Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

    Labai panašu, kad Ukmergės gatvėje ties baigiamu statyti Norfos prekybos centru atsiras dar viena reguliuojama sankryža

    #2
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Labai panašu, kad Ukmergės gatvėje ties baigiamu statyti Norfos prekybos centru atsiras dar viena reguliuojama sankryža
    Greičiausiai taip ir bus. Nors asmeniškai esu prieš vieno lygio sankryžų įrengimą tokiose gatvėse kaip Ukmergės g., tačiau šioje vietoje jos jau seniai reikėjo. Piko metu susidarydavo ilgos eilės norinčių pasukti į kairę arba apsisukti. Taip buvo stabdomas eismas ir sudaromos problemos išsukti iš šoninių gatvių.

    Comment


      #3
      Ten reikėjo tiesiog panaikinti kairiojo posūkio galimybę. Viadukų visur nepristatysi, o naujų vieno lygio sankryžų Ukmergės gatvėje jau negalima įrenginėti, kai ir esamų skaičių mažinti reikėtų. Vairuotojai iš S.Neries g. ir Pašilaičių galės rinktis aplinkinius kelius išvažiavimui arba apsisukti prie BIG'o arba Ateities g. mazge. Gal jiems ir nelabai patogu, bet Ukmergės gatvėje daug svarbiau yra užtikrinti nenutrūkstamą tranzitinio transporto judėjimą, bent jau kol nenutiestas Vakarinis aplinkelis.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        #4
        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Ten reikėjo tiesiog panaikinti kairiojo posūkio galimybę. Viadukų visur nepristatysi, o naujų vieno lygio sankryžų Ukmergės gatvėje jau negalima įrenginėti, kai ir esamų skaičių mažinti reikėtų. Vairuotojai iš S.Neries g. ir Pašilaičių galės rinktis aplinkinius kelius išvažiavimui arba apsisukti prie BIG'o arba Ateities g. mazge. Gal jiems ir nelabai patogu, bet Ukmergės gatvėje daug svarbiau yra užtikrinti nenutrūkstamą tranzitinio transporto judėjimą, bent jau kol nenutiestas Vakarinis aplinkelis.
        Vis tiek prie Senukų, BIG ir kitur išliks šviesaforai, tad didelio skirtumo ir nebėra, ar ties viena vieta užsikiš eismas, ar mažiau, bet ties keliomis. Beto, nebūtų tų posūkių, tai aplinkinėse siaurose mikrorajonų gatvėse susidarytų spūstys, kas irgi labai blogai.
        Paskutinis taisė Lettered; 2011.10.07, 15:01.
        Flickr

        Comment


          #5
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ten reikėjo tiesiog panaikinti kairiojo posūkio galimybę. Viadukų visur nepristatysi, o naujų vieno lygio sankryžų Ukmergės gatvėje jau negalima įrenginėti, kai ir esamų skaičių mažinti reikėtų. Vairuotojai iš S.Neries g. ir Pašilaičių galės rinktis aplinkinius kelius išvažiavimui arba apsisukti prie BIG'o arba Ateities g. mazge. Gal jiems ir nelabai patogu, bet Ukmergės gatvėje daug svarbiau yra užtikrinti nenutrūkstamą tranzitinio transporto judėjimą, bent jau kol nenutiestas Vakarinis aplinkelis.
          Jau yra įrengta tų sankryžų ar pėsčiųjų šviesoforų tiek, kad viena ar dvi naujos sankryžos nieko nepakeis. Tereikia tik preciziškai sureguliuoti šviesoforus.

          Dėl apsisukimo prie PC BIG, tai siūlyčiau pasižiūrėti kiek ten automobilių per vieną šviesoforo ciklą spėja apsisukti ir palyginti su skaičiumi automobilių kurie pasuka į Gabijos g. (arba apsisuka), per tą patį laiką. Gautume tokį variantą, kad stovėtu ilga eilė prie šviesoforo, ilgesnė nei stovi dabar ties Orlen degaline,ir kartu užblokuotu pusę Ukmergės g. ( užimtu vieną eismo juostą iš esančių dviejų). Tai čia dar didelis klausimas kas blogiau: ar turėti sistemingai veikiantį šviesoforą, ar "butelio kaklelio" efektą.

