Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

    2008-05-23

    Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad nuo š.m. birželio 2 d. iki rugpjūčio 18 d. dėl kelio E262 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcijos ruože nuo 45,15 km iki 46,65 km bus ribojamas eismas nuo Ukmergės Jonavos kryptimi, o transporto priemonių srautai bus nukreipti aplinkiniais keliais.
    Apylankai bus panaudoti krašto ir rajoniniai keliai (Nr.4809 Lokėnai–Vepriai–Gelvonai; Nr.145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė; Nr.224 Jonava–Liepiai–Pasraučiai) bei Jonavos miesto gatvės.
    Apie apylanką vairuotojams praneš informaciniai skydai ir specialūs kelio ženklai. Nepaisant kelio darbų minėtame ruože, maršrutinis ir aptarnaujantysis transportas juo galės važiuoti be apribojimų.



    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/d...io_darbai/4319

    #2
    tai pala man į kauną reiks važiuoti per visokius kaimus?

    Comment


      #3
      Sekmadienį teko iš Kauno iki Dusetų suvažinėti. Kadangi apie kelio remonto mąstą žinojau laibai nedaug, tai važiavau tiesiausiu keliu ir galvojau, kad padariau vieną didesnių klaidų savo gyvenime. Bet, kaip sakoma iš klaidų mokomasi, tad atgal iš Utenos į Ukmergę važiavau per Molėtus, o iš Ukmergės Kėdainių plentu į Jonavą. Pastebėjau, kad atkarpa tarp Ukmergės ir Utenos yra nemažiau, o gal ir daugiau, tvarkoma nei atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės. Tad jei su atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės yra viskas aišku - ji bus uždaryta. Tai iš Ukmergės į Uteną tikrai rekomenduoju važiuoti per Molėtus. Kelias neblogas, nors šiek tiek ilgenis, bet užtat tausojasi automobilis, laikas ir nereikia valgyti dulkių

      Comment


        #4
        Dar viena apylanka kelyje E262
        2008-05-28

        Nuo š.m. birželio 1 d. iki rugpjūčio 1 d. dėl transeuropinio tinklo kelio E262 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcijos ir dangos stiprinimo darbų ruože nuo 111,06 km iki 118,20 km transporto srautai iš Ukmergės link Utenos bus nukreipiami aplinkkeliu:
        - nuo kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis 111,06 km eismas judės keliu Nr.1230 Klevėnai–Juškonys,
        - nuo Juškonių – vietinės reikšmės keliu iki sankryžos su rajoniniu keliu Nr.1221 Burbiškis–Mačionys–Leliūnai,
        - toliau rajoniniu keliu Nr. 1221 iki Leliūnų gyvenvietės.

        Apie apylanką vairuotojams praneš informaciniai skydai ir specialūs kelio ženklai. Maršrutinis, aptarnaujantysis ir vietinis transportas keliu E262 Kaunas–Zarasai–Daugpilis bus praleidžiamas visame remontuojamame ruože.

        http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/d...lyje_e262/4336

        Comment


          #5
          Parašė Neju Rodyti pranešimą
          yra kelios visai paprastos galimybės aplenkti remontuojamą ruožą:
          1. nuo Jonavos važiuok 224 keliu per Praulius, Liepius į Bukonis, o po to Kėdainių keliu 144 į Ukmergę. Visas kelias vien asfaltas.
          2. Galima iš Kauno važiuoti dešiniaja Neries puse per Lapes, Draseikius, poto per Kulvą iki Žeimių (labai vaizdingas kelias), nuo jų ~6 km. žvyrkeliu iki Liepių, o toliau tuo pačiu kaip jau nurodžiau pirmoje nuorodoje. Jei važiuoji iš Vilijampolės ar Šilainių, tai važiuojant šiais keliais kelionė pailgėja 7-8 km., tačiau aplenki tuos remontuojamus ruožus su šviesoforais, kelio remonto dulkes ir t.t.
          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          šiandien per kėdainių plentą ir paskui nuo jo link jonavos šlaviau (na tiksliau atvirkščiai, nes iš Kauno lėkiau). dešimt kilų tik toliau pasirodo. matot kaip buvo - visai šitą trasą buvau primiršęs taip kad viskas tvarkoje, gyvenimas nestoja o kad tą velnio atkarpą tvarko, tai nuostabu, nes jinai jau buvo apverktino lygio...
          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          iš klaidų mokomasi, tad atgal iš Utenos į Ukmergę važiavau per Molėtus, o iš Ukmergės Kėdainių plentu į Jonavą. Pastebėjau, kad atkarpa tarp Ukmergės ir Utenos yra nemažiau, o gal ir daugiau, tvarkoma nei atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės. Tad jei su atkarpa tarp Jonavos ir Ukmergės yra viskas aišku - ji bus uždaryta. Tai iš Ukmergės į Uteną tikrai rekomenduoju važiuoti per Molėtus. Kelias neblogas, nors šiek tiek ilgenis, bet užtat tausojasi automobilis, laikas ir nereikia valgyti dulkių
          Jei iš Utenos tenka važiuoti per Molėtus - Ukmergę- Kėdainius, pasiūlysiu dar porą variantų, kurie tiktų skaičiuojantiems laiką, o ne kilometrus.

