Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jau patobulinio Pedagoginio žiedą. Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede. Nelabai suprantu tokios logikos. Įvažiuojant vistiek norėsis laukti didesnio tarpo, nes nu o ką jei kažkas su parketniku varys nepristabęs per kalniuką?

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1147128
    O kokia logika daryti prie įvažiavimo? Dabar jei automobilis žiede bus ties tais kalniukais, galėsi įvažinėti, be kalniukų tą automobilį būtų reikėję praleisti.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      O kokia logika daryti prie įvažiavimo? Dabar jei automobilis žiede bus ties tais kalniukais, galėsi įvažinėti, be kalniukų tą automobilį būtų reikėję praleisti.
      Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?
        Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.
        Flickr

        Comment


          Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede.
          Prie įvažiavimų visi stovi ir be kalniukų

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.
            Važiavau Pedagoginiu žiedu. Visiškai jokio poveikio. Kalniukai transporto priemonių nelėtina, o pralaidumas praktiškai toks pat (matuojant ne skaičius, o dalyvaujant eisme realistiškai).
            Paskutinis taisė liudasbar; 2019.05.21, 13:15.

            Comment


              Lrytas 2019.05.20
              Pedagoginio žiede vairuotojai nebegali lėkti, kaip įpratę
              Pirmadienio, gegužės 20-osios, rytą greičio kalneliai jau buvo įrengti, o prie jų stovėjo įspėjantys ženklai. Nors ryškios spalvos kalneliai nėra itin agresyvaus profilio, greitis žiede pastebimai sumažėjo.

              https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...prate-10427167

              Comment


                Ar kas nors gali paaiškinti, kokia kalniukų prasmė prie Edukologijos univeristeto, jei niekas nestabdo tik pasikrato? Na gal retkarčiais autobusai sulėtina greitį, bet vis tiek niekas nevažiuoja į žiedą, nes autobusai kitas juostas užstoja. Kada juos pašalins?

                Comment


                  Parašė rat Rodyti pranešimą
                  Ar kas nors gali paaiškinti, kokia kalniukų prasmė prie Edukologijos univeristeto, jei niekas nestabdo tik pasikrato? Na gal retkarčiais autobusai sulėtina greitį, bet vis tiek niekas nevažiuoja į žiedą, nes autobusai kitas juostas užstoja. Kada juos pašalins?
                  Kalniukai logikos iš principo turi. Bet... dabar jie padaryti per arti įvažiavimo (jeigu kam teko važiuot, tai turbūt patys tą supratot, kad realiai per mažas atstumas nuo įvažiavimo iki kalniuko), o ir kalniukai yra per lygūs, t.y. neverčia pristabdyti tiek, kiek reikėtų norint, kad sistema veiktų.

                  Žodžiu padarė šūdinai.

                  Comment


                    Gal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Gal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.
                      Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:

                      https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:

                        https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed
                        Berods žinau tokio tipo kalnelius. Juos įrengė vienoj gatvėj Kaune ir buvo palikta 50 km/h zona. Iki kokio 1/3 vairuotojų prilėtina, turbūt tie kurie saugo savo mašinas

                        Comment


                          Šiandien pastebėjau informavimą apie numatomą atkarpą ties "pedagoginio" žiedu Vilnius.lt kolkas nėra.
                          Ar gali būti tai priežastis, kodėl nutrūko dviračių tako tiesimas? Nes darbai nejuda jau nuo balandžio/gegužės.

                          Comment


                            Čia kartais ne ta papildoma juosta? Buvo PP viešinimas, tik linko tai neturiu. Bet seniai. O čia nauja data, tad turėtų atsirasti ir internete.

                            Comment


                              Įvažiuoti į Edukologijos žiedą nebereikės: planuojama papildoma juosta į Konstitucijos prospektą
                              Dažnas veikiausiai keiksnoja Edukologijos universiteto žiedinę sankryžą, kurią piko metu pravažiuoti užtrunka nemažai laiko. Nuspręsta šiek tiek palengvinti vairuotojų dalią ir įrengti papildomą juostą sukimui į Konstitucijos prospektą iš Geležinio Vilko gatvės. Su naujos eismo juostos įrengimo darbais bus įrengta ir pėsčiųjų saugumo salelė.

                              „Papildoma eismo juosta bus įrengiama išnaudojant, vejos plotą, esantį dešinėje žiedinės sankryžos pusėje, toliau papildoma eismo juosta sujungiama su Konstitucijos pr., kuriame esama plati autobusų juosta padalinama į dvi eismo juostas iš kurių antroji skirta automobiliams, kurie įvažiavo į Konstitucijos pr. iš Geležinio Vilko g. naujai įrengta eismo juosta. Toliau šie automobiliai iš antros eismo juostos privalo persirikiuoti į trečią eismo juostą, nes antra juosta, įsiliejus pirmai, ties Linkmenų g. tampa pirma, kuria toliau gali važiuoti tik maršrutinis transportas. Sklandus eismo organizavimas užtikrinamas vertikaliu ir horizontaliu ženklinimu“, – apie būsimą eismo organizavimą po eismo juostos įrengimo rašomą projektiniuose siūlymuose.

                              Įrengiant papildomą juostą, reikės perkelti troleibusų kontaktinio tinklo stulpus, elektros kabelius ir kitus komunikacijų tinklus. Projekto techniniai parametrai

                              • Planuojamo objekto adresas – Geležinio Vilko gatvės ir Konstitucijos prospekto atkarpų rekonstrukcija;
                              • Numatomo ruožo ilgis – ~150 m;
                              • Juostų skaičius – 3 (įrengiama papildoma eismo juosta);
                              • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
                              • Projektinius siūlymus ruošė UAB „Skaitmeninis lapas“, projekto vadovė Aušra Bikelytė.
                              Viešas svarstymas

                              Visuomenės atstovai iki liepos 18-osios savo pasiūlymus ir pastabas gali teikti elektroniniu paštu info@digleaf.lt. Projekto viešas svarstymas numatomas ketvirtadienį, liepos 18 d., Vilniaus miesto savivaldybės patalpose, Konstitucijos pr. 3, posėdžių salėje 244. Diskusijų pradžia 17.00 val.
                              Yra brėžinių.

                              Comment


                                Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
                                Paskutinis taisė John; 2019.07.05, 10:05.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
                                  Žiedas žymiai didesnis "butelio kaklelis" nei sankryža su Linkmenų g., kur rytais kamščių nelabai būna nuo žiedo pusės, tai pralaidumas turėtų gerokai padidėti.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
                                    Kamštis prie Linkmenų šviesoforo yra daug saugiau nei kamščio prie žiedo uodega stovinti ant tilto.

                                    Comment


                                      Kamščiai ant tiltų, viadukų atrodo pavojingiausiai. Gal dėl to ir draudžiamas automobilių stovėjimas ant tiltų, jeigu kitokie ženklai to nenurodo.

                                      Comment

                                      Unconfigured Ad Widget

                                      Collapse
                                      Working...
                                      X