Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaunas pristato planą, kaip per metus panaikins visas juodąsias dėmes mieste

    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4W7Ih0Kfz
    Išmanosios perėjos Kovo 11-osios gatvėje jau pradedamos įrengti Jau pradedami vedžioti laidai.

    Paskutiniai ne LED šviesoforai liko berods tik Dainavos ir Gričiupio seniūnijų teritorijose. Pagal pateiktą žemėlapį, 2017 m. vasarą (III ketvirtis) turėtų būti atlikti turbūt paskutiniai paprasti šviesoforų remontai Baranausko-Studentų g. ir Girstučio sankryžose, o 2017 m. rudenį (IV ketvirtis) turėtų prasidėti Savanorių pr. ir prieigų sankryžų rekonstrukcijos. Absurdiškos pėsčiųjų atžvilgiu sankryžos bus rekonstruotos, t.y. situacijos, kai trūksta šviesoforo arba kai skirtingose pusėse dega skirtingos spalvos. Aišku norėtųsi tikėtis, kad pakeitus šviesoforus neatsiras kitų trūkumų, tokių kaip pvz., per ilgas raudono signalo degimas pėstiesiems.
    Paskutinis taisė PoDV; 2017.01.18, 21:11.

    #2
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Išmanosios perėjos Kovo 11-osios gatvėje jau pradedamos įrengti Jau pradedami vedžioti laidai.

    Paskutiniai ne LED šviesoforai liko berods tik Dainavos ir Gričiupio seniūnijų teritorijose. Pagal pateiktą žemėlapį, 2017 m. vasarą (III ketvirtis) turėtų būti atlikti turbūt paskutiniai paprasti šviesoforų remontai Baranausko-Studentų g. ir Girstučio sankryžose, o 2017 m. rudenį (IV ketvirtis) turėtų prasidėti Savanorių pr. ir prieigų sankryžų rekonstrukcijos. Absurdiškos pėsčiųjų atžvilgiu sankryžos bus rekonstruotos, t.y. situacijos, kai trūksta šviesoforo arba kai skirtingose pusėse dega skirtingos spalvos. Aišku norėtųsi tikėtis, kad pakeitus šviesoforus neatsiras kitų trūkumų, tokių kaip pvz., per ilgas raudono signalo degimas pėstiesiems.
    Panemunei teko stebėtis. Tilto ir vaidoto gatvių sankryžoj paspaudus prie šviesoforo mygtuką teko laukti apie 6 minutes kol žalia užsidegs. Taip ir pavelavau i 23 autobusą link Rokų.

    Comment


      #3
      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Kaunas pristato planą, kaip per metus panaikins visas juodąsias dėmes mieste

      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4W7Ih0Kfz
      Žemaičių pl. tik užkilus į Milikonių kalną ties pirmąją perėja jau kabo šviesaforai, bet dar neįjungti.

      Comment


        #4
        Ar man atrodo ar taikos pr. žiedo ivažiavime į kovo 11 prie perėjos irgi šviesoforą stato? mažai pamokų su vilniaus šviesoforizuotais žiedais?
        *censored*

        Comment


          #5
          Parašė PukiS Rodyti pranešimą
          Ar man atrodo ar taikos pr. žiedo ivažiavime į kovo 11 prie perėjos irgi šviesoforą stato? mažai pamokų su vilniaus šviesoforizuotais žiedais?
          Jei gerai supratau, tai ten bus tos "išmanios" perėjos, jom laidus veda ten, turbūt.

          Comment


            #6
            Parašė edvvis Rodyti pranešimą
            Jei gerai supratau, tai ten bus tos "išmanios" perėjos, jom laidus veda ten, turbūt.
            Greičiausiai, kad ten perėjos, nes beveik visoje kovo 11-osios g. prie kiekvienos perėjos tą daro.

            Comment


              #7
              Kovo 11-osios perijų geltonų ženklų viršuje yra po dvi lemputės, kurios mirksės greičiausiai, prie beveik visų perėjų įrengiamas kryptinis apšvietimas. Taip pat perijoje prie 6 forto žiedo yra mygtukas, kaip prie šviesaforų, tai gal juo bus įjungiami tie įspėjamieji mirksiukai. Deja, neturėjau galimybės nufotografuoti.

