Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Ok, esate teisus - tiesiog nevertinau skersai einačių pėsčiųjų.
    Nejuokaukit taip Kaip tik yra pavojingesnė situacija skersine kryptimi einantiems pėstiesiems, nes trajektorijos kertasi 90 laipsnių kampu.
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.22, 09:40.

    Comment


      Čia keletas video apie skersines perėjas:







      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Čia keletas video apie skersines perėjas:







        Koks čia "neteisėtas" įrengimas? nesiginčiju, video matome kad kai kurie vairuotojai suka idiotiškai, bet priežastis gana paprasta - po to kai Keras sup*so visas kauno sankryžas vairuotojai dar dažniau šokinėja per beužgestantį geltoną ar net raudoną, nes laukti pusvalandį (hiperbolizuoju, bet esmė kad +/- amžinybę) kol vėl užsidegs žalias niekas nenori.

        Comment


          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

          Koks čia "neteisėtas" įrengimas? nesiginčiju, video matome kad kai kurie vairuotojai suka idiotiškai, bet priežastis gana paprasta - po to kai Keras sup*so visas kauno sankryžas vairuotojai dar dažniau šokinėja per beužgestantį geltoną ar net raudoną, nes laukti pusvalandį (hiperbolizuoju, bet esmė kad +/- amžinybę) kol vėl užsidegs žalias niekas nenori.
          Neteisėtai, nes sankryža rekonstruota pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, kurios pagal fazių išsidėstymą šioje vietoje draudžia įrengti lentelę su žalia rodykle. Tam pačiam Kerui į tai nusispjaut, nes tokių lentelių pridėliota visam mieste.

          Comment


            Susirūpino KET pakeitimais nuo lapkričio 1-osios: taisyklės posūkiams į dešinę keičia ir judėjimą į kairę?

            Vilniaus mieste yra 22 sankryžos su atskiromis sekcijomis į dešinę, tačiau važiavimas jomis nuo lapkričio 1 d. nesikeis, nes pagrindinis šviesoforų signalas turi eismo krypties kontūrus – tiesiai arba tiesiai ir į kairę. Važiavimas per jas išlieka toks pats – tik užsidegus žaliai sekcijai. Stebint eismo srautų pokyčius tokie pakeitimai galimi ateityje – demontuojant pagrindinių žalio šviesoforų signalų kontūrus, jog per įrengtas sekcijas į dešinę būtų galima važiuoti jiems neužsidegus. Šie sprendimai galėtų būti aktualūs mažo eismo srautų intensyvumo sankryžose“, – sakė R. Markovskis.
            https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82588491

            Comment


              Tai dabar gaunasi kad posukis i kaire irgi galimas nedegant papildomai sekcijai bet degant pagrindiniam žaliam? Kiek pamenu beveik visur Vilniuje kur yra papildoma sekcija i kaire, pagrindiniam žaliam nera rodykliu.

              Comment


                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                Tai dabar gaunasi kad posukis i kaire irgi galimas nedegant papildomai sekcijai bet degant pagrindiniam žaliam? Kiek pamenu beveik visur Vilniuje kur yra papildoma sekcija i kaire, pagrindiniam žaliam nera rodykliu.
                Iš kur tokios įžvalgos? Juk šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į kairę yra ir liks juodos rodyklės pagrindiniame žaliame signale. Plius Vilniuje visas kontūrines juodas rodykles pastorins, kaip šioje Kauno sankryžoje:

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Tai dabar gaunasi kad posukis i kaire irgi galimas nedegant papildomai sekcijai bet degant pagrindiniam žaliam?
                  Tikrai taip, jeigu tik nėra pagrindiniame žaliame rodyklių. Patiko Delfio diskusijos momentas, kai p. Pumputis sutriko po p. Pakėno komentaro

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Tikrai taip, jeigu tik nėra pagrindiniame žaliame rodyklių. Patiko Delfio diskusijos momentas, kai p. Pumputis sutriko po p. Pakėno komentaro
                    Pumputis sutriko tikrai O atsakymas paprastas - galima sukti į kairę nedegant papildomai sekcijai, jeigu pagrindinis žalias bus be rodyklių. Vilniuje tokių šviesoforų nėra. Klaipėdoje minėjai, kad gali būti.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Vilniuje tokių šviesoforų nėra. Klaipėdoje minėjai, kad gali būti.
                      Ir ko gero tokių šviesoforų po lapkričio 1 d. bus ne tik Klaipėdoje, bet ir kituose miestuose ir miesteliuose (išskyrus Vilnių ir Kauną).

                      Kalbant apie Klaipėdą - kol kas jokių matomų pokyčių. Ieškant informacijos apie mistines 8 sankryžas jokių siūlo galų užčiuopti nepavyko. Ar tai nebus savivaldybės iš piršto laužtas skaičius? Gali būti, kad koks tūlas savivaldybės tarnautojas šį skaičių gavo sudėjęs pastaruoju metu įrengtas ir planuojamas įrengti šviesoforines perėjas (3 perėjos Šilutės pl., 3 Baltijos pr. ir po vieną Taikos pr. ir Smiltelės g.).

