Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pilaitės prospekte – nauja požeminė pėsčiųjų perėja
    http://www.madeinvilnius.com/lt/nauj...form=hootsuite

    Be to, šiemet bus pradėti dar vienos požeminės perėjos įrengimo darbai Laisvės prospekte, Karoliniškėse. Planuojama, kad po metų Karoliniškių rajono gyventojai jau galės džiaugtis beveik 43 metrų ilgio, 4 metrų pločio požemine pėsčiųjų perėja. Joje bus įrengti du dengti įėjimai ir išėjimai, taip pat abiejose Laisvės prospekto pusėse numatyti neįgaliųjų keltuvai. Antžeminė šviesoforais valdoma pėsčiųjų perėja bus panaikinta, taip pat nebeliks pėstiesiems skirto šviesoforo.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.10.08, 13:38. Priežastis: Plika nuoroda

    Comment


      Valio! Pagaliau. Beje, įdomus sprendimas Pilaitės pr. požeminėj perėjoj neįrenginėti liftų, o apsiriboti keltuvais. Keltuvai, žinoma, pigesni, įdomu, ar jie ilgiau išliks nesulaužyti nei liftai.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Pas Šimašių komentaruose jau skundžiasi mamos, kad nėra kaip su vežimėliais pereiti, nes laiptai tai labai statūs.

        Comment


          "geriausia" būtų, jei pradėtų knisti kol neatidarytas VA III etapas

          Comment


            Del planuojamos perejos Karoliniskese:

            Visoje Europoje pozemines perejas naikina ir uzkasa. Pas mus atkasa senas ir dar prikuria nauju.
            Zmoniu srautas neturi eiti po zeme, jeigu tai ne metro.

            1. Pozemines perejos yra nesaugios. Jose daromi nusikaltimai bet kuriuo paros metu.
            2. Paprastam zmogui yra nemalonu leistis po zeme apskritai. O dar nemaloniau, kai tos perejos po keliu metu patampa uzmirstais urvais. Uztenka praeiti 200 metru nuo tos vietos kur nori daryti nauja pereja Karoliniskese iki pozemines perejos prie Sodros ir paziuret i ka ta pereja pavirs: viskas ispaisyta, puse lempu nedega, tamsu, kampuose primyzta ir visalaik smirda.
            3. Mieste pirmenybe turi zmogus, ne masina! Jei reikia greit vaziuot - paraleliai aplinkelis.
            4. Praktiski zmones renkasi UZ Norfos. Prie sios Norfos visa laika alkasu susirinkimai, kai jiems dar padarys pozemine pereja, isivaizduoju kaip malonu bus ten eit vakarais.
            5. Dabar visi pensininkai is abieju Laisves prospekto pusiu tam kad nukeliauti i Norfa ar Lidl tures uzkopti kruva laiptu, jiems labai patiks.
            6. Keltuvai tai kas? Tokie kaip Pilaiteje ar liftai? (kurie neveikia prie Panoramos) vietoj zmogisku "pandusu" - nusileidimu su nedideliu nuolydziu, kuriais laisvai eitu ir mamos ir neigalieji.
            7. Sita pesciuju pereja yra visiskai ne avaringa. Gyvenime joje nemaciau avariju. Ir kamsciu prie jos nera, tad kokia naikinimo prasme?

            galeciau ir toliau vardint kodel ten NEreikia pozemines perejos.

            Vietoj to kad greiciau pastatyti Narbuto/Simulionio tilta per tikrai avaringa pereja (gerai nors projekta pradejo), jie kis pinigus kad sukisti zmones po zeme. Nueme zalia rodykle is Laisves pr. i Narbuto g. ir va ten tikrai kas ryta stovi debiliskas kamstis. Geriau ten idetu atskira sviesoforo sekcija i desine, kuri ilgiau degtu. Zodziu viskas kaip visada.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Del planuojamos perejos Karoliniskese:

              Visoje Europoje pozemines perejas naikina ir uzkasa. Pas mus atkasa senas ir dar prikuria nauju.
              Zmoniu srautas neturi eiti po zeme, jeigu tai ne metro.

              1. Pozemines perejos yra nesaugios. Jose daromi nusikaltimai bet kuriuo paros metu.
              2. Paprastam zmogui yra nemalonu leistis po zeme apskritai. O dar nemaloniau, kai tos perejos po keliu metu patampa uzmirstais urvais. Uztenka praeiti 200 metru nuo tos vietos kur nori daryti nauja pereja Karoliniskese iki pozemines perejos prie Sodros ir paziuret i ka ta pereja pavirs: viskas ispaisyta, puse lempu nedega, tamsu, kampuose primyzta ir visalaik smirda.
              3. Mieste pirmenybe turi zmogus, ne masina! Jei reikia greit vaziuot - paraleliai aplinkelis.
              4. Praktiski zmones renkasi UZ Norfos. Prie sios Norfos visa laika alkasu susirinkimai, kai jiems dar padarys pozemine pereja, isivaizduoju kaip malonu bus ten eit vakarais.
              5. Dabar visi pensininkai is abieju Laisves prospekto pusiu tam kad nukeliauti i Norfa ar Lidl tures uzkopti kruva laiptu, jiems labai patiks.
              6. Keltuvai tai kas? Tokie kaip Pilaiteje ar liftai? (kurie neveikia prie Panoramos) vietoj zmogisku "pandusu" - nusileidimu su nedideliu nuolydziu, kuriais laisvai eitu ir mamos ir neigalieji.
              7. Sita pesciuju pereja yra visiskai ne avaringa. Gyvenime joje nemaciau avariju. Ir kamsciu prie jos nera, tad kokia naikinimo prasme?

              galeciau ir toliau vardint kodel ten NEreikia pozemines perejos.

