Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

    www.DELFI.lt
    2005 spalio mėn. 4 d. 16:24



    AB „Panevėžio keliai“ baigė I-ojo transporto koridoriaus (tarptautinės automagistralės „VIA Baltica“) rekonstrukcijos pirmojo etapo darbus Panevėžio apskrityje, teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.
    Antradienį (10.04) komisija, vadovaujama Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, pripažino tinkamais naudoti rekonstruotus „Via Baltica“ ruožus Panevėžio ir Pasvalio rajonuose.

    Rekonstrukcijos metu buvo atnaujintas 4,5 kilometro kelio Panevėžys-Pasvalys–Ryga ruožas ties Įstros gyvenviete Panevėžio rajone: nuo sankirtos su Panevėžio aplinkkeliu Pasvalio link. Antrasis, 5,8 kilometro magistralės ruožas buvo rekonstruotas Pasvalio rajone: nuo Talačkonių gyvenvietės iki sankirtos su Vabalninko keliu ties įvažiavimu į Pasvalį.

    Taip pat buvo rekonstruoti tiltai per Įstros ir Svalios upes, įrengta 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

    „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai buvo priimti rugsėjo 15 d.

    Sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl „Via Baltica“ plėtros 2004-2005 metais darbų vykdymo buvo pasirašyta 2004 metų rugpjūčio 11 d. Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskrityse atliktų darbų vertė - 29,57 milijono litų. 85 proc. iš jų finansavo Europos Sąjungos sanglaudos fondas.

    Kitas „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas, apimantis 2005-2006 metus, pradėtas rugsėjo mėnesio pabaigoje. Bendra sutarties kaina – 59,4 milijono litų. Iš jų ES sanglaudos fondo finansuojama dalis – 40,2 milijono litų.

    Šio etapo metu Panevėžio kelininkai kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga sustiprins ir praplatins kelio dangą 17 kilometrų ruože, įdiegs eismo saugumo gerinino priemones.

    Įvairūs kelio gerinimo darbai bus atlikti ir Kaunas–Marijampolė-Suvalkai ruože: stiprinama kelio danga, rekonstruojami viadukai, estakada bei tiltas.

    #2
    Teko važiuoti tom atkarpom, gražu. Džiaugiuosi, kad pagaliau nuims greičio apribojimus.

    O kas darosi Latvijos pusėj... Visas kelias nuo Saločių/Grencstalės iki Salacgryvos (netoli Estijos) išknistas. Į Latviją geriau važiuoti kitu keliu (pro Biržus/ Skaistkalnę). Ir taip bus bent iki 2006 m. rudens

    Comment


      #3
      [E67]"Via Baltica" [A10] Panevėžys-Ryga, [A17] Panevėžio aplinkkelis

      Baigtas rekonstruoti kelio "Panevėžys–Pasvalys" ruožas
      | 2006 11 17 19:09:47 |
      http://www.omni.lt/?i$9359_84776$z_382834

      Baigtas rekonstruoti pirmojo tarptautinio transporto koridoriaus – „Via Baltica“ kelio – Panevėžys–Pasvalys ruožas. Paskaičiuota, kad šiame ruože per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6-8 tūkst. automobilių. Todėl kelininkai įrengė papildomų eismo saugos priemonių – buvo praplatinta ir sustiprinta kelio danga, pranešė LTV naujienų tarnyba.

      Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą ties gyvenvietėmis ir sankryžomis įrengtas apšvietimas.

      Per dvejus metus kelininkai Panevėžio ir Pasvalio rajonuose įrengė takus pėstiesiems ir dviratininkams, pastatė apsauginius tinklus nuo žvėrių.

      Bendra šio projekto suma – daugiau kaip 94 mln. Lt, iš jų 64 mln. Lt – Europos Sąjungos parama, pranešė LTV naujienų tarnyba.

      Comment


        #4
        "Via Balticos" plėtra ties Panevėžiu
        http://www.info.lt/index.php?page=na...jiena&id=90150
        [2006-11-23]

        2004-2006 m. laikotarpiu vykdant tarptautinių kelių plėtrą Lietuvoje įgyvendinti 5 projektai. Tarp jų - I transporto koridoriaus ("Via Baltica") kelio plėtra.

