,9 km (iš viso 11,4 km) 19 mėn. II k.

                                Transeuropinio tinklo kelio E85 A1 rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas.
                                III etapas, darbai, 6,4 km 18 mėn. IV k.

                                Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra.
                                Sutartis Nr. 1, darbai, Apie 6,06 km 18 mėn. III k.

                                Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra.
                                Sutartis Nr. 3, darbai, Apie 9,75 km 18 mėn. IV k.

                                Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 58,58 iki 97,06 km rekonstravimo į AM kategoriją projektiniai pasiūlymai, paslaugos, 3 trasos variantai 12 mėn. I k.

                                Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo
                                į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km, 12 mėn. I k.

                                Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas, 7,6 km 27 mėn. II k.

                                A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, 10,25 km
                                27 mėn. II k.


                                Estakados kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė užliejamame ruože statyba; statyba,
                                9 mėn. I k.
                                http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf
                                Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 17:34. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"

                                Comment


                                  #17
                                  Peterio tiltas per Atmatą, apie 1940 m.





                                  www.bildarchiv-ostpreussen.de

                                  Comment


                                    #18
                                    Kelias Šilute - Rusnė. Potvynis




                                    ebay.de

                                    Comment


                                      #19
                                      KK206. Šilutė - Rusnė

                                      PAV paslaugų pirkimas:
                                      Planuojamos statyti estakados kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė užliejamame ruože poveikio aplinkai vertinimas
                                      http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=243393

                                      Atrankos dėl PAV išvada: http://gamta.lt/files/949.pdf

                                      Comment


                                        #20
                                        Peterio tiltas per Atmatą. XX a. 4 deš.



                                        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X