Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Centre vyksta Vilniaus, S. Dariaus ir S. Girėno, Ugniagesių, dalies Pulko, Birutės, dalies Rotušės a. gatvių ir Laisvės Angelo aikštės šaligatvių, mažosios architektūros ir apšvietimo rekonstrukcijos darbai.
    Attached Files
    Alytaus jaunimo draugas
    http://www.jaunimo.lt

    Comment


      Iš dalies atnaujintas eismas Naujosios gatvės II juosta Putinuose. Visiškai gatvė bus baigta 2013 m. 06 mėn.
      Alytaus jaunimo draugas
      http://www.jaunimo.lt

      Comment


        Alytaus naujienos 2014.05.08
        Gatvei trukdo žaliosios tujos

        Dar 1957 me­tais so­din­tas tu­jas rei­kės iš­kirs­ti, jos truk­dys gat­vės re­konst­ruk­ci­jos dar­bams. To­kia ži­nia pa­sie­kė Pi­lia­kal­nio gat­vės 3 na­mo gy­ven­to­jus. Tie­sa, žmo­nės pik­ti­na­si, kad jų są­skai­ta pla­ti­na­mas vi­siems toks rei­ka­lin­gas link Aly­taus pi­lia­kal­nio ve­dan­tis ke­lias, ta­čiau su­pran­ta: tai - pra­ei­ties klai­dos at­gar­sis.

        http://www.alytausnaujienos.lt/alyta...iai/?nid=10428

        Comment


          Žalioji g. gegužės 23 d.

          Nuo Ligoninės g. viršaus


          Iš arčiau


          Šiek tiek išlinkęs autokranas (?), gan ilgas. Baltos dalies gal kažkada nebuvo?


          Komunikacijos


          Betoninė sienelė būsimam viadukui


          Kauno gatvės link


          Naujosios gatvės link. Betoninė sienelė ant įvairių kolonų.


          Paskutinis taisė taccido; 2014.05.28, 22:28.
          Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

          Comment


            Užtikau Naujosios g. rekonstrukcijos III etapo (praktiškai tik Naujosios, Putinų ir Kalniškės g. sankryžos) brėžinius.



            Daugiau brėžinių:
            1. Apsilankykite: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...547&LID=229453

            2. Parsisiųskite III et. SUSISIEKIMAS ZELD. KONSTR.7z failą, išarchyvuokite (su 7-Zip programa) ir atsidarykite 15- EISMAS-III-01.pdf failą.

            Taip pat: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt

            Kamščių nebus išvengta, kai Naujoji g. staiga iš 1 juostos tampa 3 juostų (atvažiuojant nuo Kauno pusės). Praplatinimas tik prieš pat sankryžą ne kažin ką duos. Be to, kažin ar saugu padaryti žalią rodyklę iš Naujosios g. miesto pusės į Putinų g., nes šia kryptimi numatytos dvi juostos, o tuo pat metu važiuos automobiliai iš Kalniškės g. į tą pačią Putinų g., taip pat dviem juostomis. Tuo labiau, kad dešiniausioji eismo juosta įvažiavus į Putinų g. tuoj pat pasibaigs.

            Dar vienas dalykas - kam tos kvailos A juostos įvažiavus į Naująją g. link Kauno? Stotelei vietos ir toliau užtenka, o dabar įrengs vieną A juostą ir vieną, platesnę nei įprastai, eismo juostą. Kam to reikia?
            Galiausiai, kam taip siaurint tą gatvę pačioj III etapo pabaigoj? Galėjo šiek tiek pailgint III etapą, kad prieš sankryžą būtų normali atkarpa platesnio kelio ir būtų galima normaliai įrengt juostas, nors iki Lukoilo ir autobusų stoties keliuko... Dabar gi keliolika metrų už sankryžos plyti 2 m pločio žvyruoti kelkraščiai
            Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

            Comment


              Šiam projektui ir lietaus nuotekų tinklus naujus projektavom kadais...
              Įdomu ar įrenginėja / rekonstruoja ir juos?


              Parašė studentaz Rodyti pranešimą
              Centre vyksta Vilniaus, S. Dariaus ir S. Girėno, Ugniagesių, dalies Pulko, Birutės, dalies Rotušės a. gatvių ir Laisvės Angelo aikštės šaligatvių, mažosios architektūros ir apšvietimo rekonstrukcijos darbai.