              Comment


                #8
                Tvirtovės alėją ties sankirta su Savanorių prospektu išplatinus iki keturių eismo juostų – sankryžos pralaidumas padidėjo 25 procentais. Galimybė įrengti papildomą eismo juostą skirtą kairiajam posūkiui atsirado panaikinus Tvirtovės alėją skiriančią žaliąją juostą.

                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/02/0...#ixzz4YED0b6qv

                Comment


                  #9
                  Užkilus Žemaičių plento kalnu netrukus visus pasitiks šviesoforas. Bomžai galės saugiai pereiti gatvę į "načnyką". O viso labo už ~100 metrų kitas šviesoforas (Žemaičių pl./Grušo g./ Baltijos g.). Nuostabu.

                  p.s. o gal kas nors žino ar apskritai šioje atkarpoje numatoma normali pertvarka (aukščiau paminėtos sankryžos sutvarkymas, kelio išplatinimas iki 4 juostų, žemaičių kalno platinimas ir t.t.)?

                  Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                  Comment


                    #10
                    Manau truputį per daug Kaunas pradėjo taškyti pinigu "eismo saugumui" su tokiais šviesoforais, saugumo salelėmis ir tvorelėmis.
                    Kaunas yra Kaunas

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                      Manau truputį per daug Kaunas pradėjo taškyti pinigu "eismo saugumui" su tokiais šviesoforais, saugumo salelėmis ir tvorelėmis.
                      Jei dėl šviesaforo argumentą galima suprasti tai kuo nebrangios ir labai labai pėstiesiems pagelbėjančios sdaugumo salelės užkliuvo - nepaaiškinama.
                      Vienas malonumas eiti net ir per 1+1 gatvę su naujomis saugumo salelėmis palyginus su tomis pačiomis perėjomis kol salelių nebuvo.

                      Comment


                        #12
                        Dar vieną naują šviesoforą pastatė prieš pat Hesą (dar lyg nebuvo jis čia paminėtas). Nevažinėju ten kasdien, bet nu nė karto nemačiau, kad ten žmogus bandytų eit per gatvę

                        Comment


                          #13
                          Kiek susidaro įspūdis iš Kauno veiksmų ir žiniasklaidos (kiek akys užkliūna) - Kaunas siekia būti ypač saugus ir draugiškas pėstiesiems. Neatsisakoma ir mažesnio greičio, buvo paleistų minčių apie 30 km/h daugumoje miesto gatvių. Jau nuo senų laikų kliūna kai kurių gatvių greičio ribojimai, pvz. Karaliaus Mindaugo, Jonavos. Gal ir gerai, tačiau ne tik šviesoforai gelbėja, bet ir gausus dviračių takų tinklas, patogus viešasis (nors Kaune jis visada buvo geresnis nei Vilniuje), šviesus ir saugus miestas (kad būtų saugu vakarais grįžti net ir ne pagrindinėmis gatvėmis). Jei viską įgyvendins Kaunas galės būti pavyzdiniu miestu, o šviesoforai, perėja ant perėjos ir mažas greitis, kai reikės ne kas dieną važinėti, taps daugumai menka problema. Tik kokie kurjerai nelaimingi bus ir taksistai.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                            Užkilus Žemaičių plento kalnu netrukus visus pasitiks šviesoforas. Bomžai galės saugiai pereiti gatvę į "načnyką". O viso labo už ~100 metrų kitas šviesoforas (Žemaičių pl./Grušo g./ Baltijos g.). Nuostabu.

                            p.s. o gal kas nors žino ar apskritai šioje atkarpoje numatoma normali pertvarka (aukščiau paminėtos sankryžos sutvarkymas, kelio išplatinimas iki 4 juostų, žemaičių kalno platinimas ir t.t.)?

                            Atvaizdas
                            Man asmeniškai šioje vietoje šviesoforas taip pat labai netikėtas. Visgi šioje vietoje vieni greitėja, o kiti lėtėja. Bet pats faktas kad pėstiesiems šviesoforus ir šilaininiuose stato gerai. Manau nebloga mintis būtų ir Žiemgalių gatvėje tokį pastatyti vietoje lėtėjimo kalnelių.