          Aptariama sankryža reikalinga jau senokai ir kaip tik ji būtiniausia kol nenutiestas Vakarinis aplinkkelis. Dabar turime tokią situaciją: Justiniškių, Pašilaičių ir kitų vietų gyventojai, kuriems reikia važiuoti link Ukmergės - važiuoja Gabijos gatve, išsuka į Ukmergės ir artimiausiame apsisukime apsisukinėja, taip paralyžuodami normalų eismą Ukmergės g. Atsiradus Vakariniam aplinkkeliui, tokių važiuojančių gerokai sumažėtu ir vietiniam gyventojams pakaktu tokio sprendimo, koks buvo iki šiol.

          Dar vienas dalykas. Jei ten įrengti ne sankryžą, tai pėsčiųjų šviesoforas tikrai reikalingas. Kadangi šiuo metu yra tikrai ne vienetai toje vietoje kertančių gatvę. O toks ėjimas per gatvę yra pavojingas ir patiems pėstiesiems, ir vairuotojams.

          Comment


            #6
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Jau yra įrengta tų sankryžų ar pėsčiųjų šviesoforų tiek, kad viena ar dvi naujos sankryžos nieko nepakeis. Tereikia tik preciziškai sureguliuoti šviesoforus.

            Dėl apsisukimo prie PC BIG, tai siūlyčiau pasižiūrėti kiek ten automobilių per vieną šviesoforo ciklą spėja apsisukti ir palyginti su skaičiumi automobilių kurie pasuka į Gabijos g. (arba apsisuka), per tą patį laiką. Gautume tokį variantą, kad stovėtu ilga eilė prie šviesoforo, ilgesnė nei stovi dabar ties Orlen degaline,ir kartu užblokuotu pusę Ukmergės g. ( užimtu vieną eismo juostą iš esančių dviejų). Tai čia dar didelis klausimas kas blogiau: ar turėti sistemingai veikiantį šviesoforą, ar "butelio kaklelio" efektą.

            Aptariama sankryža reikalinga jau senokai ir kaip tik ji būtiniausia kol nenutiestas Vakarinis aplinkkelis. Dabar turime tokią situaciją: Justiniškių, Pašilaičių ir kitų vietų gyventojai, kuriems reikia važiuoti link Ukmergės - važiuoja Gabijos gatve, išsuka į Ukmergės ir artimiausiame apsisukime apsisukinėja, taip paralyžuodami normalų eismą Ukmergės g. Atsiradus Vakariniam aplinkkeliui, tokių važiuojančių gerokai sumažėtu ir vietiniam gyventojams pakaktu tokio sprendimo, koks buvo iki šiol.

            Dar vienas dalykas. Jei ten įrengti ne sankryžą, tai pėsčiųjų šviesoforas tikrai reikalingas. Kadangi šiuo metu yra tikrai ne vienetai toje vietoje kertančių gatvę. O toks ėjimas per gatvę yra pavojingas ir patiems pėstiesiems, ir vairuotojams.
            Tikėkimės, kad įrengus šią reguliuojamą sankryžą eismo situacija pagerės, bent jau bus tvarkingesni automobilių srautai, nes dabar piko metu ties ta sankryža chaosas abiem kryptim...

            Comment


              #7
              Parašė HSV Rodyti pranešimą
              Tikėkimės, kad įrengus šią reguliuojamą sankryžą eismo situacija pagerės, bent jau bus tvarkingesni automobilių srautai, nes dabar piko metu ties ta sankryža chaosas abiem kryptim...
              Vat įdomiausia, kaip bus su sankryža ar tai kelių susijungimu, kuris bus tarp šios naujos sankryžos ir sankryžos prie BIGo ? Kalba eina apie Pavilnionių gatvės pratęsimą iki Ukmergės gatvės. Neįsivaizduoju, kaip ten viskas paišysis...