              Comment


                Pėsčiųjų ir dviračių tilto statybos

                Tūkstantmečio tiltas

                Alytaus centras

                Pirmas Alytus

                Visi video iš skraidantiKamera.lt

                Comment


                  Rekonstruojama Kalniškės/Naujoji sankryža, šalia autobusų stoties.









                  Comment


                    Neradau tinkamesnės temos. Alytuje toliau bus tęsiama Naujosios gatvės rekonstrukcija nuo sankryžos su Kalniškės ir Putinų gatvėmis (prie autobusų stoties ir Gulbynės) iki miesto ribos (iki ribos gal ir ne šiemet). Bus įrengtos dvi žiedinės sankryžos - pirmoji lygtai su buvusia Audėjų gatve, nors neaišku, kam ji ten reikalinga, ir antroji - ties sankryžą, kur Naujoji gatvė suka į Pramonės rajoną.
                    Didžiausia kliūtimi yra geležinkelio viadukas. Jis bus rekonstruotas ir praeitą savaitę buvo išardytas - nuimta metalinė konstrukcija. Kadangi gatvė bus 4 eismo juostų, tai realiai bus pastatytas naujas geležinkelio viadukas. Dabar aukštis po viaduku buvo ribotas, todėl gatvė bus žeminama apie 1 m. Bet dėl to gali iškilto problemos su vandens nuvedimu smarkių liūčių atveju - gruntiniai vandenys yra aukštai, o šalia esanti Gulbynė maždaug 1-1,5 m žemiau Naujosios gatvės. Taigi, gali būti, kad gatvės lygis nebus žeminamas, o bus aukštinamas geležinkelio pylimas ir statomas kitokios konstrukcijos viadukas. Kas iš esmės keis gatvės rekonstrukcijos eigą ir pareikalaus daug papildomų išlaidų, aišku, ne iš savivaldybės, o LG ar valstybės pusės. Kol kas galutinio projekto dar nėra, viskas priklausys nuo geologinių tyrimų, kurie bus atliekami dėl gruntinių vandenų lygio nustatymo. Žodžiu, darbai arčiau autobusų stoties ar Naujosios gatvės posūkio į Pramonės raj. galbūt ir prasidės anksčiau, jei rekonstrukcija būtų išskaidyta etapais.
                    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 10:46.

                    Comment


                      Jau senokai vyksta IV Naujosios g. rekonstrukcijos etapas. Kol kas darbai tik iki geležinkelio viaduko. Įdomu, kiek po juo juostų tilps ir ar bus „butelio kaklelis“... Deja, viešųjų pirkimų portale nerandu IV rekonstrukcijos etapo dokumentų ir brėžinių

                      Toliau bus rekonstruojama Naujoji gatvė: atnaujinamas geležinkelio viadukas ir įrengti du eismo žiedai
                      Paskutinis taisė Romas; 2017.01.22, 19:45. Priežastis: Vienas pranešimas apie skirtingus objektus suskaidytas į du
                      Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                      Comment


                        Dar vienas projektas – Pramonės ir Naujosios gatvių sujungimas.

                        Alytaus naujienos 2015.12.07
                        Alytuje atgaivinta perspektyvinės gatvės idėja
                        Alytaus miesto savivaldybė vėl atgaivino perspektyvinės gatvės nuo Pramonės g. iki Naujosios g. Alytuje įrengimo planus. Nauja, 715 metrų gatvė turėtų būti patogi verslininkams, palengvinti susiekimą, sujungtų Naująją gatvę su Pramonės parku.

                        http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...s-gatves-ideja
                        Jau yra ir brėžiniai: http://<br /> https://pirkimai.evie...862&LID=359853

                        Parsisiųskit .zip failą.

