Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    O kaip tu įsivaizduoji, kad turėtų atrodyti automobilis, kuris yra saugus po tokios avarijos? Visai nesudaužytas? Pasižiūrėk video Youtube kodėl šiuolaikiniai automobiliai yra saugūs ir kaip tai užtikrinama. Dar pasižiūrėk kokių fizikos video apie avarijas ir kaip veikia gautos smūgio energijos išskirstymas, kad ji neateitų iki keleivių.
    Tai žmogus, šiuo atveju, būtu buvęs saugus išlėkęs į gatvę ir rėžiasis į grindinį, stulpą ar sieną. Supratau.

    KĖBULAS TURI SUGERTI SMŪGIO INERCINĘ JĖGĄ, O NE PLYŠTI PUSIAU.
    Paskutinis taisė RokasLT; 2020.01.31, 20:05.

    Comment


      Tai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
        Tai kodėl Tesla S lūžo? Turėjo lūžti? Ar čia brokas pasitaikė? Ir kiek tokių brokų tada yra per visą laidą(-as)?

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Tai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
          Testui buvo paduoti neluztantys,o i masine gamyba leist tokiu turbut neimanoma

          O idomu man kiek is cia rasinejanciu ekspertu bent yra sedeja Tesloi?

          Comment


            Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

            Tai kodėl Tesla S lūžo? Turėjo lūžti? Ar čia brokas pasitaikė? Ir kiek tokių brokų tada yra per visą laidą(-as)?
            Matyt todėl, kad joks automobilis nėra sukurtas atlaikyti ~130km/h smūgį į šoną. Jei taip atrodo po objektyvių testų saugiausiu pripažįstamas SUV, gali pabandyti įsivaizduoti kaip atrodytų ne toks saugus automobilis.

            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

            Testui buvo paduoti neluztantys,o i masine gamyba leist tokiu turbut neimanoma

            O idomu man kiek is cia rasinejanciu ekspertu bent yra sedeja Tesloi?
            RokasLT panašu, kad ne tik sėdėjęs bet ir plikom rankom perplėšęs vieną kitą yra.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Ar tie trūkumai neatsveria privalumų (galia, komfortas, sutaupyti degalai, A juostos, parkavimas centre)?
              Pagrindinis automobilio privalumas yra kaina - ne daugiau 15k€ (viskas, kas kainuoja brangiau yra pinigų švaistymas). Visi tie pargeičiai ir galios yra nereikalingi žaisliukai. A juostos turi būti skirtos tik viešajam transportui (net ne taksi). O už 5val/metai stovėjimą Vilniaus centre galima nesunkiai sumokėti.
              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

              Comment


                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                Matyt todėl, kad joks automobilis nėra sukurtas atlaikyti ~130km/h smūgį į šoną. Jei taip atrodo po objektyvių testų saugiausiu pripažįstamas SUV, gali pabandyti įsivaizduoti kaip atrodytų ne toks saugus automobilis.

                RokasLT panašu, kad ne tik sėdėjęs bet ir plikom rankom perplėšęs vieną kitą yra.
                Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.

                Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
                Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.01, 10:30.

                Comment


                  Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                  Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.

                  Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
                  Beje pas Model S labai galines sedynes "patogios".Ziema luzineja rankeneles duru atidarymo,rasoja zibintai.Plastmases salone Opel Insignia ar prastesnes kokybes bet ka padarysi uz kulta reikia moket.Cia garantuoju kad puse kulto nariu bruzina Golf MK5 arba E46

                  Pries EV nieko neturiu pats planuoju VW id isigyt po miesta bruzintis
                  Paskutinis taisė Darius555; 2020.02.01, 11:01.

                  Comment


                    Tesla fanams apie tai kaip "negenda" Teslos. https://www.youtube.com/watch?v=ecmwWZmaU0A

                    Comment


                      https://drivetribe.com/p/good-news-t...SQaubGwH48GOig


                      idomu kaip atrodytu po 2 lietuvisku ziemu

                      https://youtu.be/SM4XSJgTzWY
                      Paskutinis taisė Darius555; 2020.02.01, 20:50.

                      Comment


                        Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                        Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.