              Comment


                #8
                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                Vat įdomiausia, kaip bus su sankryža ar tai kelių susijungimu, kuris bus tarp šios naujos sankryžos ir sankryžos prie BIGo ? Kalba eina apie Pavilnionių gatvės pratęsimą iki Ukmergės gatvės. Neįsivaizduoju, kaip ten viskas paišysis...
                Ta prasme - Vakarinio Aplinkkelio sankryža?

                Man irgi nevisai suprantama, kaip ją ten statys

                Comment


                  #9
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Ta prasme - Vakarinio Aplinkkelio sankryža?

                  Man irgi nevisai suprantama, kaip ją ten statys
                  Vakarinio aplinkkelio bus dar toliau už BIG'o ir sankryžos su Perkūnkiemio g.:


                  O su Pavilnionių g. sankryža irgi matosi:

                  Comment


                    #10
                    Manau viskas čia aišku kaip bus.

                    http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_3.jpg

                    http://www.architektusajunga.lt/uplo...gatves-www.jpg
                    Flickr

                    Comment


                      #11
                      Neaišku, nes Pavilnionių gatvė šiuose dviejuose pavyzdžiuose skirtingai pavaizduota, tiksliau antrame jos visai nėra...

                      O net jei ir bus tokia, kaip numatyta - tai kas 100m po sankryžą ? Bigas, sankryža su Pavilnionių g., Norfa, o dar truputį toliau pėsčiųjų šviesoforas. Visiškas bardakas. Dar tikėjaus, kad Ukmergės/Pavilnionių kaip nors padarys dviejų lygių, tačiau dabar turbūt net neverta tikėtis, kad bus fiziškai vietos ?

                      Comment


                        #12
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Manau viskas čia aišku kaip bus.
                        Keista, kad po 20 metų sumąstė ten sankryžą įsūdyti. Tai ji bus X tipo, ar -||-? Atsiprašau, dabar retai ten būnu.
                        Pritariu RamasN - ypatingų srautų ten niekada nebuvo (juk yra lygiagrečios gatvės).

                        Comment


                          #13
                          Tai kada tą Pavilionių g. žada sujungti? Nes man tai atrodo tai visiškai nebūtina. Tiesa, skaičiau, kad po 2015m žadama pačios Ukmergės g. rekonstrukcija, bet vis tai patikėta verslininkams, tai kas su ja bus pridaryta išvis neaišku.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            #14
                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                            Neaišku, nes Pavilnionių gatvė šiuose dviejuose pavyzdžiuose skirtingai pavaizduota, tiksliau antrame jos visai nėra...

                            O net jei ir bus tokia, kaip numatyta - tai kas 100m po sankryžą ? Bigas, sankryža su Pavilnionių g., Norfa, o dar truputį toliau pėsčiųjų šviesoforas. Visiškas bardakas. Dar tikėjaus, kad Ukmergės/Pavilnionių kaip nors padarys dviejų lygių, tačiau dabar turbūt net neverta tikėtis, kad bus fiziškai vietos ?
                            Pirmame pavyzdyje neteisinga nuoroda į sprendinio brėžinį. Vietoje brėžinio apie švietimo ir sveikatos infrastruktūrą turėtu būti susisiekimo tinklo plėtros schema. http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg

                            Panašu jog bus toks vieno lygio sankryžų "miškas". Dviem lygiams vietos dar yra pakankamai. Juo labiau, kad Ukmergės g. ties būsima sankryža iš abiejų pusių riboja kalniukai, kuriuos teks nukasti, jei darys vieno lygio sankryžą. Šiuo metu reljefo sąlygos yra palankesnės statyti viaduką virš Ukmergės g.