                        Aiškinamasis raštas
                        3. Esama padėtis
                        Planuojama perspektyvinė gatvė yra Alytaus miesto šiaurės vakarinėje dalyje, pramoniniame miesto rajone. Šiuo metu yra tik vienas gyvenamasis namas šalia projektuojamos gatvės.
                        Nuo Pk 0+00 iki Pk 2+40 ir nuo Pk 5+10 iki Pk 7+15 Perspektyvinė gatvė numatoma projektuoti nauja trasa. Būsimos gatvės trasoje yra pievos, vietomis apaugę retais ir tankiais krūmais, trasos pradžioje yra buvusių statinių pamatų liekanos.
                        Perspektyvinės gatvės sprendiniai ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 yra parengti kitu projektu (Nr. P/6614-TP), kuriame nenumatytas papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas. Papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 sprendžiamas šiame techniniame projekte.
                        Nuo Pk 3+22 iki Pk 5+10 planuojamos gatvės trasa praeina esamos gatvės trasa. Esamos gatvės asfalto dangos plotis – 7,0 m. Asfalto dangos storis – 8 - 12 cm. Iš abiejų gatvės pusių įrengti gatvės bortai. Asfalto dangos būklė nėra prasta, tačiau vietomis dėl sunkiasvorio transporto pradėję formuotis
                        provėžos. Gatvės bortai pakankamai prastos būklės: išsikraipę bei nudaužytais paviršiais.
                        Paskutinis taisė Romas; 2017.01.22, 19:49. Priežastis: Vienas pranešimas apie skirtingus objektus suskaidytas į du. Pridėtos citatos
                        Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                          Dar vienas projektas – Pramonės ir Naujosios gatvių sujungimas.

                          Jau yra ir brėžiniai: http://<br /> https://pirkimai.evie...862&LID=359853
                          Ačiū už nuorodą.
                          Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?

                          Ateityje važiuojant tarp dviejų įmonių nereikės daryti 7 km "garbės rato".


                          Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps


                          Sklypų išsidėstymo žemėlapis

                          http://www.regia.lt/map/alytaus_m?lang=0š

                          Gatvės trasa
                          (Paspaudus - didesnis brėžinys)

                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
                          Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf

                          Comment


                            Ne pirmas kartas, kai suprojektuojamos netinkamos žiedinės sankryžos

                            Alytaus vakarinio aplinkkelio sankryža su keliu Alytus - Ūdrija


                            Nauja žiedinė sankryža Alytuje sulaukė kritikos
                            Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2017-01-18

                            Prieš kiek daugiau nei du mėnesius baigta rekonstruoti Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankryža, kurioje įrengtas žiedas, jau sulaukė vairuotojų kritikos.
                            „Sunkiasvoriam transportui kirsti žiedinę sankryžą nepažeidus Kelių eismo taisyklių, praktiškai neįmanoma“, - savo pastebėjimais dalijosi alytiškis.


                            Vairuotojų nuomonė apie naują žiedinę sankryžą pasiekė ir Alytaus miesto savivaldybės administraciją.
                            „Problema yra žinoma. Paklausime nuomonės projektuotojų, aptarsime šį klausimą Saugaus eismo komisijos posėdyje, pasitarsime ir su kelininkais. Jie turi visas priemones, kompiuterines programas, matuosime, žiūrėsime ir ieškosime sprendimo“, - kalbėjo miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas.

                            Jis užsiminė, kad kaip vienas sprendimo variantų galėtų būti sprendimas vietoje dviejų juostų palikti tik vieną. K. Žuromskas pridūrė, kad projektuotojai žiedinę sankryžą suprojektavo ir ją įrengė pagal miesto savivaldybės administracijos suformuotas sąlygas ir atsižvelgdami į žemės sklypo ribas.
                            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73484950
                            http://alytusplius.lt/naujienos/nauj...lauke-kritikos


                            Prieš metus su trupučiu:

                            Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2015-11-13
                            Alytuje atsiras nauja dviejų dalių žiedinė sankryža

                            Alytaus miesto savivaldybė, siekdama gerinti eismo saugumą mieste, pradėjo derinti naujosios žiedinės sankryžos projektą. Penktadienį į Alytaus miesto savivaldybę atvykę sankryžos projektuotojai miesto administracijos direktoriaus pavaduotojui Kęstučiui Žuromskui pristatė esmines gaires.

                            Nenorėdami kartoti klaidų, kurios buvo padarytos įrengiant Volungės, Jaunimo ir Statybininkų gatvių žiedinę sankryžą, su projektuotojais po aptarimo savivaldybėje vykome į vietą ir tikrai turėjome apie ką pasikalbėti, radome bendrų ūkiškų sprendimų.

