Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Elektromobiliai

    Neblogai iš tikrūjų ir Lietuva galėtu po truputi pavyzdi iš jų paimt šitoje srįtyje

    Estų degalinių tinklas diegs elektromobilių krovimo stoteles

    Estų kompanija „Alexela“ pranešė, kad savo degalinėse, esančiose prie pagrindinių magistralių ir didžiausiuose miestuose, ketina įrengti elektromobilių krovimo įrangą, praneša DELFI.ee. Šias naujoves kompanija ketina įrengti iki šių metų pabaigos.

    „Alexela“ valdybos pirmininko Aino Kuusiko teigimu, įmonė kreipėsi į fondą „KredEx“, kuris Estijoje koordinuoja elektromobilių krovimo stotelių tinklo plėtrą, ir pareiškė apie savo norą dalyvauti šiame projekte.

    Šiuo metu „Alexela“ mėgina išsiaiškinti techninius reikalavimus, kuriuos turės atitikti elektromobilių krovimo įranga.

    A. Kuusikas tvirtina, kad įmonė pasiruošusi įrengti įkrovimo stotis degalinėse, esančiose prie pagrindinių magistralių ir didžiausiuose Estijos miestuose. „Mes turime daug degalinių Talinas–Tartu ir Talinas–Narva kryptyse “, – pažymėjo A. Kuusikas.

    Akcinė bendrovė „Alexela Oil“ degalinių tinklą Estijoje valdo nuo 1993 m. Šiuo metu įmonė turi 56 degalines visoje šalyje.
    Norėčiau paprašyti moderatorių, jeigu nesunku sukurti naują temą apie elektromobilius, kadangi diskusijos apie juos tapo gan populiarios per pastaruosius kelis mėnesius, ir esu tikras, kad pasidarys dar populiaresnės artimoje ateityje

    #2
    /\
    Padaryta. Nuo šiol apie elektromobilius diskutuojame ir naujienomis dalinamės čia .

    Comment


      #3
      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
      Neblogai iš tikrūjų ir Lietuva galėtu po truputi pavyzdi iš jų paimt šitoje srįtyje
      Kaune planuojama įrengti elektromobilių įkrovimo stotelę
      Neužilgo prie Kauno rajono savivaldybės pradės veikti pirmoji aikštelė Lietuvoje, kurioje bus galima įkrauti elektromobilius
      http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...-17063&l=1&p=1

      Comment


        #4
        Lietuvių perkonstruotas elektra įkraunamas motoroleris.


        Vėliau virtęs į motociklą.


        http://www.technologijos.lt/n/techno...-15237&l=2&p=1

        Comment


          #5
          Oho...ne tik lazeriuose "valdom"!
          Šaunuoliai visi! Pats jau tapmu EKO pamišeliu ir pradedu nekęsti automobilių. 1500 kg. metalo ir 70 kg. naudingo svorio - c'mon, nesąmonė. O dar su tokiom benzino kainom - reikia pagaliau pasmaugti degalines visiškai. Šie scooteriai - afigienai atrodo ir parametrai nuostabus. Skatinu. Ir šiaip labai faina stebėti, su kokiu asmeniniu užsidegimu vykdomi šie projektai.

          Comment


            #6
            Pirmas registruotas lietuviškas elektromobilis
            "3E"








            Comment


              #7
              Turim ir lietuviškų http://www.jonelis.eu/

              Comment


                #8
                Kaip galima suprasti be pavaru dezes apsieiti negali, vadinasi yra problemu su keitikliu.

                Comment


                  #9
                  Kaip matau visi sie mopedai ir automobiliai "lietuviski" tai tiesiog nelietuviski su perrinktais lietuviu varikliais ir kitom dalimis. Noretusi, kad viskas butu konstruota lietuviu, kad butu galima ivardint kaip lietuviska. Gal taip ir bus, kaip sake Vaidotas Lasas vienam is cia minetu straipsniu - detaleis ir visam mopedui uzsakyt galima. Kad ir detales gamintu Lietuvoje - jau tur but per daug butu naivu tiketis

                  Comment


                    #10
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Kaip matau visi sie mopedai ir automobiliai "lietuviski" tai tiesiog nelietuviski su perrinktais lietuviu varikliais ir kitom dalimis. Noretusi, kad viskas butu konstruota lietuviu, kad butu galima ivardint kaip lietuviska. Gal taip ir bus, kaip sake Vaidotas Lasas vienam is cia minetu straipsniu - detaleis ir visam mopedui uzsakyt galima. Kad ir detales gamintu Lietuvoje - jau tur but per daug butu naivu tiketis
                    Matai, šiais laikais visų dalių automobiliui viena įmonė (Ar netgi viena šalis) nebegamina. Prancūziškame automobilyje gali atrasti japonišką variklį, vokišką pavarų dėžę ir lietuviškus laidus.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      #11
                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Matai, šiais laikais visų dalių automobiliui viena įmonė (Ar netgi viena šalis) nebegamina. Prancūziškame automobilyje gali atrasti japonišką variklį, vokišką pavarų dėžę ir lietuviškus laidus.
                      Ta pati ir as sakau, todel ir sakau butu per naivu tiketis. Bet noretusi, kad surinktu bent viska is importuotu daliu (kaip tavo minimi gamintojai). O kolkas yra tik pakeisti varikliai kitu gamintoju surinktiems automobiliams/motoroleriams.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Ta pati ir as sakau, todel ir sakau butu per naivu tiketis. Bet noretusi, kad surinktu bent viska is importuotu daliu (kaip tavo minimi gamintojai). O kolkas yra tik pakeisti varikliai kitu gamintoju surinktiems automobiliams/motoroleriams.
                        Matai, tokiems vienetiniams/eksperimentiniams egzemplioriams to daryti neapsimoka, nes paprasčiausiai per brangu, o ir esmė yra būtent variklyje, baterijose ir t.t. Jei kam nors pavyktų pradėti serijinę gamybą (Būtų tiesiog pasaka ) tada ir važiuoklę, kėbulą tektų daryti patiems. Nors gal ir tada labiau apsimokėtų užsakyti pas kitus gamintojus, bet specialiai būtent tam automobiliui.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          #13
                          Dar vienas žingsnis elektromobiliu link...