        Šių darbų pabaigtuvės iškilmingai paminėtos lapkričio 17 d. kelio Panevėžys-Pasvalys 20-ajame kilometre. Jose dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo pirmininko pavaduotojas Alfredas Pekeliūnas, Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas, Latvijos ambasadorius Lietuvoje Hardijus Baumanis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas, Panevėžio apskrities viršininkė Gema Umbrasienė, aplinkinių rajonų savivaldos atstovai.

        Modernizacija

        Projekto užsakovas - Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Teisę atlikti darbus įgijo konkursą laimėjusi akcinė bendrovė "Panevėžio keliai". Bendra projekto vertė - 94 mln. 307 tūkst. litų, iš jų ES Sanglaudos fondo parama - 69 mln. 412 tūkst. litų.

        Atlikti "Via Balticos" plėtros darbai reikšmingi keletu aspektų.

        Iš 2006 metais priimtų naudoti septynių bendrai ES Sanglaudos fondo ir Lietuvos finansuojamų projektų šis yra didžiausias. Be to, Lietuvai atgavus nepriklausomybę pirmą kartą šiame objekte įgyvendinti visi reikalingi darbai, vienas jų - įrengta šiuolaikiška dangos konstrukcija, kuri atlaikys didėjančius sunkiojo transporto su 11,5 t ašies apkrova srautus. Anksčiau dėl didžiulės lėšų stokos net ir svarbiausiuose šalies keliuose dangos būdavo tvirtinamos minimaliai. Vėliau, įrengiant kelius, vietoj asfaltbetonio pagrindo reikėdavo tenkintis tik plonu dėvėjimosi sluoksniu.

        2005 metų duomenimis, automobilių srautas šiame "Via Balticos" ruože siekė vidutiniškai 6 tūkst. automobilių per parą. Kai kuriais mėnesiais šis skaičius pakyla iki 8-9 tūkstančių. Dėl šios priežasties ir vadovaujantis Europos Sąjungos patirtimi rekonstrukcijos metu buvo numatyta papildomų eismo saugos priemonių.

        Darbai

        2005 m. rugsėjo 15 d. buvo baigti darbai pagal projekto "I transporto koridoriaus ("Via Baltica") plėtra 2004-2005 metais" pirmąją sutartį. Tuomet buvo sustiprinta ir paplatinta 10,3 kilometro dangos kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruože, sustiprinta kelio Kaunas-Marijampolė-Suvalkai danga - nuo jo pradžios iki 6,8 kilometro ir nuo 94-ojo iki 95,2 kilometro. Atliktų darbų vertė - 34 mln. 867 tūkst. litų.

        2005 m. liepos mėn. buvo pasirašyta antroji minėto projekto sutartis. Ją įgyvendinus sustiprinta 15,5 kilometro kelio dangos, sustiprinta bei paplatinta 18,9 km dangos kelio Panevėžys-Pasvalys ruože nuo 14-ojo iki 32,9 kilometro.

        Antrojo etapo atliktų darbų vertė - beveik 59,5 mln. litų.

        Per dvejus metus ir tris mėnesius kelininkai Panevėžio ir Pasvalio rajonuose įrengė 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

        "Via Balticos" plėtros metu 8 metrų pločio kelio asfaltbetonio danga buvo išplatinta iki 11,5 metro, senoji asfaltbetonio danga pašalinta ir pakloti du sluoksniai naujojo. Be to, ant kelio dangos išpilta bitumo ir skaldelės.

        Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą Panevėžio rajone įrengtas apšvietimas Ramygalos gyvenvietėje, Pasvalio rajone - Talačkonių ir Pumpėnų gyvenvietėse. Apšviestos ir dvi sankryžos prie Pasvalio, ten, kur "Via Baltica" susikerta su Kiemelių bei su Vabalninko keliais. Iš viso naujai apšviesta daugiau kaip 4 kilometrai kelio.