                            Saugumo salelės irgi gerai, gaila tik kad Baltijos gatvėje kas savaite po viena būna "nuskintos". Greitu metu gal jau pripras žmonės prie jų.

                            Comment


                              #15
                              O man tas pataikavimas pėstiesiems jau atsibodo. Saugios, gerai apšviestos pėsčiųjų perėjos yra gerai, tačiau kai jos statomos kas 100 metrų tai atsiprašau. Visur užsienio miestuose didelio tranzito gatvėse yra atitvarai ir jei nori pereit gatvę turi paeit. Ir niekam problemų dėl to nekyla. O čia matai visa Varnių gatvė vien perėjos, visas Baltų prospektas vien perėjos ir t.t.
                              Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                              Comment


                                #16
                                Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                                O man tas pataikavimas pėstiesiems jau atsibodo. Saugios, gerai apšviestos pėsčiųjų perėjos yra gerai, tačiau kai jos statomos kas 100 metrų tai atsiprašau. Visur užsienio miestuose didelio tranzito gatvėse yra atitvarai ir jei nori pereit gatvę turi paeit. Ir niekam problemų dėl to nekyla. O čia matai visa Varnių gatvė vien perėjos, visas Baltų prospektas vien perėjos ir t.t.
                                Nors ir pastatysi tvoras, bet vistiek atsiras durnių, kurie lips per jas.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Nors ir pastatysi tvoras, bet vistiek atsiras durnių, kurie lips per jas.
                                  Niekas ir nesitiki, kad tvoros sustabdys absoliučiai visus be durnių išimties. Užtenka, kad sustabdys absoliučią daugumą.
                                  Iš tos pačios serijos kaip kam statyti šviesaforą, atsiras durnių einančių ar važiuojančių per raudoną. Niekinis argumentas.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                                    O man tas pataikavimas pėstiesiems jau atsibodo. Saugios, gerai apšviestos pėsčiųjų perėjos yra gerai, tačiau kai jos statomos kas 100 metrų tai atsiprašau. Visur užsienio miestuose didelio tranzito gatvėse yra atitvarai ir jei nori pereit gatvę turi paeit. Ir niekam problemų dėl to nekyla. O čia matai visa Varnių gatvė vien perėjos, visas Baltų prospektas vien perėjos ir t.t.
                                    Kodėl sakote kad pataikaujama ir statomos perėjos? Mano galvoje tai kaip tik atvirkščiai - naikinamas perteklius. Taikos prospekte jei neklystu dvi buvo pašalintos, pačio minėtame Baltų prospekte - viena (prie seniūnijos iki nepastebėjote?). Na o visų tų šviesoforų statymas - nepataikavimas pėstiesiems, o pagalba abiem pusėm. Vairuotojas prie tokio šviesoforo raudonos šviesos sustojęs neturėtu pykti, nes vienaip ar kitaip ten turėtu pėsčiojo sustoti praleisti. Beja dar vienas pastebėjimas apie Varnių gatvės perėjas - prieš metus ar du pastačius ten šviesoforo pėstiesiems jie buvo suvaldyti, nes iki tol jie ten šniūrais vienas paskui kito ėjo. Dabar situacija tobula ten.

                                    Comment


                                      #19
                                      Miestų gatvės ir turi būti pastatytos taip, kad pataikautų pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Greitam eismui turi būti sukurti aplinkeliai.

                                      Comment


                                        #20
                                        Faktai.

                                        Nuo Prūsų g./Baltų pr. esančio pseudo žieduko (kurio viduryje yra degalinė) iki Taubūčių sankryžos Baltų prospekte yra 10 pėsčiųjų perėjų. Atstumas ~ 2km.

                                        Vadinasi vidutiniškai po pėsčiųjų perėją kas ~200 metrų (kai kur jos stovi viena nuo kitos per 50 metrų, kai kur atstumas didesnis). Baltų prospektas turbūt yra antra pagal intensyvumą (po Žemaičių pl.) gatvė visame Šilainių rajone.

                                        Klausimas - per kiek laiko antrą pagal svarbą gatvę pravažiuosi jei reikės stoti prie visų 10 perėjų?
                                        Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                        Comment

                                        Working...
                                        X