                        Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
                        Man atrodo, kad didžiausia problema šiuo atveju yra tai, kad vietoj to jog mes tiesiog priimtume tavo žodį kaip už pinigą, jog Teslos yra nesaugūs automobiliai, mes paimam pasidomim ir patikrinam ar taip yra ištikrųjų.

                        Pasirodo objektyvių bandymų ir testų rezultatai rodo jog yra priešingai - tai vieni pačių saugiausių automobilių. Tamsta nusivylęs, jog mes vadovaujamės faktais ir objektyviais kelių skirtingų nepriklausomų bandymų rezultatais, vietoj to, kad pripažintų klydęs/sakęs netiesą išvadina mus mylėtojais ir kulto nariais, pirštu rodydamas į avarija, kurioje 130km/h į šoną gavusi Tesla sudužo, lyg bandydamas sakyti jog bet kokiam kitam automobiliui toje pačioje situacijoje nebūtų nieko nutikę.

                        Po to argumentai netikėtai pasisuka apie surinkimą ir plastmasę, jos ne pačią aukščiausią kokybę ir kompiuterį, kuris gali užlūžti. Problemos apie kurias iki atsirandant Teslai niekas nebuvo nei matęs, nei girdėjęs.

                        Nepyk, bet sunku rimtai kažkokią diskusiją tęsti kai ji vyksta šitaip.

                        Grįžtant prie mylėtojų ir kulto. Man atrodo, kad šis forumas tikrai nėra joks Teslos mylėtojų klubas-kultas, greičiau atvirkščiai, nelabai daug kam tai yra įdomi tema apskritai ir rezultate diskusijos šia tema praktiškai nevyksta. Buvimas objektyviu ir vadovavimasis faktais kažin ar gali būti prilyginamas narystėj kulte. Tamstos retorika kažkam stebinčiam iš šalies matyt pasirodytų gerokai artimesnė tam.

                        Aš nežinau ir nežinau ar noriu žinoti kas tiksliai tamstai sukėlė tokią didelę nuoskaudą šitam gamintojui ir jo produkcijai ir aš neturiu dėl to jokių problemų, gali mėgti ir nemėgti tai ko tu nori kiek širdis geidžia - man tai netrukdo. Man tiesiog nepatinka, kai faktai yra apverčiami aukštyn kojomis ir skleidžiama dezinformacija ir aš visada turėdamas galimybę pirštu į tai parodysiu, nepriklausomai nuo to apie ką eina kalba.

                        Geros tau dienos

                        Comment


                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                          Man atrodo, kad didžiausia problema šiuo atveju yra tai, kad vietoj to jog mes tiesiog priimtume tavo žodį kaip už pinigą, jog Teslos yra nesaugūs automobiliai, mes paimam pasidomim ir patikrinam ar taip yra ištikrųjų.

                          Pasirodo objektyvių bandymų ir testų rezultatai rodo jog yra priešingai - tai vieni pačių saugiausių automobilių. Tamsta nusivylęs, jog mes vadovaujamės faktais ir objektyviais kelių skirtingų nepriklausomų bandymų rezultatais, vietoj to, kad pripažintų klydęs/sakęs netiesą išvadina mus mylėtojais ir kulto nariais, pirštu rodydamas į avarija, kurioje 130km/h į šoną gavusi Tesla sudužo, lyg bandydamas sakyti jog bet kokiam kitam automobiliui toje pačioje situacijoje nebūtų nieko nutikę.

                          Po to argumentai netikėtai pasisuka apie surinkimą ir plastmasę, jos ne pačią aukščiausią kokybę ir kompiuterį, kuris gali užlūžti. Problemos apie kurias iki atsirandant Teslai niekas nebuvo nei matęs, nei girdėjęs.

                          Nepyk, bet sunku rimtai kažkokią diskusiją tęsti kai ji vyksta šitaip.

                          Grįžtant prie mylėtojų ir kulto. Man atrodo, kad šis forumas tikrai nėra joks Teslos mylėtojų klubas-kultas, greičiau atvirkščiai, nelabai daug kam tai yra įdomi tema apskritai ir rezultate diskusijos šia tema praktiškai nevyksta. Buvimas objektyviu ir vadovavimasis faktais kažin ar gali būti prilyginamas narystėj kulte. Tamstos retorika kažkam stebinčiam iš šalies matyt pasirodytų gerokai artimesnė tam.