        Antanas Gelgaudas

        Dienraštis "Lietuvos žinios"

        Comment


          #5
          A10 Panevėžys-Ryga / A17 Panevėžio aplinkkelis

          Sekundė
          200X m. birželio 19
          Sankryža Ūtos kaime taps saugesnė
          Po kelerių metų Panevėžio aplinkkelio ir kelio Panevėžys–Ryga sankirtoje bus įrengta moderni dviejų lygių sankryža. (...) Preliminariais skaičiavimais, sankryžos Ūtos kaime rekonstrukcija kainuos maždaug 70 milijonų litų. Iš aštuoniolikos žemės savininkų numatoma visuomenės poreikiams nusavinti apie 8 hektarus žemės.
          (...)
          Kelprojekto“ bendrovės projekto vadovė Sigita Striukienė atkreipė dėmesį, kad sankryža Ūtos kaime nėra saugi, be to, eismas nuolat intensyvėja.
          Pasak S.Striukienės, vykdant rekonstrukciją esami keliai bus palikti, bus pastatyti du viadukai, nuo aplinkkelio į Panevėžį bus įrengtas 40 metrų skersmens žiedas. Šalia magistralinių kelių bus nutiesti įvažiavimo į sklypus keliai. Vadovė pabrėžė, kad kol kas sujungti Pasvalio ir Kupiškio kelius projekte nenumatoma
          http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=33548

          Comment


            #6
            70 mln.???

            Jiems turbūt jau visai stogas nuvažiavo...

            Comment


              #7
              žiedinė sankryža, 2 viadukai ir apskritai jei šitam reikalui reikia 8 ha žemės, tai matyt tikrai didelis objektas nusimato.

              O jei palyginti - Vilniuje Lazdynuose pėsčiųjų tiltelis - 20 000 000 Lt...
              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2008.03.19, 17:15.

              Comment


                #8
                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                O jei palyginti - Vilniuje Lazdynuose pėsčiųjų tiltelis - 20 000 000 Lt...
                Kur čia tokia kaina buvo skelbta ? Kiek esu skaitęs, tai lyg ir kažkas panašaus į 3,5 mln. buvo minėta.

                Comment


                  #9
                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  žiedinė sankryža, 2 viadukai ir apskritai jei šitam reikalui reikia 8 ha žemės, tai matyt tikrai didelis objektas nusimato.

                  O jei palyginti - Vilniuje Lazdynuose pėsčiųjų tiltelis - 20 000 000 Lt...
                  Čia yra totally crazy. Už 1xx milijonų vos ne iš naujo Radviliškis-Šiauliai kelią nuties, o čia vienos sankryžos rekonstravimas - 70 mln.

                  Niekada nesutiksiu, kad tokia filosofija vadovaujantis reikia infrastruktūrą statyti: pasižiūrėję į neseniai sutvarkytus kelius pamatome, jog viskas daroma idealiai: išlaižomos apylinkės, sustatomi langai gyventojams, apsodinama žolytė, įrengiama 101 sluoksnio kelio danga, pakeičiama viskas kas įmanoma. O kad šalia kita sankryža taip ir lieka nesutvarkyta, nors pinigų tam daug ir nereikia, tai nėra svarbu... Va taip ir gyvename, kad vienoj pusėj blizga kelias, o šalia kitas toks, kuriame ratą galima pamesti.

                  O didžiausias mūsų planuotojų virtuoziškumo pavyzdys - Kaunas-Marijampolė greitkelis. Net 8 metų vaikui aišku, kad ten reikėjo ir reikia bent 4 juostų kelią diegti, o ne 2 plačių juostų ir kad padarius vos metru kitu platesnį kelią nereikėtų dar daugelį metų jo platinti. Bet ką aš čia...

                  Comment


                    #10
                    Parašė Meier Rodyti pranešimą
                    ..Niekada nesutiksiu, kad tokia filosofija vadovaujantis reikia infrastruktūrą statyti...
                    O as manau kad tik taip ir reikia statyti. Geriau viena syki padaryti gerai, kad ir maziau, kad uztektu ilgam, nei statyti prastai, kad ir daugiau, bet po metu vel tureti problemas...
                    Cia kaip keliu/gatviu lopijimas... vienam sezonui. Pasiziurekit kokios tragiskos gatves Kaune.... klausimai?

                    Comment


                      #11
                      A17 Panevėžio vakarinis aplinkkelis

                      Panevėžio aplinkkelyje savaitgaliais šalutinime 195 kelyje Panevėžys-Krekenava-Kėdainiai dažnai susikaupia eilės. Sunku jiems prašokti pro "Via Balticos" srautą.