          A. Utena-Molėtai-Giedraičiai-Širvintos-Vievis-Kaunas
          1. Keliu A14 ("betonke") reikia pavažiuoti už Molėtų link Vilniaus ir po to:
          2. Pasukti per Giedraičius, nusukant į 172 kelią ties Kazokais (apie 20 km nuo Molėtų) arba ties Dubingių kryžkele (52 km nuo Utenos)
          2. Kelias nuo Giedraičių iki Širvintų visas išasfaltuotas. [21 km]
          3. Nuo Širvintų važiuoti 116 keliu pro Kernavę iki Airėnų (sankirtos su 108 keliu) [30 km]
          4. Nuo Airėnų iki Vievio - asfaltas (tiesa, tiltas per Nerį remontuojamas) [9 km]
          5. Nuo Vievio iki Kauno pasiklysti neįmanoma [65 km]
          Iš viso: 175 km
          Tiesiai nuo Kauno iki Utenos yra apie 133 km (neskaitant papildomų apylankų kilometrų)

          Nenorintiems daug sukiotis ir labai skubantiems:
          B. Utena-Pikeliškės-Maišiagala-Vievis-Kaunas
          1. Keliu A14 ("betonke") reikia pavažiuoti iki sankryžos su 108 keliu Nemenčine - Maišiagala (~75 km nuo Utenos) ir po to:
          2. Sukti į dešinę ir važiuoti 108 keliu per Pikeliškes, Maišiagalą, Dūkštas iki pat Vievio[40 km]
          3. Nuo Vievio iki Kauno pasiklysti neįmanoma [65 km]
          Iš viso: 180 km

          Idedu žemėlapį su įmanomomis apylankomis. Skaičiukai reiškia kelių numerius.


          Raudonai pažymėti darbų ruožai
          Purpurine spalva pažymėtos kelininkų rekomenduojamos apylankos
          Žaliai pažymėti asfaltuoti keliai, kuriuos galima panaudoti apylankoms

          Comment


            #6
            Kelio A6/E262 rekonstrukcija tarp Leliūnų ir Biržinkos (119 kelio Molėtai - Anykščiai)
            Apylanka per Mačionis-Juškonis

            Žemėlapio pagrindas iš LGŽ (GIS centras, 2001)

            Comment


              #7
              Apylanka ties Mačionimis (Anykščių r.)


              Ant kalno - posūkis link plento A6 (beje, visiškai nepažymėtas rodyklėmis)


              Net Latvijoje, kai prieš porą metų buvo uždarytas "Via Balticos" ruožas tarp Iecavos ir Ķekavos, latviai išasfaltavo vietinį kelią tarp Iecavos ir Balduonės (iki kelio Biržai-Ryga).