              Vietoj to kad greiciau pastatyti Narbuto/Simulionio tilta per tikrai avaringa pereja (gerai nors projekta pradejo), jie kis pinigus kad sukisti zmones po zeme. Nueme zalia rodykle is Laisves pr. i Narbuto g. ir va ten tikrai kas ryta stovi debiliskas kamstis. Geriau ten idetu atskira sviesoforo sekcija i desine, kuri ilgiau degtu. Zodziu viskas kaip visada.
              Visiškai pritariu

              Comment


                Iš esmės ir aš pritarčiau. Juolab, kad tenai ta antžeminė perėja eismo pernelyg nestabdo. Kamščiai lyg ir nesusidaro.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Iš esmės ir aš pritarčiau. Juolab, kad tenai ta antžeminė perėja eismo pernelyg nestabdo. Kamščiai lyg ir nesusidaro.
                  Bet kol nebuvo aplinkkelio 2 etapo, tai visi vairuotojai keiksnojo šviesoforą - eilės nutysdavo. Tai tik dabar prisiruošė pagaliau pastatyt, tai jau niekam nebereikia

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Del planuojamos perejos Karoliniskese:

                    Visoje Europoje pozemines perejas naikina ir uzkasa. Pas mus atkasa senas ir dar prikuria nauju.
                    Zmoniu srautas neturi eiti po zeme, jeigu tai ne metro.

                    1. Pozemines perejos yra nesaugios. Jose daromi nusikaltimai bet kuriuo paros metu.
                    2. Paprastam zmogui yra nemalonu leistis po zeme apskritai. O dar nemaloniau, kai tos perejos po keliu metu patampa uzmirstais urvais. Uztenka praeiti 200 metru nuo tos vietos kur nori daryti nauja pereja Karoliniskese iki pozemines perejos prie Sodros ir paziuret i ka ta pereja pavirs: viskas ispaisyta, puse lempu nedega, tamsu, kampuose primyzta ir visalaik smirda.
                    3. Mieste pirmenybe turi zmogus, ne masina! Jei reikia greit vaziuot - paraleliai aplinkelis.
                    4. Praktiski zmones renkasi UZ Norfos. Prie sios Norfos visa laika alkasu susirinkimai, kai jiems dar padarys pozemine pereja, isivaizduoju kaip malonu bus ten eit vakarais.
                    5. Dabar visi pensininkai is abieju Laisves prospekto pusiu tam kad nukeliauti i Norfa ar Lidl tures uzkopti kruva laiptu, jiems labai patiks.
                    6. Keltuvai tai kas? Tokie kaip Pilaiteje ar liftai? (kurie neveikia prie Panoramos) vietoj zmogisku "pandusu" - nusileidimu su nedideliu nuolydziu, kuriais laisvai eitu ir mamos ir neigalieji.
                    7. Sita pesciuju pereja yra visiskai ne avaringa. Gyvenime joje nemaciau avariju. Ir kamsciu prie jos nera, tad kokia naikinimo prasme?

                    galeciau ir toliau vardint kodel ten NEreikia pozemines perejos.

                    Vietoj to kad greiciau pastatyti Narbuto/Simulionio tilta per tikrai avaringa pereja (gerai nors projekta pradejo), jie kis pinigus kad sukisti zmones po zeme. Nueme zalia rodykle is Laisves pr. i Narbuto g. ir va ten tikrai kas ryta stovi debiliskas kamstis. Geriau ten idetu atskira sviesoforo sekcija i desine, kuri ilgiau degtu. Zodziu viskas kaip visada.
                    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=50052254
                    Flickr

                    Comment


                      Pritarčiau požeminei perėjai Karoliniškėse, nebent jei būtų padarytas normalus, veikiantis liftas, arba eskalatorius.

                      Comment


                        Kuo pagrįstas teiginys, kad Europoje požeminės perėjos naikinamos?
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                          Pritarčiau požeminei perėjai Karoliniškėse, nebent jei būtų padarytas normalus, veikiantis liftas, arba eskalatorius.
                          Pafantazuokim. Lidlas galėjo nusitiesti eskalatorių tiesiai link paradinio įėjimo (gal apskritai būtų pergalvoję išplanavimą), o Norfa pasidaryti įėjimą tiesiai į apatinį aukštą (+ liftą). Būtų tada nors jiems motyvacija prižiūrėti tvarką priešais įėjimus.
                          Bėda, kad viskas kainuoja pinigus ir pasirenkamas tik pigiausias variantas. Todėl bus statūs laiptai ir pigūs keltuvai.