                      Panevėžio aplinkkelio pabaiga ties Rygos plentu A10 ir A17 sankryža
                      Savaitgalį teko pastovėti nedideliame kamštyje. Turbūt būna ir didesnių.

                      Kada nors čia turėtų būti dviejų lygių sankryža
                      Paskutinis taisė Romas; 2008.08.19, 20:57.

                      Comment


                        #12
                        A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga

                        Kelias prieš porą metų kapitaliai suremontuotas

                        Nedidelis remontas ties Saločiais.
                        Sankryžos platinimas. O gal rekonstrukcija į "prancūzišką" žiedinę sankryžą (apie tai informacijos neteko matyti)




                        Paskutinis kilometras Lietuvoje.


                        Buv. pasienio punktas Saločiai/Grenctale


                        Dešinėje - Lietuvos muitinė (paskutiniais metais ji neveikė, nes visos tarnybos dirbo LV pusėje)


                        Už mūsų muitinės - pasienio stulpas
                        Kairėje - latvių Grenctalė

                        Comment


                          #13
                          A17 Panevėžio vakarinis aplinkkelis

                          Šiek tiek pasenusi naujiena

                          2008-10-07

                          Panevėžio miesto savivaldybės administracijos užsakymu UAB „Kelprojektas“ Panevėžio skyrius pradeda rengti Panevėžio pramonės parko susisiekimo komunikacijų (J.Janonio g. dalis) ir Panevėžio pramonės parko susijungimo su „Via Baltica“ aplinkkeliu detalųjį planą.
                          Detaliojo plano rengimo darbus numatome pradėti 2008 m. III ketvirtyje, baigti – 2008 m. IV ketvirtyje. Detalųjį planą žadama baigti iki 2008 gruodžio mėnesio.

                          Su preliminariais sprendiniais iki 2008 spalio 24 d.
                          http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...72&ItemID=6144

                          Comment


                            #14
                            "Via Baltica" (E67) nuo Panevėžio aplinkelio iki Rygos žiedo

                            2009.03.20

                            Panevėžio vakarinis aplinkelis pažymėtas kaip A17 kelias. Dar 155 km iki Rygos/Riga


                            Pabaiga 2x2 kelio


                            Panevėžio aplinkelyje. Galima pasisveikinti su furomis, nes mes "Via Baltica" kelyje


                            ES reklama prieš pastatyta viaduką su A9 į Šiaulius


                            Lenkas priekyje


                            "Statoil" mano mėgstamiausia degalinė


                            Puiki kelio kokybė



                            "Via Balticoje" galima sutikti ir vengrų vilkikų


                            Paskutinis kilometras Lietuvoje


                            Sveiki atvykę į Latviją. Sunervino, kad latvių pasieniečiai stabdo ir prašo paso...


                            Pirmi kilometrai Latvijoje


                            Latvijos nuotraukos - temoje [LV] Latvijos keliai
                            Paskutinis taisė Romas; 2009.03.23, 22:36. Priežastis: Pranešimas padalintas pagal temas

                            Comment


                              #15
                              2009-04-17. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos paskelbė atvirus darbų pirkimo konkursus pagal du projektus.(...)
                              Pagal projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos stiprinimo užbaigimas ir Marvelės sankryžos rekonstrukcija“ sutartį Nr. 3. numatoma darbus atlikti trijuose magistraliniuose keliuose:
                              A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga, A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ir A17 Panevėžio aplinkkelis.
                              Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,46 iki 65,19 km numatoma sustiprinti 4,29 km kelio dangos ir įrengti 0,323 km ilgio greitėjimo-lėtėjimo juostas.
                              Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože nuo 23,36 iki 44,55 km planuojama sustiprinti 9,42 km kelio dangos, įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką, tinklo tvorą, kanopinių gyvūnų praėjimą ribojančias grotas, nušokimo rampas.
                              Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 21,40 iki 21,85 km numatoma įrengti tinklo tvorą ir kanopinių gyvūnų praėjimą ribojančias grotas.

                              Vokų su pasiūlymais atlikti darbus atplėšimas vyks gegužės mėnesį.
                              http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...konkursai/5943

                              Comment


                                #16
                                Geras reportažas, Romai.
                                Sveikam kūne sveika siela telpa sunkiai.