              Comment


                #8
                Apylanka kelyje A6/E262 tarp Mačionių ir Juškonių
                Dar gerai, kad aplenkė Juškonių gyvenvietę - išžvyravo vietinį gruntkelį

                "Pagerinto" kelio platumas kalba pats už save
                Tik ir žiūrėk, kad prasilenkdamas nenulenktum stulpelio ar neįlėktum į griovį










                Reikia džiaugtis, jei pravažiavai šį kelią be išmaltų langų








                Tarptautinė magistralė E262 - patogiausias kelias iš Europos į Rusiją

                Comment


                  #9
                  Po paskutinės kelionės iš Kauno į Dusetas nusprendžiau daugiau šiuo maršrutu šią vasarą nebevažiuoti. Matau, kad sprendimas buvo geras

                  Comment


                    #10
                    Laikinoji sostinė 2008-08-06
                    Kristina Sarpaliūtė

                    Kelias pas senelę į kaimą – per žvyrą, dulkes ir gilias duobes

                    Nuo birželio taip pat vyksta kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis pertvarkos darbai, todėl šiame kelio ruože nuo 45,15 kilometrų iki 46,65 kilometrų nuo Ukmergės Jonavos kryptimi eismas ribojamas, o transporto srautai nukreipiami aplinkiniais keliais. Apylankos ilgis apie 25 kilometrus, iš vairuotojams net apie 10 kilometrų tenka dardėti žvyrkeliais.

                    Blogos važiavimo sąlygos

                    Dėl kelio remonto darbų nuo Ukmergės Jonavos kryptimi per apylanka žvyrkeliu priversti dardėti vairuotojai skundžiasi prastomis ir net pavojingomis važiavimo sąlygomis. Kelias duobėtas, automobilių stiklai dūžta nuo žvyrkelio skriejančių akmenų, karštomis vasaros dienomis keliai nelaistomi, pro dulkes neįmanoma įžvelgti vieškelio. Blogas matomumas, pakelėse matyti į griovius nuvirtę automobiliai, krovininiai automobiliai nepaiso greičio ribojimo ženklų, trūksta kryptį nurodančių ženklų, todėl kaimelių, per kuriuos driekiasi apylanka, gyventojai patys stojasi ant kelio su lentelėmis, nurodančiomis, kur važiuoti.

                    (...)
                    Po tokios kelionės neretam vairuotojui tenka važiuoti tiesiai į servisą, o geriausiu atveju – į automobilių plovyklą.

                    Padaugėjo avarijų
                    Per kelis mėnesius remontuojamo kelio atkarpos Jonava – Ukmergė apylankoje per Bukonis užregistruoti 4 eismo įvykiai. Jonavos rajono policijos komisariato viršininko pavaduotojo Viginto Lukošiaus teigimu, dėl itin sunkių važiavimo sąlygų, intensyvaus eismo, dulkių ir blogo matomumo šioje remontuojamo kelio Jonava – Ukmergė apylankoje automobiliai dažnokai įvažiuoja į griovius, tik ne visi vairuotojai kviečia policiją. Draudimo bendrovėse per šiuos kelis mėnesius taip pat užfiksuota nemažai vairuotojų nusiskundimų dėl automobilių apgadinimų po kelionės į Aukštaitiją.

                    Trūksta informacijos

                    Daugelis kalbintų vairuotojų teigė, jog, norėdami išvengti važiavimo žvyrkeliu ir automobilio apgadinimų, net neabejodami mieliau pasirinktų kitą, kad ir ilgesnį aplinkkelį.
                    (...)
                    Kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ personalo ir komunikacijos direktorės Vaidos Kavaliauskienės teigimu, apylanka yra trumpiausias kelias apvažiuoti taisomą kelio ruožą, todėl nuo Ukmergės Jonavos kryptimi transporto eismas nukreipiamas per aplinkinius kaimus žvyrkeliu. Tiems, kurie nori važiuoti plentu ir negadinti automobilio, teks išsitraukti Lietuvos kelių žemėlapį ir patiems susirasti remontuojamų kelio ruožų apylankas.

                    Vairuotojai galės atsikvėpti

                    Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie susisiekimo ministerijos Kelių priežiūros skyriaus vedėjo Henriko Jurkuvėno, kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis remontas truks dar ilgai. Kelių remonto darbus planuojama baigti iki lapkričio 30 dienos. Tačiau per apylanką žvyrkeliais jau nebereikės važiuoti nuo rugpjūčio 18 dienos.
                    (...)