                            Tai bus dviejų eilių žiedinė sankryža, į kurią tiek įvažiuoti, tiek išvažiuoti bus galima tik iš vienos juostos. Vidinė sankryžos dalis bus skirta tiems, kurie važiuoja ne į pirmą išvažiavimą iš žiedo“, - kalbėjo K. Žuromskas.

                            Anot jo, minėta sankryža bus rekonstruota siekiant padidinti eismo saugumą. Sankryžoje bus įrengtas apšvietimas, o pėsčiųjų perėjos bus apšviesto papildomai ir įrengtos saugumo salelės. Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankirta bus rekonstruota iš kasmet miesto savivaldybei Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų.

                            „Pavasarį turėsime projektą, vyks pirkimų procedūros, vasarą turėtų prasidėti darbai, tai manau, kad kitais metais, tokiu pačiu metu turėtume stovėti jau prie žiedinės sankryžos“, - užmojų sankryžą rekonstruoti kaip įmanoma greičiau neslėpė administracijos direktoriaus pavaduotojas.

                            Susitikime su projektuotojais dalyvavęs Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas, respublikinės saugaus eismo komisijos narys Rimvydas Anusauskas teigė, kad žiedinė sankryža suprojektuota gerai ir tokių nesusipratimų, kokie kasdien vyksta kertant Naujosios, Vilties ir Jazminų gatvių žiedinę sankryžą neturėtų būti.

                            http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...edine-sankryza

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Ačiū už nuorodą.
                              Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?

                              (...)

                              Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps
                              Atvaizdas


                              (...)

                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
                              Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf
                              Atsakymus ir dabartinės situacijos aprašymą galima rasti būtent nurodytame PDF faile:
                              3. Esama padėtis
                              Nuo Pk 0+00 iki Pk 2+40 ir nuo Pk 5+10 iki Pk 7+15 Perspektyvinė gatvė numatoma projektuoti nauja trasa. Būsimos gatvės trasoje yra pievos, vietomis apaugę retais ir tankiais krūmais, trasos pradžioje yra buvusių statinių pamatų liekanos.

                              Perspektyvinės gatvės sprendiniai ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 yra parengti kitu projektu (Nr. P/6614-TP), kuriame nenumatytas papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas. Techninis projektas Nr. P/6614-TP "Pramonės zonos Naujojoje g. kelių infrastruktūros ir komunikacijų sutvarkymas" parengtas 2012 m. UAB "Panevėžio miestprojektas". Papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 sprendžiamas šiame techniniame projekte.

                              Nuo Pk 3+22 iki Pk 5+10 planuojamos gatvės trasa praeina esamos gatvės trasa. Esamos gatvės asfalto dangos plotis – 7,0 m. Asfalto dangos storis – 8 - 12 cm. Iš abiejų gatvės pusių įrengti gatvės
                              bortai.

                              7. Projekto rengimas
                              Projektuojamos gatvės trasa kerta veikiančią privažiuojamojo geležinkelio trasą, todėl projekte numatyta įrengti pervažą su gumos plokščių danga.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ne pirmas kartas, kai suprojektuojamos netinkamos žiedinės sankryžos
                                Man tai kyla klausimas ar tikrai suprojektuota ir įrengta netinkamai? Iš straipsnyje pateiktos nuotraukos neatrodo, kad žiedas būtų labai mažo diametro ir jame netilptų pravažiuoti vilkikas.
                                Jeigu kažkas pasakytų, kad net patikrinus pvz. su "Autoturn" matosi, kad sankryža pernelyg maža, tai galima būtų ir sakyti, kad suprojektuota netinkama sankryža. Eilinių vairuotojų vertinimas būna labai subjektyvus. Daliai atrodo, kad jeigu sankryžos negali teisingai įvekti 50 km/h greičiu, tai ji bloga, nors viena iš tokio tipo sankryžos funkcijų yra priverstinis greičio ribojimas.

