Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Tai kur žadėta Vilniaus g. rekonstrukcija? Jau berods 5-as konkursas buvo,negi vėl neišrinko nugalėtojo? Anekdotas jau čia tampa..
    Tai pala. Iki rugsėjo pirmos žada rekonstruoti Gertrūdos - Šauklių - Jonavos g. - Pilies žiedo atkarpą, o dar niekas nepradėta

    Comment


      Prie ko cia dabar jusu mineta atkarpa? Ja prades tvarkyti birzeli,pagal viska, o apie Vilniaus g. snekama jau 3 metai.

      Comment


        Jo, per karantina būtų buvę pats tas tvarkyti vilniaus g. , kad mažiau kokybiško laiko senamiesčio gyvavimo metu atimt. Dabar gi bus - pradės atsigaut senamiestis ir uždarys.

        Comment


          Kęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).
            Važiavau jau kelis kartus su b7 pasatu, diskomforto nepajutau ir tilpau.
            Galbūt visureigiam lenkiant autobusą, kai šone nesugebėjo pastatyt tvarkingai kils problemų, bet man tai viskas normaliai.

            Comment


              Parašė JPeters Rodyti pranešimą

              Važiavau jau kelis kartus su b7 pasatu, diskomforto nepajutau ir tilpau.
              Galbūt visureigiam lenkiant autobusą, kai šone nesugebėjo pastatyt tvarkingai kils problemų, bet man tai viskas normaliai.
              Tai vat, kad trūksta bent dar kokių 20 cm, kad normaliau būtų. Dabar daug atvejų kai kils problemų (tai netvarkingai pastatyta, tai koks platesnis autobusiukas pastatytas ir tt).

              O dvirtakius net abiejose pusėse sudėjo kai ten per akis būtų vienoj, o kitoj pilnai su neegzistuojančiu pėsčiųjų srautu tilptų 1 dviratininkas per 15 minučių.

              Man įdomu ar apskritai atitinka ta auto juosta minimalius juostos pločio reikalavimus?

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Kęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).
                Apie kurią tiksliai vietą kalbi ir kokio tiksliai pločio ten juostos?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Apie kurią tiksliai vietą kalbi ir kokio tiksliai pločio ten juostos?
                  Mačiau nuo Daukantog. iki Vytauto pr. atkarpą. Tik rodos pločiai kiek skirtingi priklausomai nuo gatvės atkarpų.
                  Ten sunku išmatuoti juostos plotį, nes (galiu blogai atsiminti) nėra išskirta antra juosta nuo stovėjimo vietų ("trečios juostos").
                  Paskutinis taisė Gator; 2021.04.18, 22:16.

                  Comment


                    Važiavau šiandien su tucson - tai viena ratą leidau ant skiriamosios punktyrinės.. veidrodėliai milimetrais nuo parkuotų veidrodėlių.. taip tos stovejimo juostos neatskirtos vizualiai niekaip kad ten nevažiuok ir neužšok ant trinkėlėm klotų iškyšulių.. (bent bortelį paspalvinti reikėtų)
                    Paskutinis taisė miraged; 2021.04.18, 22:47.

                    Comment


                      Kęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).
                        Dažnai ten važiuoju, tai šiaip prasilenkti ir su troleibusu yra vietos, tik viena nedidelė problema, kad gatvės projektuotojai apeliuoja į tai, kad kairėje pusėje vairuotojai automobilius pastatys idealiai lygiagriačiai šaligatvio bortui, kas nevisad yra taip. Tuomet važiuodamas staiga pamatai į važiuojamą dalį iškištą automobilį, kas priverčia dalinai manevruoti į VT juostą. T.y. viskas ten veiktų jei visi mokėtų priparkuoti taip, kaip sumanė projektuotojai.
                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                        Comment