                                Comment


                                  #17
                                  Iki žiemos nori baigti darbus
                                  Vilma KAIRIENĖ
                                  2009-10-05



                                  P.Luko nuotr. DARBYMETIS. Kelininkai turi užbaigti remonto darbus, kol neužklupo šalčiai.

                                  Keliams pinigų atsiranda

                                  Kai kuriose tarptautinės magistralės „Via Baltica“ vietose tiek daug kelininkų technikos, o darbai nenutrūksta ir savaitgalį, kad gali atrodyti, jog sunkmetis čia – nė motais. Panevėžio apskrityje dviejuose tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožuose ir prasidėjus rudeniui verda darbas.

                                  „Šiemet dėl du kartus tikslinto valstybės biudžeto nebuvo aiškus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimas, todėl daug konkursų rangos darbams atlikti persikėlė į antrąją metų pusę, o kelininkams tenka didelės apimties darbus vykdyti per kelis likusius mėnesius. Tai būdinga ir Europos Sąjungos lėšomis iš dalies finansuojamiems projektams, nes visais atvejais būtinas kofinansavimas valstybės biudžeto lėšomis. Pernai per visą sezoną mūsų bendrovė pagamino ir paklojo apie 150 tūkst. tonų asfalto masės, o šiemet 126 tūkst. tonų paklosime per tris mėnesius“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė.

                                  Vienas iš tokių per labai trumpą laiką vykdomų projektų – stiprinti tarptautinės magistralės „Via Baltica“ du ruožus. Sutartys dėl šių darbų su Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašytos dar liepos mėnesį.

                                  Pasak R.Čepienės, už 6,5 milijono litų stiprinama danga kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože: nuo 60,9 iki 65,19 kilometro, o 46 ir 47 kilometre įrengta 323 metrai greitėjimo-lėtėjimo juostų. Pasvalio rajone pagrindiniai darbai jau atlikti, liko tik baigiamieji – apdaila, ženklinimas, pastatyti naujus kelio ženklus.

                                  Skuba išnaudoti gerą orą

                                  Didelės lėšos investuojamos į kelio ruožą Panevėžys–Aristava–Sitkūnai. Anot R.Čepienės, už 15,3 mln. litų bus atlikta darbų kelio ruože nuo 23,36 iki 44,55 kilometro. Visus darbus skubama užbaigti iki lapkričio 30 dienos.

                                  „Pusė numatyto laiko darbams atlikti jau praėjo, liko du mėnesiai iš keturių. Jau padaryta 8,8 mln. litų vertės darbų, tai sudaro 48 procentus visos vertės. Abiejuose kelio ruožuose jau įrengta 15 pralaidų“, – teigė Danielius Žigas, bendrovės „Panevėžio keliai“ projekto vadovas.

                                  Vykstantys Kauno link vairuotojai jau nuo Ramygalos miestelio turi pradėti paisyti eismo apribojimų. Ir taip iki pat Kėdainių rajono ribos. Kelio tvarkymo darbai šiame ruože virte verda. Eismą net keliose tvarkomos magistralės vietose reguliuoja laikinai įrengti šviesoforai.

                                  Siaurame ir nuolat mašinų pilname tarptautinės reikšmės kelyje net ir savaitgaliais susidaro spūstys, todėl dabar daugelis važinėjančių šia kryptimi vairuotojų vengia gaišaties ir mieliau suka į aplinkkelį, Kėdainius pasiekia važiuodami per Krekenavą.

                                  Bus saugiau

                                  Priversti kęsti važiavimo nepatogumus vairuotojai jau žiemą galės džiaugtis geresne kelio kokybe, kelionė bus saugesnė. Šiame ruože bus sustiprintas 9,42 kilometro kelio ruožas – nuo 23,36 iki 32,78 kilometro.

                                  Pagal projektą bus įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, užtverta penkių kilometrų ilgio tinklo tvora. Į tvarkomą ruožą patenkančių Ramygalos miestelio gatvių susikirtimuose su vietinės reikšmės keliais bus įrengtos trys sankryžos, jos turės iškilias saleles. Joms įrengti, vadovaujantis pasiteisinusia Europos Sąjungos eismo saugumo priemonių diegimo praktika, bus naudojamos raudonos spalvos trinkelės.

