Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

    http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/08/0...tverius-metus/ - konkurso nugalėtojas, jau spalį bus, kai patį konkursą kokį rugsėjį paskelbs. Ar ne per mažai laiko sulaukti kokybiškškų pasiūlymų?
    O gal dar nepasimokė iš ankstesnių projektų kai sakydavo bus tada ir tada, o realiai viskas daug toliua nusikeldavo.

    #2
    Turiu įtarimų, kad tiltas jau suprojektuotas. Kauno architektai manau supras ką turiu omeny

    Comment


      #3
      Audrys Karalius čia jau turės kur pasireikšt ir šįkart gal ir galima bus jį suprasti 
      Šioje vietoje tiltas ne šiaip sau turi būt, o atvirutinis. Tam reikia rimtesnio konkurso.

      Comment


        #4
        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/08/0...tverius-metus/ - konkurso nugalėtojas, jau spalį bus, kai patį konkursą kokį rugsėjį paskelbs. Ar ne per mažai laiko sulaukti kokybiškškų pasiūlymų?
        O gal dar nepasimokė iš ankstesnių projektų kai sakydavo bus tada ir tada, o realiai viskas daug toliua nusikeldavo.
        Čia man viskas kvepia lėšų įsisavinimu, matomai ir konkurso nugalėtojas jau aiškus Jei Panemunės tiltas kainavo 100 mln LTL ~30 Meur, tai šis spėčiau bus 100 Meur kaip minimum, vien upės plotį toje vietoje paėmus. Tokių sumų konkursai ir projektai mėnesio bėgyje....
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          #5
          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

          Čia man viskas kvepia lėšų įsisavinimu, matomai ir konkurso nugalėtojas jau aiškus Jei Panemunės tiltas kainavo 100 mln LTL ~30 Meur, tai šis spėčiau bus 100 Meur kaip minimum, vien upės plotį toje vietoje paėmus. Tokių sumų konkursai ir projektai mėnesio bėgyje....
          Mažiau klausykit tų terminų. Mokslo centras pagal pirminius jų papezėjimus irgi turėjo stovėti jau kitais metais.

          Comment


            #6
            KAUET posėdis, kuriame buvo svarstomos naujojo tilto konkurso sąlygos. Įdomus skaitinys:
            http://www.laskaunas.lt/kauet-protok...is-2017-08-02/
            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

            Comment


              #7
              Reikia naujos temos sitam tiltui.

              P.S. Juokingiausia, kad konservatoriai pamete daryta studija. Ten net architekturiniai pasiulymai buvo pateikti su vizualizacijom. Cia kazkur forume turi buti

              Comment


                #8

                Diskusijos naujoje temoje
                Paskutinis taisė 99; 2017.08.09, 23:03.
                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  #9
                  Parašė 99 Rodyti pranešimą
                  KAUET posėdis, kuriame buvo svarstomos naujojo tilto konkurso sąlygos. Įdomus skaitinys:
                  http://www.laskaunas.lt/kauet-protok...is-2017-08-02/
                  Su dideliu įdomumu perskaičiau ir visiškai pritariu tiems architektams, kurie sako, kad:
                  - tiltas yra vizualinė tarša ir sunaikins upės slėnius;
                  - eismui nieko neduos dėl jungčių trūkumo;

                  Reziumuojant: pinigų plovimo projektas
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    #10
                    1. Vizualines tarsos nebus. Pagal tokia logika Cikagos centras su tiltais kas 200 metru yra totaline vizualine miesto tarsa?
                    2. Jungtys bus padarytos.

                    pinigu plovimo projektas buvo vilniaus Mindaugo tiltas ir valdovu rumai. Ir dar stadionas.

                    Comment


                      #11
                      Parašė liutass Rodyti pranešimą

                      pinigu plovimo projektas buvo vilniaus Mindaugo tiltas ir valdovu rumai. Ir dar stadionas.
                      Mindaugo tiltas - juokas pagal kainą palyginti su šituo, atitinkamai ir plovimas juokingas, o nauda yra šiokia tokia.
                      Valdovų rūmai - čia jau kaip svarstysi, kaina aišku milžiniška, bet tai turi didelę valstybinę reikšmę.

                      Dėl stadiono tai čia pilnai pritariu ir dar pridėčiau estakadą į Goštauto gatvę - tas tai panašus absurdas į šitą būsimą Kėdainių tiltą.

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        #12
                        Kedainiu tiltas visada buvo numatytas miesto bendrame plane. Sakai ji itrauke, kad pinigu praplauti? Negi ir Matijosaiciui dar truksta tu nelaimingu €...?