                          Aš nežinau ir nežinau ar noriu žinoti kas tiksliai tamstai sukėlė tokią didelę nuoskaudą šitam gamintojui ir jo produkcijai ir aš neturiu dėl to jokių problemų, gali mėgti ir nemėgti tai ko tu nori kiek širdis geidžia - man tai netrukdo. Man tiesiog nepatinka, kai faktai yra apverčiami aukštyn kojomis ir skleidžiama dezinformacija ir aš visada turėdamas galimybę pirštu į tai parodysiu, nepriklausomai nuo to apie ką eina kalba.

                          Geros tau dienos
                          Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.
                          Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.02, 00:08.

                          Comment


                            Žalios energijos kaina:
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2020-02-03 IONITY - WHERE HOW(1).png
Views:	1
Size:	58,7 kB
ID:	1779688
                            https://ionity.eu/en/where-and-how.html

                            "Once the planned network has been fully developed, IONITY’s chargers will
                            cover 24 European countries by the end of 2020, with 100 per cent renewable
                            energy."
                            https://ionity.eu/_Resources/Persist...RICING_EN_.pdf

                            Comment


                              Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                              Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.
                              Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.

                              Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
                              Studentas

                              Comment


                                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                Žalios energijos kaina:
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2020-02-03 IONITY - WHERE HOW(1).png
Views:	1
Size:	58,7 kB
ID:	1779688
                                https://ionity.eu/en/where-and-how.html

                                "Once the planned network has been fully developed, IONITY’s chargers will
                                cover 24 European countries by the end of 2020, with 100 per cent renewable
                                energy."
                                https://ionity.eu/_Resources/Persist...RICING_EN_.pdf
                                Jei turi Transit planą užsisakęs, tai kaina mažėja dvigubai.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                                  Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.
                                  Audi jau 110 metų gamina, tuo tarpu Tesla tik 10 metų. Tai truputį skirtumas yra įdirbio.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                                    Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.

                                    Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
                                    Kas mane suvarte? Pateikiau pvz. bet teslistai net linko negali atsidaryti su perluzuse tesla. Ir as savo gyvenime dyzelio neturejes. Ant popieriaus VW dyzeliai irgi gerai atrode, o kas gavosi?! Tas pats su Tesla. Jei nepasitikite VIDEO, o popieriais, tai cia jau jusu problema, o ne mano.

                                    Comment


                                      Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                                      Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.

                                      Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
                                      Dar Tesla erzina tuos kam nepatinka neišbaigtas softulis su automatiniais atnaujinimais testuojamas ant klientų.

                                      Buvo įdomus atvejis kai autopilotas po naktinio automatinio atnaujinimo nebesugebėjo pravažiuot įprastu maršrutu. Vairuotojas buvo įpratęs pro tą atkarpą važiuot be rankų (nes Tesla nelabai tikrina ar rankos ant vairo). Vieną dieną netikėtai nebepravažiavo. Rėžėsi į betoninę sieną, vairuotojo vietoje sėdėjęs keleivis mirė kiek pamenu.

                                      Kita ne itin maloni tendencija yra kai prašoma susimokėti už mašinoje jau įdėtą funkciją. Kai baterijos visą talpą galima išnaudoti tik susimokėjus papildomą priemoką už didesnės talpos atrakinimą. Susimokėt galima bet kada, internetu atrakina naują funkciją

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Audi jau 110 metų gamina, tuo tarpu Tesla tik 10 metų. Tai truputį skirtumas yra įdirbio.
                                        Tai nereik sakyti kad ji kazkoks stebuklas. Ypac kai ji kainuoja daugiau, o kokybe prastesne.

                                        Comment


                                          Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                                          Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.

                                          Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
                                          Tavo teiginai, kad kažkas atsitinka kartais, tai nelabai turi bendro su statistika. Kituose automobiliuose irgi pasitaiko, kad kuro siurblys sugenda, pasitaiko, kad variklis užkala. Net ir MB, net ir Audi ar Toyota.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X