                                  „Dabar intensyviai rengiamas kelio pagrindo sluoksnis iš skaldos, klojamas asfaltbetonio pagrindo sluoksnis. Šią savaitę pradėsime kloti ir viršutinius asfaltbetonio dangos sluoksnius. Ramygaloje jau rengiamos sankryžos, pradėti trijų kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstravimo ir tinklo tvoros įrengimo darbai“, – sakė projekto darbus koordinuojantis D.Žigas.

                                  Po rekonstrukcijos kelio per Ramygalą asfalto dangos plotis sieks 8 metrus, o prieš miestelį ir už jo, kur ateityje planuojama sujungti aplinkkelį, asfalto danga sieks 9 metrų plotį.

                                  „Konkretesnės Ramygalos aplinkkelio tiesimo datos prognozuoti negalime, nes nėra aiškūs finansavimo šaltiniai, nėra ir projekto, tačiau kelias iš karto ruošiamas galimam aplinkkelio sujungimui“, – paaiškino R.Čepienė.

                                  Comment


                                    #18
                                    „Via Baltica“ kelias turi tapti automagistrale
                                    AINA
                                    2009-12-28 11:25



                                    2007-2013 metais į „Via Baltica" plėtrą Lietuvos
                                    teritorijoje planuojama investuoti iki 509 mln. Lt.

                                    AB ”Panevėžio keliai” dviejuose tarptautinės magistralės “Via Baltica “ ruožuose baigė dangos stiprinimo darbus.

                                    Sutartys dėl šių darbų su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie LR Susisiekimo ministerijos buvo pasirašytos 2009 m. liepos 13 d. Projekto darbai finansuoti ES Sanglaudos fondo ir Lietuvos Respublikos lėšomis.

                                    Vadovaujantis pirmąja sutartimi už 6,6 mln. litų (su PVM) buvo stiprinama kelio danga kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruože nuo 60,9 iki 65,19 kilometro, o sankryžoje 47,46 kilometre įrengta 323 metrų lėtėjimo-greitėjimo juostų.

                                    Vadovaujantis antrąja sutartimi, kurios apimtis pinigine išraiška siekė 15,6 mln. litų, darbai buvo vykdomi kelio Panevėžys-Aristava-Sitkūnai ruože nuo 23,36-44,55 kilometro. Kelio danga sustiprinta ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 9,42 kilometro, įrengtas 3 kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, 5,02 kilometro tinklo tvoros.

                                    Į šį ruožą patenkančioje Ramygalos gyvenvietėje, susikirtimuose su vietinės reikšmės keliais, įrengtos trys sankryžos su iškiliomis salelėmis. Salelėms įrengti, vadovaujantis gera ES eismo saugumo priemonių diegimo praktika, naudotos raudonos spalvos trinkelės. Pasibaigus darbams kelio per Ramygalos gyvenvietę asfalto dangos plotis siekia 8 metrus, o prieš ir už gyvenvietės, kur perspektyvoje planuojamas Ramygalos aplinkkelio prisijungimas, asfalto danga siekia 9 metrų plotį. Dviejuose darbų ruožuose įrengta 15 vandens pralaidų.

                                    Minėti darbai buvo atlikti per rekordiškai trumpą keturių mėnesių laikotarpį.

                                    „Via Baltica" kelias yra viena intensyviausio eismo tarptautinių magistralių Lietuvoje ir kartu viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, turinčių ypač didelę įtaką šalies ekonomikai.

                                    2007-2013 metais į „Via Baltica" plėtrą Lietuvos teritorijoje planuojama investuoti iki 509 mln. Lt. Iki 2035 metų „Via Baltica" kelio parametrai turėtų atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus. Tai yra, priešingų krypčių eismo srautai automagistralėse turės atskiras važiuojamąsias dalis, atskirtas skiriamąja juosta, o eimas sankryžose bus organizuotas skirtingais lygiais.