                          Comment


                            Tiltas virš (šalia) Narbuto stotelės išspręstų šimtąkart didesnę problemą nei Lidl-Norfos-poliklinikos požemis.

                            Comment


                              Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                              Tiltas virš (šalia) Narbuto stotelės išspręstų šimtąkart didesnę problemą nei Lidl-Norfos-poliklinikos požemis.
                              Įtariu, kad perėjos statybos bent jau dalinai finansuos Lidl. O Narbuto reikia viską už savivaldybės lėšas. Iš čia ir prioritetai.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Del planuojamos perejos Karoliniskese:

                                Visoje Europoje pozemines perejas naikina ir uzkasa. Pas mus atkasa senas ir dar prikuria nauju.
                                Zmoniu srautas neturi eiti po zeme, jeigu tai ne metro.

                                1. Pozemines perejos yra nesaugios. Jose daromi nusikaltimai bet kuriuo paros metu.
                                2. Paprastam zmogui yra nemalonu leistis po zeme apskritai. O dar nemaloniau, kai tos perejos po keliu metu patampa uzmirstais urvais. Uztenka praeiti 200 metru nuo tos vietos kur nori daryti nauja pereja Karoliniskese iki pozemines perejos prie Sodros ir paziuret i ka ta pereja pavirs: viskas ispaisyta, puse lempu nedega, tamsu, kampuose primyzta ir visalaik smirda.
                                3. Mieste pirmenybe turi zmogus, ne masina! Jei reikia greit vaziuot - paraleliai aplinkelis.
                                4. Praktiski zmones renkasi UZ Norfos. Prie sios Norfos visa laika alkasu susirinkimai, kai jiems dar padarys pozemine pereja, isivaizduoju kaip malonu bus ten eit vakarais.
                                5. Dabar visi pensininkai is abieju Laisves prospekto pusiu tam kad nukeliauti i Norfa ar Lidl tures uzkopti kruva laiptu, jiems labai patiks.
                                6. Keltuvai tai kas? Tokie kaip Pilaiteje ar liftai? (kurie neveikia prie Panoramos) vietoj zmogisku "pandusu" - nusileidimu su nedideliu nuolydziu, kuriais laisvai eitu ir mamos ir neigalieji.
                                7. Sita pesciuju pereja yra visiskai ne avaringa. Gyvenime joje nemaciau avariju. Ir kamsciu prie jos nera, tad kokia naikinimo prasme?

                                galeciau ir toliau vardint kodel ten NEreikia pozemines perejos.

                                Vietoj to kad greiciau pastatyti Narbuto/Simulionio tilta per tikrai avaringa pereja (gerai nors projekta pradejo), jie kis pinigus kad sukisti zmones po zeme. Nueme zalia rodykle is Laisves pr. i Narbuto g. ir va ten tikrai kas ryta stovi debiliskas kamstis. Geriau ten idetu atskira sviesoforo sekcija i desine, kuri ilgiau degtu. Zodziu viskas kaip visada.
                                Neįtikinai. Kažkokie subjektyvūs patinka/nepatinka, malonu/nemalonu. Galima prigalvoti tiek pat ir daugiau argumentų UŽ požeminės perėjos įrengimą. Juo labiau, kad gyvenu netoliese ir situaciją matau realiai.

                                Iš šitų argumentų vienintelis rimtas yra dėl „pandusų“. Taip, ilgos rampos/pandusai/nusileidimai yra reikalingi, kad perėja galėtų naudotis ir neįgalieji/senyvi žmonės/tėvai su vežimėliais. Tikėkimės, kad tokią ir suprojektuos.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Neįtikinai. Kažkokie subjektyvūs patinka/nepatinka, malonu/nemalonu. Galima prigalvoti tiek pat ir daugiau argumentų UŽ požeminės perėjos įrengimą. Juo labiau, kad gyvenu netoliese ir situaciją matau realiai.

                                  Iš šitų argumentų vienintelis rimtas yra dėl „pandusų“. Taip, ilgos rampos/pandusai/nusileidimai yra reikalingi, kad perėja galėtų naudotis ir neįgalieji/senyvi žmonės/tėvai su vežimėliais. Tikėkimės, kad tokią ir suprojektuos.
                                  Perėja senai suprojektuota ir statybos konkursas jau buvo skelbtas. Galit atsiversti projektą ir pamatyti, kaip bus iš tikrųjų: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=290314

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Perėja senai suprojektuota ir statybos konkursas jau buvo skelbtas. Galit atsiversti projektą ir pamatyti, kaip bus iš tikrųjų: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=290314
                                    Tai visgi bus liftas. Gaila.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Iš brėžinių matyti, kad laiptai nebus statūs labai. Nustebino to švieslangio būtinybė skiriamojoje Laisvės pr. juostoje.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Tiksliau, galbūt - nebutinybė. Kažkada gi svaigo, kad skiriama juosta tramvajai važinės

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Nustebino to švieslangio būtinybė skiriamojoje Laisvės pr. juostoje.
                                          Čia matyt specialiai norintiems, kad būtų „malonu“, numatyta
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X