                    Skundžiasi ir kaimiečiai

                    Tvarkoma magistralė Jonava – Ukmergė galvos skausmu tapo ne tik vairuotojams, bet ir kaimelių, per kuriuos eina apylanka, gyventojams. Per šiuos kaimus driekiasi devynių kilometrų aplinkkelis. Per dieną čia pravažiuoja keli šimtai lengvųjų ir krovininių automobilių. Kaimo gyventojai skundžiasi, kad neretai vairuotojai per gyvenvietę lekia net nemažindami greičio. Neramu, kad po ratais nepatektų vaikai. Šiuose keliuose eismas niekada nebuvo intensyvus, ir vaikai dažnai neapdairiai išbėga į gatvę. Tie, kurių sodybos yra šalia žvyrkelio, išskalbtų drabužių negali džiauti lauke – iš po automobilių ratų kyla dulkių debesys.

                    Dėl kryptį nurodančių ženklų stokos neretai vairuotojai pasiklysta, susipainioja, kur važiuoti toliau. Neapsikentę nuolat į svečius užklystančių pasiklydusių vairuotojų, kaimo gyventojai patys stojasi ant kelio, pasikabinę lentelę su užrašu, nurodančiu vairuotojams kelią.
                    Visas straipsnis: http://www.lrytas.lt/?data=20080806&...&sk_id=&view=2

                    Comment


                      #11
                      [LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

                      108 kelias dėl Goštauto g. estakados statybos tampa svarbiu išvažiavimu iš Vilniaus į Kauną, ypač krovininiam transportui

                      Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžoje iki 2013 m. kovo 31 d. bus ribojamas eismas

                      Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 19 d. iki 2013 m. kovo 31 d. dėl inžinerinių tinklų ir Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžos rekonstrukcijos darbų bus ribojamas transporto eismas.
                      (...)
                      Vilniaus miesto savivaldybė raštu kreipėsi į Lietuvos Respublikos susisiekimo ministeriją dėl tranzitinio transporto perskirstymo ir nukreipimo krašto keliais prieš Vilnių. Rekomenduojama vairuotojams iš A1 į A2 arba A14 (nuo Kauno, Ukmergės ar Molėtų) aplenkti Vilnių ir važiuoti 108 ir 172 krašto keliais per Dūkštas ar Maišiagalą.


                      Šaltinis: http://www.vilnius.lt/index.php?2921950672
                      Komentarai: http://verslas.delfi.lt/automoto/vaz...#ixzz2CPhJFS5k

                      Comment


                        #12
                        A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė

                        Norėčiau paklausti taip: o kodėl šiame kelyje A16, užuot planavus ir stačius brangiai kainuojančius aplinkkelius, su laiku neuždraudus krovininių vilkikų eismo ar bent jau neapribojus jų svorio?
                        Imkim tuos pačius lenkus - susitvarko kokią atkarpą ir, žiūrėk, uždeda 10 ar 12 t svorio apribojimą. Ir baigiasi fūrų važinėjimai. O pas mus jos kaip skėriai užplūdo šitą kelią, kai tik jis buvo daugmaž sutvarkytas. Dabar kelias jau vėl prašosi remonto (ties Birštonu jau provėžos, Marijampolės savivaldybės teritorijoje jau irgi randasi), ir ar nebus taip, kad vėl jame atsiras atkarpų, kaip prieš porą metų buvo ties Jieznu. Jau net juokas ėmė: kai Prezidentė į Kazlų Rūdą važiavo, tas duobes prieš vizitą ar ne žvyru užpylinėjo kerzavais batais patrependami... Nes lėšų remontui vis trūksta.
                        Dėl aplinkkelių: ne vieni Trakai jų nori, Prienai irgi garsiai kalba, o ten tai ir tilto reiktų... Kiek mln. kainuotų? O Aukštadvaris kuo blogas - kone rojaus kampelis, o per vidurį miestelio fūros dunda. Tai ar ne paprasčiau krovininį transportą nukreipti nuo Marijampolės link Kauno ir paskui į Vilnių? Juk šiaip ar taip, bet Via Baltica bus daroma 4 juostų. Nesu kažkoks kelių specialistas, bet šituo keliu važiuoju dažnai iš Marijampolės į tėviškę ir tikrai apmaudu darosi, kai matai fūras, tiesiog akyse jį laužančias...
                        Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 17:42. Priežastis: Kopija iš temos A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė

                        Comment


                          #13
                          /\ Galbūt geriau žinantys galėtų plačiau pakomentuoti, bet abejočiau, ar būtų iš viso įmanoma padaryti masės ribojimus, nes kelias yra tarptautinis (su E raide).