                                Comment


                                  VZ.LT 2019.11.17
                                  „Alkesta“ tvarkys Naująją gatvę Alytuje
                                  Dzūkijos sostinėje registruota UAB „Alkesta“ laimėjo viešą Naujosios gatvės remonto konkursą. Bendra pirkimo vertė – 730.000 Eur (be PVM).
                                  Pirmuoju etapu remontuojamos gatvės ilgis apie 0,74 km, trečiuoju – kiek daugiau nei 1 km, gatvės kategorija B1. Sutarties, kuri pagal subrangos sutartį greičiausiai bus perduota vykdyti trečiosioms šalims, vertė sudaro 22.500 Eur.

                                  VŽ rašė, kad Naujosios g. Alytuje rekonstruojama dalims. 2017 m. Naujosios g. atkarpa nuo Kalniškės g. ir Putinų g. sankryžos buvo praplatinta iki keturių eismo juostų, pakeista esama kelio danga, nutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas, įrengta žiedinė sankryža, atnaujinta stotelė ir atlikti kiti darbai.

                                  https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz65cx2KTYj
                                  Iš straipsnio neaišku, kuri dalis bus dabar rekonstruojama.
                                  Sprendžiant iš ankstesnio 2019.06.24 d. VZ.LT straipsnio, tai turbūt gatvės dalis nuo geležinkelio viaduko iki miesto ribos.
                                  Alytaus miesto savivaldybė ketina rekonstruoti Naujosios g. atkarpą nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos.

                                  https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz65cxVA7Ju

                                  Comment


                                    Realiai dabar tvarkoma dalis nuo Vilties, Jazminų ir Naujosios sankryžos iki sankryžos su Žuvinto g. (atkarpa ties poliklinika ir sporto rūmais), keičiant bortelius ir klojant naują asfaltą abiejų krypčių juostose. O darbai nuo geležinkelio viaduko (tiksliau nuo naujo žiedo sankryžoje su Audėjų gatve iki miesto ribos) jau kurį laiką stovi. Gatvė nuo viaduko iki miesto ribos išasfaltuota dar pernai, bet taip kelkraščiai, šaligatviai ir kita nepabaigta. Darbai ties miesto riba rekonstruojant sankryžą, kurioje Naujoji gatvė pasuka į Pramonės rajoną, o tiesiai pereina į kelią į Kauną, vyksta, bet irgi gan lėtai. Dalis po viaduku iki Audėjų g. žiedo taip ir liko nepaliesta, nes, kaip buvo rašoma spaudoje, ten aukščio gabaritas po viaduku neatitinka normatyvo tokios kategorijos keliui, ir lygtai bus gatvė šiek tiek nužeminta. Bet ir plotis ten siauras, po viaduku gali tilpti ne daugiau 3 juostų ir tik kreivėje , bet ne tiesiai (nes viadukas kerta gatvę įstrižai), kai už viaduko miesto ribos link gatvė bus 4 juostų, o nuo Audėjų žiedo centro link irgi minimum 4 juostos. Gaunasi butelio kaklelis ties viaduku. Arba neaišku, kam tada reikėjo tų 4 juostų nuo viaduko iki miesto ribos... Būtų pakakę 3, kur 3 juosta būtų naudojama ties nusukimais į įmonių teritorijas.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2019.11.19, 08:26.

                                    Comment


                                      Geležinkelio viaduko perstatymui buvo numatyti pinigai pavasarį, ir turėjo jį perstatyti šiemet, bet kažkas pasikeitė įstatymuose ir tų pinigų negalėjo panaudoti būtent viaduko rekonstrukcijai, tai tuos pinigus skyrė Naujosios g. senosios dalies atnaujinimui. Įvažiavus į miestą nuo Kauno pusės sankryža rekonstruojama į žiedinę. Toliau sutvarkytą atkarpą ką tik išdažė ir dabar beliks perstatyti viaduką ir patiesti likusią 100 metrų 4 juostų kelio dalį.

                                      Comment


                                        Tai tik juostas papaišė. Bet juk gatvės pakraščiai, šaligatviai dar prieš nepilną mėnesį, kai ten važiavau, buvo nebaigti ir per tas kelias savaites tikrai negalėjo sutvarkyti.

                                        Man tai keista. Kai tik prasidėjo oficialios kalbos apie Naujosios g. rekonstrukciją ir viaduko žemumą, tai LG jį staiga kosmetiškai paremontavo - perdažė ir atramas pašpakliavo ir nudažė. Kam reikėjo taip pinigus švaistyti?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X