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Ir ko gero tokių šviesoforų po lapkričio 1 d. bus ne tik Klaipėdoje, bet ir kituose miestuose ir miesteliuose (išskyrus Vilnių ir Kauną).

                        Kalbant apie Klaipėdą - kol kas jokių matomų pokyčių. Ieškant informacijos apie mistines 8 sankryžas jokių siūlo galų užčiuopti nepavyko. Ar tai nebus savivaldybės iš piršto laužtas skaičius? Gali būti, kad koks tūlas savivaldybės tarnautojas šį skaičių gavo sudėjęs pastaruoju metu įrengtas ir planuojamas įrengti šviesoforines perėjas (3 perėjos Šilutės pl., 3 Baltijos pr. ir po vieną Taikos pr. ir Smiltelės g.).
                        Dėl kitų miestų sutinku, visko gali būti, kad nebus rodyklių pagrindiniame žaliame signale.

                        Dėl Klaipėdos 8 sankryžų informacija teisinga, vykdomi tyrimai. Tiesiog teks palaukti.

                        Comment


                          Parašė Austras Rodyti pranešimą
                          Ok, esate teisus - tiesiog nevertinau skersai einačių pėsčiųjų. Tikriausiai todėl, kad nepamenu ar buvo dėl žalios lentelės nukentėjusių einant skersai automobilio. Atsimenu kelis atvejus, kai buvo nukentėjusių einant lygiagrečiai, tikėtina, kad būtent dėl šių atvejų dabar naikinamos žalios lentelės.
                          Na manęs einančio per perėją skersai vos nepartrenkė bobos vairuojamas autonobilis, atsirėmė į koją bandydamas sukti dešinėn pagal žalią rodyklę.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Na manęs einančio per perėją skersai vos nepartrenkė bobos vairuojamas autonobilis, atsirėmė į koją bandydamas sukti dešinėn pagal žalią rodyklę.
                            Skardinę?
                            Neskaičiau temos įdėmiai. Ar buvo kada nors pateikta nors kokia oficiali informacija, kiek buvo sužalota vnt ir % pėsčiųjų perėjose? Nesitikiu atskiros statistikos dėl skardinių rodyklių.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Skardinę?
                              Neskaičiau temos įdėmiai. Ar buvo kada nors pateikta nors kokia oficiali informacija, kiek buvo sužalota vnt ir % pėsčiųjų perėjose? Nesitikiu atskiros statistikos dėl skardinių rodyklių.
                              Dėl skardinių rodyklių niekas atskirai statistikos nefiksavo, deja. O diskusiją dėl eismo įvykių pėsčiųjų perėjose tikslinga tęsti temoje apie pėsčiųjų perėjas.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Skardinę?
                                O tai būna taip, kad ir pėsčiajam žalia, ir neskardinė rodyklė automobiliui į dešinę šviečia?

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  O tai būna taip, kad ir pėsčiajam žalia, ir neskardinė rodyklė automobiliui į dešinę šviečia?
                                  Aš taip pat perėjoje tokioje situacijoje gavau šiek tiek ant kapoto pasivažinėt ir ne kartą analogiškas pavojingas situacijas mačiau laukdamas žalios bet jau mašinoje.

                                  Vairuotojas sutelkia dėmesį į atvažiuojančius iš kairės ir nebepažiūri ar nėr pesčiųjų, einančių iš dešinės.

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    Aš taip pat perėjoje tokioje situacijoje gavau šiek tiek ant kapoto pasivažinėt ir ne kartą analogiškas pavojingas situacijas mačiau laukdamas žalios bet jau mašinoje.

                                    Vairuotojas sutelkia dėmesį į atvažiuojančius iš kairės ir nebepažiūri ar nėr pesčiųjų, einančių iš dešinės.
                                    Taip, viena iš priežasčių, kad sutelkia dėmesį į kairę. Kita priežastis, man visgi peršasi mintis, kad nemažai vairuotojų nesuvokia, kad išvis pėstiesiems gali degti žalia.

                                    Comment


                                      O aš ėjau iš kairės šioje sankryžoje - http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Čia keletas video apie skersines perėjas:
                                        Aš tokiems kaip tas juodas automobilis einant per perėją sugėdimu pabarškinęs per kėbulą, gal kitą kartą ne tik į automobilius žiūrės, bet ir pėsčiuosius.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Taip, viena iš priežasčių, kad sutelkia dėmesį į kairę. Kita priežastis, man visgi peršasi mintis, kad nemažai vairuotojų nesuvokia, kad išvis pėstiesiems gali degti žalia.
                                          Isvada viena - be rodyklių bus saugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X