                          Parašė 99 Rodyti pranešimą

                          Dažnai ten važiuoju, tai šiaip prasilenkti ir su troleibusu yra vietos, tik viena nedidelė problema, kad gatvės projektuotojai apeliuoja į tai, kad kairėje pusėje vairuotojai automobilius pastatys idealiai lygiagriačiai šaligatvio bortui, kas nevisad yra taip. Tuomet važiuodamas staiga pamatai į važiuojamą dalį iškištą automobilį, kas priverčia dalinai manevruoti į VT juostą. T.y. viskas ten veiktų jei visi mokėtų priparkuoti taip, kaip sumanė projektuotojai.
                          Parkavimas yra nacionalinis Lietuvos vairuotojų skaudulys. Ar per vairavimo pamokas to neišmoko ar kažkokios kitos priežastys, bet nesugebėjimas teisingai ir tvarkingai pastatyti mašinos net gana paprastose situacijose yra chroniška mūsų vairuotojų liga. UK tai veikia truputį paprasčiau. Jei tarp mašinos ir bordiūro yra duagiau, nei 45.72cm, toks vairuotojas gauna £90 baudą (£45, jei sumoka per 14 dienų). Tai visiškai išsprendžia problemą.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            Kęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.
                            Turbūt juokaujate, prie Aleksoto turgaus nenubaudžia po ženklu "Stovėti draudžiama" stovinčių auto, o čia baus už netvarkingai priparkuotus auto.

                            Pradžioje sudarkė Nemuno g., po to Kęstučio g. Liūdna.
                            Kaunas yra Kaunas

                            Comment


                              Keletas Kęstučio gatvės nuotraukų. Tikrai nebuvo verta jos siaurinti dėl niekam nereikalingų dvirtakių abejose gatvės pusėse.

                              Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.1.JPG
Views:	1162
Size:	82,7 kB
ID:	1878915

                              Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.2.JPG
Views:	1149
Size:	73,2 kB
ID:	1878916

                              Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.3.JPG
Views:	1139
Size:	73,0 kB
ID:	1878917

                              Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.4.JPG
Views:	1149
Size:	66,5 kB
ID:	1878918

                              Click image for larger version

Name:	Kęstučio g.5.JPG
Views:	1130
Size:	70,8 kB
ID:	1878919
                              Keliauju per Lietuvą

                              Comment


                                Labai gerai sutvarkyta gatve, net nesitikejau tokiu sprendimu Kaune.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Parkavimas yra nacionalinis Lietuvos vairuotojų skaudulys. Ar per vairavimo pamokas to neišmoko ar kažkokios kitos priežastys, bet nesugebėjimas teisingai ir tvarkingai pastatyti mašinos net gana paprastose situacijose yra chroniška mūsų vairuotojų liga. UK tai veikia truputį paprasčiau. Jei tarp mašinos ir bordiūro yra duagiau, nei 45.72cm, toks vairuotojas gauna £90 baudą (£45, jei sumoka per 14 dienų). Tai visiškai išsprendžia problemą.
                                  Pasijuokčiau, kai bandytum man įrodyti, kad tarp mano X5 ir bordiūro yra 45.73, o ne 45.72 cm

                                  P.S. labai gerai, kad susiaurino ir padarė erdvius šaligatvius su dvirtakiais. Nepatinka - nevažinėkit.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Miško gatvėje prasideda darbai. Jau net trijose vietose išardytas šaligatvis, plytelėmis nuo vienos duobės prie kitos zuja vikšrinis ekskavatoriukas, vienu žodžiu, knisamės...

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210419_171038.jpg
Views:	388
Size:	1,46 MB
ID:	1879045

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210419_171700.jpg
Views:	362
Size:	1,49 MB
ID:	1879046
                                    Keliauju per Lietuvą

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                      Kęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.
                                      Turbūt siaurina gatvę dėl kitų priežasčių. Daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažiau transportui. Siaura gatvė- lėtesnis eismas, nepatogu važiuoti, dauguma vairuotojų nebesirinks šios gatvės viendėl šių priežasčių. Tai kaip ir natūralus būdas išguiti transporto priemones iš miesto centro.

                                      Comment


                                        Parašė senis Rodyti pranešimą

                                        Turbūt siaurina gatvę dėl kitų priežasčių. Daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažiau transportui. Siaura gatvė- lėtesnis eismas, nepatogu važiuoti, dauguma vairuotojų nebesirinks šios gatvės viendėl šių priežasčių. Tai kaip ir natūralus būdas išguiti transporto priemones iš miesto centro.
                                        Bus malonu šiltais gegužės vakarais kabriku lėtai praslinkt Kęstučio g. su bum-cik bum-cik muzikite ...
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Bus malonu šiltais gegužės vakarais kabriku lėtai praslinkt Kęstučio g. su bum-cik bum-cik muzikite ...
                                          Varna galvą apšiks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X