                          Iki 2050 m. Europoje bus siekiama atsisakyti įprastų automobilių

                          `Europos Komisija (EK) priėmė konkurencingos transporto sistemos kūrimo strategiją „Transportas 2050“. Tarp numatomų tikslų – skatinti naudoti ekologiškesnius automobilius ir švaresnius degalus, iki 2030 m. perpus sumažinti įprastais degalais varomų automobilių skaičių miestuose, o iki 2050 m. miestuose palaipsniui jų atsisakyti visai.

                          „Transportas 2050“ – tai konkurencingo transporto sektoriaus kūrimo planas, kurį įgyvendinant būtų didinamas mobilumas ir mažinamas išmetamųjų teršalų kiekis. Pasiekti abu šiuos tikslus galime ir privalome. Plačiai paplitęs įsitikinimas, kad klimato kaitai sustabdyti reikia mažinti mobilumą, yra neteisingas. Tik turėdama konkurencingas transporto sistemas Europa bus pajėgi konkuruoti pasaulyje, plėtoti ekonomiką, kurti naujas darbo vietas ir užtikrinti aukštą žmonių kasdienio gyvenimo kokybę. Mažinti mobilumą – ne išeitis. Tačiau, jei nebus imamasi jokių priemonių, padėtis taip pat nepagerės. Sumažinti transporto sistemos priklausomybę nuo naftos galime nemažindami nei transporto sistemos efektyvumo, nei mobilumo. Tai gali būti naudinga abiem atžvilgiais“, – sakė už transportą atsakingas Europos Komisijos pirmininko pavaduotojas Siimas Kallasas.

                          EK sieks, kad dabartinė Europos transporto sistema būtų pertvarkyta, o susisiekimui – miesto, tarpmiestiniam ir tolimajam – nustatyti skirtingi tikslai. Pavyzdžiui, tarpmiestinio susisiekimo srityje reikia pasiekti, kad 50 proc. visų vidutinio nuotolio keleivių ir krovinių vežimo keliais paslaugų būtų perkelta į geležinkelių ir vandens transporto sektorių, o dauguma vidutinio nuotolio (apie 300 km ir daugiau) keleivių vežimo paslaugų turėtų būti teikiama traukiniais. Įgyvendinus įvairias priemones, iki 2050 m. numatoma 60 proc. sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį.

                          Taip pat iki 2050 m. norima pasiekti, kad keliuose beveik nebeliktų mirtinų eismo įvykių.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                            Labiau atkreipčiau dėmesį į geležinkelius, kuriuos taip niekina kai kurie šio forumo dalyviai, ir nurašo į 19 a. atavizmus.

                            Comment


                              #15
                              manau elektromobiniai mūsų klimato juostoje kol kas gali būtų tik antras auto, bet hibridų laikas jau tikrai atėjo
                              Reikia fotografo?

                              Comment


                                #16
                                Mnau užsibrėžti ek tikslai yra labai realūs Tik nežinau kaip su "Taip pat iki 2050 m. norima pasiekti, kad keliuose beveik nebeliktų mirtinų eismo įvykių." bus. Juk automobilių gatvėse tik padauges, proporcingai padaugės ir avariju skaičius.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Gamanotas Rodyti pranešimą
                                  Mnau užsibrėžti ek tikslai yra labai realūs Tik nežinau kaip su "Taip pat iki 2050 m. norima pasiekti, kad keliuose beveik nebeliktų mirtinų eismo įvykių." bus. Juk automobilių gatvėse tik padauges, proporcingai padaugės ir avariju skaičius.
                                  Manau, kad iki 2050-ųjų bus pakankamai sukurta įvairių saugumo sistemų, tokių kaip nusukimas į kelkraštį, jei iš priekio kito automobilio priekis priartėja 90 laipsnių kampu per kokius 30 metrų ir t.t.

                                  Comment


                                    #18
                                    Elektrinis sportinis automobilis Tesla S
                                    Daugiau nuotraukų ir straipsnis







                                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                      Dėl šio "daikčiuko" automobilistų laida Top Gear smarkiai prisikalbėjo.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                        Dėl šio "daikčiuko" automobilistų laida Top Gear smarkiai prisikalbėjo.
                                        Šiaip jau Top Gear skandaliukas buvo kilęs dėl pirmojo Tesla modelio "Roadster" - bandymų metu jis su vienu pakrovimu nuvažiavo apie 42 km vietoje skelbiamų 400. Nors Top Gear pripažino, kad buvo per testą buvo važiuojama visu greičiu vingiuotoje trasoje, taigi visai pagrįstai galima tikėtis neefektyvaus energijos panaudojimo, nuvažiuotas atstumas vistiek buvo labai mažas.

                                        Kaip ten bebūtų, Teslą visgi reikia pagirti. Model S iš tikrųjų atrodo labai neblogai o ir jo kaina turėtų būti gerokai mažesnė nei Roadsterio ir ne tiek jau ir daug didesnė nei panašių benzininių sedanų iš prestižnių gamintojų.
                                        Paskutinis taisė Vaidas; 2011.04.02, 23:50.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X