                            Comment


                              #15
                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Tai kada tą Pavilionių g. žada sujungti? Nes man tai atrodo tai visiškai nebūtina. Tiesa, skaičiau, kad po 2015m žadama pačios Ukmergės g. rekonstrukcija, bet vis tai patikėta verslininkams, tai kas su ja bus pridaryta išvis neaišku.
                              Tai būtina, bet su sąlyga jog Pavilnionių g./Ukmergės g. bus pastatytas viadukas. Dar įmanoma "įšgelbėti" Ukmergės g. nuo šviesoforinių sankryžų, tačiau tam reikia nutiesti daugybę nebaigtų gatvių tinklo atkarpų tame rajone ir turėtu valios. Jei pažvelgus į ortofoto, tai joje galima matyti, kad iš abiejų Ukmergės g. pusių turėtu būti paralelinės gatvelės skirtos visiems tiems objektams pastatytiems šalia Ukmergės g. Tačiau dabar visos egzistuojančios tų gatvelių atkarpos yra paverstos automobilių stovėjimo aikštelėmis prie komercinių objektų.

                              Comment


                                #16
                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Tai kada tą Pavilionių g. žada sujungti? Nes man tai atrodo tai visiškai nebūtina. Tiesa, skaičiau, kad po 2015m žadama pačios Ukmergės g. rekonstrukcija, bet vis tai patikėta verslininkams, tai kas su ja bus pridaryta išvis neaišku.
                                Manau reikalinga tą gatvę nutiesti, Gabijos žiede kamščiai rytais susidaro, būtų daug greičiau ir patogiau patekti į Ukmergės gatvę.
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Manau reikalinga tą gatvę nutiesti, Gabijos žiede kamščiai rytais susidaro, būtų daug greičiau ir patogiau patekti į Ukmergės gatvę.
                                  BP ši gatvė priskirta prie perspektyvinių gatvių, tai vargiai ar kada šis reikalas išvis pajudės.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    #18
                                    Nauja Ukmergės g. sankryža ties Ukmergės g. 298 statoma parduotuve

                                    1. Važiuojant nuo Gabijos g., kairėje neliko nelegalios autobusų ir sunkvežimių stovėjimo aikštelės. Sutvarkytas įvažiavimas į saugomą stovėjimo aikštelę:


                                    2. Naujai įrengta keturių eismo juostų atkarpa. Vertėtu atkreipti dėmesį, kad iš čia nebus galima pasukti į naujai statomą parduotuvę. Atvažiuojantys nuo Ukmergės g. negali pasukti į nuotraukos apačioje matomą įvažiavimą:


                                    3. Platinama ir ilginama greitėjimo juosta ties Tanagra:

                                    4.


                                    5. Prieš sankryžą nurodomieji kelio ženklai bus įrengiami ant rėmo virš gatvės:


                                    6. Toks pats rėmas kelio ženklams yra ties sankryža prie PC BIG:


                                    7. Sankryža Fabijoniškių pusėje:


                                    8. Naujai nutiestas įvažiavimas į Pašilaičių pusę:


                                    9. Naujai paklotas platus šaligatvis, kuris bent jau kol kas niekam nereikalingas, nes toliau nėra jokio grįsto tako:


                                    10. Skiriamojoje Ukmergės g. juostoje įrengiami atitvarai. Panašu, kad į Centro pusę naujasis atitvaras baigsis ties sekančiu pėsčiųjų šviesoforu. Taigi bus panaikintas ir apsisukimas už Tanagros.

                                    Comment


                                      #19
                                      Įdomu, čia Norfos statytojai savo lėšomis sankryža rekonstruoja?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #20
                                        Ukmergės g. darosi panaši prekybos centrų atžvilgių į Klaipėdos g. Panevėžyje. Todėl čia ir smaigsto šviesoforus, nes ateityje tranzitas eis vakariniu aplinkkeliu.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X