                          Comment


                            #14
                            Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.

                            Comment


                              #15
                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.
                              tik poto visi nesiskuskite pabrangusia mesa ir pienuo, nes kaip ne kaip bet transportavimo kastai sudaro nemaza prekes savikainos dali. o siaip per niolika metu jau imanoma suprasti kad Lietuva yra ir bus tranzito salis. ir tik nuo musu priklauso kokiais keliais mes visa ta tranzita palesime, ar automobiliais ar gelezinkeliu.

                              Comment


                                #16
                                Parašė P`q Rodyti pranešimą
                                tik poto visi nesiskuskite pabrangusia mesa ir pienuo, nes kaip ne kaip bet transportavimo kastai sudaro nemaza prekes savikainos dali. o siaip per niolika metu jau imanoma suprasti kad Lietuva yra ir bus tranzito salis. ir tik nuo musu priklauso kokiais keliais mes visa ta tranzita palesime, ar automobiliais ar gelezinkeliu.
                                Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.
                                  deje, bet didzioji dalis vairuotoju pasirinks tokiu atveju Alytaus kelia kartu su simnu, o ten situcija yra daug prastesne, 80 -90 % visu furistu vaziuojanciu siuo A16 vaziuoja ne i Kybartus o lenkijos link. antra kelias yra A kategorijos apie koki svoriu ribojimus jus kalbate.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė P`q Rodyti pranešimą
                                    deje, bet didzioji dalis vairuotoju pasirinks tokiu atveju Alytaus kelia kartu su simnu, o ten situcija yra daug prastesne, 80 -90 % visu furistu vaziuojanciu siuo A16 vaziuoja ne i Kybartus o lenkijos link. antra kelias yra A kategorijos apie koki svoriu ribojimus jus kalbate.
                                    Apie jokius svorio ribojimus net neužsiminiau.
                                    Važiuojant Lenkijos link atstumų skirtumas išlieka panašus. Kol kas aš pilnai sutinku, kad nėra jokių paskatų važiuoti pro Kauną, vietoje to, kad važiuoti A16 keliu. Tačiau A5 atkarpą iki Kauno rekonstravus į greitkelį, toks variantas sudarytų bent teorinę galimybę įveikti visą trasą pastoviu 90 km/h greičiu be jokių stabdymų ir akseleravimų. Kas automatiškai sumažintų laiko ir kuro sąnaudas, bei didintų patrauklumą.
                                    O kitų trasų patrauklumą reikia mažinti ne įvedant kažkokius konkrečius ribojimus, bet tiesiog nestatant aplinkkeliu, diegiant daugiau eismo saugumo ir greičio reguliavimo priemonių: žiedinės sankryžos, plato ties gyvenvietėmis bei kitose vietose su ribotu greičiu, greičio matuokliai. Taip kelias išlaikys savo funkciją užtikrinti susisiekimą visiems, bet kartu taps saugesnis ir nepopuliaresnis tranzitiniam transportui.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.
                                      Aš irgi panašiai manau, beto ir dabar jau yra realus poreikis Via Balticos magistralės, ypač tarp Kauno ir Marijampolės.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #20
                                        Beje, neparašiau savo žinutėje - ir tai jau padarė kiti - kad kelias Alytus - Kalvarija irgi kenčia nuo fūrų. Kaip ir kiti keliai, kurie yra sutvarkomi. Kaip paprastas pilietis manau, kad valstybė galėtų nusistatyti prioritetus, palikti kelias trasas skersai išilgai visam tranzitiniam transportui, joms galbūt skirti daugiau lėšų priežiūrai, o kituose keliuose tvarkytis racionaliai ir savo nuožiūra. Jei iš Marijampolės iki Vilniaus pro Kauną yra tik 15 ar 20 km toliau, ir tą kelią vilkikas gali įveikti stabiliu greičiu, tikrai jis nesudegins labai daug daugiau kuro, negu važiuodamas pro Prienus ir vis stabdydamas, greitėdamas, žiedus ir gulinčius policininkus įveikdamas. Taip kad kalbėti apie pabrangusią mėsą dėl transportavimo kaštų čia kažin ar verta.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X