                        Comment


                          #13
                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          Kedainiu tiltas visada buvo numatytas miesto bendrame plane. Sakai ji itrauke, kad pinigu praplauti? Negi ir Matijosaiciui dar truksta tu nelaimingu €...?
                          Bendrame plane yra labai daug ko... Tas tiltas buvo numatytas 1970-tais, kuomet buvo Vilijampolė pilna pramonės (Inkaras/Atrama/Kaspinas etc), o Aleksotas darbininkų rajonas (čia taip short and dirty) ir jiems reikėjo susisiekimo. Dabar jau laikai pasikeitę, ir srautas iš Vilijampolės į Aleksotą minimalus arba niekuo neišskirtinis iš kitų.

                          Manau daug labiau Kaunui reikėtų Europos pr. pratęsimo iki Via Baltikos, Panemunės tilto pratęsimo iki pietinio aplinkelio ir jo praplatinimo iki 2x2. Bet šie projektai komplikuoti dėl žemių/namų paėmimo etc., o va tiltą galima prasukti per vieną kadenciją. Kitaip man šitas projektas ir jo skuba nesidėlioja
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            #14
                            Taigi jau net Kupcinskiokas buvo padares architekturinius konkursus ir studijas (deja, kazkur taip nukiso tas studijas, kad niekas nerado). Ir tiltu vizualizacijos buvo pateiktos, ir pinigai tam skirti. Tikejosi finansavimo is vyriausybes, bet gavo barankos skyle. Dabar miestas pastatys uz savo pinigus.

                            dabar Vilijampole ir Silainiai i centra ir Aleksota vaziuoja per Aleksoto tilta ir uzkemsa Birstono sankryza
                            Paskutinis taisė liutass; 2017.08.14, 22:38.

                            Comment


                              #15
                              Aš manau pirmiau turėtų sutvarkyti jungtis apie kurias buvo kalbama KAUET posėdyje, o po to tiltą statyti ir derinti. Nes tas pažadas "bus padarytos" nelabai nuteikia optimistiškai.

                              Comment


                                #16
                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Taigi jau net Kupcinskiokas buvo padares architekturinius konkursus ir studijas (deja, kazkur taip nukiso tas studijas, kad niekas nerado). Ir tiltu vizualizacijos buvo pateiktos, ir pinigai tam skirti. Tikejosi finansavimo is vyriausybes, bet gavo barankos skyle. Dabar miestas pastatys uz savo pinigus.

                                dabar Vilijampole ir Silainiai i centra ir Aleksota vaziuoja per Aleksoto tilta ir uzkemsa Birstono sankryza
                                Anekdotas, tų studijų nerado net jų autorius Bet Kupčinskas negavo pinigų Panemunės tiltui iš saviškio Kubiliaus, tai ką jis mąstė apie dar vieną tiltą, nesuprantu kažko. Beje viskas taip tyliai buvo daroma, kad čia yra dabar visiškai nauja idėja daugeliui.

                                Ir tas tiltas visai nepadės važiuojantiems iš Šilainių ir Vilijampolės į centrą (jei padėtų, gal ir būtų nieko), nes tą pačią Birštono gatvę užkimš tik iš kitos pusės ir reiks dar VytautoD tiltą pervažiuoti. Jis padės TIK važiuojantiems į Aleksotą, bet tokių nedaug mano vertinimu.


                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  #17
                                  Dar tarpukaryje buvo planuotas tunelis (jau tuomet buvo susisiekimo problemos) iš centro pusės link Vilijampolės tilto. Nes esamos gatvės nepapakamo pralaidumo buvo tarpukaryje, dabar tai tuo labiau. Ir joks Kėdainių g. tiltas nieko čia nepagerins. Jis iš viso šiuo metu nereikalingas, nes srautai visai ne tie, kuriuos jis galėtų perimti.

                                  Comment


                                    #18
                                    O šiaip tai gal geriau senąjį Vilijampolės tiltą perstatyti su daugiau juostų ir padaryti estakadą per Lituanikos žiedą į Jonavos g. Manau būtų didesnis efektas.
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      #19
                                      Būtent. Taip pat nutiesti tunelį, planuotą dar tarpukaryje - tam, kad nukrauti siaurą vietą Šv. Gertūrodos ir Šauklių g. Viršum palikti tik viešąjį transportą ir privažiavimą prie pastatų, šoninių gatvelių. Bet ir Vilijampolės pusėje reikia esminių pertvarkų, nes sankryža prie tilto viską stabdys.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Reikia naujos temos sitam tiltui.

                                        P.S. Juokingiausia, kad konservatoriai pamete daryta studija. Ten net architekturiniai pasiulymai buvo pateikti su vizualizacijom. Cia kazkur forume turi buti
                                        Mindaugo tiltas kainavo mažiau nei 5 mln. eur. Kiek gyventojų Čikagoje ir Kaune? Ar toje vietoje iš vis būna didelių kamščių? Net, kai buvo nugriautas Panemunės arba remontuojamas KHE tiltai, nebuvo jokių eismo katastrofų. Su tokia miesto demografine situacija iš vis nereiktų plėsti infrastruktūros ir statyti naujų tiltų, o tik esamus remontuoti.
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Working...
                                        X