                                    ****

                                    AB "Panevėžio keliai" magistralėje "Via Baltica" dirba nuo 1989 metų, kai buvo pradėta vykdyti Šilagalio sankryžos statyba. Tuo metu tarptautinės magistralės „Via Baltica" pavadinimas dar neegzistavo. Buvo vykdoma kelių Panevėžys-Ukmergė ir Panevėžys -Kėdainiai sankirtos rekonstrukcija, o darbus vykdė Panevėžio kelių statybos valdyba Nr. 5, kurios bazėje vėliau įsikūrė AB „Panevėžio keliai". Šilagalio sankryža buvo traktuojama kaip magistralės Vilnius-Panevėžys dalis.

                                    Tik 1994 metais Kretoje vykusioje transeuropinio transporto konferencijoje buvo patvirtinti 9 transeuropiniai transporto koridoriai Rytų Europos valstybių integracijai į Vakarų Europos kelių tinklą. Du iš šių koridorių kerta Lietuvos teritoriją: šiaurės-pietų krypties I koridorius arba „Via Baltica" (Helsinkis-Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva) ir lygiagreti IA atšaka arba „Via Hanseatica" (Ryga-Šiauliai-Kaliningradas-Berlynas).

                                    Trečiojoje transeuropinio transporto konferencijoje, kuri vyko 1997 m. Helsinkyje, buvo numatyta galimybė pagrindines Lietuvos magistrales prijungti prie tarptautinių koridorių. „Via Baltica" pagrindą sudaro jau esami keliai, kurių ruožai rekonstruojami ir platinami, tiesiami aplinkkeliai, didinamas eismo juostų skaičius, statomi viadukai ir sankryžos. Tai europinės kokybės kelias, palengvinantis prekybą ir susisiekimą tarp Suomijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Lenkijos ir kitų Rytų bei Vakarų Europos šalių. Bendras „Via Baltica" ilgis - 649 kilometrai, per Lietuvą driekiasi 274 kilometrai.

                                    1995 metais AB „Panevėžio keliai" atidavė naudoti Panevėžio miesto pietinį aplinkkelį bei dalį vakarinio aplinkkelio, 1996 metais buvo baigtas statyti vakarinis aplinkkelis. Ir tuomet šios jungtys, nukreipiančios tranzitinį automobilių srautą nuo Panevėžio, oficialiai dar nesivadino tarptautinės magistralės dalimi.

                                    ES bankų lėšomis dalinai finansuojami darbai „Via Baltica" kelyje pradėti vykdyti 1997 metais. Rekonstruotas kelias Panevėžys-Kėdainiai-Cinkiškis, pastatytas Kėdainių aplinkkelis, darbai vyko kelyje Panevėžys-Pasvalys-Ryga. 1998 metais baigtas statyti Panevėžio miesto šiaurinis aplinkkelis, 2003 metais baigta kelio Vilnius-Ryga susikirtimo su keliu Panevėžys-Šiauliai rekonstrukcija į dviejų lygių sankryžą (Nausodės sankryža). Visus minėtus darbus vykdė AB „Panevėžio keliai".

                                    2004-2006 metais magistralės plėtros darbai buvo vykdomi Panevėžio, Kauno ir Marijampolės apskrityse. Plėtra vyko dviem etapais. Dviejų atskirų sutarčių, pasirašytų 2004 metų rugpjūčio ir 2005 metų liepos mėnesiais, tarp LAKD ir AB „Panevėžio keliai" vertė - 100,65 milijono litų (su PVM). Projektą finansavo ES Sanglaudos fondas (85% ) ir Lietuvos Respublika.

                                    „AINA“

                                    Comment


                                      #19
                                      Man "Google Maps" tai visus 976 km rodo Tas 2035 metų terminas tai atrodo tikrai nekaip. Na, bet tai lipdant po kokius 25 kilometrus (pvz. Kaunas - Marijampolė, pradžia tik 2013 metais) ir tai darant po keletą metų, tai tikrai realus terminas tie 2035 metai...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Man "Google Maps" tai visus 976 km rodo Tas 2035 metų terminas tai atrodo tikrai nekaip. Na, bet tai lipdant po kokius 25 kilometrus (pvz. Kaunas - Marijampolė, pradžia tik 2013 metais) ir tai darant po keletą metų, tai tikrai realus terminas tie 2035 metai...
                                        Del 2035: cia man atrodo sneka apie visa "via baltica". Lietuvoj Kaunas Marijampole apie 2015, Kaunas Panevezys apie 2020.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X